شنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۱

چرا ایرانیان از صدام حسین متنفر هستند، اما علی بن ابی طالب را دوست دارند؟!


مگر نه اینکه صدام ایرانیان را می کشت و از ایرانیان متنفر بود؟ مگر نه اینکه صدام یک جنایتکار بود که از کشتن و شکنجه انسان ها، فروگذار نمی کرد؟

حال چگونه است که علی بن ابی طالب، فرد محترمی محسوب می شود و مورد علاقه ایرانیان است؟ مگر نه آنکه علی نیز ایرانیان را می کشت؟! مگر نه اینکه علی نیز از کشتار انسان ها و آزار آنها هیچ کوتاهی نکرد؟!

به یاد بیاوریم که:

-         علی بن ابی طالب فردی خونریز و وحشی بوده است، بعد از حمله محمد به قبیله بنی قریظه، علی بن ابی طالب، سر تمامی مردان را از تن جدا کرد(البته با کمک دیگران)، چنین انسانی فردی وحشی و بیمار روانی است.  (توضیحات بیشتر در این لینک)

-         علی بن ابی طالب، حداقل سه بار دستور سرکوب خونین ایرانیان را داد(منبع). ایرانیانی که به زور مسلمان شده بودند و زیر باز ظلم و جور اعراب بودند، چندیدن بار از پرداخت پول زور کمر شکن سربار زدند که هر بار به دستور علی، به وحشیانه ترین شکلی سرکوب شدند!

-         ارزش های زندگی علی بن ابی طالب، بر اساس تبعیض نژادی (برده داری) و یا تبعیض مذهبی است، یعنی مسلمانان برتر از دیگران هستند. علی به حقوق انسان ها هیچ احترامی نمی گذاشته است.

طنز تاریخ است که شخصی چون علی، محترم و مقدس شناخته می شود، مانند این می ماند که یهودی ها، الان هیتلر را بپرستند...!

در حقیقت، ملاهای شیعه، به همین دلیل از روشنگری درباره اسلام وحشت دارند، چه آنکه می دانند آگاه شدن مردم و نسل جوان از جنایات اعراب مسلمان (در زمان صدر اسلام)، آبرویی برای اسلام باقی نمی گذارد و مردم به جای علاقه به علی، از او متنفر خواهند شد، و در نهایت دکان آنها تعطیل می شود.


۲۶ نظر:

  1. یک مطلبی رو در وبلاگ "نیکونوشت" قبلا خونده بودم
    لازم دیدم با ذکر منبع دوباره یادآوری کنم.این هم لینک مطلب:
    http://nikooonevesht.blogspot.com/2012/12/blog-post.html


    سلام بر هیتلر...!
    یک ماجرای بسیار جالب و جذاب... بخوانید اگرهم دوست داشتید بخندید... :)
    حتماً می دانید که در جریان جنگ جهانی دوم نیروهای فاشیست و خونخوار آلمانی به رهبری هیتلر؛ وقتی که به فرانسه حمله کردند؛ آن کشور را به بدترین وجه و از روی کینه شخصی هیتلر و حزب نازی به نابودی و ویرانی کشیدند... آنها ضمن غارت فرانسه، به مردم آنجا هم رحم نکردند و زن و بچه و پیر و جوان را کشتند و به خاک و خون کشیدند... در همان دوران اشغال؛ نیروهای آلمانی به زنها و دخترها هم رحم نکردند؛ به آنها تجاوز کردند و هزاران هزار بچه زنازاده از روی اجبار و تجاوز بجا گذاشتند؛ و خلاصه جنایاتی مرتکب شدند که در تاریخ سابقه نداشت.... اما...
    اما حکایت جالب، حکایت بعضی از فرانسوی های احمق و مشنگی ست که امروزه در برخی از نقاط فرانسه زندگی می کنند و عادات و سنت های عجیب و غریبی دارند که تحت تاثیر شدید همان دوران اشغال بر مغز و روح و روانشان است... عادتها و عقایدی که اگر تعریف کنم براتون باورتون نمی شه...
    مثلا این عده اسم فرزندان خودشون رو میزارن هیتلر..!!! و حتی بعضی ها کار رو فراتر برده و اسم اون کودکان زبان بسته بیچاره رو، غلام هیتلر، عبدالهیتلر، یا اگه دختر باشن کنیز هیتلر یا اسم خواهر و مادر هیتلر رو میزارن روشون...
    اینها هنوز برج ایفل را که نماد کشورشون هست رو ندیدن؛ ولی میرن دیوار برلین رو زیارت میکنن...
    اینها قبر سربازان و فرماندهان متجاوز هیتلر رو مقدس میدونن و براشون حفاظ طلا و نقره درست می کنن و میرن زیارتشون و تازه تقاضای شفا هم ازشون دارن...!
    این جماعت مشنگ زبان آلمانی رو بلد نیستن ولی روزی چند مرتبه رو به دیوار برلین می ایستند و دولا و راست میشن و وردهای عجیب و غریب آلمانی میخونن و دعا می کنن...
    یکی از خنده دارترین عادتها و سنت ها رو بعضی همون کسانی که بر اثر تجاوز بدنیا آمده اند و اجداد دورگه آلمانی - فرانسوی دارند انجام میدن... اینها میان و یک نوع شال سبز رنگ که علامت نیروهای متجاوز اس اس است به کمرشون می بندن تا همه بدونن اینها بر اثر تجاوز بدنیا اومدن و تازه بهش افتخار هم می کنند... :)
    اینها اومدن عکس یک جوان خوش تیپ را قاب کرده اند زدن به دیوار و بهش احترام میگذارند و میگن این هیتلره...!!!... دیگران هم هرچی عکس واقعی هیتلر رو نشونشون میدن اینها قبول نمی کنن و تازه میگن هیتلر همون یه ذره سبیل رو هم نداشته....!!! :)....
    یعنی هرچی من بگم شما باور نمی کنید مگر اینکه با چشم خودتون ببینید.....
    بقول شاعر مرحوم: به یزدان که گر این ملت مشنگ فرانسه خرد داشتند....*

