یکشنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۹۱

جمهوری خواهی به معنی دمکراسی طلبی است؛ نه مخالفت چشم بسته با رضا پهلوی! / چرا از پهلوی طرفداری کرده ام؟/پاسخی به انگ زنندگان

دیروز در نوشته ای به این موضوع پرداخته بودم که انگ چسباندن و ایراد اتهام های بی پایه، تا چه حد غیر اخلاقی است. نوشته بودم که:




در ادامه نوشته فوق، به این موضوع می پردازم که چرا از دو اقدام اخیر رضا پهلوی، حمایت کرده ام.  خوانندگان این وبلاگ می توانند در این لینک ها ببیند که من بیش از همه از  رضا پهلوی  انتقاد کرده ام:

-         یک): شکایت علیه خامنه ای.
-         دو:)تلاش برای ایجاد یک شورای ملی.
چرا از تلاش رضا پهلوی برای تشکیل پرونده و شکایت از خامنه ای، طرفداری می کنم؟


درباره شکایت از خامنه ای، معتقدم این اقدام،  بسیار شایسته و لایق تحسین است، چه آنکه:

-          اولین اقدام اینچنینی در طی این سی سال جنایات رژیم است.
-         رضا پهلوی موفق شده فعالین حقوق بشر را از گروه های مختلف سیاسی گرد هم بیاورد.
-         مردم داخل ایران با دیدن این اقدام حس می کنند بالاخره کسی هم در خارج از ایران، یک کار واقعی انجام می دهد! و این اقدام، فضای پژمرده سیاسی ایران را اندکی رونق خواهد داد.
-         از همه مهمتر، خامنه ای و دیگر سردمداران رژیم خواهند دانست که این جنایات، چندان هم بی پاسخ نخواهد ماند و بالاخره یک دادگاهی هم وجود دارد و این از شدت جنایات آنها خواهد کاست و حکم بازدارندگی دارد. 

به حرمت حقوق انسانی هموطنان داخل کشور ، بایسته و شایسته است که از اینچنین اقداماتی قدردانی کنیم، چه آنکه قدردانی از این اقدامات، باعث تشویق دیگران به فعالیت های اینچنینی خواهد شد.

چرا از تلاش رضا پهلوی به منظور ایجاد یک تشکل از بین اپوزسیون طرفداری می کنم؟


درباره فعالیت های رضا پهلوی برای تشکیل یک شورا متشکل از گروه های سیاسی، مایلم نکات ذیل را مورد تاکید قرار دهم:

-         یکی از مهمترین خواسته های من از رضا پهلوی، تایید نقض حقوق بشر در زمان پدرش  بوده است. کنون شاهد آن هستیم که رضا پهلوی نقض حقوق بشر در زمان پدر خود را تایید کرده است. (منبع) این اقدام، اعتباری دو چندان برای شخص به همراه می آورد، چون باید پا بر روی احساساست خود بگذارد و زبان به انتقاد از پدر خود بگشاید. براستی، چرا ما نباید از چنین اقدامی حمایت کنیم؟! 
-         من جزو کسانی بوده ام که از رضا پهلوی می خواستم ادعای پادشاهی خود را کنار بگذارد،(منبع) چرا که تصور می کردم اگر رضا پهلوی چنین کاری کند، بسیاری از گروه های سیاسی به او می پیوندند و یک اپوزسیون قوی برای مبارزه با رژیم تشکیل می شود، اما اکنون می بینیم چنین تشکلی در شرف شکل گیری است، معلوم است که از این شورا حمایت می کنم، چه با قلم خود و چه با خون خود. 
-         از طرفی، بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر، مردم یک جامعه حق دارند درباره نوع حکومت خود، تصمیم بگیرند (البته مادامی که آن حکومت بر اساس دمکراسی باشد) و نمی توان منکر شد که مردم ایران حق دارند در یک انتخابات آزاد، خود نوع حکومت  را تعیین کنند (چه جمهوری و یا پادشاهی پارلمانی). 
-         همانطوری که یک گروهی از سلطنت طلبان، تنها اسم طرفداری از رضا پهلوی را یدک می کشند و با رفتار دیکتاتورمابانه، تنها باعث بدنامی برای رضا پهلوی و طرفداران  رضا پهلوی هستند، گروهی از جمهوری خواهان نیز رفتار مشابه پیشه کرده اند!  و آنها می گویند ما باید نوع حکومت را تعیین کنیم(مردم شعور ندارند!) و مردم حق ندارند که نوع حکومت را انتخاب کنند.  اگر کسی نیز چون من، علی رغم اعتقاد به جمهوری، حق مردم را برای انتخاب نوع حکومت به رسمیت بشناسد، مورد حمله شخصی قرار می گیرد! 
من به عنوان یک  جمهوری خواه،  اخیرا از دو حرکت رضا پهلوی طرفداری کرده ام، یکی شکایت از خامنه ای و دیگر تلاش برای تشکیل یک اتحاد از اپوزسیون. نکته مهم این است که اصولا در این اپوزسیون، تنها به دمکراسی و رفرداندم تایید شده و اصولا صحبتی از جمهوری یا پادشاهی نیست! حال رفتار برخی در مخالفت با رضا پهلوی و تلاش برای جلوگیری از این اتحاد بین اپوزسیون، کمی شگفت  انگیز است!


