جمعه، تیر ۱۶، ۱۳۹۱

سو استفاده دیپلمات های منحرف و بچه باز از مصونیت دیپلماتیک، توهین به شخصیت مردم ایران است...!

همانطوری که می دانید، یکی دیگر از دیپلمات های رژیم به بچه بازی متهم شده است و اینبار در آلمان، مشغول بررسی این اتهام هستند. (منبع) ویدیویی بی بی سی نیز در زیر آورده شده است. 

همانطوری که می دانید این اشخاص، به مانند اشخاص عادی مورد بررسی قرار نمی گیرند و با استفاده از مصونیت دیپلماتیک، در نهایت به ایران فرار می کنند.

مثال اول:
یادم است چند وقت پیش در یکی از نشریات آلمانی گزارشی بود مبنی بر اینکه دیپلمات های کدام کشورها، خلاف های رانندگی مرتکب می شوند و نام ایران و عربستان، در صدر آن بود.

همانطوری که می دانید در حالت عادی، اگر کسی مثلا چراغ قرمز رد شود، ممکن است با مجازات زندان روبرو شود، اما برای دیپلمات ها، چون مصونیت دیپلماتیک دارند، تنها جریمه مالی آنرا پرداخت می کنند، که در ایران و عربستان، از جیب شهروندان و بودجه کشور کسر می شود!

اگر دیپلمات آلمان در آمریکا چنین خلاف رانندگی مرتکب شود، خود دولت آلمان او را مورد بازرسی قرار می دهد.

حال به مساله بچه بازی دیپلمات های رژیم بپردازیم:

اگر مثلا یک دیپلمات آلمانی در آمریکا چنین جرمی مرتکب شود، فورا دولت آلمان مصونیت دیپلماتیک او را لغو می کند تا سیستم قضایی آمریکا، مساله را بررسی کنند و اگر متهم جرمی مرتکب شده، به زندان فرستاده شود.

در حقیقت دولت های دمکراتیک، اگر یک دیپلمات آنها  جرمی جنایی مرتکب شوند، فورا مصونیت دیپلماتیک آنها را لغو می کنند تا هم مجرم به سزای عملش برسد، هم آبروی دیگر دیپلمات های آن کشور نرود.

مثال دوم:
یادم است چند سال قبل، یک نفر از ترکیه به ایران باز می گشته، در گمرک داخل کیف او فیلم ویدیویی یافته بودند که در یک عروسی، او مشغول  مشروب خوردن بوده است. قاضی مربوطه دستور داده بود به او هشتاد ضربه شلاق بزنند...!

حال سوال اینجاست، چرا باید مردم عادی بابت خوردن مشروب  که به هیچ کسی ازار نمی رساند،  اینچنین آزار ببیند، اما دیپلمات های رژیم به صرف داشتن ریش و وصل بودن به رژیم، با وجود دست زدن به چنین جرم وحشیانه ای، هیچ مجازاتی نشوند؟!

در حقیقت، مصونیت دیپلماتیک تبدیل شده به وسیله ای برای فرار از قانون افراد منحرف! نکته آزار دهنده این است که مسولین وزارت امورخارجه رژیم، با بی شرمی تمام، سعی می کنند از چنین افراد منحرفی، حمایت کنند و آنرا ناشی از تفاوت فرهنگی می دانند.  اینجا را بخوانید.


-----------------------نوشته دیگر امروز من:
/
--------/
آقای واحدی، سوراخ دعا گم کرده ای! حمایت شما از دیپلمات بچه باز، مانند سخن گفتن از حقوق انسانی بشار اسد است...! / حقوق بشر وسیله دفاع از جنایتکاران نیست!



--------------------------------------چند نوشته اخیر من:

            

            

            

            

            

            

       

            

        

۶ نظر:

  1. البته در مورد آمریکا بعید است همچین کاری کنند و مغرور تر و پرروتر از این حرف ها هستند.. اگر واقعن اینقدر خیر خواه و دموکرات بودند، برای کشتن ۲۹۰ مسافر ایرباس یک پوزش می خواستند و نه اینکه جورج بوش پدر بگه که حتی اگر گناه از جانب آنها باشه حاضر به قبول آن هم نمی شوند!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. " دادگاه ویژه روحانیت مایه ننگ و شرمساری هر ایرانی است. "

      اگر کاپیتولاسیوم که به واسطه وحشیگری و اعمال تروریستی مسلمانان و آخوندها به وجود آمد و مایه تبعیض بین ایرانیان و خارجیها بود، دادگاه ویژه روحانیت مایه تبعیض بین آخوندها و ایرانیان است.

      http://www.radiofarda.com/content/f4_rahrovan_mehr_kin_us_iran_relations_part_eight/2257084.html

      مردم ایران میخواهند بدانند نتیجه دادگاه تجاوز آیت الله بهجت به زن و دختر و عروس خادم مسجد چه شد؟ و یا نتیجه تجاوز یک روحانی به یک پسر جوان بسیجی که در اینترنت پخش شد به کجا رسید؟ و یا آمار هزاران مورد دیگر از تعرض روحانیت به حقوق مردم چه بوده است؟
      مگر محمد و علی دادگاه ویژه روحانیت داشتند؟
      آیا این دادگاه جز سرپوش و سانسور جرائم جنایی و حقوقی روحانیت نیست؟

      اسلام = تروریسم
      مسلمان = تروریست

      " کوروش فردوسی "

      حذف
  2. آقای گمنامیان

    مگر ماها نگفتید سایت تا دوهفته دیگر راه اندازی میشود. فکر نمیکنید که دارید زمان را هدر میدهید در این برهه حساس که همه را به داغ و درفش کشیده اند. دیگر منتظر چه هستید ؟ این همه نویسندگان طرد شده منتظر فضای آزاد برای شروع هستند .

    بازی بس است دیگر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود،
      سایت حاضر است، منتظر یک زمان مناسب هستم که راه اندازیش، حسابی به چشم اید.

      حذف
    2. این چه بساطی است ؟ اگر سایت بتواند اصول آزادی را رعایت کند خود بخود به چشم میاید ، زمان خاصی ندارد .

      مگه میخواهید بوتیک افتتاح کنید که منتظر زمان مناسب هستید؟؟؟؟

      حذف
  3. اینجا لینک شده است

    http://balatarin.com/permlink/2012/7/6/3079419

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.