    ----------------------------
    این مطلب تحریری آزاد از مطلبی کوتاه با نویسنده ای ناشناس با عنوان "این ملت مشنگ فرانسه" است.

    پاسخحذف
  2. حکایت جالبی بود.
    اما گذشته از طنز و هجو نهفته در مقاله، آنقدر اسناد فراوان، نوشتجات و شواهد تاریخی و انکارناپذیری در زمینۀ پلیدی و خوی ضد بشری مکتب اسلام از یکطرف و جنایات هولناک مسلمانان وحشی و متجاوز به سرزمین ایران از طرف دیگر وجود دارد که در مورد عمق فاجعه ای که مردم ایران از هزار و چهارصد سال پیش بدین سو بدان مبتلا گشته اند کوچکترین تردیدی باقی نمی ماند.
    بسیاری از این آثار و کتب روشنگرانه که در ایران رسماً ممنوع میباشند در اینترنت بطور رایگان در دسترس همگان هستند. حتی در ایران اختناق زده و سراسر سانسور نیز می توان چنین آثاری را حداقل روی سی دی کپی کرده و دست بدست گرداند، بشرط اینکه واقعاً کسی جویای دستیابی به شناخت و پی بردن به فاجعه ای که بدان مبتلا گشته است، باشد.
    اما متأسفانه مردم ایران همانطور که از لابلای سطور طنزآلود مطلب فوق مشهود است، ظاهراً به خوی توسری خوری و ذلیل مردگی و کهتری آخوند خائن و وطنفروش عادت کرده اند.
    از همین منظر، اگر واقعاً کسی در جستجوی حقیقت و در نهایت در پی رهائی از نکبتی بنام مکتب اسلام و آل محمد باشد، اصلاً نیازی به کند و کاو تاریخی و مطالعۀ ژرف و شگرف در آثار و کتب تاریخی بجای مانده ندارد. اندکی غور و تفحص در همین سلک و آئین ضد بشری و سرتاسر توحش و خشونت نظام جمهوری اسلامی در طول سه دهۀ گذشته کافی است که هر انسان اندیشمندی را به تفکر وادارد و ماهیت پلید و پلشت دین اسلام و روحانیون پیرو دین حکومتی را بر وی آشکار سازد.
    اما افسوس که دقیقاً همانهائی که بیش از همه در معرض تهاجم و تعرض این قوم و مکتب وحشی قرار دارند و از آن بسا صدمه دیده اند، خود کمتر از همه میل و گرایشی به شناخت و آگاهی به معضل و بختک شومی که بدان دچار شده اند، نشان می دهند.
    در نهایت می توان گفت که ایراد از پلیدی سرشت اسلام و خوی توحش و خونخواری اسلامگرایان نیست. مکتبی که ریشه در سنت اعراب خشن ساکن بیابانهای بی آب و علف شبه جزیرۀ عربستان دارد، طبعاً مبشر عشق و محبت و انساندوستی و حقوق بشر نیست. ایراد و مصیبت اما از خود ایرانیان بی بخار و نالایقی است که می توانند همانند همۀ ملل دیگر خود را از ننگ و نکبت و بندگی برهانند، اما نمی خواهند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کافر همه را به کیش خود پندارد . شما بی غیرتهای نفهم نه میدونید علی کیه و نه رسمش چیه . شما حیوانید در جامه ی انسانی و بدونید عکسی که به زعم دروغین شما تمثال حضرت علی است عکش مبارک ایشون نیستد وشما میدونید اما ... . مرگ بر ضد ولایت علی من الان ال قیام یوم الدین بالاخص شما

      حذف
  3. گند آیین تباهی جهان را برداشته. نمونه اش کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی پاکستان.
    آیا کوچکترین احتمالی می‌دهید این کشور به راه راست مشرف گردد؟ نعععع.....
    تا دنیا دنیاست مردم پاکستان همدیگر را نفله خواهند کرد و لجن به تمام جهان صادر
    خواهند نمود.

