سه‌شنبه، دی ۰۵، ۱۳۹۱

اگر هدف حفظ رژیم و رفسنجانی باشد، نیک آهنگ خیانت کرده! اما اگر هدف براندازی رژیم باشد، نتیجه کار نیکی، شاهکار است...!


اول از همه، لطفا توجه کنید که نیک آهنگ، این فایل ها را منتشر نکرده است،  اگر او می خواست منتشر کند، همان دو سال پیش چنین کرده بود. در اینجا من صحبت از نتیجه کار نیک آهنگ می کنم، و منظور من از کار او، صداقت او با دادگاه بوده است. چرا که او حاضر نشده به دادگاه دروغ بگوید و اسناد را به دادگاه ارایه کرده است، و در حقیقت  تنها نیک آهنگ به وظیفه خود به عنوان یک روزنامه نگار با شرف و مستقل عمل کرده است.

برنامه صدای آمریکا با حضور نیک آهنگ کوثر، درباره انتشار فایل صوتی گفتگو با مهدی هاشمی را در انتهای این نوشته می بینید.

در انتهای این مصاحبه، آقای حسین قاضیان ( که بسیار به اصلاح طلبان نزدیک است) گفته اند:

«اجرای سیاسی، مهمترین تاثیر بر روی هاشمی رفسنجانی است و بی آینده شدن یک راه حل میانی است که ممکن بود فشار به آقای خامنه ای، که در آینده سیاسی ایران، ممکن بشود..

اول از همه، مرده شور آن راه میانی که بخواهد هاشمی رفسنجانی برای مردم ایران به ارمغان بیاورد...!

در حقیقت در این مصاحبه،  آقایان اصلاح طلب، دلیل عصبانیت خود از نیک آهنگ را به صورت واضح، بیان می کنند. علت عصبانیت آنها این است که می دانند با افشای این نوارها، مشخص شده که هاشمی نفر پشت پرده اصلاح طلبان است، و این باعث بی آبرو شدن اصلاح طلبان شده، از طرفی نیز رفسنجانی نزد خامنه ای بی اعتبار گردیده است.  

آنها می دانند که اگر رفسنجانی به قدرت باز نگردد، آنها دیگر شانسی برای حضور در قدرت نخواهند داشت. اصلاح طلبان قصد براندازی این رژیم را ندارند، آنها می دانند که اگر رژیم سرنگون شود، بسیاری از آنها باید در دادگاه های رژیم،  پاسخگوی اعمال خود و مشارکت در جنایات سی ساله رژیم باشند. 

چرا اصلاح طلبان، از سرنگونی رژیم اینچنین وحشت دارند و هر جا فشاری مضاعف بر رژیم می بینند، پا به میدان می گذارند؟!

چون اصلاح طلبان، موافق براندازی رژیم نیستند، آنها می دانند اگر رژیم سرنگون شود، آنها در آینده سیاسی جایی نخواهند داشت، هدف آنها تنها حفظ رژیم است، و برای این کار، دو دلیل ساده وجود دارد:

-         بسیاری از این اشخاص اصلاح طلب، در سی سال جنایت رژیم آخوندی نقشی غیر قابل انکار داشته اند، آنها خوب می دانند اگر این نظام ساقط شود، بسیاری از آنها باید در دادگاه ها پاسخگوی اعمال خود باشند.
-         اصلاح طلبان به خوبی می دانند که اگر این نظام ساقط شود و یک حکومت مردم سالار بر سر کار بیاید،این اشخاص در ساختار حکومت آینده جایی نخواهند داشت، به دو دلیل ساده، یکی به سبب سابقه بد و مشارکت در جنایات رژیم و دیگری  توان مدیریتی ضعیف !

در واقع؛ هر جا تیغی تیز به سمت رژیم خامنه ای نشانه می رود، این اصلاح طلبان حکومتی هستند که برای کند کردن آن تیغ، پا به میدان می گذارند، به این امید که شاید خامنه ای تکه استخوانی را جلوی آنها بیاندازد...! 

اگر هدف ما حفظ رژیم و قدرت دادن به رفسنجانی و اصلاح طلبان باشد، نیک آهنگ کار بدی کرده است، اما اگر هدف ما براندازی رژیم باشد، کار نیک آهنگ یک شاهکار محسوب می شده است...!
نباید فراموش کرد، حذف اصلاح طلبان از صحنه سیاسی ایران، باعث می شود که مردم ایران بدانند دقیقا با چه کسی می خواهند مبارزه کنند و هدفشان چیست! دیگر اصلاح طلبانی نیستند که باز بر سر کار بیایند و قصد فریب مردم را داشته باشند و مبارزات مردم را به بیراهه ببرند.

