دوشنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۲

روحانی، آزادی خواهان ایرانی را مزدور خواند! هموطنی که رای دادی، راهت را مشخص کن، یا با آزادی خواهان هستی یا با رژیم!

حسن روحانی، دکترای تقلبی، با وقاحت و بی شرمی تمام، آزادی خواهان ایرانی که بعد از انتخابات نمایشی و تقلبی، به خیابان آمده بودند را مزدور بیگانه خوانده است.

رادیو فردا گزارش کرده است:

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در مورد راهپیمایی روز ۹ دی گفته است، ﻣﺮدم در آن روز ﺑﺮای ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺟﻨﺎﺣﯽ ﺧﺎص ﺑﻪ ﻣﯿﺪان ﻧﯿﺎﻣﺪﻧﺪ، بلکه ﭼﻮن اﺣﺴﺎس ﮐﺮده ﺑﻮدﻧﺪ ﺑﻪ ﻓﺮھﻨﮓ ﻋﺎﺷﻮرا اھﺎﻧﺖ ﺷﺪه و بیگانان قصد دخالت در حوزه های اخلاقی و اعتقادی آنها را دارند، و برای حمایت از انقلاب و رهبری در آن اجتماع شرکت کردند.
برای آن دست آدم های کلاش و دو رویی که تلاش می کنند حرف روحانی را عوض کنند و مدعی شوند که روحانی چنین نگفته است، ذکر این نکته ضروری است که روحانی به صراحت گفته است: «بیگانگان قصد دخالت در حوزه های اخلاقی آنها را دارند» و طبیعی است که وقتی تظاهرکنندگان  و آزادی خواهان ایرانی را بیگانه و یا آلت دست بیگانه می خواند، به صورت غیر مستقیم به آنها صفت مزدوری می دهد! 

بسیاری از هموطنان ایرانی، تنها از سر ناچاری و به دلیل وجود گزینه بد و بدتر، و به منظور نشان دادن مخالفت خود با خامنه ای، در انتخابات نمایشی شرکت کردند و به روحانی نیز رای دادند.

هر چند شرکت در انتخابات، یک اشتباه مهلک بود و تنها نتیجه اش، خرید مشروعیت برای رژیم جنایتکار آخوندی بود، اما اکنون این رای دادن، وارد مرحله جدیدی شده است.

با توهین مستقیم حسن روحانی به جانباختگان راه آزادی میهن، کسانی که به او رای داده اند، باید تکلیف خود را مشخص کنند؛ یا باید در مسیر روحانی و رژیم خونخوار ایران باشد، یا اینکه هم مسیر آزادی خواهان ایرانی باشند.

بعد از این توهینی که روحانی به آزادی خواهان ایرانی کرده است، حمایت مجدد از او، به معنای بی حرمتی به تمامی جنبش آزادی خواهی ایران است.

توهین حسن روحانی، یک واقعه مهم است، به یاد بیاورید که چطور اصلاح طلبان از حسن روحانی حمایت کرده اند، و چگونه حسن روحانی به آزادی خواهان ایرانی بی حرمتی کرده؛ و در جمع بندی، می توان دید که چگونه اصلاح طلبان، دشمن جنبش آزادی خواهی ایران هستند.


چند نوشته اخیر این وبلاگ: 

۳ نظر:

  1. :))))

    خیر ببینی گمنام جان!

    مارو خوب می خندونی...بنویس آغا!بنویس.

    ادامه بده که به خنده نیازمندیم.

    ضمنا،اینم هی به خودت یادآوری کن!

    ممکلت دست ما اصلاح طلب هاست،تو و دوگوزه و سام و الباقی همـــــــــــــــــــــتون هنوز خارج نشین اید!

    البته خایه ندارید بیایید! D:

    وگرنه ما پذیرای وجودتون هستیم... امان نامه هم میدیم بهتون.

    اینم بگم:

    با بی خایگی مبارزه پیش نمیره! پس کارت بدون که آب در هاون کوفتنه....

    همون خارچ بمون،این فارت فارت ها رو هم ادامه بده،هم ما می خندیم
    هم تو بیکار نمی مونی.

    پاسخحذف
  2. اصلا با ر‍ژيم هستيم تو هم برو بمير . همونقدر كه از اين حكومت بدم مياد از كسايي هم كه هي آدم رو تهديد مي كنن بدم مياد . راي دادي پس اينطوري هستي راي ندادي پس فلان طوري . اين حكومت همين الان هم جمع كنه هيچ فايده اي نداره فقط از اين ديكتاتوري ميرسيم به ديكتاتوري شما .

    پاسخحذف
  3. آخه گمنام عزیز برای چی‌ نمک رو زخم این جماعت مسخ شده می‌ریزی؟!اینها خودشون میدونند کجا قرار گرفتند و چی‌ داره به سرشون میاد(ارجاع به کامنت قبلی‌)اینها همه چی‌ رو می‌بینند و میشنوند و می‌فهمند ولی‌ زیر سبیلی ردّ میکنند! مگه می‌شه در ایران زندگی‌ کرد و بی‌ عدالتی و ظلم و زور و چپاول و فساد و دزدی و سرکوب و فشار رو ندید و احساس نکرد؟!مساله و مشکل اصلی‌ ایران حال حاضر نه آگاهی‌ بلکه استبداد پذیری و تسلیم و انفعال در مقابل ظلم و بی‌ عدالتیست!بعد از گذشت ۳۵سال از عمر این نظام غارتگر دیگه حتا در دور افتاده‌ترین مناطق هم اکثر مردم از این مسائل باخبرند و آخوند دروغ‌ گو و دزد و حیله‌گر رو میشناسند و حتا هم بیشتر از پایتخت نشین با بدبختی و فلاکت دست و پنجه نرم میکنند!

    با نظر من مشکل نبود روحیه آزادی خواهی و تربیت انسانهای آزادی خواست که ایرانیان رو به این درجه از فلاکت و بدبختی رسانده،تحمل بیش از حد و تسلیم در مقابل ظلم و جور حال از روی ترس و عادت یا طمع و فریب خوردگی یا مسخ شدن که همین موضوع باعث فراموشی آزادی و تداوم و ماندگاری بیشتر استبداد و حاکمیت مستبد می‌شه و این چرخه ادامه دار خواهد بود تا زمانی‌ که مردم از حالت انفعال خارج شوند و در مقابل نظام بایستند و روحیه آزادی خواهی خود رو تقویت کنند و به فرزندان خود یاد بدهند که هیچ وقت آبروی خود را فدای زنده ماندن نکنند،

    تا زمانی‌ که آزادی نه فقط یک شعار و حرف و آرزو بلکه به عنوان یک درک عمیق و باور محکم جا نیافتد انسانها هرگز برای کسب آزادی از قید و بند استبداد حاکم اقدام نخواهند کرد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.