    سیاستمداران و عقلای پاکستان دیگر دست از این مملکت شسته‌اند و هیچ امیدی به آینده آن ندارند
    ولی جرات ندارند این را در صورت مردمشان بگویند که پاکستان به دست اسلام به فنا رفت. این آینده شوم در انتظار ایران هم هست.

    پاسخحذف
  4. سلام دوستان

    من میخواستم به تمام ایرانی ها خارج که الان در گوشه اتاق پای کامپیوتر هستند و هیچ کس رو ندارند تبریک بگم

    من وبلاگی ندارم و جای ندارم که پیام خود رو بدم اینه که اومدم اینجا به وبلاگ بزرک آقای گمنامیان عزیز که تنها جایی است که میتوان حرف زد یا هوار زد.
    میدونم که همه گرفتار در غربت هستند. مخصوصا اونهایی که خانواده ندارند. یا حتی اونهایی که زنهای جنده دارند و گذاشتند رفتند زیر مردای دیگه دارن میخوابن امشب . امشب زنان شما در حال دادن به یاد شما خواهند بود. امشب آنها توسط دوست پسرانشان مست میشوند و مثل یک پورن استار به شدت شپوخته خواهند شد. پدران این زنان هم در ایران فکر میکنند که دخترانشان در خانه دوستان و فامیل هستند و نمیدانند که دارند ملافه های تخت را از درد گاز میگیرند

    دوستان بدونید که زن های که شما را ترک کردند در خارج کشور مثل دستمال کاغذی میشن
    هر ماه با یکی دوست میش بعد جدا میشن و بعد دوباره فشار بهشون میاد و با یکی دیگه دوست میش
    این عاقبت زن های بدبخت ایران در کشورهای خارج هست که زندگشون ول کردند.


    میدانید که تحمل عرق مرد در هنگام سکس و تخلیه آب ان روی اندام زن شما برایشان جذاب نیست ولی برای آنکه شما را آزار دهند آن کار را مبکنند.
    اصلا ناراحت انها نباشید و در این سال نو خوش باشید و با دوست دخترانتان بیرون بروید.

    همیشه یادتان باشد که خاصیت وجودی یک زن حتی در هر شرایطی که باشد به دادن و خوردن آلت مرد ختم میشود باور ندارید تحقیق کنید. این است که آلت ، آلت است و زنان همیشه به دنبال مردی هستند که با آنها بماند ولی دریغ که در خارج کشور این را پیدا نمیکنند البته زمانی این را میفهمند که با دهها یا صدها آلت خوابیده اند و یا خورده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز

      من هم تنها هستم ولی سعی میکنم که با دوستان باشم تا به فکر اینکه زن سابقم زیر کی میخوابه ، اصلا به شما چه ؟ شما که طلاق دادی. حالا بزار بخوابه زیر یک نفر یا ده نفر ، من اهمینتی نمیدم چون همیشه کردن آسان است و دادن کاری مشکل

      حذف
    2. دلت واسۀ کس و کون جد مادریت که همان حضرت فاطمۀ زهراء سلام الله علیه باشه بسوزه که عمرابن الخطاب پس از مرگ پیامبر پلیدت در باغ فدک آنچنان او را از کون گائید که عقب و جلوش یکی شد.
      تو خودت عرضه نداشتی زنت رو بکنی، حالا اون رفته خارج داره حال میکنه و به ریش ریدمون تو می خنده. کجای اینکار اشکال داره؟ تو اصلاً گوه خوردی که رفتی زن گرفتی، وقتی خودت خوب میدونی که عرضۀ کس کردن نداری.

      حذف
    3. خدا نسل حروم لقمه ها و حرومزاده های خدانشناس رو از رو زمین برداره .شما ها تو زمان جنگ که مثل سگ ترسیدید و رفتید حالا که زورتون بما نمیرسه چون بدبخت و ترسویید به مقدسات ما که همه جاودان خواهند بود و هستند توهین میکنید.خدا نسل سگ صفتها رو مثل آشغال از رو زمین برداره

      حذف
  5. انهای که زنها هاشون یادختراشون به کجا میرن با کی هستند به تو مربئط نیست برو مواظب کوس زنت باش و خواهر مادرت باش که زیر خامنه ی شیره ی و مجتبی شب روز دارن از کون و کوس میدن تا تو درجه بگیری کثافت ها شما ها از به حراج گذاشتن زن و بچه و خواهر مادرت به جای رسیدی ویلا توی چلغوز را کسی کار نمیداد بعد از رفتن این کثافتها تاریخ همه چیز را رو میکنه

