دوشنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۹۱

حضور امام خمینی در مسند رهبری، مانند حضور یک گاو نر وحشی در مغازه کریستال فروشی بود...!

تصور کنید....!

تصور کنید شما صاحب یک مغازه بزرگ کریستال فروشی هستید. می گویم کریستال فروشی، چون کریستال با ظروف شیشه ای که ساخت چین است، تفاوت بسیاری دارد!

تصور کنید هر تکه ظرفی که می فروشید، معادل حقوق یک سال یک کارمند معمولی قیمت دارد و ارزش کالای  موجود در مغازه شما، سر به فلک می زند. تمام مردم شهر، آن مغازه را می شناسند، و آرزو می کنند که چنین مغازه ای داشته باشند. به ناگاه، یک گاو نر وحشی که بسیار عصبانی است، از استادیوم گاو بازی فرار می کند و به داخل مغازه شما می آید...!

این لحظه، همان لحظه ای است که امام امت از هواپیمای ایرفرانس، پیاده شد!!

خمینی اثر بسیار عمیقی بر جامعه ایران داشت، همانند گاو در مغازه کریستال فروشی، چون هر تکانی که می خورد، ضرری هنگفت به جا می گذارد.

برای او کریستال ها (بخوانش جان مردم ایران) ارزشی نداشت. می گفت اگر جنگ بیست سال هم طول بکشد، ما ایستاده ایم. یادمان بیایید که هر دقیقه یک نفر در آن جنگ لعنتی کشته می شد.

امام خمینی یک گاو بود، بر گاو حرجی نیست، او نمی داند که چه می کند، خصوصا وقتی که پارچه ای قرمز را جلوی چشمش تکان دهی، هیچان زده می شود. مشکل از مردمی است که این گاو را به رهبری بر می گزینند...!

شاید زیباترین تشبیه، تشبیه رییس جمهور وقت فرانسه باشد که گفته بود:

"مردم ایران به صورت دسته جمعی، در حال خودکشی هستند...!"
او درست می گفت، انتخاب خمینی به رهبری جامعه، دیدن عکس او در ماه، دادن قدرت بی چون و چرا به اشخاصی چون رفسنجانی و خامنه ای و کروبی و منتظری، با خودکشی دسته جمعی فرقی نداشت.

حال تصور کنید آن گاو بعد از سالها حضور در مغازه کریستال فروشی و نابودی اکثر چیزها،به دلیل مسن بودن می میرد! این همان لحظه ای است که امام خمینی، درجه ارتحال دونیش (!) پر شد و ما از شرش راحت شدیم، اما جای سالم در آن مغازه نگذاشته است.

حال باز تصور کنید! بعد از مرگ آن گاو، بین گوساله های جانشین، سر اینکه کدام گوساله ای وارد آن مغازه شود و غارت همه چیز را به عهده بگیرد، دعوا است...! در این میان، تنها نکته بامزه این است که صاحب مغازه گاهی اوقات، به برخی از آن گوساله ها اعتماد می کند و مثلا به در انتخابات به آن گوساله ها رای می دهد.

مثلا در انتخابات فرمایشی که کدام گوساله باید وظیفه نابود کردن باقیمانده مغازه کریستال فروشی را بدست گیرد، شرکت می کند...!

پی نوشت یک:
لااقل گاو، فقط کریستال های مغازه را نابود می کند، دیگر قراردادهای ترکمان چای با چین و روسیه امضا نمی کند، لااقل آبروی کشور را در دنیا نمی برد، لااقل ترور نمی کند و الی آخر...!!

پی نوشت دو:  
هنوز صاحب آن مغازه، برای نوه آن گاو نر وحشی، احترام قایل است...!

پی نوشت سه:
پیشاپیش از تشبیه خمینی و دیگر یارانش با گاو، از تمامی گاو ها عذرخواهی می کنم. در مثل مناقشه نیست. رونوشت به انجمن حمایت از حیوانان، جهت جلوگیری از اقدام حقوقی!!






۲۹ نظر:

  1. لاکن گاو نر وحشی را مجانی میکنیم 
    گاو نخرید همه را صاحب گاو میکنیم
    "خمینی کویر"

    پاسخحذف
  2. برای دیدن اینکه در سایت بالاترین (بخوانید فاحشه خانه سالمندان) چه میگذرد گامنت های این لینک را بخوانید
    کاربر فسیل جرمنی که مثل همین خمینی که گمنامیان اشاره کرد مثل گاو همه رو به باد چک و لگد میگره و بالاکون 17 که با حرفهای مفت و احمقانه میخواد طرف جرمنی رو بگیره ولی توسط یکی از کاربران مظلوم ضایع میشه

    یادمان هست که گمنامیان بزرگ فقط به خاطر اعتراض به بالایار ها اکانتش را هفته ای دوبار میبستند ولی مثلا کامنت های جرمنی فسیل بخوانید که همه جور فحش خوارومادر درش هست ولی خوب بالاکون 17 هوای او رو داره و حتی کامنت هاش حذف نمیشه .

