یکشنبه، دی ۰۱، ۱۳۹۲

آهای ملتی که برای سخنرانی و تصویب نظر روحانی در سازمان ملل، بندری می رقصید...! بعدا نگویید کاش دستم شکسته بود...!

آهای بنفش الله، ای کسانی که برای روحانی یقه جر می دهید...!

بدانید و اگاه باشید، شانزده سال پیش، بسیاری از مردم، برای خاتمی کارهای مشابه انجام دادند...! نتیجه اش چه شد؟!

دانشجویان را در کوی دانشگاه به خاک و خون کشیدند، خاتمی ککش نگزید...!

روشنفکران و نویسندگان کشور را کشتند،  خاتمی ککش نگزید...!

با نظارت استصوابی، در انتخابات مجلس هفتم، همه نمایندگان واقعی مردم را حذف و فیلتر کردند، باز هم  خاتمی ککش نگزید...!

آخرش هم دانشگاه تهران گفت: ما دمکراسی نمی خواهیم...!

از کفتارهایی که در رژیم هستند، مانند خاتمی و روحانی و موسوی و رفسنجانی، هیچ بخاری بلند نمی شود و اینها به دنبال رفاه اقتصادی، آزادی، دمکراسی و حقوق بشر نیستند...!

یک ذره اندیشه کنید، لااقل چند سال بعد، به خودتان نگویید: «دستم بشکند که برای کفتاری به نام روحانی، اینقدر هورا کشیدم.»

از ما گفتن، این هم فیلم خاتمی که می گوید دمکراسی نمی خواهیم، برای یادآوری حافظه شما...! 

پی نوشت: 


بعد از نوشتن این متن، دیدم که یکی از دوستان، این مطلب را به سایت بالاترین فرستاده اند، و دو نفر حملات عجیب و غریبی به من کرده اند! معمولا به چنین حملاتی پاسخ نمی دهم، چون به هدف خودم اعتماد دارم، و کار خودم را می کنم. اما فقط به عنوان نمونه، این دو نمونه را اینجا پاسخ می دهم:

به این علت به این نظرات پاسخ دادم، چون مشت نمونه خروار است! و نشان می دهد که تفکر برخی، چگونه است! چون روحانی را نقد کرده ام، اینها به جای تعقل و یا پاسحخ، به نگارنده حمله شخصی می کنند...! 

Zed:ادبیات گمنام رو باش. حمایت کردن از کسی شده بندری رقصیدن. پس با این استدلال گمنام هم داره برای شورای میلی پهلوی بندری میرقصه دیگه نه؟ :))

و پاسخ نگارنده: کاربر زد گرامی،
حمایت کردن از کسی؟! روحانی یک (کس) نیست، روحانی یک جنایتکار است که دستش به خون مردم ایران آلوده است!

من از شورای ملی حمایت کرده ام، چون یک هدف مشخص دارد، و آن هم برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه در ایران است. من نمی دانم این انتخابات آزاد، کجایش بد است که برخی را اینقدر آزار داده است...!! 

مقایسه کردن دو ایده، یعنی برگزاری انتخابات آزاد در ایران با جنایتکاری مانند روحانی، نشان دهنده انصاف در شما است...!

و کاربری به نام سهیل نوشته بود:

soheil209  
از کسی که به قول خودش با یک ملاقات با نماینده رضا پهلوی کلا نظرش در مورد رضا پهلوی عوض میشه، چه انتظاری داری؟! کسی که قبل از ملاقات میگفت رضا پهلوی باید عذر خواهی کنه و با تمام توان بهش حمله میکرد، و بعد ملاقات به قول خودش شد "یقه جر دهنده" برای رضا پهلوی! فضای دنیای مجازی ما متاسفانه فضای سالمی نیست!

پاسخ نگارنده: کاربر سهیل گرامی،

یک- من با یک ملاقات نظرم عوض نشده، با من یک ملاقات شد، من از قدیم هم دنبال چنین طرحی بوده ام و فکر می کرده ام ایده شورای ملی، ایده خوبی است. اگر دوست داشته باشی، می توانم مدارکی بهت نشان بدهم که ببینی از هفت هشت سال پیش، من دنبال چنین طرحی بوده ام.

بعد از آن ملاقات ها با همکاران رضا پهلوی، من دیدم طرح شورای ملی، همان  چیزی است که می تواند به آزادی ایران کمک کند و دعوت آنها را برای پیوستن به شورای ملی پذیرفتم.



