پنجشنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۹۱

آهای خامنه ای! این افراد، قربانی زلزله هستند، شعار مرگ بر خامنه ای نداده اند که حتی امدادگرهای آنها را بازداشت می کنی!

چهره پلید خامنه ای را زمانی می توان دید که به قربانیان زلزله رحم نمی کند و آنها از آزار خامنه ای در امان نمی مانند!

 تنها در قضیه زلزله اخیر در آذربایجان، شاهد جنایات متعددی از سوی رژیم خامنه ای بوده ایم، شاید رئوس آنها را بشود به شکل زیر خلاصه کرد:

-         عدم برنامه ریزی صحیح برای مقاوم سازی که جان هموطنان ما را در معرض خطر قرار داده است.
-         عدم کمک به زلزله زدگان، در حالی که آنها به آب و مواد غذایی دسترسی ندارند.
-         اجازه ندادن به کشورهای خارجی تا به زلزله زدگان کمک کنند! مثلا در مرز ایران، سگ های زنده یاب و کمک های مواد غذایی ترکیه، پشت مرز باقی مانده و اجازه ورود نیافت یا مثلا بیمارستان هوایی کشور قطر، اجازه ورود به کشور نیافت.
-         پخش نکردن اخبار زلزله و حتی پخش برنامه های شاد در صدا و سیما! یعنی اجازه نمی دهند مردم ایران بدانند چه بر سر هموطنان آنها آمده است!
-         چند روز گذشته نیز کار پخش کمک ها را به سپاه واگذار کرده اند، منطقه را به شکل نظامی درآورده اند ، سپاه مانع کمک های مردم به زلزله زدگان می شود (منبع:صدای آلمان)و اجازه حضور خبرنگاران را نمی دهند! البته رکورد جدید بی شرفی خامنه ای و رژیم، اینجاست که می خوانیم جنایتکاران سپاه پاسداران، با مردم مصیبت زده، بدرفتاری می کنند(منبع)
حال شاهد شیرین کاری دیگری توسط رژیم خامنه ای هستیم، بنا به گزارش هرانا، وزارت اطلاعات تعداد سی نفر از افراد امدادگر به زلزله زدگان آذربایجان را بازداشت کرده است!

"بنا بر اخبار رسیده از مناطق زلزله زده شمال غرب کشور، نیروهای امنیتی ساعاتی پیش با حمله به کمپ‌های کمک رسانی مردمی اقدام به بازداشت ۳۵ نفر از نیروهای مردمی کرده‌اند که به قصد امداد در منطقه به سر می‌برند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در طی چند ساعتِ گذشته وضعیت کمپِ سرند به کلی تغییر کرده است.در ساعات گذشته برخورد با کمپ سرند آغاز شد و تمامی ۳۵ نیروی مردمی که برای امداد و کمک به مناطق زلزله زده رفته بودند بازداشت شدند. این نگرانی وجود دارد که با جمع آوری این کمپ‌ها کالا‌ها و اشیای اهدایی مردم که توسط کامیون‌ها در راه منطقه است به صورت مطمئن به دست مردم نرسد.
بنا بر آماری که از حاضرین در کمپ بدست مارسید اسامی بازداشت شدگان عبارت است از: احمد رونقی ملکی، حسین رونقی ملکی، حسن رونقی ملکی، امیر روناسی، ریحانه حسامی، واحد خلوصی، بهرام شجاعی، نوید خانجانی، شیما قوشه، میثاق افشار، فرید روحانی، مرتضی اسماعیل‌پور، حمید رضا مسیبیان، علی محمودی، محسن صامعی، مسعود وفابخش، هومن طاهری، دانیال حسینی، جعفر نظامی، فرناز احمدزاده، نفیسه سعیدی فرد، محمد ارجمندی راد، اسماعیل سلمان‌پور، مهری باغبان باشی، نرگس خیر اللهی، محمد امین صالحی، بهروز علومی، میلاد پناهی‌پور، سپهرداد صاحبان، اسماعیل رفعتی، امیر رونقی ملکی، زهرا صیادی، کیانا کریم‌پور و آرتمیس ورزنده."

۷ نظر:

  1. خامنه ای هر چقدر هم بد باشه به اسرائیل کثافت نمیرسه
    چند ساله حتی از ورود دارو به غزه جلوگیری می کنه
    کاش کمی هم از جنایات اسرائیل بنویسی

    پاسخحذف
  2. پاسخ‌ها
    1. متاسفانه اونقدر این حکومت ظلم کرده حرف حق ام بزنه کسی قبول نمیکنه
      من به شما حق میدم عصبانی باشی
      ولی تنها نکته مثبت خامنه ای همین تلاشش برای نابودی رژیم اسرائیله

      حذف
    2. این را ببین:
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2009/10/blog-post.html

      خبر دیدار مقامات ایرانی‌ و اسرائیلی را نمی‌‌دانم دیده اید یا نه ؟
      پیشنهاد می‌کنم که کتاب پول خون را بخوانید،
      از اینجا میتوانید که این کتاب را دانلود کنید
      http://www.4shared.com/file/132768223/25c4a838/__online.html
      در این کتاب یک اسرائیلی که مسول فروش اسلحه به ایران بوده ، شرح میدهد که چگونه مسلن دولت ایران با پرداخت مبالغ گزاف سلاح های قدیمی‌ را از کشورهای دیگر میخریدهند و چگونه اسرائیل به آنها کمک می‌‌کرده و چگونه مقامات ایران رشوه می‌‌گرفته اند
      این اولین بار نیست که مقامات رژیم ایران برای رسیدن به اهداف خودشان دست به دامن اسرائیل میشوند،
      از اول جنگ ایران و عراق ، باز تحریم فروش اسلحه علیه ایران، مقامات ایران دست به دامن اسرائیل شدند تا برای آنها اسلحه تامین کند،
      رژیم ایران نشان داده است که برای رسیدن به اهداف خودش حاضر به معامله با شیطان نیز هست! البته اگر سر شیطان را کلاه نگذارد

      حذف
  3. من عصبانی نیستم« برادر»
    ایشون نوشتند کسانی که رفتند تو منطقه برای کمک به زلزله زده ها رو گرفتن و کردن تو زندان, شما میگین اسراییل نمیزاره دارو به غزه برسه ! وقتی میگن ملت ایران زیر خط فقرند شما جواب میدین ملت فلسطین آواره اند ! خب هر چیزی جای خودشو داره و حدّی !!! نه

    پاسخحذف
  4. شما که اینقدر آتیشه تون تنده چرا نمیریزین تو خیابون و انقلاب نمیکنین.............. میدونی چرا چون هدفتون ارزش خون دادن نداره...

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.