 اصلاح طلبان حکومتی، سوپاپ اطمینان رژیم هستند. در این چند ساله سه بار شاهد خیانت این گروه به مردم ایران بوده ایم:

-         با روی کار آمدن خاتمی: خاتمی با بیست میلیون رای بر سر کار آمد، در حالی که مردم به او امید بسته بودند،تنها به جامعه ایرانی خیانت کرد و هیچ اصلاحاتی انجام نداد. 

-         فاجعه کوی دانشگاه:در سال 78 و حمله نیروهای لباس شخصی وابسته به خامنه ای به دانشجویان، در تهران تظاهرات قابل توجهی شکل گرفت، کار به جایی رسید که خامنه ای به گریه افتاد. در آن زمان خاتمی بیست میلیون رای داشت، به جای حمایت از دانشجویان، آنها را مجبور کرد که به خوابگاه های خود بازگردند. 

-         تظاهرات سه و نیم میلیون نفری خردادماه دو سال پیش(بعد از انتخابات ریاست جمهوری):در آن تظاهرات شاهد  حضور انبوه مردم بودیم، بیش از سه و نیم میلیون نفر در خیابان های تهران بودند، نیروی انتظامی از ترس مردم، عکس موسوی را بر ماشین خود چسباند، اما اصلاح طلبان، از ترس اینکه رژیم سرنگون شود، به مردم خیانت کردند و آنها را باز به خانه های خود بازگرداندند.


۱۰ نظر:

  1. آخه خارکسه ولدوزنا بکش بیرون کیرت رو از این قضیه دیگه!!
    هر وقت وبلاگ درپیتت رو باز میکنیم سردرش اسم این دو تا خارکسه دیده میشه!!
    حالا که اینطوره کیر ستبر شمقدر با بیضه های پرفشار عفیر تو کس و کون خارمادر و زن و بچه تو و اون بچه کوسه و نیک !!
    ولی حرومزاده برام عجیبه که اینقدر داری واسه نیک خایه خوری میکنی؟ حتما لقمه چربی گیرت اومده؟
    غائط شمقدر تو همون لقمه چربت
    البته احتمال زیادی میدم که نیک خودت دیوثت باشی که این چند روزه اینقدر داری خودت رو به در و دیوار میکوبی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست کس کش من

      چرا فحش میدهی ؟ آخر به کیر شمقدر چه کار داری ؟ مکر ما به کس مادرت کار داریم؟

      میدانی که مادرت چگونه با لبان عنچه اش آلت مردان را خیس میکرد و یواش یواش تا حلقش میکرد تو. طوری که وقتی آن مرد ارضا میشد تمام آب آن یک راست از حلق مادرت میرفت پایین و معده اش را پر میکرد.

      این هنری بود که بسیاری از دختران و زنان ایران ندارند ولی خوب مادرت داشت . من به او افتخار میکنم

      حذف
    2. نکنه با گه شمقدر وضو می‌گیری برادر
      گهش سرمه چشمان هیزت باد روزی سه بار
      راستی شمقدر حرامزاده خودش گه است غائطش کیک زرد است لابد
      و چشمانت را می‌بوسد... روزی سه بار
      فلانش را هم گفتی ستبر است بالاخره تجربه کرده‌ای
      ولی فکر نکنم، شاید تو خیلی تنگ بوده‌ای
      به هر حال این مساله با توجه به سایز ماتحت لاشی‌ات نسبی است...

      حذف
  2. آقای گمنامیان شما از شورای ملی ایرانیان هم حمایت میکردید ولی این شورا هم شکست خورد. چرا در مورد آن دیگر صحبت نمیکنید؟

    به نظر میاید لینکهای شما هم دیگر بی طرفانه نیست و جدیدا فقط به سمت خاصی تنتظیم شده است ؟


    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،
      من از هر اقدام دمکراتیکی که بدون خشونت باشد و هدفش سرنگون کردن رژیم باشد، با تمامی توان، دفاع می کنم.

      تفاوت من با اصلاح طلبان نیز همین است، آنها در پی حفظ رژیم هستند، اما تلاش من برای سرنگونی است.

      تمامی سیاست ها و جهت گیری های من، بر براندازی استوار است.

