دوشنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۹۱

اعتماد به امثال بنی صدر و دیگر جداشدگان از رژیم، حماقت محض است!/چون دخترکی شیطان، تنها می گویند «خمینی بٙده» این کار را کرد!

مهمترین مولفه برای آزادی خواه بودن، اعتقاد به دمکراسی، حقوق بشر و آزادی بیان است، وقتی کسی در جنایات رژیم مشارکت داشته، به صورت عملی نشان داده به این اصول یاد شده اعتقاد ندارد!

پس نقش کسانی که در جنایات رژیم مشارکت داشته اند، قدرت را به دست داشته اند، حتی نظریه پرداز رژیم بوده اند، این میان چه می شود؟! آیا با چند فحش به خمینی و خامنه ای، تمام این گناه ها شسته می شود؟! عدم اعتقاد این افراد به دمکراسی و آزادی بیان چه می شود؟!

چند نکته کوچک وجود دارد که کنار هم چیدن آنها، ما را به نتیجه جالبی می رساند:

-         آقای بنی صدر حاضر نیست مسولیت خودش را در تشکیل رژیم ولایت فقیه بپذیرد، حاضر نیست قبول کند که اعتقادات او بوده که ولایت فقیه را پایه گذاری کرده و فقط می گوید: «خمینی ما را گول زد و خمینی آدم بدی بود!»
-         باید از آقای بنی صدر پرسید، اگر کس دیگری جای خمینی بود و قرار بود همین افکار اسلامی شما را اجرا کند، ایا حاصلش فرق می کرد؟! مثلا، دستور قران مبنی بر کتک زدن به زنانی که بنی صدر از آن طرفداری میکند و تلاش می کند بر آن ماله بکشد، وقتی اجرا بشود، حقوق زنان از نقض می گردد، حال چه توسط خمینی اجرا شود، چه توسط خود بنی صدر و چه توسط بن لادن!
-         آقای بنی صدر و واحدی و ... ، مدعی هستند که خمینی یا خامنه ای، بد عمل می کنند، اما حاضر نیستند نقش خود را در شکل گیری نظام ولایت فقیه بپذیرند و یا قبول کنند زمانی جزوی از این نظام بوده اند و در جنایاتش شریک بوده اند.
-         این آقایان تنها مسولیت جنایات را به گردن یک شخص دیگر (مثلا خمینی) می اندازند، اما حاضر نیستند بپذیرند که افکار آنها با خمینی هماهنگ بوده است. تنها مانند دخترکی شیطان که یک گلدان را می شکند و برای فرار از تنبیه، می گوید «ساناز بٙده» این کار را کرد، بنی صدر نیز می گوید «خمینی بٙده»  این جنایات  را کرده است!
-         صرف اینکه کسی به خامنه ای بد و بیراه بگوید، او را مبارز راه آزادی نمی کند، باید دید که مثلا آقای بنی صدر، آیا واقعا به آزادی بیان و اندیشه و دمکراسی و جدایی دین از سیاست معتقد است؟!
-         در داخل این رژیم، همیشه تنش و دعوا و جنگ قدرت وجود داشته است. بنی صدر می رود، هاشمی رفسنجانی می آید، موسوی می رود، کروبی می آید، خاتمی می رود، احمدی نژاد می آید...!
-         کسانی که در جنگ قدرت شکست می خورند، دو راه پیش رو دارند، یا مانند آیت الله آذری قمی و یا موسوی اردیبلی، خانه نشین شوند و اجازه دهند خامنه ای تکه استخوانی جلو آنها بیاندازد و مثلا ریاست یک سازمان کوچک را بدست گیرند و مشغول چپاول آن شوند، یا روش اینکه رهبر آنها را مورد غضب قرار دهد و  این اشخاص، معمولا از کشور نیز خارج می شوند (مثل بنی صدر)
-         این روش کثیفی است که سی  بعد از مشارکت در شکل گیری و جنایات رژیم، در جنگ قدرت شکست بخورد، بعد به بیرون از کشور بیاید و یک شبه؛ مدعی آزادی و دمکراسی شود!
-         باید از این آقایان پرسید زمانی که قدرت را بدست داشتید، چرا حرف از دمکراسی و آزادی نمی زدید؟!
شاید بتوان این اشخاص را بابت جنایاتی که کرده اند، بخشید، اما هرگز نمی توان به آنها اعتماد کرد.

