دوشنبه، دی ۰۴، ۱۳۹۱

اصلاح طلب عزیزم!شجاعت روزنامه نگار و سر پیچی از حکم دادگاه، برای منافع شهروندان با ارزش است نه برای حراست از دیکتاتورها!

آقای قاضیان، روزنامه نگار وقتی باید در مقابل قانون بایستاد که  بخواهد از منافع جامعه دفاع کند، نه از منافع دیکتاتور...! 
 آقای قاضیان، از کی حریم قایل شدن برای دورویی و دغل کاری سیاستمداران، زیربنای اخلاق روزنامه نگاری محسوب می شود!؟ 

اصلاح طلبانی که بی شرمانه، اخلاق و شرافت روزنامه نگاری را به معنای حراست از منافع جنایکتاران در قدرت می دانند...!

برنامه صدای آمریکا با حضور نیک آهنگ کوثر، درباره انتشار فایل صوتی گفتگو با مهدی هاشمی را در انتهای این نوشته می بینید.

در این برنامه، اقای حسین قاضیان حضور داشت، ایشان که از نزدیکان اصلاح طلبان است و در دولت خاتمی، مشاور دولت بوده است، به شکلی غیر اخلاقی به نیک آهنگ حمله کرد، که البته نکات مهم آن به قرار زیر است:

حسین قاضیان حرف از اخلاق می زند، اما جلوی همه، دروغ می گوید و به نیک آهنگ تهمت دروغ می زند که نیک آهنگ با مهدی هاشمی زد و بند اقتصادی داشته است!

-          در دقیقه 25 حسین قاضیان می گوید شرافت روزنامه نگاری به ما حکم می کند در مقابل قانون بیایستیم و مثلا سورس خود را به دادگاه معرفی نکنیم! 
این مقابل قانون ایستادن، جایش اینجا نیست! ایشان سوراخ دعا گم کرده اند! 
صد البته که بارها شده در کشورهای دمکراتیک، روزنامه نگاران در مقابل حکم دادگاه ایستاده اند و مثلا سورس خود را در دفتر رییس جمهور آن کشور، لو نداده اند. چرا که اگر مثلا اگر سورس خود را لو می دادند، دیگر به اطلاعات بعدی دست پیدا نمی کردند، در حقیقت این روزنامه نگارانی که از قانون سرپیچی کرده اند، هدفشان حفظ منافع شهروندان بوده است.
اما اگر نیک آهنگ در اینجا از دستور دادگاه سر پیچی می کرد و نوار مکالماتش با مهدی هاشمی را ارایه نمی کرد، در حقیقت منافع یک جنایتکاری به نام مهدی هاشمی را حفظ کرده بود...! 
-          چرا حسین قاضیان، تلاش می کند که ضبط صدای سیاستمداران را چیز بدی قلمداد کند؟! سیاستمداری که زندگی میلیونها انسان در دستان اوست (مانند رفسنجانی) دیگر حریم خصوصی ندارد، بلکه او با هر قدمش، می تواند زندگی بسیاری را تحت شعاع قرار دهد.
آن سیاستمداری که در خفا یک چیز می گوید و در جلوی دوربین یک چیز دیگری می گوید، یک فرد دغلباز است، آن فرد دغلباز باید رسوا شود. عجبا که حسین قاضیان تلاش می کند افشای سیاستمداران را کار غیر اخلاقی جلوه دهد. 
-          آقای قاضیان به (دقیقه 25) به اعتماد مردم به روزنامه نگاران اشاره می کند و می گوید نباید اعتماد مردم به روزنامه نگاران آسیب ببیند، وقتی که نیک آهنگ صدای یک سیاستمدار را ضبط می کند، اعتماد مردم به قشر روزنامه نگار آسیب می بیند.  
این حرف غلطی است، اعتماد مردم وقتی به روزنامه نگاران آسیب می بیند که خبرنگار، سعی در لاپوشانی کند و چشم بر واقعیت ببندد، واقعیت را منتشر نکند و الی آخر. 
-          نکته بامزه اینجاست، ایشان اینگونه القا می کنند که نیک آهنگ به عنوان یک روزنامه نگار، باید از مهدی هاشمی،  حمایت کند و حتی به زندان برود، اما از دستور دادگاه سرپیچی کند...! یادمان باشد، این مهدی هاشمی،  فرزند یکی از سران رژیم که در دادگاه به دلیل شکنجه به پرداخت خسارت محکوم شده (منبع: گاردین)، 
-          در دقیقه 26، حسین قاضیان دروغ و دغل بازی اصلاح طلبانه خود را به نمایش می گذارد، او  سعی می کند کارمند بودن نیک آهنگ در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت (که مهدی هاشمی رییس آن بوده) را به شکل یک رابطه غیر مشروع مالی جا بزند و از آن به نام «شراکت» نام می برد، او طوری وانمود می کند که نیک آهنگ با مهدی هاشمی زد و بندی داشته است...!! سوال اینجاست، کجای کار نیک آهنگ در کارهای مهدی هاشمی ذینفع اقتصادی بوده است؟!
توجه به دو نکته، جالب است:

-          نیک آهنگ کارمند سازمان مذکور بوده است. میلیونها ایرانی دیگر نیز کارمند ارگان های دولتی هستند. این کجایش به معنی زد و بند غیر قانونی است؟!
-          این در حالی است که حسین قاضیان، خود مشاور دولت خاتمی بوده و ارتباط نزدیکی با  رژیم داشته است...!! باید از ایشان پرسید، اگر کارمند بودن نیک آهنگ در وزارت نفت، او را شریک دزدی مهدی هاشمی می کند (!!)، سمت بالای او چون مشاور دولت خاتمی، او را در چه مقامی قرار می دهد!؟ 
-          در دقیقه 58، آقای قاضیان می گویند که هیچ روزنامه نگار خوشنامی حاضر نیست منبع خود را افشا کند! آقای قاضیان گویا فراموش کرده اند که مهدی هاشمی، یک منبع نیست، یک سیاستمدار است که درباره آینده ایران تصمیم می گیرد، و در حال اظهار نظر درباره آینده ایران است.
چرا باید مردم ایران غریبه باشند و نفهمند و ندانند که مهدی هاشمی چه می گوید؟!




۵ نظر:

  1. لینکش در بالاترین گمنام جان:
    https://balatarin.com/permlink/2012/12/24/3226112

    پاسخحذف
  2. با تشکر از روشنگری دائمی گمنامیان عزیز.
    در پست قیلی بحثی شروع شد که خلاصه و ذکر چند نگته ضروری است.

    هنوز هستند دوستانی که هالو هستند و یا خود را به ندانم میزنند.

    همه میدانیم که در خارج زنان آزادند و در جامعه با مردان دیگر زیرآبی میروند و پاداش های خوبی از رئیس های خود در محل کار و در همسایگی میگیرند.

    پس اگر میبینید که زن شما یا دختر شما عیر شما حق دارد و با مردان دیگر سکس دارد ، ادا در نیاورید و بپذیرید. هیج گاه اینقدر ساده لوح نباشید که فکر کنید شما مردان فقط زیر آبی میروید ، زنان و دختران شما هم خیلی بی سرو صداتر این کارها را انجام میدهند.


    دختران ایرانی را میشناسم که گفتند وقتشان تا هفته دیکر پر است و 11 شب هست که فرصت نکردند خانه بروند! میدانید که درخارج پول حرف اول را میزند و دختران مردان پول دار را ترجیح میدهند.

    واقعیات را باید پذیرفت

    یعنی کسی هست که اینقدر هالو باشد و نبینید که زنان و دختران ایرانی در اروپا و آمریکا در این شبهای کریسمس چگونه با مردان مختلف شب ها را به صبح میرسانند؟؟

    یعنی اینقدر هالو هستند بعضی ها که فکر میکنند وقتی میروند ایران و زن و دخترشان در خارج است آنها برای ارضای خود از دستشان استفاده میکنند؟؟ درحالی دهها مرد جوان شق و رق در همسایگی و همکار دوستان وقتی میدانند آنها تنها هستند به بهانه مختلف به آنها سرویس میدهند و شبانگاهان هم در خلوت باهم سکس داغ و پنهانی میکنند؟؟؟؟

    ایا میدانید که زنان و دختران جقدر دلشان از مردان زوگوی ایرانی خون است ؟! حالا توقع دارید که مثل حصضرت زهرا با شما کنار بیایند؟


    در حالیکه سوری ها به خون خود زمستان را گرم کنند ایرانیان خارج کشور به دنبال عیش و نوش هستند. بی خود نیست که ایرانیان داخل ، اپوزسیون خارج را به تخمشان حساب نمبکنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درت را بزار حزبل الکونی. آخه همه چیز خراب ندیدی چه بر سر دختران ایران آمده که اینطور گنده گوزی میکنی تخم آخوند؟ رهبر دست کجت همه جا را به گه کشیده تو برای آمریکا و اروپا
      حکم صادر میکنی؟ آخه پفیوس در 8 سال گذشته 750 میلیارد دلار پول نفت مردم را کجایتان فرو کردید که الان به گوز گوز افتادید و در روسپی پروری ام‌القری اسلام و کشور امام زمان را نامبر وان کردید؟

      حذف
  3. جالبیش اینجاست که همین اصلاح طلب‌ها شعار می‌دادند دانستن حق مردم است ولی‌ همین قضیه روشن کرد چگونه دروغ می‌گویند و وقتی‌ منافع اقتصادی هاشمی‌ در میان باشد از هر لاپوشانی و پنهان کردن حقیقت دریغ نمیکنند و به روزنامه نگارانی که به وظیفه خبرنگاری خود در روشن کردن تمام حقیقت برای مردم گام بر میدارند اینگونه حمله میکنند، نمونه دیگرش توصیه بهنود برای ارتباط پنهانی‌ و به دور از چشم مردم بین آمریکا و رژیم است. از همه خنده دار تر، درست همین موقع که خط امام و هاشمی‌ مشغول حمله به اهل قلم برای حفاظت از دردانه هاشمی‌ هستند فائزه مقاله می‌نویسد و از حرمت قلم می‌گوید، وقاحت بی‌ حد و مرز یک نشانه آشکار خط امام و هاشمی‌ و رهبری و چپ و راست رژیم است.

    پاسخحذف
  4. کسی میدونه که از این لیست کیا اصلاح طلب هستند ؟

    علیرضا رضایی

    نیک

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.