رفتار من شرافتمندانه و صادقانه بوده است، گفته بودم باید نقض حقوق بشر را محکوم کند، و او نیز با وجود اینکه شاه، پدرش بوده، محکوم کرده است. لذا من نیز قدردانی کرده ام.

لذا، از نظر من، باید از کسی که شرافت به خرج می دهد، منصفانه رفتار می کند و حاضر می شود نقض حقوق بشر را در زمان پدرش محکوم کند( همان چیزی که من می خواستم)، حمایت کرد.

من مانند شما، دنبال حمله و انتقام جویی نیستم، کینه شتری و بی مورد هم ندارم! من یک معیار مشخص ، مانند احترام به اعلامیه جهانی حقوق بشر یا رسیدن به انتخابات آزاد در ایران را دارم، هر کسی به آن اعلامیه احترام بگذارد، یا هدفش دستیبابی به انتخابات آزاد باشد، من با او همکاری می کنم (مثلا رضا پهلوی)

حالا اگر یک شیاد، به نام روحانی بخواهد بر گرده مردم سوار شود، من نیز به او حمله می کنم و افشایش می کنم. در این میان، اگر اشخاصی مانند شما از حمله من به روحانی ناراحت شده اید، و تلاش می کنید به من حمله شخصی کنید، برایم اهمیت ندارد.

اما ای کاش، شما به جای حمله شخصی به من، به اصل نوشته می پرداختید و اگر انتقادی دارید، بیان می کردید...!

ضمنا، من یقه جر دهنده برای رضا پهلوی نیستم، همان زمانی که با ایشان و دیگر گروه های سیاسی تشکیل دهنده شورای ملی همکاری می کرده ام، نیز از او انتقاده کرده ام، این لینک را ببین:شاهزاده عزیز، آهسته بران! حق حاکمیت مردم و عدالتخانه، آرمان جنبش مشروطه بود که در پادشاهی محمدرضا شاه، زیر پا گذاشته شد!

لذا، فکر می کنم رفتار شما، از انصاف به دور است، انگ می چسبانی و تهمت می زنی. این بی اخلاقی ها است که باعث ابتذال فضای مجازی شده است.





نوشته های چند روز اخیر این وبلاگ: 
/---------/هشدار!/ هموطن جداشده از اسلام! آتئیست عزیز! مراقب باش که مانند سران رژیم اسلامی رفتار نکنی...!

/----------/رژیم، موفق به صدور انقلاب اسلامی نشده، لذا فساد اسلامی را به کشورهای منطقه صادر می کند...!

/-------چگونه می توان برای لغو اعدام تلاش کرد، وقتی که قصاص و آدم کشی، جزو جداناشدنی اسلام است و هنوز برای تکریم اسلام تلاش می کنند؟!


/-----------/در ستایش فعالان سیاسی پناهنده: هموطنان آزاده ای که تن عزیز خود را شمع آجین کرده اند برای آینده ایران!

/-------/نقش ماندلا در جهانی شدن ubuntu/من هستم به خاطر تو/ انسانیت، وظیفه و بدهی هر کسی به دیگری است / ویدیو و توضیح

/-----------/هزار میلیارد دلار خسارت ادامه جنگ، دستاورد خمینی بود؛ و هزار میلیارد دلار خسارت اقتصادی برنامه اتمی، دسته گلی خامنه ای!
نوشته های اخیر این وبلاگ:


و چند نوشته اخیر این وبلاگ:


۱۱ نظر:

  1. لینک بالاترین:
    https://www.balatarin.com/permlink/2013/12/22/3466835

    پاسخحذف
  2. براي اينكه بيشتر بسوزي بدون اكه ما از روحاني حمايت ميكنيم فقط بخاطر خاتمي است خاتمي محبوب بوده هست و خواهد بود درست مثل مصدق مگر كسي تونست مصدق را خراب كند كه شما بتونيد خاتمي را خراب كنيد مردم ديدند خاتمي چه خدمتي كرد براي همين دوستش دارند براي همين دنبال تكرار همان دوران طلائي هستند اينبار با روحاني كه ميتونه خيلي بهتر هم عمل كند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یک - شخصا برای مصدق اجترام زیادی قایلم، اما مثل شما عکس او را در ماه نمی بینم!!