عجیبتر از همه این است که برخی برای تخریب و بی ارزش کردن اقدام رضا پهلوی برای شکایت از خامنه ای، خود به هر روش غیر اخلاقی متوسل می شوند (مثلا اینجا) و حال اگر من از این اقدام شایسته، حمایت کنم، مرا متهم می کنند و انگ می چسبانند(اینجا)! 


از نظر من جمهوری خواهی و دمکراسی خواهی، بر اساس مخالفت با رضا پهلوی بنا نشده است! معتقدم هر کسی که اقدام مثبتی انجام داد، باید از او حمایت کرد. وقتی رضا پهلوی هم اشتباهات پدرش را قبول می کند، هم تمامی تلاش خود را برای رسیدن به دمکراسی به کار گرفته است، حمایت نکردن و تخریب هدفمند او، خیانت به کشور ایران است. 


ختم کلام اینکه، آسودگی و امنیت، با ارزش ترین داشته هر انسانی است. اگر قرار می بود من قلمم را بفروشم و مزدوری کنم، از همان ابتدا اصلا شروع به نوشتن علیه اسلام و رژیم نمی کردم که قرار باشد کوله باری از ترس (مثلا فتوای قتل) را بر دوش بکشم!  انگ مزدوری به من نمی چسبد، همانطوری که از تهدید نمی ترسم و علیه اسلام و رژیم مطلب می نویسم، همانطور نیز از انگ افراد بی انصاف نخواهم ترسید و تا زمانی که رضا پهلوی برای دمکراسی در ایران تلاش می کند، من نیز از او حمایت می کنم. 


و نوشته های دیگر دیروز من:
/--------------/مسلمان عزیز، چشم بگشا، خودت ببین بسنج که  اسلام یک منجلاب متعفن است...!







تا کی باید در آرزوی یک انتخابات آزاد برای این کشور مصیبت زده باشیم؟

۲۱ نظر:

  1. در جواب چنین اتهام های احقمانه ای، باید تاکید کنم که خانم دکتر بهیه جیلانی، یکی از فعالین حقوق بشر است، او سابقه آزار و زندانی شدن در ایران را دارد.

    گروه تروریستی که سابقه مزدوری و چماق بدستی برای صدام را در پرونده خود دارد، به فرهیختگان ایران انگ می چسباند! چنین رفتاری، یادآور رفتار رژیم جمهوری اسلامی است.

    بی شرمی مجاهدنی را پایانی نیست، وقتی که گزارش یک سازمان بین المللی فعال در عرصه حقوق بشر، چون دیده بان حقوق بشر را توطئه رژیم می دانند (اینجا)و فعالین بین المللی حقوق بشر را به مزدوری متهم می کنند، دیگر خانم بهیه جیلانی که جای خود دارد!

    اگر نلسون ماندلا و ماهتما گاندی نیز به انتقاد از مجاهدین و اعمال اشتباه آنها، نقض حقوق بشر و یا تروریسم بپردازند، مجاهدین به جای پاسخگویی و یا تغییر عملکرد غلط خود، آنها را مزدور رژیم لقب خواهند داد...!

