یکشنبه، آذر ۲۴، ۱۳۹۲

چگونه می توان برای لغو اعدام تلاش کرد، وقتی که قصاص و آدم کشی، جزو جداناشدنی اسلام است و هنوز برای تکریم اسلام تلاش می کنند؟!

درباره زشتی اعدام، سخن بسیار گفته شده است، شاید نکات ذیل، مروری بر آنها باشد:

-          اگر آدم کشتن بد است، چرا باید دولت و جامعه، خود آدم بکشند؟!

-          مجازات اعدام و اجرای آن، باعث کاهش جرایم نمی شود، و تنها آنرا افزایش می دهد.

-          اجرای حکم اعدام، قباحت اعدام و آدم کشی را از بین می برد، و خشونت را در جامعه افزایش می دهد.

ختم کلام اینکه، بند اول اعلامیه جهانی حقوق بشر، بر کرامت انسانی و حرمت حق حیات انسان ها سخن می گوید و وجود حکم اعدام و اجرای آن، به معنای زیر پا گذاردن اعلامیه جهانی حقوق بشر است.

حال سوال اینجاست، چگونه می توان برای اجرای مفاد اعلامیه جهانی حقوق بشر، و لغو اعدام قدم برداشت، وقتی که می بینیم اجرای حکم اعدام به عنوان یک مجازات، دستور مستقیم قران است و اگر بخواهیم به قران احترام بگذاریم، باید دستور اعدام را نیز بپذیریم؟! 

این یک واقعیت است، آدم کشی، قصاص و سنگسار، بخش جداناشدنی اسلام است!

وقتی که برای یک عمل ساده که در اکثر کشورهای متمدن، حتی جرم هم نیست، یعنی رابطه جنسی خارج از ازدواج، یک انسان را به وحشیانه ترین وجهی می کشند، چگونه می توان بین اسلام و اعلامیه جهانی حقوق بشر، تعادل و ارتباط برقرار کرد!؟

در کشورهای متمدن، اگر یک زن با مرد غریبه ای رابطه جنسی برقرار کند، شوهر آن زن هیچ کاری نمی تواند بکند، جز اینکه تقاضای طلاق بدهد. 

در کشورهای متمدن، به صورتت پیش فرض، همسر فرد، در تمامی اموال او شریک است، حال اگر به هر علتی آن همسر خیانت کند، تنها مجازاتی که ممکن است با آن روبرو شود، این است که دیگر نتواند بعد از طلاق، نیمی از اموال همسرش را طلب کند. 

حال این را با قوانین اسلام مقایسه کنید، که به صورت مشخص، دستور می دهد فردی که رابطه خارج از ازدواج داشته، به وحشیانه ترین وجهی کشته شود. 

چگونه می توان برای لغو اعدام تلاش کرد، زمانی که اسلام و قران را مقدس می شمرند، قوانینش محترم است و در صدد هستند تا تمامی قوانین آنرا اجرا کنند؟! 

در قران به صراحت دستور به کشتن دیگر انسان ها و یا مخالفین می دهد، در نتیجه اکرام قران و اسلام، به معنای تبلیغ آدم کشی و اعدامربه صورت غیر مستقیم است. 


نوشته های چند روز اخیر این وبلاگ: 

/-------/اجرای مجازات اعدام، و اجرای آن، نه تنها جرایم را کاهش نمی دهد، بلکه باعث افزایش جرم در جامعه می شود...!

/-----------/در ستایش فعالان سیاسی پناهنده: هموطنان آزاده ای که تن عزیز خود را شمع آجین کرده اند برای آینده ایران!

/-------/نقش ماندلا در جهانی شدن ubuntu/من هستم به خاطر تو/ انسانیت، وظیفه و بدهی هر کسی به دیگری است / ویدیو و توضیح

/--------/ماندلا، اثبات امکان مبارزه و رسیدن به دمکراسی بدون آدم کشی است!/راه ماندلای بزرگ دوای سرطان خشونت است

/-----------/هزار میلیارد دلار خسارت ادامه جنگ، دستاورد خمینی بود؛ و هزار میلیارد دلار خسارت اقتصادی برنامه اتمی، دسته گلی خامنه ای!
/---/یک مقایسه ساده، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ژ-د-اف (شرکت گاز فرانسه) /---/ آیا امامزاده ها، بعد از مرگ هم سکس دارند که همچنان تعداد آنها به این شدت افزایش می یابد؟! 

نوشته های اخیر این وبلاگ:


و چند نوشته اخیر این وبلاگ:


۱ نظر:

  1. سلام...
    میگن: اَگه این کار رو بکنن .مردم میترسن دیگه سراغ این کار نمیرن
    آیا مثلا ترویج عشق و وفاداری راه دیگری نیست به جاش
    ولی خب دخترایی که اول جوونیشون دنبال پسرای مختلف ورنگارنگ میرن همون درو دافهای میانسال امروز و فردا نیستن که شوهر ندارن وطعمه عشق رو هم نچشیدن ؟؟؟
    ونیز کله این قضایا برای آقایان نیز هست
    به امید کنترل شهوات ترویج عشق وبه فرمانروایی رساندن وفاداری در سرزمینه{ دوست داری} عشق.
    بدرود

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.