    خودتون قضاوت کنید که بالاترین با بالاکون هاش به روزی افتاده :

    https://balatarin.com/permlink/2012/6/3/3045483#c-5520805

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این کاربر حسین مظلوم کیه؟ مارم روشن کن. جرمنی چی؟ شمر یا یزید. طفلان مسلم چی؟

      حذف
    2. برو لینک رو بالا رو بخون ببین چه چاله میدونی هایی کامنت میزارن . تازه ادعاشون هم میشه

      حذف
  3. گزارشی از فاحشه خانه سالمندان :

    http://www.freezepage.com/1338818325QCVTZWVEHU

    پاسخحذف
  4. گمنامیان شما چند ساله نویسنده هستید؟ قبلا شما خبرنگار بودید ؟ یا عضو دولت ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گمنامیان خودش از عوامل گمنام یکی از وزارت خانه هاست . برای همین هم گمنام است

      حذف
    2. تو هم حتما پشم کون زهرا حداد عادل رو بند می‌ندازی. تا آقا مجتبی با اشتیاق بلیسه. ایشون آقا هستن، آقازاده نیستن. شیرفهم شد؟

      حذف
    3. مهران (بکن کونی های بالاترین )دوشنبه, خرداد ۱۵, ۱۳۹۱ ۱۰:۴۶:۰۰ بعدازظهر

      خفه شین کس کش ها.

      به جای بحث در مورد مطلب گمنامیان همش لوله هنگ فاضلاب خونتون رو از کس ننه تون کشیدن بیرون گذاشتین تو وبلاگ گمنامیان . آخه کی میخواین آدم شین.

      حذف
    4. چیه تخم آق یحیی رو ندان بخوری اینجا هی عرعر می‌کنی نره خر مهران کون ترافیک. برو بالاکون بالاکونت رو بکن. برو بالا پشت بوم کون بده.

      حذف
    5. مهران ( بکن چاقال هایی که تو بالاترین زیربالاکون ها خفه مرگ شدند و خایه ترک سایت رو ندارن)دوشنبه, خرداد ۱۵, ۱۳۹۱ ۱۱:۱۵:۰۰ بعدازظهر

      خفش کن کون پلنگ چاقال . اعتراف کردی ها! خوب بگو تا حالا چند تا تخم آغا یحیی رو قورت دادی؟! خواستی بزرگترش هم هست که تو دهن کوچولوت هنوز جا نمیشه ماله بچه بزرگ تر هاست . من همین گون پلنگ های بالاترین و بالاکون ها رو میکنم عکس میگیرم میدم شرکت ننه ات که توش فیلم میسازه

      حذف
    6. اگه من اعتراف کردم. اعتراف تو رو کرد. برو اعتصاب غذای خشک کن می خوام همچی خشک خشک بکنمت که به کیر خر بگی تک رای به مطهری

      حذف
    7. مهران ( بکن بچه کون های بالاترین )سه‌شنبه, خرداد ۱۶, ۱۳۹۱ ۱:۰۴:۰۰ قبل‌ازظهر

      من خود جرس رو با دولنگش از کون کدیور میکشم بیرون میکنم تو حلق بابای ابنه ایت از کونش میکشم بیرون بعد دور کون گرد تو گره میزنم بعد تورو با سر میکنم تو کس ننه هرچی اصلاح طلب و بالاکون و بچه چاقال و دوستاتت هست که آنچنان ضجه بزنن که از ماتحتشون خون جاری شه .

      خالا تف کن که میخوام بقیه اش رو بریزم حلقت

      حذف
  5. سیکتیر الله اکبر الله اکبردوشنبه, خرداد ۱۵, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۳:۰۰ بعدازظهر

    آره درسته کیریستالی بودن این چریکهای بی‌پدر و مبارزان مسلح فدایی و مجاهد خلق بی‌وطن مسلمان. کیری بودن، کیری استالینی بودن، کیریستالی بودن. ریدم تو هرچی کیریستال. خمینی کجاش گاو وحشی بود، خمینی خر چموش بود. کیری بود و استالینی آدم کشت. خودش کیریستالی بود. گه تو ظرف بلور با انار دونه شده و گلپر. پهن خر به کله مطهری و پسرش و تک رای

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بابا این چه حرف زشتیه /؟ شما میدونی سیکتیر یعنی چی ؟

      حذف
    2. سیکتیر همون تکبیر، ندیدی تو نماز جمعه یکی داد میزنه سیکتیر بعد همیشه در صحنه می‌گه الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر ... دوران خمینی تکبیر بود حالا شده سیکتیر

      حذف
  6. من دلم امام و می‌خواد
    من دلم امام و می‌خواد
    دوران طلایی می‌خواد
    امام منو نمی‌خواد
    امام منو نمی‌خواد

    پاسخحذف
  7. رییس جمهور وقت فرانسه گه زیادی خورد با اینکه ایشون فرق عن و گوشت کوبیده رو می دونستن. خود بی پدرشون هواپیما دربست گرفتن. تهران یه نفر حرکت.