    آقایان و خانم های مجاهدین، حال روز کنونی شما، مصداق این گفته است که:
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «
    وقتی یک احمق کم حافظه وبلاگ نویس میشه!!
    میخواستم بپرسم اینها خود شما دو روز پیش نثار دیگران کردی چیه؟؟
    که حالا هر مخالفی میشه انگ چسبان بی فرهنگ؟؟؟
    چطور وقتی به مجاهدین انگ بزنن عین حقیقته؟؟؟
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    چرا آقای ابراهیم نبوی، به جای پاسخ گویی به انتقادات منطقی من از روشنفکران دینی، به انگ زدن روی می آورد؟ چرا آقای پرچی زاده در جواب نقد علمی من بر نوشته خود، مرا متهم به مزدوری می کند؟! چرا آقای فلان آخوند، در طی مناظره مرا به پول گرفتن از اسراییل و وهابیون عربستان متهم می کند؟! چرا فلان آقای طرفدار بنی صدر، مرا متهم به مزدوری از اسراییل می کند؟!

    صد البته که دلیل آن مشخص است، هنوز در جامعه ما این فرهنگ جا نیافتاده که اگر نمی توانیم به انتقاد دیگران جواب منطقی و مستدل بدهیم، یا حرف منتقدین را قبول کنیم یا حداقل خاموشی پیشه کنیم!

    اخلاق زننده ای مانند انگ چسباندن به منتقدین، مانند رفتار مراجع تقلید و فرمان آدم کشی آنها است. چه آنکه آنها نیز در جواب یک انتقاد ساده و منطقی از دین، از تمام توان خود برای حمله بهره می گیرند و دستور به کشتن مخالف می دهند. همان کاری که در چند مثال بالا، اشخاص یاد شده انجام داده اند، آنها نیز از کشنده ترین سلاح خود، که همانا رسانه آنها است، برای انگ چسباندن و ترور شخصیت دیگران استفاده می کنند...!

    آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    «آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست!»
    اینها را گذاشتم شاید شما را یاد چیزی بندازه!!البته اگر مغزی برات باقی باشه!!اونو نفروخته باشی

    پاسخحذف
  2. گمنام کارت درسته حرف هم نداره. اگر سه سال پیش رضا پهلوی جای موسوی رهبری جنبش را در دست داشت شاید امروز روزگار دیگری داشتیم. البته با مواضع فعلی.<>

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کاشکی اینطور بود . ولی همین حالا که رضا پهلوی کاری انجام میدهد اصلاح طلبان و دیگر افراد مزدور آنان و خامنه ای به لرزش میفتند . باور کنید که اینها با کابوس رضا پهلوی به خواب میرند و با کابوس وی بیدار میشوند. رضا پهلوی درست نشانه گرفته . این من و این هم شما، اگر حکومت به رهبری رضا پهلوی و همکاری و همیاری ملت ایران سرنگون نشد! ببینید من ی را کی گفتم.

      حذف
    2. درست هست دوست گرامی کاملا موافق هستم

      حذف
    3. برای همین هم هست که افراد سبز اللهی و بسیجی و مزدوران حکومت در شبکه های اینترنتی جولان میدهند . افرادی مثل ترانه ۱ ، مستر پهلوی، تیموتی، شب تاریک، سهیل ۲۰۹، گرین فورس ، هومان رایت ، محقق ، اشکان شرور، کا ۱۹۸۰، و و و و غیره .
      ماهیت این افراد که برای حکومت کثیف اسلامی کار میکنند روشن است ، بعد آن مهدی یحیی نژاد و میترا نیز به این حرامزادگان جیره مواجب بگیر حکومت پاداش میدهند با بستن شناسه های مبارزین واقعی که میخواهند سر به تن حکومت از بالا تا پایین نباشد . این یحیی نژاد کچل باید روزی جوابگوی بستن فله ای شناسه های مخالفان رژیم باشد.