    پاسخحذف
  6. آخی....
    چه بد شد. زنت ازت جدا شده و رفته خارج؟ دیگه بفکر اون نباش. یه نگاه به تمثال مبارکی که وسطای همین صفحه است بینداز. این همونیه که ننه ات رو گائیده و توی سید رو پس انداخته. ببین چه قیافۀ ایکبیری و وحشتناکی داره! آدم از دیدنش ریدنش میگیره. بیچاره چه زجری ننه جونت کشیده.
    حالا خودت بگو، دلت باید به حال ننه ات بسوزه یا زن سابقت که اکنون داره به میل خودش و بدون سر خر زندگی میکنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنی چرا دخترای ایرانی له له میزنن برن خارج بنده خدا

      همش برای اینکه بتونن بی دردسر بدن ، دادن شرط اول است مطمئن باش اگر در اروپا و آمریکا هم دادن ممنوع بود هیج کدام نمیرفتند

      شما بچه کونی ها هم خفه شید . آخه چقدر تو خارج با کیر تو سر شما مردها میزنن و تخم ندارین حرف بزنین؟؟

      مرد ایرانی بدبخت اگه نیود که توخارج به حقارت نمیفتاد !
      زن ایرانی هم اگر جنده نباشه که نمیره تو کانادا و آمریکا بمونه؟ جندگی شغل زنان شیعه است چون مادرشان سید بوده و از نسل عرب

      حذف
  7. خفه شو کثافت خفه شو ملعون.اون عکسی هم گذاشتی اصلا به مولی ما مربوط نمیشه.خفه شو کثافت دهن دراز. خفه خون بگیری انشاالله.مولی ما علی بن ابیطالب علیه السلام.مردی شحاع و شیر بود که کافران و ملحدان و مشرکان و مال زور خور ها یی مثل تو را بکشد.دشمنان خدا همه در یک ردیفن.فرق نمیکنه.چه مال مردم خور چه ملعون و ملحدی مثل تو .اگر من هم بودم تو را میکشتم ابله کثافت.دهن دراز و کثیفت را ببند خدا شاهده دیگه نبینم که به آیین و شریعت ما و به رسول خدا ص و امامان معصوم ما و بانوان پاکیزه و مطهر آنان توهینی بکنی خدا شاهده که از دست خدا برای تو فراری نیست و جز آتش دوزخ ابدی تو را منزلی نخواهد بود.خدا شاهده که بدان مرگت ناگهانی است و عذابت ابدی است .بیچاره بدبخت بسیار توبه کن که خدا را بندگانی است که واقعا انتقام گیر از دشمنانش هستند.ابله از مردم مومن نترس بلکه از خدا بترس که بسیار برایت عذابهای دردناکتری در نظر گرفته ابله خفه خون بگیر و بمیر.اگر سایتت کاغذی بود هزاران بار آتشش میزدم و خاکسترش را به باد میدادم ولی خودت از ما نترس نه بلکه خدا برات کافیه که اگر بدانی اگر بدانی آتشی دردناک و سوزناک در انتظار ملحد و کافری مثل توست.شیطان. تو را گریزی از دست الله نیست . مطمئن باش هم ملحدان و کافرانی چون تو و هم مشرکان و هم ظالمان همگی در دوزخ ابدی هستید مرگ ابدی و عذابی ابدی در انتظارتان هست ولی خودت نمیدانی.مرگت ناگهانی و عذابت سریع به تو خواهد رسید از خدا بسیار بترس که خداوند بسیار بسیار سخت انتقام است ..و نه از تو میترسد و نه از امثل تو . و همینطور ما بندگانش .از تو و امثل حقیری چون تو نمیترسیم و مرگ ما نوش است ولی بدان نه تو و نه امثال تو راه گریزی از دست خدا نیست .بترس یا برگرد و توبه کن یا اینکه منتظر روزی باش که عذاب خدا دامنت را بگیرد.بدبخت بمیر بمیر.اگر باتمام لشگرت بخوای به خداوند و به رسولان خداوند و به کتابهای آسمانی خداوند و به امامان پاکیزه و مطهر همان 12 نور الهی بعد از رسول خدا ص و به بانوان پاکیزه و بینهایت مطهر ایشان توهین بکنی هرگز موفق نمیشی.ببین ابله احمق ببین چی میگم طلا و الماس را دیدی؟؟ مگه میتونی الماس را با دستهای ناتوانت بشکن نمیتونی .الماس زیباست تا ابد. اگر رویش رنگ بزنی همه میدانند در لفافه کثیف تو الماسی زیبا نهفته.الماس زیبا محبوب تمام قلبهاست حتی اگر تو و امثال تو رو خوش نیاد ..خاک بر سر من باشه که به سایت کثیفت سر زدم ناگهانی بود.برو به درک.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای موجود فلک زدۀ بدبخت و نادان،
      ریدم به تو و همان الله جل جلاله که اینقدر وحشی، سخت گیر و انتقامجو است.
      ریدم به تو و پیامبر جنایتکار و بچه بازت که از او بعنوان محمد(ص) یاد میکنی.
      ریدم به تو و امام علی و حسین و حسنت که هر کدام از دیگری وحشی تر و آدمکش تر بودند.
      ریدم به تو و حضرت فاطمۀ زهرایت که به اندازۀ همۀ فواحش عصر خویش کس داد.
      ریدم به تو و اسلام زورکی و تحمیلی ات که به دگر اندیشانی مانند من اجازۀ نفس کشیدن نمی دهد.
      ریدم به تو و دین و مذهبت که جز نکبت و فلاکت برای این سرزمین ارمغانی ببار نیاورده است.
      ریدم به تو و نظام پلید و جنایت پیشۀ جمهوری اسلامیت که مظهر جهل و جنگ و جنایت است.
      ریدم به تو و کتاب قرآنت که چیزی جز زائیدۀ تخیلات بیمارگونۀ فردی جانی و بچه باز بنام محمد بن عبدالله نیست.
      و در نهایت باز هم ریدم بر سر تو و در سر تو که در سرتاپای نوشته ات ترس و وحشتی بی پایان از ماهیتی که فی الواقع باید از همه چیز و همه کس بتو نزدیکتر و صمیمی تر باشد، موج می زند. این چه خدائی است که تمام کائنات را آفریده ولی از نافرمانی مخلوق خویش دهانش کف می کند و دائم دم از انتقام و مرگ می زند. من به سرتاپای این خدای وحشی و آدمکش می رینم و بر همین راستا به دهان همۀ احمقهائی که مرا بدین سبب تکفیر می کنند و مرگ مرا خواهانند.