      دو- خاتمی یک آشغالی است مانند روحانی و مانند خامنه ای! برو ویدیو بالا را ببین، تا بدانی که او نیز اشتباه بسیاری داشته است.

      سه- مصدق لااقل خدماتی به ایران داشته است، خاتمی جز خیانت هیچ نکرده است...!!

      چهار- دوران طلایی امام نیز همان دورانی است که پنج هزار انسان بی دفاع را به فرمان امام راحل، در زندان سلاخی کردند...!

      حذف
    2. یک - عکس مصدق را نه تنها در ماه می بینم بلکه بروی دیوار خانه هر ایرانی وطن پرست میبینم ، مصدق یک نماد برای ایرانیهاست تا بیاد بیاورند وطن پرستی را همچنین باید نام دکتر فاطمی را یادآوری کنم که همیشه مصدق یادآوری میکرد که او بود از ملی شدن نفت را مطرح کرد که البته به قیمت جانش هم بدست وطن فروشان تمام شد
      دو - اگر خاتمی اشتباه قابل طرحی داشت داشت احمدی نژاد بیشتر از همه خوشحال میشد که آن را در بوغ کند خاتمی نفت را ملی نکرد ولی به ایران و ایرانی کمک کرد که از زیر چطر تندروی قالب بعد از انقلاب خارج شود و فضا را برای آنچه الان هست باز کرد شما بالا برید پایین بیاد خاتمی را مردم دوست دارند (بهرام هم در کامنت زیری اعتراف کرده " بسیاری از مردم ما آن را درک نکرده اند")و خواهند داشت مردم ایران عملکرد تندرو ها را به پای خاتمی نمی نویسند مردم ایران او را میشناسند و میدانند که بسیار ساده بود برایش که فرار کند با پول ایرانی و از راه دور نسخه بپیچد ولی ایستاد و با آن شخصیت محترمش به روش خودش چنگید همانطور که موسوی و رهنرود و کروبی جنگیدند این را بدان که تندروها بیشتر از آنکه نگران امثال شما باشند نگران این بزرگمردان هستند.
      سه - همانطور که گفتم بزرگترین خدمت خاتمی شکستن فضای تندروی بود و نرم کردن فضای بین المللی به نفع ایران و البته بالا بردن کیفیت زندگی ایرانی در زمان خاتمی میانگین کیفیت زندگی ایرانی از کشورهای مدعی هم بسیار بالاتر بود. در کشورهای مدعی هنوز درصد بالایی از لباسشویی مشترک استفاده می کنند ، بهداشت در پایینترن سطح وجود دارد ، خیابانها پر از بی خانمان است و بیمه هم که تابلو است 20 روز دولت را تعطیل می کنند .
      چهار - من دوران طلایی خاتمی را گفتم برای جوانان و مردم ((داخل)) ایران

      حذف
    3. آخه ای حقته که اکثر مردم دنیا وجود تو صیغه زاده را تهدیدی برای خود میبینند
      ای حقته که نخبگان مملکت هر روز گروهی از دست تو به غربت فرار میکنند
      ای حقته که یک میلیارد سنی کمر قتل تو را بستند
      این قده سرطانی آخوندیسم فقط با جراحی از بین میرود

      حذف
  3. درود بر شما ، شما به حقیقتی دست یافته اید که بسیاری از مردم ما آن را درک نکرده اند . متاسفانه بعد از اسلام دو سیاست موازی توسط خلفای عرب در مورد ایرانیان بکار گرفته شد
    نخست تمایل نشان دادن به اصلاحات و نو آوری و نو اندیشی و درنتیجه جذب روشن فکران و دانشمندان و شناسایی و به تیغ جلاد سپردن همگی آنها و خانواده ها و ایل و تبار و حتا همسایه ها و چهارپایان و ماکیانشان تا هرگز خونخواهی از ایشان برنخیزد
    دوم نادان و ناآگاه و خرافی نگاه داشتن مردم تا براحتی بتوان از ایشان برای جنگها سرباز گرفت و به راحتی بر ایشان حکومت کرد
    این دو اصل در روزگار تمام ددمنشان و حاکمان خونخوار این سرزمین از ترکان غزنوی و سلجوقی و مغولها و تیمور لنگ گرفته تا صفویه و قاجار و رژیم امروز بجا مانده و خوب هم جواب داده است . جای بسی اندوه است که درازای زندگانی بزرگ مردان راستین این سرزمین بمانند سامانیان ، دیلمیان ، آذرک خراسانی ، ابومسلم خراسانی ، برمکیان ، میکایلیان ، مازیار ، خرمدین ، نادر شاه ، کریم خان و امیرکبیر و قائم مقام و، میرزا کوچک خان ، مصدق و...نه آنچنان زیاد بود که بر نادانی مردمان چیره شوند ونه این نادانی مجالی به ایشان داد تا بتوانند بر این دیو پلید چیره شوند .
    به هر روی سخن دراز است و بیش از این مجالی نیست . از شما سپاسگذارم

