دوشنبه، تیر ۱۹، ۱۳۹۱

بچه بازی دیپلمات ها:دیپلمات های بسیجی و متجاوز فکر می کنند همه جای دنیا کهریزک است؛ آنهم وقتی که ٤٠٠٠ دیپلمات، ٤٥٠٠ قلاده بسیجی دارد!

اول دو نکته:

-         ایراد در وزارت امور خارجه، وجود  تعداد زیاد بسیجی است، بسیجی برای تجاوز و کشتن تربیت می شود و فکر می کند همه جای دنیا کهریزک است!
-         آقای وزارت خارجه، فرضا بچه بازی دیپلمات توطئه منافقین باشد(!)، آیا رابطه جنسی عایشه و محمد هم توطئه منافقین بوده است؟!
وزارت امور خارجه ایران، تحقیقات سیستم قضایی آلمان از دیپلمات ایرانی به جرم بچه بازی را توطئه رژیم صهیونیستی و منافقین دانسته است! به گزارش صدای آلمان، قشقایی، سخنگوی این وزارت خانه گفته است:

"حسن قشقاوی انتشار خبر آزار جنسی یک دختر خردسال توسط دیپلماتی ایرانی را حاصل "حرکت هماهنگ منافقین و نشریه زرد و صهیونیستی بیلد در طراحی، اجرا و دامن زدن به این سناریوی ساختگی" خواند ..."

با دیدن این سخنان، نکات زیر به ذهن من هجوم آورد:

-         اگر اتهام انحرافات جنسی اعضای سفارت خانه های رژیم، توطئه رژیم صهینویستی است، چرا در اتفاق قبلی که دیپلمات ایران در برزیل، به بچه بازی متهم شد و به ایران فرار کرد، وزارت امور خارجه او را از کار بر کنار کرد؟! خوب اگر توطئه منافقین بوده است، وزیر امور خارجه بیجا کرده که او را اخراج  کرده است!

-         فرضا بر بچه بازی دیپلمات، ماله کشیدید! در مقابل نص صریح تاریخ اسلام که می گوید محمد بن عبدالله با عایشه نه ساله را چه می خواهید بکنید؟! (منبع)وقتی طبق تمام کتب معتبر تاریخی شیعه و سنی، محمد 54 ساله با عایشه نه ساله رابطه جنسی داشته است، چطور می خواهید بر آن ماله بکشید؟! آیا آن زمان هم مجاهدین خلق و رژیم صهینویستی توطئه کرده بودند و عایشه را به داخل اتاق خواب محمد پرت کرده بودند؟!

-         گویا دایی جان ناپلون، به سمت وزارت امور خارجه ایران منصوب شده که همه دنیا را در حال توطئه علیه خودش می بیند!!

در ادامه این مصاحبه، سخنگوی وزارت امور خارجه می گوید که از چهار هزار نفر کارمند آن، چهار هزار و پانصد نفر، بسیجی هستند...!! ملاحظه کنید:

" قشقاوی در این مصاحبه بر گزینش دقیق پرسنل وزارت امور خارجه تاکید کرد و در مورد این "مسئولین و سربازان خط مقدم دستگاه دیپلماسی" گفت که «از مجموع چهار هزار پرسنل موجود در وزارت خارجه ۲۸۰۰ نفر بسیجی عادی و ۱۷۰۰ نفر بسیجی فعال هستند [اعداد در اینجا نه اشتباه تحریریه، بلکه عین نقل قول است]». وی در عین آنکه کادر وزارت امورخارجه را «ایثارگرترین، بسیجی‌ترین و تحصیلکرده‌ترین کادر در کشور» نسبت به وزارتخانه‌های دیگر دانست..."

خوب، ایراد کار مشخص شد که از کجاست!

وقت صد و ده درصد (!) از کارکنان یک وزارتخانه بسیجی باشند، معلوم است که آمار بچه بازی و تجاوز در آن بی داد می کند! اصولا بسیجی جماعت برای تجاوز و کشتن و آزار دادن دیگر انسان ها تربیت می شود، معلوم است که این بسیجی های متجاوز، همه جای دنیا را کهریزک می بینند...!!

در این ویدیو ملاحظه کنید که چطور در مجلس ایران، از کهریزکی کردن و تجاوز کردن، به عنوان یک مجازات عادی در جمهوری اسلامی یاد می شود: 








۱ نظر:

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.