یکشنبه، دی ۰۳، ۱۳۹۱

حواشی مهدی هاشمی و درسی که مجتبی خامنه ای باید از آن بگیرد!/ در آینده دعوای مجتبی با مهدی نیست، با آزادی خواهان ایران است!


اتفاقات اخیر و حواشی دستگیری مهدی هاشمی بسیار بوده اند، شاید هیچ کسی به اندازه مجتبی خامنه ای به مهدی هاشمی شبیه نباشد.

ماجرای صدور حکم و محکومیت مهدی هاشمی در دادگاه کانادا، به دلیل شکنجه، آدم ربایی و اخاذی از دکتر هوشنگ بوذری، باید درس خوبی برای خاندان خامنه ای باشد.

به یاد بیاورید:

-          درست در زمانی که هاشمی رفسنجانی قدرت بلا منازع کشور ایران بود، پسرش مهدی، به غارت کشور ایران همت گماشت، بر قراردادهای نفتی نظارت کرد و کمسیون های کلان گرفت. او تصور نمی کرد زمانی نه در خارج از ایران و نه در داخل، جایی برای زندگی نداشته باشد!
-          کار مهدی هاشمی به جایی رسید که اگر خارج می ماند، با پیگرد قانونی روبرو می شد، و اگر به داخل بازمی گشت، با زندان های رژیم خامنه ای!
-          هر گاه کسی به روشی غیر قانونی به قدرت برسد و برای ماندن در قدرت، به هر جنایتی دست بزند، خود را برای همیشه در معرض خطر قرار داده است، چه آنکه عاقبت او، عاقبتی مانند صدام، قذافی و یا مهدی هاشمی خواهد بود.
-          همانطوری که خاندان خامنه ای، خاندان هاشمی را «کله پا!» کردند، این شانس وجود دارد که گروه جدیدی، خامنه ای را سرنگون کنند، یا اینکه مردم ایران دست در دست یکدیگر،این رژیم را کلا سرنگون کننند.
-          قبلا در نوشته زیر، به ماجرای دعوای خاندان هاشمی و خاندان رفسنجانی پرداخته ام:
مجتبی خامنه ای، باید بداند که سرنگونی او نیز چندان دور نیست، دنیا دچار تغییرات شگرفی شده است و دیگر مانند زمان جنگ سرد نیست. این تغییرات در این چند ساله، شتاب بیشتری یافته است. مجتبی خامنه ای نباید فراموش کند که روز به روز، به قدرت دادگاه های بین المللی افزوده می شود، از طرفی نیز آزادی خواهان ایرانی، آگاه تر می شوند.

سه سال پیش، خامنه ای به کمک اصلاح طلبان، موفق شد که جنبش آزادی خواهی مردم ایران را سرنگون کند، اما اگر این آتش، یکبار دیگر زبانه کشد، دیگر نه از اصلاح طلبان کاری بر می آید و نه از نیروهای بسیجی.

ای کاش مجتبی خامنه ای، آنقدر باهوش بود که می دید هر چقدر هم که خشن و بی رحم باشد، باز به اندازه صدام خشن نیست، عاقبت صدام این بود که او را از یک حفره بیرون کشیدند...!
قدرتی که غیرقانونی بدست آید، بی اندازه ناپایدار است...!  

عاقبت پسران صدام حسین: 


۱۶ نظر:

  1. گمنامیان عزیز

    در این شبهای سرد کریسمس شما به مسافرت نمیروید؟

    از این که روشنگری میکنید تشکر میکنیم .
    الان دیگر خوانده ای نمانده همه ایرانیان خارج کشور به دنبال مراسم کریسمس در شهرهای مختلف هستند.
    دختران ایرانی را میشناسم که گفتند وقتشان تا هفته دیکر پر است و 11 شب هست که فرصت نکردند خانه بروند! میدانید که درخارج پول حرف اول را میزند و دختران مردان پول دار را ترجیح میدهند.