      حذف
  3. واقعا چرا اینقدر کارهایی را که میکنی بزرگ فرض میکنی؟؟
    ختم کلام اینکه، آسودگی و امنیت، با ارزش ترین داشته هر انسانی است. اگر قرار می بود من قلمم را بفروشم و مزدوری کنم، از همان ابتدا اصلا شروع به نوشتن علیه اسلام و رژیم نمی کردم که قرار باشد کوله باری از ترس (مثلا فتوای قتل) را بر دوش بکشم! انگ مزدوری به من نمی چسبد، همانطوری که از تهدید نمی ترسم و علیه اسلام و رژیم مطلب می نویسم،

    اولا اینکه شما در خارج کشور هنوز شجاعت معرفی خودتان را ندارید؟؟؟پس کدام شجاعت کدام فتوا؟؟
    اگر از تهدید نمیترسیدی مثل خیلیها با نام واقعی مطلب مینوشتی نه مستعار یدک کشی عکش دیگری

    پس لابد مجاهدین که لاجوردی را ترور میکنن بعد مسئولیتشم بر عهده میگیرن یا صیاد شیرازی را ترور میکنن مسئولیتشو بر عهده میگیرن یا رسما مسئولیت کشتن هزاران سرباز خمینی در جنگ را بر عهده میگیرن چی باید بگن؟؟؟
    نمیدانم کی میخواهی سر عقل بیایی کمی به همان آیینه که خود مده=عیش هستی نگاه کنی تا چهره ترسو بزدل خودت را ببینی که با وبلاگ نویسی که هیچ صد هزارتا سایتم درست کنی کوچکترین تاثیری نداری مگر اینکه عمل کنی
    به راستی اگر انسان از بدو پیدایشش همیشه در حال تئوری بافی بود بدون عمل الان به کجا رسیده بود؟؟؟
    فکر کنم هنوز چرخ هم ساخته نشده بود
    اگر ادیسون جای عمل تئوری میبافت تئوری میبافت تئوری میبافت چی میشد؟؟؟میشد یک احمق که توی رویا زندگی میکنه ونه در عالم واقع
    تو هم فعلا گویا قصد نداری از این عالم خواب بیرون بیایی واقعیت را ببینی
    با رضا پهلوی روزانه صد بار در این وبلاگ و البته شاهزاده در وبسایت زمین زیر پای رژیم را میلرزانید سرنگونش میکنید
    در بالاترین پشت رژیم را به خاک میمالید مغلوبش میکنید هورا میکشید
    بعد یک پیام هم میده برای مردم سوریه و جالبه و جالبه طرفداران رضا پهلوی چنان به زوق شوق میان که انگار مردم سوریه لهله میزدن منتظر پیام شاهزاده ایران بودن!!!تا خط مشی براشون مشخص بشه
    محض اطلاع این شاهزاده که مردم سوریه فعلا مبارزه مسلحانه که اتفاقا مخالف نظر ایشون هست را در پیش گرفتن نه مبارزان کذایی مدنی

    یکی از جمهوریخواهان چندی پیش جمله ای گفت بسیار زیبا
    و اینکه در دو چیز تمام اپوزیسیون با هم اتفاق نظر دارن
    1-سرنگونی رژیم
    2-روی کار نیاندن دوباره سلطنت
    فکر نمیکنم مردم ایران هم پاندول باشن که هی بخوان برن جلو بعد برگردن عقب

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "اگر ادیسون جای عمل تئوری میبافت تئوری میبافت تئوری میبافت چی میشد؟؟؟میشد یک احمق که توی رویا زندگی میکنه ونه در عالم واقع"

      بسیاری از بزرگان وادی علم، به خصوص معروف‌ترین آنها، آلبرت اینشتین، استفان هاوکینگ، و... فیزیکدان تئوری بودند. آلبرت اینشتین، قوانین حاکم بر جهان از اتمها تا کهکشانها رو فقط با تئوری بررسی‌ و تبیین کرد، در این صد سال، هر روز به اعتبارش و بزرگی‌ کارش بیشتر پی‌ برده شده.

      کسی‌ که بزرگان عالم نظریه پردازی رو "احمق و در رویا" خطاب کنه، حائز اهمیت در هیچ بحثی‌ نیست...