      حذف
    2. به به برین که خوب میرینی . کله محمد وعلی یادت نره

      حذف
  8. اون عکس واقعی مولی علی است که عین الت گوره خره توقع داشتی این یابو شبیه الن دلون باشه بقیه امامات هم مثل این علی شبیهه اوران گوتاناست مخصوصا حسین ولدزنا ست . در مورد عذاب ابدی بگو بینیم از این 12 نور الهی کدوشون به مرگ طبیعی به لعنت ابدی رفتن خود علی عین سگ جون داد چون مثل گرگ درنده زندگی کرده بود . لعنت بر محمد و ال محمد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسم امام علی رو که پیش شما ناقص العقل ها بیارن معلومه دیگه ظرفیتتون نمی کشه هذیان می گید. لعنت خدا بر اسلام ستیز ها! شما نمی تونید از مرگ فرار کنید و وقتی مرگتون فرا برسه همه چیز معلوم میشه. درود خدا بر محمد و آل محمد و امام علی مولای متقیان.

      حذف
  9. ببینم مرگت به تو ناشناس تو لعنت چه کسی را استغروالله میفرمایی؟؟منظورت لعنت از جانب کی؟به احترام پروردگار نازنین و بینهایت مهربانم پاسخ شما را هیچکدوم را نمیدم.زیرا از خدا بسیار میترسم که آتش شما دامان ما را نعوذباالله بگیره.شما سگهای دوزخی هستید.بگید باهم بخندید روزی مرگ را خواهید دید.و روزی را خواهید دید که راه گریزی به این دنیا نخواهید داشت.عجب جمع وحشیانه شیطانی اینجا جمعه.اگر به احترام خدا نبود چنان پاسختان را به شدت میدادم که تا 7تا گورتون بلرزه.ببین بت پرستی یا شیطان پرستی یا هرچی هستی. میپرسم از شما.اگر از مادرت بدنیا اومدی خب راستش را بگو خب تکه گوشتی بیش که نبودی؟بودی یا نه؟چه کسی به تو روح بخشید؟ببینم 124هزار پیامبر عظیم الشان امدند خب اگر رسول خدا ص را قبول ندارید آن تعداد پیامبران به چه خاطر آمدند؟مگر بت پرستان و شیطان پرستان وحشیانه چون شما در تاریخ نبودند؟خب چرا شما دوست دارید جنین انسان بخورید؟چرا خودتون رو میپرستید.چی در شما هست که خودتون رو خدای خودتون کردید و هرچی که دلتون میخواد میگید.در شما شهوت اوجش زبان کثیف نهایتش . مثل حیوانات در هم فرومیرید.چی داری که خودت را میپرستی؟ شیطان چی داره که میپرستید /مگر نه این است که او حسودترین موجودات و دشمن ترین موجودات نسبت به انسان است؟واقعا شما روزی و چشم و گوش و جان و روحتان را خودتون خلق کردید؟شیطان خلق کرده؟ببینم شما اینهمه کوه و کائنات را خلق کردید ؟شما در شب میخوابید یا حیوانی یا انسانی/در آرامش میخوابی این نعمت شب و آسایش را کی برای شما خلق کرده؟اگر طبیعت. خب چرا تو سیارات دیگه نیست؟خب برو مریخ زندگی کن دیگه تو که از عهده خودت برمیایی چه نیازی به خدا داری یا به شیطان بگو برات شب و روز بیاره.اگه میتونه خب براتون خلق کنه چرا نمیکنه.تنها وسوسه اش اینه که بیا به فحشاو انواع کثیفیها و بدزبانی.