جمعه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۱

اگر در یک کشور آزاد، یک کاندیدا از دوران خمینی به نام دوران طلایی یاد کند، لنگه کفش حواله کله اش می کنند...!

در وبلاگ یکی از دوستان، مطلبی نوشته بود به این عنوان که مرا ناچار به پاسخ گویی کرد. او نوشته است:

" اسم خمینی نه تنها باعث دل سرد شدن مردم نشد، بلکه باعث شد که معترضین با دل و جرات بیشتری از موسوی حمایت و تظاهرات کنند، چرا که اسم خمینی یک حد اقل امنیتی برای معترضین ایجاد میکرد. دلیل اصلی‌ پایان اعتراضات که آقای پهلوی به آن اشاره‌ای نکرد، چیزی نیست جز وحشیگری و شقاوت بی‌ حد و مرز ماموران " ولی‌ فقیه " در برخورد با زنان و مردان و پیران و جوانان مسالمت جو و بی‌ دفاع"

یک- آنچنان می گویید انتخابات که انگار انتخابات آزاد بوده است، مردم بین بد و بدتر انتخاب کرده اند. مگر کاندیدای مستقلی هم بوده است؟! مردم بین موسوی که می گفت خمینی و احمدی نژادی انتخاب کرده بودند!! این اسمش انتخاب نیست، بلکه فقط مردم در آن شرکت کردند تا به خامنه ای و نظام نه بگویند.

دو-اگر در یک انتخابات آزاد، و در یک کشور آزاد کاندیدایی اسم خمینی را بیاورد، مردم آن کشور، چاه فاضلاب منزلشان را حواله کله طرف می کنند. از جهت اطلاع بگویم که فقط با یک دستور خمینی، پنج هزار انسان بی گناه، در زندان ها سلاخی شدند و یا ادامه جنگ ایران و عراق، یک میلیون کشته و زخمی بر جای گذاشت. 



سه- معترضین برای مخالفت با رژیم رفتند، شعار نه غزه و نه لبنان سر دادند، لطفا تاریخ را تحریف نکنید، مانند کدیور عمل نکنید که در دوربین نگاه می کرد و می گفت مردم شعار نه غزه و نه لبنان سر نداده بودند.

چهار- مردمی که شعر مرگ بر اصل ولایت فقیه سر داده اند، کجا از اسم خمینی برای مخافظت از خود استفاده کرده اند؟!

پنج- دلیل اصلی پایان تظاهرات، وحشی گری رژیم نبود، (که صد البته آن دلیل نیز وجود داشت) اما تنها دلیل اصلی  این بود که موسوی به مردم خیانت کرد و مانند خاتمی، در پی براندازی رژیم نبود. 

طبق گزارش شهردار تهران، سه و نیم میلیون نفر در خیابان های تهران حضور داشتند، کافی بود موسوی بگوید در میدان آزادی اعتصاب کنید تا رژیم هم عوض نشده، اینجا را ترک نمی کنیم. اما موسوی در عوض دنبال آرمان خمینی و حفظ ولایت فقیه بود. 

جنبش سبز به این دلیل موفق به عوض کردن حکومت نشد که موسوی به مردم ایران خیانت کرد. 

قبلا در اینباره نوشته بودم: 





۷ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. dostan in molla ha haman tofaleh mohamad tazi kos kash hastan...matg bar in kalifeh kameneie va komeini goh va dajal gor be gor...rydam be emmam naghi va tof be anjaie fati zeynab va an koni asgar va akbar goh....doorodbar iran azad...

      حذف
  2. تو هنوز اصرارداری خودت رو قهوه ای کنی؟!!جناب گمنامیان راستی با چه اسمی از ابراهیم نبوی شکایت کردی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کون لق تو، خودت هم که ناشناسی میبینم که وجودشو نداری خودت معرفی کنی و با اسم واقعی کامنت بزاری؟

      حذف
  3. https://balatarin.com/permlink/2012/6/1/3043555

    پاسخحذف
  4. تا اونجائي كه ميدونيم ابولاشي نبيره بلال حشري ميباشد ! هرچند خود بلال شاهد زناي با محارم علي و محمد بود كه هر دوي فاطمه ميخوابيدند ..بنابر اين حكايت فوق جعلي است چراكه ابولاشي خود درزمان امام نقي (ع) مرجع تفريح عالم مزيستند نه الان ، و صد البته باهم كن كونك بازي همم ميكردند!

    پاسخحذف
  5. میگویند۷۰ درصد جمعیت ایران جوان هستند، قشر جوان کار میخواهد مسکن میخواهد آزادی میخواهد امنیت میخواهد و بیشتر از همه چیز حق انتخاب میخواهد، بنظر شما در رابطه با کدامیک از این مسائل قشر جوان به آخوند و آخوند زاده مراجعه میکند
    این ملاها اگر عقل داشته باشند که ندارند بعد از اینهمه گند زدن لال میشدند که شاید بعضی جوانان پنجاه سال دیگه که همه چیز فراموش شد برای عقد و عروسی و خاک سپاری بروند سراغشان

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.