    در حالیکه سوری ها به خون خود زمستان را گرم کنند ایرانیان خارج کشور به دنبال عیش و نوش هستند. بی خود نیست که ایرانیان داخل ، اپوزسیون خارج را به تخمشان حساب نمبکنند.

    در سال 2012 شما بسیار روشنکری کردید . وب سایت خود را هم راه نینداختید . میدانم که جان شما هم در خطر است.
    ولی شبکه های تلویزیونی خارج پول حسابی به جیب زدند و مدیران آنها توانستند با خانمهای بیشتری بخوابند.
    مثلا فکر میکنید اکبر گنجی یا واحدی یا رضا پهلوی این شب ها چه میکنند ؟؟

    اگر پول داشته باشند در کلاب و مسافرت هستند و گرنه به تماشای فیلمی میروند و وقت را میکشند.

    پاسخحذف
  2. آخه عزیز جان چرا لقمه رو دور سرت میپیچونی بگو که اون دختری که تا 11 شب رزرو شده خواهرته دیگه.
    عیب نداره پولی که از عرضه کس و کونش بدست میاره شاید باعث بشه توی حرومزاده هم آدم بشی و مجبور نباشی برای خرج موادت تو وب فارسی ترولینگ کنی

    پاسخحذف
  3. البته ممکنه اون ناشناس اول که از دختران ایرانی نوشته، برگی از خاطرات زن و خواهر و مادر روسپی خود، و یا دختر لاشی و حرومزاده خودشو برای افزایش اطلاعات عمومی دیگران نوشته.
    سایر هم میهنان عزیز سوءبرداشت نکنند لطفا.

    پاسخحذف
  4. جناب گمنامیان عزیز بابا این خواهرت رو به سبک خودت پند و اندرز بده.
    والا ما که دیگه از کمر افتادیم از بس به کس و کونش تلمب زدیم ولی خودمونیم لامصب کون که نیست دروازه غاره.
    تازه دیشب بهم گفت زن برادرم هم دچار کمبود جنسی هستش. خلاصه پدرسوخته قرار مدارا رو گذاشته که چند شب کریسمس رو در خدمت همسر مکرمه جنابعالی باشیم.

    پاسخحذف
  5. دوستان عصبی نشوید

    همه میدانیم که در خارج زنان آزادند و در جامعه با مردان دیگر زیرآبی میروند و پاداش های خوبی از رئیس های خود در محل کار و در همسایگی میگیرند.

    پس اگر میبینید که زن شما یا دختر شما عیر شما حق دارد و با مردان دیگر سکس دارد ، ادا در نیاورید و بپذیرید. هیج گاه اینقدر ساده لوح نباشید که فکر کنید شما مردان فقط زیر آبی میروید ، زنان و دختران شما هم خیلی بی سرو صداتر این کارها را انجام میدهند.

    پاسخحذف
  6. از برادر گمنامیان تشکر میکنیم
    که تنها وبلاگی هستند در سطح جهان که به ازادی بیان عملا اعتقاد دارند و کامنت ها را سانسور نمیکنند.

    به ایشان احترام بگذارید

    پاسخحذف
  7. تصور کنید که زن شما برای تفریح دوست پسر سیاه و جوانی پیدا کرده و میخواهد تعطیلات آخر هفته را با او بگذراند و از شما میخواهد که خانه را تمیز و بچه را مزاقبت کنید.

    براستی در کشور خارج چه میکنید ؟
    دو راه بیشتر ندارید یا بپذیرید یا گورتان را گم کنید!

    شما کدام را انتخاب میکنید ؟

    پاسخحذف
  8. hehehehe Shoma Ahmagha tu 1 site ham ba ham kenar nemiayeed bad Goh'e ziadi mikhorid posht sar nezam jomhuri eslami zer mizanid.... Ahmaghah...haminjur zer bezanid ey oppososion fahim irani

    پاسخحذف
  9. ناشناس اول واقعیتو گفته و اونایی که باهاش مخالفن بچه کونی های اونوری هستن که ماتحتشون با این حرفا سوخته، کونده های کونی خواهر جنده راست میگین خودتون بیاین ایران اعتراض کنید. نه اینکه مادرو خواهرتوتو اونور اجاره بدین واسه خوشگذرانی خودتون.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دو کلمه هم از مادر عروس بسیجی عزیزمون بشنویم