      حذف
  4. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، سید محمد جواد هاشمی نژاد دبر کل این بیناد در دیدار با سفیر سوریه در ایران با اشاره به چگونگی شهادت آیت ا... هاشمی نژاد، ابراز داشت: پدرم یکی از نزدیکترین یاران به امام خمینی (ره) بود که در عملیاتی انتحاری و توسط یکی از اعضای گروه تروریستی منافقین به شهادت رسید.
    وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در بنیاد هابیلیان ابراز داشت: هابیلیان حدود 7 سال است که علیه تروریست‌ها فعالیت می‌کند و اعضای این مجموعه اکثراً فرزندان شهدای ترور و مصمم به افشاگری در خصوص اقدامات گروه‌های تروریستی هستند.
    اسناد زیادی از دخالت منافقین در سوریه وجود دارد
    هاشمی نژاد در ادامه این گفت‌وگو درباره سفرش به کشور عراق و دیدار با مسئولان و گروه‌های مردمی عنوان کرد: در عراق از نزدیک با روسای دولت این کشور دیدارهایی در خصوص گروهک منافقین داشتیم، ضمن اینکه در ایران نیز تاکنون با بیش از 130 گروه عراقی دیدارهایی داشته‌ایم و مدارک و اسناد زیادی که دخالت منافقین در عملیات‌های گسترده علیه مردم این کشور را اثبات می‌کرد، به آنها ارائه دادیم که این امر بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفت.
    وی به نفوذ تروریست‌ها در سوریه اشاره کرد و گفت: آمریکا به صورت کاملاً تخریبی وارد مسائل سوریه شده و تروریست‌هایی که بطور همه جانبه در سوریه عملیات‌های خرابکارانه‌ای انجام می‌دهند، توسط آمریکا و برخی کشورهای غربی حمایت می‌شوند.
    دبیرکل بنیاد هابیلیان درباره نقش سازمان مجاهدین (منافقین) در نا آرامی‌های اخیر در کشور سوریه نیز گفت: اسناد و مدارک معتبری در دست داریم که نشان از حضور گسترده و همه جانبه این سازمان تروریستی در خاک سوریه دارد. این گروهک تروریستی به صورت همه جانبه علیه دولت و ملت سوریه برای عملیات‌های خرابکارانه و تروریستی وارد عمل شده و در بین اخلالگران سوری نفوذ گسترده‌ای پیدا کرده ‌است.
    وی با اشاره به رفتارهای چندگانه کشورهای اروپایی و آمریکا در مورد منافقین عنوان کرد: آمریکا در سال 1997 نام این سازمان را در لیست گروه‌های تروریستی خود قرار داد، ولی به صورت کاملاً واضح از این سازمان حمایت‌های همه جانبه کرده و حتی رسانه‌هایی نیز در اختیار این سازمان قرارداده و متاسفانه اعضا کنگره آمریکا نیز به طور علنی از این سازمان حمایت می‌کنند.
    منافقین دیروز نوکر صدام بودند و امروز همراه آمریکا
    وی ادامه داد: این سازمان در بسیاری از کشورهای اروپایی پایگاه داشته و به فعالیت‌های تروریستی خود ادامه می‌دهد و همان استفاده‌ای که آنها برای صدام و در جنگ ایران و عراق داشتند، امروز آمریکا را مجاب به استفاده از این سازمان در سوریه کرده است.
    هاشمی نژاد سازمان منافقین را به عنوان رابط مالی و تسلیحاتی در سوریه معرفی و بیان کرد: این سازمان همواره از ارتش آزاد سوریه نام برده و حمایت می‌کند و با توجه به موضع گیری این سازمان در برابر سوریه و حمایت‌های آمریکا و غرب، باید گفت منافقین در تدارک عملیاتی گسترده در خاک سوریه هستند.
    دبیر کل بنیاد هابیلیان به حضور منافقین در اروپا اشاره کرد و گفت: سازمان منافقین در بیشتر کشورهای اروپایی پایگاه دارد و حتی تریبون و رسانه‌های برخی از این کشورها نیز در این فرقه قرار دارد.
    وی افزود: منافقین در خاک سوریه اقدام به ساخت بسیاری از کلیپ‌های تخریبی علیه بشار اسد کرده و در بین مردم و مخالفان پخش می‌کند.
    هاشمی نژاد در پایان مطالب خود عنوان کرد: همانطور که به مسئولان دولت عراق اطلاعات و اسناد و مدارکی را ارائه دادیم، برای شما نیز اسناد و مدارکی از دخالت‌های منافقین در سوریه ارائه خواهیم کرد.
    سفیر سوریه: ایران و سوریه دشمنان مشترکی دارند
    حامد حسن سفیر جمهوری عربی سوریه در ایران نیز ابراز داشت: مشتاقیم اسناد و مدارکی که اعلام کردید را دریافت کنیم و بسیار متشکرم از اینکه شما نگران مسائل سوریه هستید و البته ما و شما دشمنان مشترکی داریم چون هدفمان مشترک است.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910308000461