اینه تنها برای بی بندوباری شما.خب میگی من دستور نمیخوام فرمان پاکی نمیخوام.من اینطور دوست دارم.خب ببین انسان .اینهمه توهین شدید شما به مولی عزیز ما میکنی این عکس کاملا مشخصه مال عهد قاجاره .همون زمان که ایران لوطی گری بوده.این عکس بایک مولای که عربی است و صورت زیباش زبانزد خاص بوده خیلی متفاوت است .البته صبر کن به خاطر خودت توهین نکن.تروخدا قسمت میدم اگر روزی از خواب بلند شی ببنی چشمات کور شده چیکار میکنی؟از آتش جهنم نمیترسی حال آنکه اصلا شوخی نیست کاملا حقیقته.خب یکهو بلندشی ببینی تمام خانه ات و بسترت در آتش میسوزه اول کسی که صدا میکنی کیه؟؟ترو خدا جواب بده؟خدا را صدا میکنی.وقتی خدا نجاتت داد ازش رو برمیگردونی ببین اگر چنین شخصی با من چنین رفتاری بکنه و به من به چشم نوکر خودش نگاه کنه تا میلوناا سال نگاهش هم نمیکنم.فطرت شما میدونه خدا هست و میدونه خوب شما را میبینه و میشنوه.فقط شما را به همان کسی که دوست داری به معشوقه ات قسمت میدم به مقدسات ما توهین نکن و براحتی پاسخ بده.چرا از پروردگاری بینهایت مهربان که شما را خلق کرد و انواع روزی و میوه و شیرینی و غذا به شما و به فرزندان شما و به والدین شما داده.انقد قابل چشم پوشیه.فقط توهین نکن.قسمت دادم.خیلی خب من بد بد بد بد هستم و شما خوب.علت خوبیتان را بگید.من میگم ایین من این است خدا به من دستور داده زنا نکن.هیچکدام از مرسلینش ناپاک نبودن و خودت هم خوب میدانی.و اینکه همسر رسول خدا ص عایشه را وسیله توهین به آنحضرت کردید عایشه دختری نوجوان بوده .دختری عربی و درشت هیکل.الان دخترای 20ساله ایرانی با یک دختر 10ساله عربی بدن یکسانی داره خوب میدانی رشد عربی بسیار زیاده اونم قدیم ترا.چون محیطشون گرم بوده.خیلی خوب به فرض شما.دختری نوجوان را پیامبر ص خواستگاری کرد.خوب میدانی در بربریت عربی دخترا رو از همون کوچیکی زنده بگور میکردن.ناچارا تا نسل از بین نره و در حق دخترای معصوم و بیگناه ظلمی نشه در آن مقطع زمانی آن سنت شد تا بلکه دخترای معصوم از زنده زنده شدن در قبر شدن را خدا نجاتشان بده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اخه ادم عقل کل کارشناس دینی مگه قبل ازاین پیامبران خود فرستاده حیات وجود نداشت . تو که مثل کبک سرتوکردی تو برف فکر میکنی چند میلیون سیاره وجود داره که زمین در مقابل اونا یه نقطس و فقط الله یک ذره بین برداشته ببینه اینجا مومن نمازشو وقتش خونده یا غسلشو کرده اگه این دین افیونی نبود این همه انسان کشته میشد در روز چند تا خبر انتحاری میشنوی که شیعه کشی و سنی کشیه. خمینی محصول کدام دینه . اگه الله روزی میده پس میلیونها گرسنه از کجا اومده

