پنجشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۹۲

رژیم، موفق به صدور انقلاب اسلامی نشده، لذا فساد اسلامی را به کشورهای منطقه صادر می کند...!

در اخبار آمده بود که فرزند سه وزیر ترکیه و یک تاجر ایرانی، به دلیل رشوه دادن و رشوه گرفتن، بازداشت شده اند!
رادیوفردا نوشته است:

رضا ضراب، تاجر ایرانی و ده ها تن دیگر، از جمله فرزند چند تن از وزاری ترکیه، به دلیل پول شویی و رشوه، دستگیر شده اند!
خواندن این خبر، بی اختیار مرا به خنده انداخت.

فساد اقتصادی سران این رژیم حتی به کشورهای منطقه نیز سرایت کرده است و اکنون سران کشور ترکیه نیز به این فساد آلوده شده اند.

در حقیقت، سران این رژیم اسلامی، موفق به صدور انقلاب نشده اند، لذا به ناچار، فساد اسلامی را به کشورهای منطقه صادر می کنند!

البته این یک واقعیت است که سران این رژیم از همان روزهای ابتدای شکل گیری،  فساد مالی گسترده ای را برای کشورهای دیگر صادر کرده اند!

شاید ساده ترین مثال، تامین اسلحه برای رژیم در زمان جنگ ایران و عراق باشد، یکی از مقامات ارشد اسراییلی که در این تجارت کثیف دست داشته، بعدا کتابی منتشر می کند و مدعی می شود که دولت اسراییل، بیش از هشتاد میلیارد دلار اسلحه در زمان جنگ به ایران فروخته است، که بخش عمده ای از این پول، به صورت رشوه بین مقامات ایران و اسراییل تقسیم شده است.

برای آشنایی بیشتر با این مبحث، خواندن کتاب پول خون (لینک دانلود) را توصیه می کنم. 

در خاتمه، ذکر این نکته ضروری است، اصولا این شخص (رضا ضراب زاده) که مرتکب دزدی، اختلاس و رشوه شده، تاجر محسوب نمی شوند و استفاده از کلمه تاجر درباره این اشخاص، نادرست و غیر اخلاقی است.
تاجر معنای مشخص خودش را دارد و یک شغل مانند شغل های دیگر است، این اشخاص اصولا تاجر نیستند و بلکه به معنای واقعی کلمه، دزد هستند.

یکی از هنرهای رژیم اسلامی، به ابتذال کشاندن معنای کلمات است، به نظرم، اگر روزی این رژیم سرنگون شد، نباید از کلمه قاضی استفاده شود! چون آنچنان این شغل را به فضاحت کشانده اند که اگر مجددا کسی را قاضی بدانند، دیگر اعتبار و آبرویی ندارد! 

نوشته های چند روز اخیر این وبلاگ: 

/---------/هشدار!/ هموطن جداشده از اسلام! آتئیست عزیز! مراقب باش که مانند سران رژیم اسلامی رفتار نکنی...!

/-------چگونه می توان برای لغو اعدام تلاش کرد، وقتی که قصاص و آدم کشی، جزو جداناشدنی اسلام است و هنوز برای تکریم اسلام تلاش می کنند؟!


/-----------/در ستایش فعالان سیاسی پناهنده: هموطنان آزاده ای که تن عزیز خود را شمع آجین کرده اند برای آینده ایران!

/-------/نقش ماندلا در جهانی شدن ubuntu/من هستم به خاطر تو/ انسانیت، وظیفه و بدهی هر کسی به دیگری است / ویدیو و توضیح

/--------/ماندلا، اثبات امکان مبارزه و رسیدن به دمکراسی بدون آدم کشی است!/راه ماندلای بزرگ دوای سرطان خشونت است

/-----------/هزار میلیارد دلار خسارت ادامه جنگ، دستاورد خمینی بود؛ و هزار میلیارد دلار خسارت اقتصادی برنامه اتمی، دسته گلی خامنه ای!
/---/یک مقایسه ساده، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ژ-د-اف (شرکت گاز فرانسه) /---/ آیا امامزاده ها، بعد از مرگ هم سکس دارند که همچنان تعداد آنها به این شدت افزایش می یابد؟! 

نوشته های اخیر این وبلاگ:


و چند نوشته اخیر این وبلاگ:


۱ نظر:

  1. زمانیکه کودکان ساده دل و ساده لوح را از در و دهات جمع آوری میکنند و جهت "علم آموزی؟؟؟!!!" به فیضیه ها گسیل مینمایند و به دست یک مشت آخوندهای شیاد و هوسران میسپارند و همگان میدانند که این شیادان چه بلایی بر سر آنان میآورند, باید هم زمانی که این "تربیت شدگان؟!" به سیخ کشیده شده در فیضیه ها و علمیه ها که دست بر قضا در حکومت بادآورده اسلامی به جاه و مقامی میرسند, لکندگی روانیشان به لکندگی سیاسی سرایت دهند!
    به همین سبب اشاعه فساد و فساد پروری اساسا در جنم جماعت گله های متلون اسلامی است!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.