    اینم خبر فالس نیوز تا شاید بفهمی دنیا چه خبره

    پاسخحذف
  5. اگر این سبز اللهی های خر خور ( علف سبز خوراک خر میشود ) مانند نبوی و دیگر کس کشان اسهال طلب قیام مردم را ۳ سال پیش از خیابان به خانه ها نمیبردند الان این حکومت رفته بود . یک نفر نیست به این میر پشمک موسوی بگه که آخه کس کش اگه خایه نداشتی که از نیروهای در خیابان استفاده کنی گه خوردی که کاندید ریاست پشم فروشی شدی ! حالا هی زر بزن و بگو دوران کری و طلایی امام جاکش را میخواهی . نه یک کلمه کم و نه بیش .
    ملت بدجوری دوباره گول این اسهال طلبان حرامزاده را با آن خاتمی خایه مال خایه منی ( خامنه ای ) را خوردند .
    ننگ بر این حکومت کثیف اسلامی از بزرگ تا کوچکش .
    تمامی این حرامزاده های حکومتی در یک ایران آزاد به پای میز محاکمه آورده خواهند شد . از میر میرک تا رفسنجانی، عن آقا ( محمود) خایه منی وخاتمی، و و و و و دیگر کس کشان اسلامی

    پاسخحذف
  6. اینبار دیر یا زود ملت ایران با درک و شناختی بهتر گامی بزرگ برای دموکراسی بر خواهد داشت .کسی هم هوس دوران طلایی امام را ندارد.در این سه سال گذشته تکلیف ان هم روشن شد. الحم دودول لا <>

    پاسخحذف
  7. من نیز هوادار رضا پهلی میباشم ولی او را به عنوان یک شاهزاده نمیخواهم بلکه او میتواند در اینده سیاسی کشور نقس پرنگ و مهمی ایفا کند به امید آزادی ایران و ایرانی
    با ارادت بسیار خدمت قمنامیان عزیزم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "من نیز هوادار رضا پهلی میباشم ولی او را به عنوان یک شاهزاده نمیخواهم بلکه او میتواند در اینده سیاسی کشور نقس پرنگ و مهمی ایفا کند به امید آزادی ایران و ایرانی"

      ++++++! ;-)

      حذف
  8. چقدر مایه گرفتی برای این خاندان خیانتکار تبلیغ کنی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو روزی چند بار کونت میذارند که باره خایه منی تبلیغ کنی؟

      حذف
  9. آخه زن جنده تو مثل این که با مسئول کیس پناهندگیت قرارداد داری اگه کس شعر ننویسی دیپورتت میکنن.
    آخه جنده اگه تو ایران میموندی همون کس و کون خودت ودخترت رو اجاره میدادی که به وضعیت الانت شرف داشت. از کسی که تو اغتشاشات بده ازش عکس بگیرن واسه پناهندگی انتظار بیشتری نیست

    پاسخحذف
  10. از همه کسانی که برای آزادی بیان احترام قائلند تقاضا میکنم وبلاگ این حرومزاده سانسورچی رو تحریم کنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چسنامیان دروغگو آزادی بیانت کو؟ فحش چارواداری حذف نمی‌شه ولی تو جنبه انتقاد نداری و انتقاد حذف می‌شه!

      مرگ بر ولایت طلب و مجاهد طلب و سلطنت طلب و اصلاح طلب
      درود بر جمهوری سکولار
      رضا پهلوی هم داره ماستش رو می خوره

      حذف
  11. امام نقي (ع) داشته راديو پيام گوش ميداده،‌ گزارشگره ميگفته: مسیر بهارستان به امام حسين بسته‌است، مسیر انقلاب هم به امام حسين بسته‌است… ‌امام نقي فرياد ميزنه :‌ باشه بابا! بستس که بستس، ديگه چرا هي به جَدِ من قسم ميخوري؟!