فرق بسیار است بین کسی که حاضر به قبول قدرت و مشارکت در جنایات رژیم نشده، برای آزادی جنگیده است، با کسی که در جنایات رژیم شریک بوده، حالا که از قدرت کنار گذاشته شده است، به خارج آمده و مدعی آزادی خواهی است...!!

آشفته بازاری است که جنایات کاران رژیم، کسانی که هنوز از دست آنها خون می چکد، مدعی آزادی شده اند!

پی نوشت: 
دو ویدیو از سخنان آقای بنی صدر را در انتهای این نوشته آورده ام، همینطور در بخش کامنت ها، لینک دیگر نوشته های خودم درباره ایشان را قرار می دهم.

---------------------------نوشته های دیگر دیروز من:


------------------------چند نوشته اخیر من:














۴ نظر:

  1. جواب به دروغ های بنی صدر /آقای بنی صدر، با همین دروغ ها بود که توانستید رژیم اسلامی را بنا کنید و رییس جمهور آن شوید...!
    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/01/blog-post_16.html

    آقای بنی صدر، این کلک ها نخ نما شده، سوار موج محکومیت ارتداد نشو! این فتوا بر اساس اسلام صادر شده است، پسوند نشریه شما نیز اسلامی است...!
    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/05/blog-post_20.html

    آقای بنی صدر، قبای دفاع از حقوق زنان بر تن شما گشاد است!/ آشفته بازاری است که بنی صدر با سابقه سرکوب زنان، مدعی حقوق زنان می شود...!
    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/05/blog-post_4816.html

    آقای بنی صدر، بین اقتصاد توحیدی شما و اقتصاد احمدی نژادی، چه تفاوتی وجود دارد؟!
    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/01/blog-post_25.html


    چرا بنی صدر به بختیار انگ می زند؟/آقای بنی صدر،انگ چون تو کسی،چیزی از اعتبار بختیار نمی کاهد،یادمان نرفته مجیزگوییت به احمد خمینی!

    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/10/blog-post_08.html


    آقای بنی صدر، جمع اسلام و آزادی ، جمع نقیضین است و در اسلام، چیزی به نام آزادی وجود ندارد، هر موقع شما پسوند اسلامی را برداشتی، دم از آزادی بیان بزن !
    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/08/blog-post_2347.html

    پاسخحذف
  2. سلام عزیز اکانت من تو بالاترین هک شده چی کار میشه کرد؟ یک یوزر لعنتی به نام langrood لینک های ویروسی فرستاده یعنی یک ساله میفرسته اما هنوز اخراج نشده! لطفا اگر میتونید خواهشا اطلاع رسانی کنید.

    پاسخحذف
  3. گمنام جان، به نظرت عجیب نیست که فریدون فرخزاد به محض انتقاد از بنی‌ صدر ناگهان آدرس خانه‌اش لو میرود و ترور میشود ؟ یا بختیار بعد از حمله‌های شدید لفظی بنی‌ صدر به او ناگهان ترور میشود ؟ آیا ممکن است ارتباطی‌ بین این ترور‌ها با بنی‌ صدر وجود داشته باشد.

    پاسخحذف
  4. بی گمان، آقای بنی صدر دست کم مسوول یک سوم خرابی های ایران امروز است. آن روزها هرگز با نام یزدی یا قطب زاده آشنا نبودیم. تنها با نام های بازرگان، بنی صدر و شریعتی آشنا بودیم.بنی صدر لقب " امام" را به خمینی داد. او فلسفه بافی کرد که موی زن اشعه دارد. او نظریه پردازی برای " انقلاب اسلامی" کرده و می کند.بهر روی اگر زنده باشد ، پس از جارو شدن آخوندها ،او را باید محاکمه کرد. شرم بر او و دیگر روشنفکران مزدور دیگر باد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.