      حذف
  10. از خودت میپرسم.اگر تو بلند شی دختر بچه ات را زنده در گور بکنی.یکی میاد میگه مردک دیوانه این دختر بیگناه را اقلا به همسری کسی دربیار.گرچه نام همسر بلکه ولی و سرپرستش میشه.تا نگهداریش بکنه. و خوب میدانی رسول خداص با عایشه در کودکی اصلا همبستر نبود بلکه دقیقا در 13یا 14سالگی بود.مثل یک دوره نامزدی بود.و یکدختر 14ساله عربی کاملا یک زن است.این سنت دختر کشی در عربها باید به نحوی از بین میرفت.خیلی خوب .اینهمه به آیین ما و به رسول خدا ص توهین میکنید به من بگید الان اینهم سوع تعرض به دخترای بسیار نوجوان در تمام کشورا مخصوصا اروپایی و امریکایی میشه.خب به اونا هم معترض بشید اونا بسیار شنیعتر و بسیار وحشیانه تر دخترا رو دست به دست میکنن.خب یک چیزی به اونا بگید دخترای بسیار خردسالن.خب بگید . خیلی خوب اونا اگه خیلی مرد هستن یکیشونو بگیرن سرپرستی بکنن اونا که اون کارو میکنن .نه اونکه وحشیانه و دیوانه وار دست به دست بکنن اونم کودکان بسیار خردسال را.چطور مال اونا رو شما تعرض به حساب نمیارید؟خب بیارید.الان سنت ازدواج با دختران خردسال منسوخ شده مگر در برخی نواحی .اونم نمیدونند که اونزمون در بین عربا ناچارا این سنت شد تا دخترا از زنده بگور شدن نجات پیدا کنن.ولی توهین عظمیمی به رسول خدا ص شد.یعنی رسول خدا ص بخاطر نجات دخترای معصوم خودش و نامش را فدای زبان کثیفا کرد.خیلی خوب.اگر مولی ما علی علیه السلام بد بود.چرامردی عرب که میخواست زنش را در آتش زنده بسوزاند و آن زن به علی ع پناه برد.و علی با خشم خودش مانع این ظلم بزرگ شد.خب اگر بد بود.چرا به مظلوم کمک کرد؟.چرا بسیار بسیار عدالت را بکار برد که کسانی که به ناحق به مال مردم دست بردن ناچار شدن برگردونن ولی دشمن شدید علی ع شدن هم دشمن خودش و هم دشمن فرزندانش.خب مگه عدالت بده؟؟شما چی دوست داری ؟دوست داری که ظلم بکنی و کیف بکنی؟ خب اگر یکنفر هم به تو ظالمانه رفتار کنه.و خانواده ات را ظالمانه تهدید بکنه جی/اگه ناتوان باشی چی؟میگی خدایا یک مرد عادل از جانب خودت بفرست که حق ما را از این ظالمان بگیره/اگر شبها گرسنه بخوابی و بخاطر ظلمی که در حقتان شده در فقر شدید باشی.و مردی عادل و پاک بیاد برایتان آب و غذایی مجانی بهتون بده بدون اینکه خودشو معرفی بکنه.تو چیکار میکنی؟که حتی به خاطر حق شما جانش را به خطر بندازه و با آنها بجنگه و خونشان را بریزه آیا نیاز به یک مرد عادل الهی اینقد بده؟یادلنشینه؟بسیار دلپذیره و حضور ظالمان و فساد کنندگان بسیار تاریک و دردناکه.بلاخره آقایان. من از شما معذرت میخوام مزاحم اوقاتتون شدم.ولی فقط شما را به حق آنکس که میپرستید یا دوستش دارید به جانش قسمتون میدم به مقدسات و آیین ما توهین نکنید خواهش میکنم.

    پاسخحذف
  11. کیرم توی اسلام و مسلمونی.
    مادر هرچی مسلمونه گاییدم
    مادر اون پیامبرتونو گاییدم
    دخترشو گاییدم
    همه کسشو گاییدم
    زن تو هم گاییدم که طلاقش دادی رفته خارج و اومدی کس شر میگی
    مادرتن گاییدم
    خودتن گاییدم
    دم هرچی بی دینه گرم