    پاسخحذف
  4. ببین چجوری ۱۰ ،۱۵ میلیون امت چسلامی
    منطقه را بخاک و خون کشاندند
    دنیا را به بهران کشاندند و اسمش را هم گذاشتند دوران طلایی

    پاسخحذف
  5. آقا این قطعنامه ۶۸ بنام فرهنگ صلح چند وقت است در جریان است این ملا دوزاری هم آمد از آب گلالود ماهی بگیرد و همان پشنهادات قدیمی را دوباره بعنوان پیشنهاد خود خواند، درست مثل سیرک منشور حقوق شهروندی
    صدای آمریکای همیشه عاشق آخوندها هم با همکاری همدستش صدا و سیما همه چیز را برای مردم بیهوش دربند ایران به اسم ملا دوزاری رد کرد
    این ملاها فکر میکنند بیکاری تورم جنایت اعتیاد جنگ سوریه فساد دولتی و ورشکستگی را با خالی بندی میشود ماست مالی کرد

    پاسخحذف
  6. بخشی از کتاب خشونت نوشته اسللاوی ژیژک:..چیزی که رخ میدهد این است که مردم با امتناع از دادن رای مثبت یا منفی عملا حکومت را منحل میسازند نه تنها در معنای محدود سرنگون ساختن دولت موجود بلکه به شکل ریشه ای تر.چرا حکومت با امتناع رای دهندگان چنین وحشت زده میشود؟ حکومت ناگزیر از روبرو شدن با این واقعیت میشود که تنها مادام که اتباعش آن را بدین عنوان بپذیرند - پذیرش حتی در غالب نه گفتن به آن - وجود دارد و اعمال قدرت می کند.امتناع رای دهندگان بالاتر از نفی درون چارچوب نظام سیاسی و دادن رای عدم اعتماد است: چنین امتناعی خود چارچوب تصمیم گیری را انکار می کند...بهتر است به جای دست زدن به اقدامات محدود محلی که کار ویژه نهایی شان روان تر کردن گردش چرخ نظام است هیچ کاری نکنیم.خطری که امروز تهدیدمان می کند انفعال نیست بلکه فعالیت کاذب است.اشتیاق به فعال بودن و مشارکت کردن و پنهان ساختن پوچی آنچه جریان دارد.مردم همواره مداخله می کنند و (کاری می کنند) دانشمندان در بحثهای بی معنا شرکت می کنند و غیره.کاری که به راستی دشوار است عقب نشستن و پاپس کشیدن است.صاحبان قدرت غالبا حتی مشارکت انتقادی و گفت وشنود را به سکوت ترجیح میدهند.صرف وارد ساختن ما در گفت وشنود مطمئنشان می سازد که انفعال نامیمون ما را شکسته اند.بدین ترتیب امتناع رای دهندگان از دادن رای مثبت یا منفی اقدامی به راستی سیاسی است.چنین روشی ما را با بی محتوایی مردم سالاری های امروزی روبرو می سازد

    پاسخحذف
  7. http://www.pyknet.net/
    این لینک صفحه اول ارگان رسمی حزب توده هست یعنی پیک نت که امروز دوشنبه با چاپ پرچم سرخ حسینی به پیشواز اربعین و عزاداری رفته و تعطیل کرده باز بگید چه کسی خمینی را آورد

    پاسخحذف
  8. http://www.pyknet.net/
    این لینک صفحه اول ارگان رسمی حزب توده هست یعنی پیک نت که امروز دوشنبه با چاپ پرچم سرخ حسینی به پیشواز اربعین و عزاداری رفته و تعطیل کرده باز بگید چه کسی خمینی را آورد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.