    پاسخحذف
  12. جواب به برخی از کامنت های این نوشته در بالاترین:

    @ masharash
    تشکیل پرونده و در نهایت حکم دادگاه بین المللی، با حکم یک دادگاه ساده در آلمان یا آرژانتین فرق دارد. دیدیم هنگامی که علیه عمرالبشیر حکم صادر شد، در مناسبات سیاسی اثر مثبت گذاشت و در نهایت شاهد بهبود شرایط در جنوب سودان بوده ایم، اخلاق حکم می کند زحمت دیگران را قدر بگذاریم. اینکه کسی با ما از نظر سیاسی اختلاف عقیده دارد، به ما این اختیار را نمی دهد که زحمت او را ناچیز بشماریم.
    دو-
    @ kolbeh
    ابتدا من انتقاداتی منطقی و مودبانه را بر نوشته آقای پرچی زده وارد کردم:
    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/05/blog-post_7643.html
    بعد آقای پرچی زاده در جواب من، به جای پاسخ گویی به ایراد اتهام های غیر اخلاقی و تکرار مسلسل وار حرف های گذشته خود، روی آوردند!
    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/06/blog-post_09.html
    اگر کسی حرفی برای گفتن داشته باشد، به بقیه انگ نمی چسباند. هر موقع آقای پرچی زاده به این سوال من پاسخ دادند، می توانند توقع داشته باشند که من با ایشان بحثی کنم، در غیر این صورت نوشته های ده صفحه ای و مسلسل وار ایشان، ایگنور می کنم. سوال من این است:
    من سوال خیلی ساده ای از آقای پرچی زاده می پرسم، نیاز به هشت صفحه جواب هم ندارد. آیا ایشان قبول دارند که می توان پادشاهی پارلمانی که منطبق بر دمکراسی باشد؟! آیا ایشان قبول دارند که بریتانیا و سوئد(با وجود سیستم پادشاهی پارلمانی)، کشورهایی هستند که در آن دمکراسی وجود دارد؟!
    من در مقام وبلاگ نویس جمهوری خواه، چندبار از آقای پهلوی دفاع کرده ام، چون دیده ام که برخی از دوستان عزیزم، به جای قدردانی از زحمت او و تیم همراهش، به کارهای عجیبی چون ایراد اتهام های بی پایه (مانند وجود دلال برای تشکیل جلسه در پارلمان آلمان!!) روی آورده اند. اینجا:
    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/06/blog-post_3100.html
    در این نوشته حاضر نیز به صراحت توضیح داده ام که چرا از دو اقدام اخیر رضا پهلوی دفاع کرده ام!
    @ 5h4ror گرامی،
    با ارادت خدمت شما دوست گرامی، اما جهت اطلاع، هر موقع بدون حضورت در همین سایت فکسنی بالاترین، به مدت چند روز پشت سر هم، نوشته ات بهترین لینک روز بود، بیا و به من بگو که عددی نیستی!
    ضمنا، به قول آن عارف، ما هیچ نیستیم و آن پشه هم تو هستی!
    قبول، شما بزرگی، شما مهم هستی و شما اثرگذار. بگو ببینم شما چه کاری برای کشورت کرده ای؟! جای یک ضربه یا آزار بر تن هست ؟! اگر خودت کاری نمی کنی، لااقل اقدام مثبت بقیه را بی ارزش نکن.
    @ smart.eagle
    عزیز جان،
    مگر من وصی و کیل یا حسابدار پهلوی ها هستم که از من می پرسی؟! من گفته ام از دو اقدام اخیر، این دو اقدام اخیر و علت دفاع خودم از آنها را نیز توضیح داده ام!

    پاسخحذف
  13. jenabe porfosor...fatemi yek khayene kasife todeyi bod va bayad mimord chon be keshvaresh khiyanat karde bod

    پاسخحذف
  14. چرا آخه چرا شما گمنامیان را اذیت میکنید؟
    بابا این آدم مشکل داره مثل شماها سالم و سرحال نیست که با کار و تلاش خرج زندگیش رو دربیاره پس مجبوره میفهمین مجبوره خایه مالی این و اون رو بکنه تا خرج زن و بچه اش دربیاد
    مجبوره میفهمین مجبوره( با لحن سینمایی )

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.