    پاسخحذف
  12. بادرود.واحترام.به.گردانندگان.محترم.و.ازاده.گمنامیان..ان.اقا.یا.خانمی.که.در.حمایت.از.علی.بن.ابیطالب.مطالبی.میفرمایند.این.مطالب.را.یا.درکتابی.خوانده.اند.ویا.اززبان.یک.مسلمان.دیگر.وهیچ.اشکالی.هم.ندارد.ازاداست.درزمان.نیاکان.ما.اعراب.به.کشور.ایران.انروز.حمله.کردند.وبهردلیلی.طبق.اسنادتاریخی.جهانی.و.نه.ایرانی.با.قتل.عامهای.وحشتناک.برایران.انروز.مسلط.شدند.و.ثروتهای.ملی.و.مردمی.و.زنان.وکودکان.را.به.غنیمت.بردند.و.درشهرمدینه.بخصوص.زنهای.اسیر.را.بعنوان.کنیز.به.عربهای.دیگر.میفروختند.چون.درمورد.علی.بن.ابیطالب.ع.مطالبی.نوشته.شده.بنده.با.استفاده.از.تاریخهای.عرب.به.مطلبی.اشاره.میکنم..تاریخ.الرسل.والملوک.نهوشته.محمدبن.جریرطبری.جلد.پنجم.صفحه.1824.یکی.از.غنیمتهای.مهم.که.درحمله.اعراب.ربوده.شد.قالی.معروف.بهارستان.بود.که.تاروپود.ان.اطنخهای.طلا.و.نقره.و.ازیاقوت.هم.برای.زیبایی.استفاده.شیو.بود.این.فرش.60.درع.در60.ذرع.مساحت.داشت.که.درحضور.عمرخلیفه.وعلی.بن.ابیطالب.درمعرض.دید.همه.قرارگرفت.و.بالاخره.بدستور.عمر.و.موافقت.علی.ع.فرش.راتکه.تکه.کردند.و.قطعه.بزرگی.ازاین.فرش.ربوده.شده.به.حصرت.علی.ع.رسید.که.درانزمان.ایشان.ان.قطعه.را.به.20000.درهم.که.رقم.بسیارزیادی.بود.فروختند...البته.مامعتقدیم.علی.ع.نان.خشک.میخوردند.و.اصلا.به.مال.دنیا.توجهی.نداشتند.؟.یا.درکتاب.بحارالانوار.مرحوم.ملامحمدباقر.مجلسی.علامه.وفیلسوف.بزرگ.شیعه.نوشته.اند..درمشرق.شهری.است.جابلسا.نام.که.مردم.انجا.هرکدام.یکهزار.ذرع.اندام.دارندواین.شهر.هزار.دروازه.داردکه.هر.در.این.دروازهها2000.میل.پهنادارد.و.همه.اش.ازطلاست..وامام.زمان.عج.دران.شهرمیباشند.مردم.انجا.به.زبان..کینونیت.وبه.لغت.اهل.وحدانیت.تکلم.میکنند..ایا.بنظر.شما.ایرانیان.محترم.بهتر.نیست.درباره.دین.مان.وتاریخمان.گاهی.مطالعه.نماییم.که.اگر.هم.مطلبی.را.میگوییم.بدانبم.درکجا.خواندیم.و.سندیت.داشته.باشد.چراما.ایرانیان.ازتاریخ.خودمان.بی.اطلاعیم.؟

    پاسخحذف
  13. آخه خر قلگی تو چقدر تاریخ خوندی که میای اینجا چشای کورت رو میبندی و دهنه گشادت رو باز میکنی؟ علی ابن ابی طالب تنها کسی بود که با ایرانی ها ایرانی صحبت میکرد تنها کسی بود که میگفت نه عرب نه عجم آخه اوسکووووووووولللللللل مگه داری در مورد بابات مینویسی که هرچی از دهنت در میاد میگی؟
    خدایی عجب شاسکولهایی پیدا میشه ها!!!!!!
    کی این چرتهای تورو باور میکنه آه هههههههههههههههههه
    خدایی توی احمق بودن معرکه هستین

    پاسخحذف
  14. _شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید!
    هههههه عجب خرایی پیدا میشه هاا
    گاگول تو یه زری مینزی بای پای حرفت وایستی نه بقیه بیان گه های تورو نشخار کنن احمق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    هههههههههههههههه خدایی خیلی خندیدم مرسی که موجبات خنده مردم رو فراهم میکنی

    پاسخحذف
  15. درود خدا بر امام علی مولای متقیان. شما هیچ وقت نمی تونید با این دروغ ها چهره ی زیبای امام علی رو خراب کنید و منتظر روزی هستم که مرگ من و شما فرا برسه و همه حقیقت رو به عینه ببینیم. کینه جویی عقلی برای شما نگذاشته! خدا خودش اگر پتانسیل دارید شما را هدایت کند و اگر نه لعنت خداوند بر شما باد.

    پاسخحذف
  16. گیر تو اسلام و تمام ادیان یکی از یکی کیری تر و تخمی تر.ننه دینداران رو هم گاییدن که اینقدر حرومزاده و متحجر و ادمکشن.کس مادرای دیندار مگه از اسمون ریدن فقط شما افتادین.سیکتیر کنین بابا.این نوید رو بهتون میدم که یه روزی به زودی زود سر هر کوچه تعداد زیادیتون رو سلاخی کنن و به نمایش بزارن حرومزاده ها.گه خورای کسکش .کیرم تو تمام مقدسات و اشخاص مهم دینتون.از بالا تا پایین.شاشیدن تو اعتقادات پوسیده و نخ نمایی ک فقط به درد قتل و غارت و دزدی و مال مردم خوری میخوره.یه مشت حرومزاده احمق کون نشسته از همه جا بیخبر بی عرضه که قدرت تفکر هم ندارن و فقط در حال نشخوار اختراعات و تکنولوژی انسان های آزاد هستن و بعدش با اختراعات همونا میان کثافات روحیشونو اینجا پخش میکنن.تک تکتون به گایین ب زودی

    پاسخحذف
  17. احمق ،کافر، ملحد،علی ع رو با کی مقایسه میکنی،نژاد پرست،علی انسان بوده یه انسان کامل،دعوای عرب و هم چیه،بنی آدم اعضای یکدیگرند که درافرینش به یک گوهرند،بفهم نژاد پرست،حالا بهش بگی آمریکایی، نژاد پرستی کنار می ذاره میگن خوبن

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.