پنجشنبه، تیر ۰۸، ۱۳۹۱

وقتی که هم دانشگاهی دکتر(!) عوضعلی کردان، با بی شرمی تمام در یک اجلاس بین المللی، سخنان نژاد پرستانه بر زبان می آورد...!

وای بر کشوری که یک احمق نژاد پرست مدعی مدرک از آکسفورد است،  معاون اول رییس جمهور می شود!

اصولا رابطه مستقیمی و معکوسی بین هوش افراد و نژادپرستی وجود دارد. به دیگر عبارت، تنها افراد احمق، نژاد پرست می شوند! در این پژوهش علمی می خوانیم:
"The research finds that children with low intelligence are more likely to hold prejudiced attitudes as adults

در حقیقت تنها یک آدم احمق می تواند خودش را به دلیل نژاد یا رنگ پوست، برتر از دیگران بداند و یا یک گروه از انسان ها را به دلیل نژاد یا رنگ پوست، پلید و شیطان قلمداد کند.

و با این پیش درآمد، بپردازیم به سخنان اخیر محمد رضا رحیمی در توهین به اقلیت یهود:

محمد رضا رحیمی را همه ما می شناسیم، او معاون اول احمدی نژاد است، سمتی که از آن در حد نخست وزیری یاد می شود. او خود را دکتر می داند، اما مدرک دکتری او را همان جاعلی درست کرده که مدرک کردان را درست کرده بوده است.

اخیرا او اظهار نظر با مزه ای کرده است، در گزارش رادیو فردا می خوانیم:

" معاون اول محمود احمدی‌نژاد در کنفرانسی که با همکاری سازمان ملل درباره مبارزه با جرایم در تهران برگزار شد، اظهار کرد که گسترش مواد مخدر در جهان ریشه در کتاب «تلمود» یهودیان دارد و «صهیونیست‌ها» بانی گسترش مواد مخدر در سطح جهان هستند."

این اظهارات آنقدر احمقانه هستند که سازمان ملل مجبور می شود به صورت رسمی، آن را محکوم کند(منبع).

در اینکه دین یهود هم یک چیز مسخره  و احمقانه ای مانند اسلام است، هیچ شکی نیست. اصولا محمد بخش عمده ای از اسلام را از دین یهود کپی کرده است، به همین دلیل نیز همیشه مورد تمسخر یهودیان بوده و رابطه بدی با آنها داشته است.

رابطه بد محمد با یهودیان، آنقدر ادامه می یابد که از سه قبیله یهودی ساکن مدینه، دو تا را تبعید و اموال انها را غارت می کند و قبیله بی دفاع سوم را که تسلیم شده بودند، با نهایت بی رحمی قتل عام می کند. (توضیحات بیشتر در اینجا)

این تنفر محمد از یهودیان، همچنان در میان برخی از مسلمانان وجود دارد و به نحو مسخره ای، یهودیان را مسئول تمام بدبختی دنیا می دانند!

اینکه یک مقام دولتی ایران، یک اقلیت مذهبی را مسئول اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در دنیا بداند، بسیار احمقانه و بی شرمانه است و تنها از مسولان جمهوری اسلامی بر می آید!

وقتی این اتهام جالب می شود که این نکات ذیل را کنار هم بچینیم:

-         یکی از ملاهای بلند پایه (وزیر اطلاعات و دادستان کل کشور) با بی شرمی تمام، اروپا را تهدید به قاچاق مواد مخدر کرده است:
در اینجا ببیند که چطور حجت السلام دری نجف آبادی،  می گوید: 
" درصورتى که کشورهاى غربى به ادامه چالش با ايران درزمينه انرژى هسته‌اى ادامه دهند ايران نيزمى تواند اجازه عبورمواد مخدررا البته نه ازخاک ايران بلکه ازدريا ونقاط ديگربدهد"" 
-         سپاه پاسداران و فرماندهان آن به صورت مستقیم در قاچاق مواد مخدر دست دارند. به گزارش رادیو فردا، دولت آمریکا، سپاه قدس (بخش بین الملل سپاه پاسداران) را به قاچاق موارد مخدر متهم کرده است، در این گزارش می خوانیم: 
"بیانیه وزارت خزانه‌داری ایالات متحده می‌افزاید: «باغبانی به قاچاقچیان مواد مخدر اجازه داده در قبال مساعدت این قاچاقچیان به نیروی قدس، محموله‌های خود را با استفاده از خاک ایران به دیگر نقاط جهان برسانند. برای مثال، قاچاقچی‌های افغان در برابر اجازه صدور محموله از طریق خاک ایران، بار اسلحه و مهمات سپاه پاسداران را از جانب سردار باغبانی به نیروهای طالبان تحویل داده‌اند. باغبانی نیز قاچاق مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید هروئین را در طول مرزهای ایران برای قاچاقچیان تسهیل کرده و به قاچاقچی‌ها در ارسال بار تریاک به درون مرزهای ایران کمک رسانی کرده است وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه، هفتم ماه مارس، در چارچوب قانون موسوم به «کینگ پین»،  غلامرضا باغبانی، از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران، را به عنوان قاچاقچی مواد مخدر معرفی کرد."

بدون هیچ شکی، نظر مقامات رژیم ایران برای پخش مواد مخدر در داخل کشور مثبت است. چون آنها از نیروی جوان وحشت دارند و وجود جوانان معتاد، بسیار به نغع آنها است.

در این نوشته، به صورت مفصل به نحوه قاچاق مواد مخدر در داخل ایران پرداخته ام:

/-------/ چرا و چگونه سپاه به قاچاق مواد مخدر به داخل ایران و اروپا می پردازد؟ چرا ج.ا. این اجازه را به سپاه می دهد ؟

 مطالب دیگر امروز من:




۵ نظر:

  1. n
    فراخوان برای خروج مجاهدین از لیست تروریستی.
    نامه ۳۷ نفر از حامیان رژیم ایران تحت عنوان « کارشناس....» به وزیر خارجه آمریکا برای نگهداشتن نام سازمان مجاهدین در لیست وزارت خارجه آمریکا یک درخواست سیاسی نیست؛ یلکه یک عمل جنایتکارانه است. چرا که ادامه این نامگذاری یعنی ادامه بهانه دادن به رژیمهای ایران وعراق برای سرکوب وکشتار مخالفان رژیم . مگر نه این است که هر حرکتی با مارک انتساب به این جریان تحت عنوان تروریسم مورد هجوم پاسداران جنایتکار و عمله و اکره ارتجاع قرار گرفته و می گیرد.
    مدعیان « قانون گرایی» و «عدم خشونت» در وحشت از خروج نام مجاهدین از لیست تروریستی , همه دعاوی خودرا به کناری گذاشته و«صلاحشان» را دراین دیده اند که هم قانون زیر پا گذاشته شود و هم وحشیانه ترین خشونت ها تکرار شود . نباید فراموش کرد که اصیلی ترین بهانه و دستاویز مالکی در حملات وحشیانه اش به ساکنان اشرف همین لیست است.
    ما حقیقتا معتقدیم هرکس آزاد است با هرجریان سیاسی موافق یا مخالف باشد . ولی تیز کردن تیغ علیه ۳۴۰۰ نفر پناهنده محاصره شده و بی دفاع عملی هم تبهکارانه و هم جنایتکارانه است. از همین رو ما امضا کنندگان زیر عمل این ۳۷تن را محکوم می کنیم وخواستار پایان دادن به این لیست گذاری ناموجه وغیرقانونی هستیم.
    امضاء ها :
    ۱ – نعمت آزرم(شاعر ونویسنده)
    ۲- علی آئینه( شاعر)
    ۳- جواد اسدیان (نویسنده)
    ۴-هنگامه افشار ( روزنامه نگار- برنامه ساز تلویزیون)
    ۵-رسا افشارچی (نقاش ومجسمه ساز)
    ۶- یوسف اکرمی(فیلمساز)
    ۷- اسماعیل اوجی(نویسنده ومترجم)
    ۸- شهرام بروخیم ( بازیگر وکارگردان سینما وتئاتر)
    ۹- علی اصغر بهروزیان(نویسنده)
    ۱۰- جمشید پیمان(نویسنده وشاعر)
    ۱۱- صدرالدین تام(کارگردان سینما وتلویزیون)
    ۱۲- مهناز تمیزی(فیلمساز)
    ۱۳-سعیدحبشی (نویسنده وروزنامه نگار-سناریست وکارگردان)
    ۱۴-هادی خرسندی( نویسنده طنز پرداز)
    ۱۵- اسماعیل خوئی( شاعر )
    ۱۶- حسن داعی الاسلام(محقق ونویسنده)
    ۱۷- شهریار دادور(شاعر)
    ۱۸ - مهدی ذکائی(نویسنده وروزنامه نگار)
    ۱۹ – مهتاب رهبران (بازیگر سیمنا وتئاتر)
    ۲۰-فریدون ژورک(کارگردان سینما ونویسنده)
    ۲۱- گیسو شاکری(شاعر وخواننده)
    ۲۲- ناصر شاهین پر (نویسنده)
    ۲۳-رضا شمس (نویستده)
    ۲۴ – خسرو شهریاری (کارگردان تئاتر)
    ۲۵- پرویز صیاد( فیلمساز وکارگردان وبازیگر سینما وتئاتر)
    ۲۶- حسین فرجی (نویسنده وبرنامه ساز تلویزیون)
    ۲۷-بهراد فردی (برنامه ساز ومجری تلویزیون)
    ۲۸- علی فیاض(نویسنده)
    ۲۹- کیوان کابلی (نویسنده – فعال محیط زیست)
    ۳۰ – رحمان کریمی(شاعر ونویسنده)
    ۳۱- رحیم کریمی (عکاس وفیلمساز)
    ۳۲- حجت کسرائیان ( نقاش ومجسمه ساز)
    ۳۳- صمصام کشفی(شاعر ونویسنده)
    ۳۴ – مرجان(بازیگرسینما وخواننده)
    ۳۵-بهرام مشیری (نویسنده وبرنامه ساز تلویزیون)
    ۳۶- دکتر عزت مصلی نژاد (نویسنده ومحقق)
    ۳۷- سیروس ملکوتی (موسقیدان)
    ۳۸- حسین مهینی( فیلمساز)
    ۳۹-ناهید نعیمی (هنرپیشه وخواننده)
    ۴۰- دکترعلی نوری (آهنگساز واستاد موسیقی ایرانی )
    ۴۱- سیروس وقوعی (فیلمساز)
    ۴۲-عبدی هزارخانی (فیلمساز)
    واشنگتن تایمز ۱۸ مهر
    آقای اولیس قصد جواب دادن نداشتم ولی این جمله("هیچ سعی‌ نکنید که با آخوندها مسابقه تقدس بگذارید، شما در این مسابقه برنده نمیشید"!) را که گفتید یاد یکی افتادم گفتم اینو برای شما بگذارم به نفر 35 توجه کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قرار گرفتن مجاهدین در لیست سیاه تروریستی، اعمال تحریمهای کمر شکن جامعه جهانی‌ علیه ایران، حضور نیروهای آمریکا، ناتو یا هر کشور دیگه‌ای اینور و اونور دنیا، همه و همه مسائل سیاسی هست که چرا و چگونگیش به پارامترهای زیاد و بسا بسیار پیچیده‌ای بستگی داره. بنابرین، مطمئنا نه وزارت خارجه آمریکا گروه/سازمان شما رو به خاطر نامه اون ۳۷ نفر از ایران در لیست سیاه نگاه می‌داره، و نه به خاطر امضای این نفرات از لیست سیاه خارج میکنه!