      حذف
    2. دوستان این مطلب را به اشتراک بگذارید :

      بارها در مورد بالاکون ها در بالاترین حرف زده ایم . این حرامزاده ها بالاکون 17 با نام کاربری amirreader و بالاکون 18 که یدکی همان دو حرامزاده است

      در حالیکه کاربر زحمتکش کامی ایران kamyiran با تلاش شبانه روزی با زالوهای مسلمان میجنگد و ساشتیانی هم در کنار او جواب خرافات را میدهد در یک حمله هماهنگ توسط بالا کون 17 و 18 حساب هردونفر را مسدود کردند تا آخرین صدای های مبارز را در بالاترین خفه کنند ... اینم اسکرینش
      http://i48.tinypic.com/29kug0i.jpg


      لطفا بی تفاوت نباشید و به همه اعلام نمایید

      حذف
  3. خیانت خط امام و هاشمی‌ و اصلاح طلبان در دو سه‌ سال گذشته خیلی بیشتر از این حرفهاست که خوشبختانه با تحقیقات دادگاه‌های کانادا و آمریکا و اروپا و وظیفه شناسی‌ خبرنگاران مستقل به زودی خیلی از مطالب روشن میشود. مبالغی که مهدی هاشمی خرج کرد برای مبارزه با هر حرکت خارج از محدوده نظام در خارج از کشور، سعی‌ در تبرئه خامنه ای‌ در دادگاه جنایت علیه حقوق بشر، جلوگیری از تشکیل شورای ملی‌ با فحاشی اینترنتی توسط مزدوران هاشمی‌ و تبلیغ ۲۴ ساعته برای انقلاب اسلامی و حذف نیروهای سکولار در شبکه‌های مجازی به اسم مبارزه با رضا پهلوی گوشه کوچکی از این فعالیت کثیف است. البته خوشبختانه تا حد زیادی این فعالیت شکست خورد، نشانه این شکست هم حمله مستقیم خط امام و هاشمی به خبرنگاران و سایتهای مستقل که ممکن است در طول انتخابات ریاست جمهوری درد سر ساز شوند و به خاتمی تمکین نکنند مشاهده میشود، اصلاح طلب‌ها وقتی‌ دیدند نمیتوانند فضای مجازی را به کنترل در بیاورند (گوشه ای‌ از این تلاش را نیک‌آهنگ اشاره کرد که مهدی هاشمی می‌خواست یک سایت بزرگ را بخرد) حالا به فکر اینترنت ملی‌ افتاده اند، میتوانید صحبت‌های عارف نامزد احتمالی‌ اصلاح طلب‌ها در انتخابات آینده را در مورد لزوم ایجاد اینترنت ملی‌ اینجا بخوانید.
    http://www.khodnevis.org/persian/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C/%D9%81%D9%86%E2%80%8C%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C/20788-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%E2%80%8C%D8%B7%D9%84%D8%A8-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D9%85%D9%84%DB%8C.html

    البته به زودی همه چیز روشن میشود و دست تمام کسانی‌ که از مهدی هاشمی برای حمله به هر حرکت خارج از نظام حمله کردند رو میشود و روسیاهی به آنها و کسانی‌ که این چند وقت پشت سرشان افتادند مثل فرقه بنی‌ صدر میماند. دادگاه‌های کشور‌های آزاد مثل ایران نیست که با ۱۰ میلیارد بشود آن را خرید.

    پاسخحذف
  4. در کامنت قبلی‌ لینک صحیح درج نشد، لینک صحیح صحبت‌های عارف در مورد شورای ملی‌ اینجاست
    http://www.khodnevis.org/index.php?news=20788

    پاسخحذف
  5. آقا جان کار خود نیک آهنگ صرف نظر از هرچیزی بی اخلاقی بوده است.
    در ضمن این دیدیو هم نگاهی بنداز که ببین داوکینز چگونه با چالش روبرو شده است.
    تا دقیقه 14 دیده ام فعلا و تا اینجا که نتوانسته از شر بودن دین که به شدت امثال شما بهش معتقدید دفاع حتی خشک و خالی هم بکند.
    http://www.aljazeera.com/programmes/general/2012/12/2012121791038231381.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دین شر خالص است نمونه اش همینی که در مملکت خودمان داریم.
      با چه نوع حرامزاده بازی میتوان دارنده چهارمین منابع نفت و گاز جهان را
      صد و چهلمین کشور فاسد جهان نمود؟ باز هم منتظر دواکینز یا
      قرآنی که برایت دلیل بیاورند عزیز؟

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.