یکشنبه، آذر ۲۶، ۱۳۹۱

همانقدری که پیروزی صدام حسین در انتخابات معتبر بود، عشق مردم ایران به امامان شیعه نیز از روی آگاهی و اعتبار است...!

حتما در جریان هستید که ضریحی برای قبر امامان شیعه، با هزینه ای هنگفت ساخته شده و به عراق فرستاده شده است، آنهم درست در همان ایامی که به دلیل نبود بخاری استاندارد، دانش آموزان یک مدرسه سوخته اند!

یکی از بسیجی های فرندفید، در جواب این سوال که چرا نباید ول ساخت ضریح، خرج فقرا شود، نوشته بود که پول لازم برای ساخت ضریح را خود فقرا داده اند.

نکته اینجاست:

-          هیچ تصمیمی بدون اطلاع کامل و درست از حواشی آن، ارزش ندارد.
مثلا در انتخاباتی که صدام حسین برگزار می کرد، اکثریت مردم عراق به او رای می دادند! چرا که از جنایات صدام با خبر نبودند، یا اگر همین الان در کره شمالی رای گیری شود، ممکن است رهبر جنایتکار و دیکتاتور آن، رای اکثریت را اخذ کند!
-          هر تصمیمی که بدون وجود آزادی بیان و آزادی اندیشه، همینطور آزادی گردش اطلاعات، گرفته شود، فاقد ارزش است.
-          قریب سی سال است  که مردم فلک زده ایران، زیر بمباران تبلیغاتی رژیم قرار دارند، و تصور می کنند مثلا محمد پیامبر، آدم خوبی بوده است.
اگر برای این مردم، توضیح داده شود که محمد پیامبر، یک راهزن، آدم کش، بچه باز و متجاوز بوده است، دیگر حاضر نیستند برای ضریح خود او هزینه کنند، چه برسد برای ضریح فرزندان او!
لطفا به یاد بیاورید که تصمیم گیری این مردم فقیر، با شرایط زیر صورت گرفته است:

-          از کودکی شستشوی معزی شده اند و به زور به آنها را مجبور به قبول این کرده اند که محمد و حسین وعلی، آدم های خوب و مقدسی هستند.
-          دسترسی آنها را به اطلاعات آزاد، ممنوع کرده اند، اجازه انتشار هیچ کتابی را در نقد اسلام نمی دهند، اینترنت را فیلتر کرده اند و منتقدین را می کشند...!
-          اگر با وجود این همه محدودیت، کسی مغزش را به کار بیاندازد و ببیند حسین  و علی و محمد، موجودات هرزه و بی ارزشی بیش نیستند، آنگاه به او انگ مرتد می زنند و او را می کشند...!
با این شرایط، تصمیم گیری انسان ها، فاقد هیچ ارزشی است.

یک کلام، همانقدری که رای گیری صدام حسین معتبر بود، عشق مردم ایران به امامان شیعه نیز معتبر است...!

تصور کنید که کودکی چهار ساله، فاقد اطلاعات و ابزار لازم برای تصمیم گیری است، در ضمن مبلغ کلانی نیز پول دارد. حال شخصی پیدا می شود و با زبان بازی و تهدید و دیگر روش های غیر اخلاقی، کودک را مجبور به این می کند که پول خود را به او هدیه کند، آیا چنین هدیه ای، قانونی است یا اینکه یک جرم صورت گرفته و از عدم اطلاع آن کودک، سو استفاده گردیده است؟! 


نوشته دیگر امروز من، در نشریه فضول محله: 

نوشته دیروز من:

۱ نظر:

  1. مسلمان عزیز سید بسیجی محترم که به امامت شیعه اتصال دارید ،ناراحت نشو ، تو سید هستی مادرت همه سادات و این ها نشانه های آن است که مادران شما را عرب های کیر کلفت و امامزادگان حامله کردند و بدین ترتیب نسل سید شده اید.

    آیا اگر امام حسین زنده بود و در لیوان ادرار میکرد ، آیا میتوانستی آنرا قورت ندهی ؟ یاد اگر امام صادق میخواست با مادرت خلوت کند آیا خوشحال نمیشدی ؟

    فکر کن چه افتخاری از بیشتر برای تو بسیجی مسلمان سید که مادر از امامی حامله شود و تو برادری سید پیدا گنی و مادرت هم آب تبرک امام را در لای واژن و دندانهایش قرقره کند/ و لحظه ارضا شدن امامزاده آب آنرا روی صورت خواهرت تخلیه کند که تو و پدرت هم بتوانید مثل همان ضریح امام حسین دست بکشید و متبرک شوید!؟ آیا این برای تو مسلمان شیعه افتخار نیست ؟
    نمیخواهم فحش دهی ولی با مادرت که هرشب دعا میخواند در میان بگذار و اگر شرم داری برای او ایمیل کن . مطمئن باش که او هم از خدا میخواهد که به جای لمس ضریج افتخار چشیدن طعم گوشت و اندام امام را داشته باشد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.