      الا الیحال، حال که به هر دلیلی‌ که برای خودشون محترمه، این افراد (از جمله نفر ۳۵ در لسیت شما) از شما حمایت کردند، و شما الان با حالتی‌ از خوشحالی این نامه رو اینجا نشر دادید، شاید بد نباشه که شما هم محض احترام به ایشیون، بیشتر به نصیحت ایشون فکر کرده و بلکه اون رو در عمل هم بکار گیرید!

      یا "حق"!

      حذف
  2. n
    من خودم زمانی یک اصلاح طلب بودم بیشتر با آنها حشر نشر داشتم ولی بعد از سال 88 به سمت مجاهدین گرایش پیدا کردم خیلیها مثل من از سمت اصلاح طلبان ریزش کردن به سمت مجاهدین آمدن
    نمیدانم چرا همیشه اتهام میزنید که مجاهدین سیاستمداران اروپایی یا امریکایی را میخرن
    اتفاقا بر عکس ادعای شما قبل از اینکه امریکاییها از مجاهدین حمایت کنن اروپاییها از انها حمایت میکنن دلیل حمایت برخی امریکاییها هم حمایتها و نامه های مکرر نمایندگان پارلمانهای کشورهای اروپاییاست
    لابیگری مجاهدین در امریکا تنها دو سالی است که جدی شده
    برای مثال سال 2003 بعد از دستگیری مزیم رجوی یکی از افرادی که روز بعد از ازادی خانم رجوی به دیدار او امد آقای اولاند رئیس جمهور کنونی فرانسه بود که انزمان فکر کنم دبیرکل حزب سوسیالیست بود من اینو تازه متوجه شدم
    یا توی همین میتینگ مجاهدین اقای فیلیپ دوست بلازی وزیر سابق خارجه فرانسه و معاون کنونی دبیرکل سازمان ملل است سخنرانی میکند
    یا حتی افرادی مثل الی ویزل (بازمانده هلوکاست و برنده جایزه صلح نوبل)که یکی از محبوب ترین شخصیتهای امریکایی است حتی روسای جمهور امریکا برای کسب وجهه حتما با او دیدارهایی را تدارک میبینن مثل دیدار اوباما با او در موزه یاد بو.د هلوکاست که الی ویزل انتقادهای شدیدی را متوجه اوباما ساخت
    مصاحبه الی ویزل و دیدار او با خانم اوپرا از اردوگاههای مرگ اشویتس در لهستان را سرچ کنی میتوانی ببینی این برنامه را سیمای ازادی هم نشان داده
    فکر نمیکنم معاون دبیر کل یا الی ویزل یا فرانسو اولاند افرادی فاسدی باشن که بشه انها را با پول خرید به گردهمایی کشاند تا به نفع مجاهدین سخنرانی کنن
    یکی از دلایل حمایت اولاند اینکه آنها مجاهدین را مثل خودشان سوسیالیست میدانن مجاهدین را بخشی از سوسیالیسم جهانی میدانن
    یا افرادی مثل دانیل میتران فقید همسر فرانسو میتران فقید که هیچگاه کمکهای او از یاد نمیره به خصوص روابطش با دولت اقلیم کردستان عراق و استفاده از نفوذش برای کمک به مجاهدین در عراق
    یا خیلی افراد که اکثرا چپگرا هستن چون اساسا تفکر مجاهدین چپ میباشد نه راست
    یا آلن درشوویتس بلند پایه ترین وکیل در ایالات متحده دوست نزدیک الی ویزل

    پاسخحذف
  3. برو خارکسه آب کیر خر تو دهن هر چی مزاحم جلق وطنفروش گرافروش
    کیر شمقدر تو دهن اون 3400 نفر تروریست حرومزاده

    پاسخحذف
  4. باید کمی صبر کرد و دید که اصلاح طلب مجاهد میخواد چه گلی بسر ملت ایران بزنه .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.