سه‌شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۹۱

آقایان اصلاح طلب، خامنه ای مسئول ریختن خون ندا و سهراب است، اما شما نیز مسئول هدر رفتن آن خون و ادامه یافتن جنایات خامنه ای هستید!

دقیقا سه سال پیش، وقتی تصاویر تظاهرات میلیونی مردم را می دیدم، بغض گلویم را گرفت و گفتم همانطوری که دوازده سال پیش خاتمی به دانشجویان و مردم خیانت کرد، اینبار نیز اصلاح طلبان به کمک رژیم می آیند و حیات آنرا تضمین می کنند.

پیش بینی غم انگیز من درست بود. اصلاح طلبان به مدد خامنه ای آمدند، مبادا که رژیم دیکتاتوری مذهبی ایران، عوض شود.

اکنون همه می دانند که  خط قرمز اصلاح طلبان، ولایت فقیه و حفظ نظام دینی است.

در پانزده سال گذشته، هر گاه نیرویی جمع شده تا برای سرنگونی این رژیم اقدامی صورت گیرد، اصلاح طلبان پا به میدان گذاشته اند تا در نقش سوپاپ رژیم، آنرا به صورت بی خطر (برای رژیم) تخلیه کنند.

سال هفتاد و شش، خامنه ای بر سر کار آمد و این نقش را به شکلی بسیار زیبا(!) به پایان رسانید و سه سال پیش نیز اصلاح طلبان، برای بار دوم، هنرنمایی کردند.

سه سال از انتخابات ریاست جمهوری گذشت، سه و نیم میلیون نفر از مردم برای دمکراسی به خیابان آمدند، اما ماله کشانی به نام اصلاح طلبان، به مردم خیانت کردند و در شرایطی که می شد رژیم خامنه ای را به راحتی سرنگون کرد، مردم را به خانه های خود برگرداند.

دلیل این خیانت نیز مشخص است، اصلاح طلبان در پی سرنگونی رژیم نیستند، آنها خواستار حکومت دینی هستند، یادمان نرود که خود آنها این حکومت دینی را سر کار آورده اند...!

وقتی که موسوی، دوران سرتاسر جنایت خمینی را دوران طلایی می داند، معلوم است که بدنبال سرنگون کردن نظام خامنه ای بر نخواهد آمد، چون اگر دوران خامنه ای طلایی نباشد، لابد نقره ای است...!


وقتی دوران سرتاسر خمینی را دوران طلایی می نامند، معلوم است که مردم دلسرد می شوند و حاضر نخواهند بود برای دوران کشتار خمینی، جان خود را به خطر بیاندازند و به جلوی گلوله سگان خامنه ای بیاینند. 

هنوز آمار درستی در دست نیست که رژیم خامنه ای چند صد نفر را کشت و چند هزار نفر را زندانی کرد، چه تعداد انسان شکنجه شدند، اما قدر مسلم، مسول ادامه جنایات خامنه ای، همین اصلاح طلبانی هستند که از تبدیل ایران به دمکراسی می ترسیدند.

نکات ذیل را باید در نظر داشته باشیم:

-         اصلاح طلبان به دمکراسی اعتقاد ندارند، از نظر انها حکومت متعلق به خدا است. مسیر قدرت از نظر انها، از صندوق رای نمی گذرد.
-         بسیاری از اصلاح طلبان در جنایات سی ساله رژیم، حضور مستقیم داشته اند.
-         بسیاری از اصلاح طلبان، فساد مالی بسیار داشته اند.
-         در یک نظام دمکراتیک، اصلاح طلبان در قدرت هیچ جایی نخواهند داشت، چون نه مدیران شایسته ای هستند و نه سابقه سالمی دارند.

اصلاح طلبان می دانستند که اگر رژیمی دمکراتیک و غیر دینی بر سر کار بیاید، کسی از آنها به عنوان اسب عصاری هم استفاده نخواهد کرد، چون نه لیاقت مدیریت را دارند و نه سلامت اقتصادی آنرا.

آقای اصلاح طلب، این خامنه ای بود که دستور ریختن خون ندا و سهراب را صادر کرد، اما مسئول ادامه جنایات خامنه ای، شما اصلاح طلبان هستید...!

بدون شک، تاریخ خیانت شما را فراموش نخواهد کرد. 

