یکشنبه، دی ۰۱، ۱۳۹۲

بیانیه مشترک امنستی اینترنشنال (عفو بین الملل)، دیده بان حقوق بشر، کمیته دفاع از حقوق همجنس گرایان، سازمان دگرباشان جنسی ایران

از: امنستی اینترنشنال (عفو بین الملل)، دیده بان حقوق بشر، کمیته دفاع از حقوق همجنس گرایان، سازمان دگرباشان جنسی ایران
به: حسن روحانی، 

تاریخ: بیست دسامبر 2013

سازمان های مدافع حقوق بشر امضا کننده این نامه، با ارسال این نامه، نگرانی خود را ادامه آزار نظام یافته حکومت علیه اقلیت های همجنس گرا، دوجنس گرایان و یا ترانجسیتی، اعلام می دارد.

برای ده های گذشته، سازمان های دولت ایران با استفاده از قوانین اسلامی، روابط جنسی با رضایت طرفین را جرم اعلام کرده اند، و همچنین از قوانین دیگر برای نحوه پوشش و یا رفتار عمومی و یا ارتباط های اینترنتی، استفاده کرده اند تا این اقلیت ها به به دلیل گرایش جنسی، آزار دهند.

بازداشت های خودسرانه، محکومیت، و مجازات به دلیل گرایش جنسی، نقض قوانین بین المللی است که دولت ایران موظف به پیروی از آنها است. این رفتارها در تناقض با تضمین هایی است که قانون اساسی ایران برای حراست از آزادی های فردی بیان داشته است. 

متن تفضیلی نامه را در این پیوند  ملاحظه فرمایید.




نوشته های چند روز اخیر این وبلاگ: 
/---------آهای ملتی که برای سخنرانی و تصویب نظر روحانی در سازمان ملل، بندری می رقصید...! بعدا نگویید کاش دستم شکسته بود...!
/-----------/
هشدار!/ هموطن جداشده از اسلام! آتئیست عزیز! مراقب باش که مانند سران رژیم اسلامی رفتار نکنی...!

/----------/رژیم، موفق به صدور انقلاب اسلامی نشده، لذا فساد اسلامی را به کشورهای منطقه صادر می کند...!

/-------چگونه می توان برای لغو اعدام تلاش کرد، وقتی که قصاص و آدم کشی، جزو جداناشدنی اسلام است و هنوز برای تکریم اسلام تلاش می کنند؟!


/-----------/در ستایش فعالان سیاسی پناهنده: هموطنان آزاده ای که تن عزیز خود را شمع آجین کرده اند برای آینده ایران!

/-------/نقش ماندلا در جهانی شدن ubuntu/من هستم به خاطر تو/ انسانیت، وظیفه و بدهی هر کسی به دیگری است / ویدیو و توضیح

/-----------/هزار میلیارد دلار خسارت ادامه جنگ، دستاورد خمینی بود؛ و هزار میلیارد دلار خسارت اقتصادی برنامه اتمی، دسته گلی خامنه ای!
نوشته های اخیر این وبلاگ:


و چند نوشته اخیر این وبلاگ:


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.