      حذف
    2. واقعیات را باید پذیرفت

      یعنی کسی هست که اینقدر هالو باشد و نبینید که زنان و دختران ایرانی در اروپا و آمریکا در این شبهای کریسمس چگونه با مردان مختلف شب ها را به صبح میرسانند؟؟

      یعنی اینقدر هالو هستند بعضی ها که فکر میکنند وقتی میروند ایران و زن و دخترشان در خارج است آنها برای ارضای خود از دستشان استفاده میکنند درحالی دهها همسایه و همکار دوستان به بهانه مختلف به آنها سرویس میدهند و شبانگاهان هم در خلوت باهم سکس داغ و پنهانی میکنند؟؟؟؟

      حذف
  10. ما ایرانی های داخل کشور ایرانی های خوشگذرون خارج از کشورو به تخم چپمون هم حساب نمیکنیم، تنها یه اجازه بهشون میدیم بعد از هر اتفاقی در ایران باید برگردن کیرمونو بخورن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بگذار کون و کیرت که از اجاره در اومد بعد حوالشون بده، عزیز.

      حذف
  11. ضرب المثلی انگلیسی هست که میگه اگه رفتی خونه و دیدی که یک مرد انگلیسی کنار زنت خوابیده از خونه برو بیرون و در رو هم پشت سرت ببند.
    سالها پیش که جوون تر و خام بودم این ضرب المثل رو به عنوان فحش به انگلیسی ها میگفتم و پیش خودم کلی کیف میکردم غافل از اینکه اونها از اینکه من معنی کامل این گفته رو درک نمیکردم توی دلشون به من میخندیدن!
    این ضرب المثل به سادگی وطن پرستی رو بر چیزی که ما ناموس پرستی میشناسیم ترجیح میده و کاملا درست میگه که اونکه وطن دوست نیست قطعا نمیتونه ادعای ناموس دوستی داشته باشه چرا که بدون وطن ناموسی هم وجود نداره!!
    در خاتمه عرض کنم که وطن فروش تر از اون ندیدم که بعد از پانزده سال که میخواست به وطن برگرده گفت هیچ احساسی ندارم!!!

    پاسخحذف
  12. درود.برگمنامیان...این.فحاشیها.به.همدیگر..باور.کنید.هیچ.دردی.را.دوا.نمیکند.و.حیف.از.این.اینترنت.که.بدست.ماجهان.سومیهای.عقب.مانده.افتاده.بجای.اینکه.درجهت.سالم.سازی.و.راهنمایی.بسوی.نجات.کشور.استفاده.کنیم.به.هم.فحاشی.میکنیم.و.هیچکداممان.خواهر.و.مادرهم.را.نه.میشناسیم.و.نه.دیده.ایم.بنده.خودم.را.میگویم.یک.فردی.از.یک.کشور.عقب.مانده.جهان.سوم.هستم.تااین.زمان.هنوز.نتوانستم.یک.سوزن.بسازم.هنوز.بلد.نبودم.درطول.تاریخم.یک.قرص.مسکن.سرماخوردگی.بسازم.اگر.از.کشورهای.غربی.لوازم.پیشرفته.پزشکی.و.داروهای.معجزه.اسا.برای.اتاق.عمل.بیمارستان.ها.را.انهم.بادادن.پول.گدایی.نکنم.میمیرم.چون.عرضه.ندارم.بسازم.اگرفقط.غربیها.به.من.شیشه.عینک.طبی.نفروشند.باید.با.عصا.راه.بروم.؟؟؟من.درردیف.همسایگانم.عراق.افغانستان.پاکستان.ویک.مشت.ملتهای.عقب.افتاده.مثل.خودم.هستند.من.قمه.وزنجیرهم.میزنم..امافهمیدم.بیکاره.های.کره.زمین.حقشون..ازاین.نوع.رژیمها.است.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.