دوشنبه، مرداد ۲۳، ۱۳۹۱

چرا صدا وسیما اخبار زلزله را پخش نکرد؟/پول مقاوم سازی در برابر زلزله به حوزه علمیه پرداخت می شود تا برای زلزله نیامدن دعا کند!

اگر تصویر قربانیان زلزله آذربایجان  و کودکان قربانی جلوی چشم مردم قرار گیرد، مردم برای مدت بیشتری به این زلزله می اندیشند. اولین سوالی که در ذهن هر انسان پرسشگری شکل می گیرد، این است که چرا در ماه رمضان، اینچنین بلایی نازل شده است؟!

مگر نه آنکه مهمترین صفت های  ذکر شده برای ماه رمضان، صفت «کریم»  و یا مهمانی خدا است؟!  این چگونه ماه کریمی است که این چنین فاجعه ای در آن رخ می دهد ؟! این چگونه الله ی است که مهمان های خودش را در میانه ماه رمضان، اینچنین قربانی زلزله می کند؟!

رژیم و صدا و سیما، علاقه ای ندارند که چنین سوالاتی در ذهن مردم شکل گیرد، چون به اعتقاد آنها به الله و دین اسلام لطمه می زند و به سست شدن پایه های رژیم می انجامد.

خامنه ای در دیدار رسمی روز بعد از زلزله،  هیچ اشاره ای به زلزله و قربانیان آن نمی کند، و تنها بعد از یک روز تاخیر، بیانیه تسلیت نیم بندی صادر می کند!

یادمان نرود که این رژیم، پول های مقاوم سازی در برابر زلزله را به  حوزه علمیه پرداخت کرده است تا ملاها برای نیامدن زلزله دعا کنند...! (منبع)

حال باید پرسید، چرا ملاهای حوزه علمیه، علی رغم دریافت پول موفق نشده اند جلوی زلزله را بگیرند؟! چرا دعاهای آنها بی اثر است؟!

بودجه ای که حوزه علمیه از دولت می گیرد، هفتصد و شصت میلیارد تومان است، اگر در این چند سال اخیر، این پول خرج مقاوم سازی خانه ها شده بود، آیا ما شاهد این فاجعه می بودیم؟! 

بنا به گفته معاون وزیر کشور، ده میلیون نفر از هموطنان ما در خانه هایی زندگی می کنند که در صورت وقوع زلزله، براحتی آنها کشته خواهند شد(منبع). با توجه به اینکه ایران کشوری زلزله خیز است، آیا غیر از این است که صرف پول در حوزه علمیه (به جای مقاوم سازی خانه های مردم)، یک جنایت علیه بشریت است؟

تا کنون خبر از مرگ سیصد هموطن آذربایجانی و کشته شدن پنج هزار نفر منعکس شده است، اما گویا اعداد فراتر از این حرف ها است. ای کاش عدد قربانیان، همین سیصد نفر باقی بماند؛ کاش فقط سیصد نفر از هموطنان ما کشته شده باشند...


۲ نظر:

  1. براستی ما نمیدانیم به حال خود بخندیم یا گریه کنیم؟ هموطنان شرافتمند و زحمت کش ما می میرند،ولی یک عده مفتخور قرار است با دعا رفع بلا کنند! اگر می توانستند ، حد اقل جلوی ستون دینشان که با یک یاد شکم فرو می ریزد، می گرفتند که نیافتد.

    پاسخحذف
  2. تازه شما به اين نكته توجه نكردي كه اونشب شب قدر بوده و از در و ديوار رحمت مغفرت وبركت ميزده بيرون حالا اهر و هريسو و اونورا فشارشكن نداشته شايد !!!!!!!!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.