    پاسخحذف
  8. امام خمینی وقتی وارد ایران شد مردم برایش صف استقبال 33 کیلومتری تشکیل دادند. بعد از ده سال هم که پدر مردم را با جنگ و اعدام و شلاق و کوپن و صف تخم مرغ و پنیر درآورد برایش مراسم تشییع و تدفین ده میلونی برگزار کردند و بیست سال بعدش هم دلشان هوای دوران طلایی ایشان را کرد و موس موس کنان دنبال تبهکارترین یاران و نزدیکان وی که همان خط امامی‌ها باشند راه افتادند. حالا شما این جماعت را تشبیه به کریستال می‌کنی؟ به نظر من که اکثریت دارندگان شناسنامه ایرانی از تاپاله همان گاو وحشی هم کمتر هستند. حیف از من و معدودی امثال من. امیدوارم با کمک ارتش آزادیبخش آمریکا این توده‌های عقب افتاده‌ را که شاه با ساده لوحی میدان داده بود به در و دهات خودشان برگردانیم توی همان طویله هایی که بودند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آفرین فرشید جان. باید این ملت ابله را در همان طویله فرستاد . جماعت الاغی که به جای دغدغه مرگ بچه هایشان در هوای کثافت تهران ؛ آروغ زدن کروبی رو موضوع داغ روز میکنند

      حذف
    2. حکایت ملتِ لکّاته است با پیرمرد خنزر پنزری ...

      حذف
  9. وقتی یک بالاکون برای دستگیری یک هنرپیشه همجنسگرا فیلم های سکسی موضوع داغ میزنه !!!! خوب لابد خیلی دوستش داشته ....
    اینم مدرکش

    http://s4181.sharepic.me/?v=N6cLr.png

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خاک تو او سر بالاترین که بچه کونی رو کرده بالایار . amirreadr ، مادر جنده برای دستگیری یک بچه کونی مثل خودت موضوغ داغ میزنی ؟؟؟؟ ما همه میدونیم که چه کونی هستی . آخه ریدم تو بالاترین که تو رو کرده بالایار

      حذف
  10. مهران تخم سگ یکبار دیگه زیر پست های گمنامیان دهن آشغالتو باز کنی میدم بسیجی ها مادرتو از دهان پاره کنن چنان مادرتو بسیجی وار بکنم که برادرت ور بیوفته

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهران (بکن کونی های بالاترین )سه‌شنبه, خرداد ۱۶, ۱۳۹۱ ۴:۴۷:۰۰ بعدازظهر

      خفش کن بسیجی مخلص . مخلس یعنی بی مخ.
      من خودم تو محل قدیمون بچه کونی های محل که همشون تو مسجد زیر کیر پیشنماز بودند نشون میکردم . با مادرشون میخوابیدم. یادمه یک مادر بسیجی بود که فکر میکرد بچه اش جبهه است. مثل مادرت خودت. سینه های کنده ای داشت. میرفتم ظهرا خونش آنچنان میکردم که کسش فوران آب میزد بیرون . بعدش میکردم تو حلقش میکفت خدا از من راضی که یک جوان رو راضی میکنم . من هم محکمتر میکردم به طوری که مثل مادرت چشماش خون میشود و نمتونست نفس بکشه

      این طور شد که مادرت خوشنود بود وقتی تو بسیجی بودی. تو در مسجد کونت میگذاشتتد منم تو خونه تو حلق مادرت . بابات هم شهید بود اون دنیا منتظر بود که کونش بزارن. خلاصه خدمتی که بسیجی ها به این ملت کردن خیلی بزرگ بود.

      حذف
  11. تشبیه بسیار به جایی بود شباهت امام به گاو وحشی. هر زمانی هم گوساله ای نداشتند کوسه ای یا روباهی یا خری را به جان مردم انداختند.

    پاسخحذف
  12. من نمیدونم اینجا یک صفحه در اینترنت است یا چاله میدان قبل ار انقلاب براستی که هیچ چیز عوض نشده .همان کلمات زشت و همان ادبیات لات گونه.آقای محترم عزیزم تو که دم از تمدن و ادب و پیشرفت ایتنرنتی میزنی بعد از نوشتن این همه مزخرفات آیا آنها را دو باره میخوانی یا همین طوری میفرستی .واقعا که خیلی خیلی متاسفم با بودن شما ها ما دیگر احتیاج به هیچ حمله نظامی از طرف دیگران ندارم .خودمان خودمان را میکشیم تا خیال همه اخوندها راحت شود

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.