قبلا نیز نوشته بودم که: 








۲۳ نظر:

  1. امام نقی:

    « مثل اصلاح طلبان، مانند کسی است که در چاه فاضلاب گیر کرده، اما از بودن در آن چاه، لذت می برد و همه توانش را برای حفظ چاه فاضلاب به کار می گیرد...!!»»

    پاسخحذف
  2. کیرم تو اون اصلاح طلبی که رهروان بسیار دارد ...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    کیرم تو اون اسلام کونده مسلک ...... ریدم به مدینه النبی و مکه .......... سایر عتبات عالیات که نام که نگارششان از وقت بنده خارج است ...........

    ریدم به دهن هر چی مسلمون مخصوصن شیعیان مولا علی .........................

    پاسخحذف
  3. براستی که پشم کیر سگ من از اسلام برایم با ارزشتر است

    پاسخحذف
  4. هوادار 2 آتیشه گمنامیان عزیزمسه‌شنبه, خرداد ۲۳, ۱۳۹۱ ۸:۴۸:۰۰ بعدازظهر

    با سلام
    من یک راس الاغ دارم که کیر آن 1 متر و 20 سانت بلندی دارد و 50 سانت هم قطر ان میباشد میخواهم بنکنم تو دماغ هرچی اسهال طلب که بعد از 33 سال هنوز هم در پی رژیم جنایتکار و غیر قابل اصلاح ولایت وقیح هستند

    پاسخحذف
  5. کیرم تو کوس دختر و زن آخوند کَدوور

    پاسخحذف
  6. هم غزه هم لبنان....لعنت به هر دوتاشان

    پاسخحذف
  7. این ابوکدیور که بقول خودش استاد هم هست .توضیح نداد که < هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران> از نظر جمله بندی چه معنایی دارد.چه مفهومی را میرساند..با عوض کردن هم با نه جمله دارای بار معنایی کاملیست............مردکه خودشو زده به خریت

    پاسخحذف
  8. آقای گمنامیان در چند روز گذشته کامنتهای بسیار از طریق حذف html کد در صفحه شما حذف و ردپایی باقی نمانده است .

    آیا شما هم مثل بالاترین تیغ فیلتر و سانسور را تیز کرده و فراموش کرده اید که قول آزادی بیان داده بودید؟!!

    لازم به ذکر است من با گوگل چک کردم و آنها هیج کامنتی را بدون اجازه ادمین وبلاگ حذف نمیکنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخه گاگول اگه گمنامیان میخواست کامنت حذف کنه که الان کامنت تو رو حذف میکرد، مزدور ابله اینقدر هی این جمله رو copy paste نکن و نیا اینجا بنویس. آخه ساعتی ۷ هزار تومان ارزش داره که شرفت رو فروختی، ابله.

      حذف
    2. شرآوره . گمنامیان به من میگه گاگول . من فکر کنم شما خوانندگان را گاگول فرض میکنید

      برید ببینید چقدر کامنت حذف شده .گوگل هم حذف نکرده . پس جریان چیست ؟ اگر کار شما نیست چرا براتون عجیب نیست که مشگل رو حل کنید

      حذف
    3.  کس ننت حرومزاده ۷ ریالی مادرتو بیار خودم بکنمش

      حذف
    4. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
    5. شرم آوره، گمنامیان به اسم امام زمان میاد اینجا و به من فحش میده، به جای فحش دادن بگید چرا کامنت های من رو حذف کردین.

      حذف
    6. خود فروخته های ۷ تومانی زیادی زر نزنین که بیشتر از این از بازدید کننده های وبلاگ فحش نثارتون نشه....
      دیگه دست شما برای همه رو شده حالا هی اینجا بیاین با این کس شعرا خودتون و اون رهبر سگتونو بیشتر مسخره ی همه کنین.
      شیوه و اعتقاد گمنامیان به آزادی بیان و عدم سانسور برای همه ی بازدید کننده های این وبلاگ کاملا اثبات شده پس تا بدتر از این فحشا رو نخوردین بساطتونو جمع کنین.
      این کس شعرای کد html هم دیگه حتی برای کاربرای آماتور اینترنت نخ نما شده چه برسه به ما که یه عمر کد میزنیم پس دیگه جمعش کنین.
      همین که یکی دو نفر سایبری ۷ تومانی با ۲۰ تا اسم مختلف یه کامنت رو زیر همه ی پست ها در مورد توهم سانسور میفرستن و گمنامیان هیچ کدوم رو حذف نمی کنه برای بازدید کننده های جدید نشانه ی توهم شماست بازدید کننده های قدیمی و ثابت هم که شکی ندارن.
      پیروز باشی گمنامیان عزیز و سپاس بابت روشنگری در مورد اسلام کثیف و رژیم خونخوار اسلامی

      حذف
    7. روز گاییدن ملاها و طرفداران نظام کیری اسلامی نزدیک میگرددچهارشنبه, خرداد ۲۴, ۱۳۹۱ ۲:۲۲:۰۰ بعدازظهر

      کدیور یادش رفته که شبها در حجره های قم زیر خوابی آخوند های کونی رو میکرده ! وقتی میگن آخوندها کونده پررو هستند بی دلیل نیست . آخه کس کش های اسهال طلب ملت ایران رو ۳۳ سال به بدبختی انداختید با آن ان قلاب کیری تون ، دست بر دارید از سر ایران . یک روزی میاد که این ملت زجر کشیده شما آخوندها و سپاهیان طرفدار رژیم سید علی کونی شیره ای را از کون دار خواهند زد . بترسید از آن روز . از ما گفتن .

      حذف
  9. آقای ناشناس کسی شما رو مجبور نکرده بیای اینجا کامنت بزاری بعد هم خودتو جر بدی که کامنتم حذف شده حالا گیرم که شده خب برو رد کارت....
    چی میخوای از جون گمنامیان؟؟؟

    پاسخحذف
  10. ﺁﺧﻪ ﺧﺎﺭﮐﺴﻪ ﺯﻥ ﺟﻨﺪﻩ ﻭﻟﺪﻭﺯﻧﺎ ﻣﮕﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﺭﺙ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺩﯾﻮﺙ ﺑﯽ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺗﻪ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﯽ ﺑﻘﯿﻪ ﺑﺮﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ؟ ﺣﺎﻻ ﺧﻮﺑﻪ ﻣﻮﻗﻌﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﻣﺮﺩ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺷﺘﯽ ﺑﺮﺍﺵ ﮐﻔﻦ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﺧﻮﺍﻫﺮﺗﻮ ﺁﻭﺭﺩﯼ ﯾﻪ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﮔﺎﯾﯿﺪﻣﺶ ﺑﻌﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﮐﻔﻦ ﺧﺮﯾﺪﻡ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گمنامیان به نظر میاد یواش یواش داری عوض میشی
      یحیی نژاد هم خیلی دم از دمکراسی زد و تو هم دوستش داشتی ولی خود عوض شد
      حالا تو هم داری با فریب و تهدید خواندگان از جواب دادن طفره میری

      بالاخره باسد مغلوم شه که کی او همه کامنت رو پاک میکرده

      حذف
    2. خفه شو مادر به خطا....ننه تو گاییدم مادر قحبه جنده....گمشو از وبلاگ گمنامیان بیرون خواهر کس ده....کیرم تو چوچول عمه و خاله و ننه جنده ات.ننتو میگیرم می کنم که صدای عرعر بده ها...!!کیرم پس کله بابای چاقال و کونی ات

      حذف
  11. متاسفم از این همه فحاشی
    همین موضوع نشان دهنده ی این واقعیته که ما تحمل پذیرش افکار دیگران رو نداریم
    و این یعنی نداشتن ظرفیت برای یک حکومت دموکرات
    پس لیاقت ما همین اخوندهای جنایتکار هستند

    پاسخحذف
  12. با تمام انتقاداتی که به اصلاح طلبان وارد بوده و هست هنوز جریان اصلاح طلبی بزرگترین خطر برای رزیم جمهوری اسلامی به حساب میاد چون هیچیک از تشکیلات اپوزوسیون به اندازه ی جزیان اصلاح طلبی در بین مردم جایگاه و پایگاه ندارن . رژیم هم اصلا هراسی از نیروهای مخالف ساکن در خارج از کشور نداره در حالی که از اصلاح طلبان بسیار واهمه داره .

    پاسخحذف
  13. کس ننه هر چی‌ آخونده!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.