جمعه، مرداد ۲۷، ۱۳۹۱

آقای سربی،این روش صدا و سیمای رژیم است که کسی چون «فخرآور» را بیاورند و بدون اجازه حضور منتقدین، اجازه دهند دروغپردازی کند!

سوالتی که از فخرآور باید پرسیده شود، مشخص است، چطور آقای سربی چشم بر واقعیت می بندد؟!

چطور کسی که به جرم تجاوز به زندان می افتد، بعد در زندان به آزار زندانیان سیاسی می پردازد، بعد به شکل قانونی از کشور و با پاسپورت به اسم خودش خارج می شود، به آمریکا می آید و مدعی رهبری جنبش دانشجویی می شود؟! غیر از اینکه می خواهد جنبش دانشجویی را بدنام کند؟!

هفته پیش آقای سربی در یک برنامه تلوزیونی، از عباس فخر آور که سابقه بسیار مشکوکی دارد، دعوت کرد تا در برنامه اش حضور یابد. در آن برنامه قرار شده است که امروز جمعه (هفدهم آگوست)، برنامه دیگری در شبکه تلوزیونی مردم تی وی باشد و فخرآور، اجازه یابد بدون اینکه کسی به برنامه تلفن کند و یا از او سوال بپرسد، صحبت کند! (این ویدیو از دقیقه 2:45 به بعد)

این روش غیر اخلاقی است که یک آدم بد دهن و بی شرم را بیاورید، برنامه را کامل در اختیارش بگذارید تا هر فحشی می خواهد به دیگران بدهد، بعد شما بگویید بعد هم شما بگویید دیگران می توانند بیایند اینجا و پاسخ دهند!

آقای سربی، این روش زننده ای است که  دیگران را مجبور کنید با شما مصاحبه کنند و جواب چرندیات یک آدم کلاش و دروغ گو را بدهند! شما به عنوان یک مجری تلوزیونی، نقش یک خبرنگار را به عهده دارید، خود شما با یک سرچ ساده در گوگل، می توانید ببیند که با توجه به موارد زیر، آقای فخر آور، فرد مشکوک و دروغگویی است!

من کار شما را راحت می کنم، از شما می خواهم که در نقش یک خبرنگار سوالات زیر را از فخر آور بپرسید، اما قبل از هر چیز، یک نوتبوک جلوی فخرآور بگذارید، بگویید منبع هر حرفی که می خواهد بزند را نشان دهد!

-         چرا انسان بزرگی مانند دکتر ناصر زرافشان، با آن سابقه درخشان در کانون نویسندگان و یا وکالت پرونده قتل های زنجیره ای، می گوید تحقیق کرده و دیده که فخرآور به دلیل تجاوز به یک خانم، به زندان افتاده است، نه فعالیت سیاسی!! منبع 
-         آقای فخرآور، شما در مصاحبه قبلی خود (دهم آگوست) گفتید روی فیسبوک شما، تمامی اطلاعات و مدارک تحصیلی شما هست! لطفا همان جا کامپیوتر بگذارید و از او بخواهید آنرا نشان دهد! او می گوید دانشجوی پزشکی ارومیه بوده است، اما طبق مدارک و مصاحبه های موجود، دانشجویان آن دانشگاه، منکر وجود این شخص هستند! چرا بسیاری از فعالین دانشجویی شهادت می دهند که خود فخر آور اقرار کرده که دانشجوی کاردانی اتاق عمل بوده است؟! این نوشته احمد توانچه در این مورد است، آیا احمد توانچه دروغ می گوید!؟ 
-         چگونه است که فخرآور می گوید برای من حکم تیر صادر شده بود، اما من با پاسپورت جعلی که سه میلیون تومان خریده بودم، از ایران خارج شدم؟! در حالی که کپی پاسپورت او که قانون از ایران خارج شده و مهر فرودگاه امام خمینی را دارد و یا  و ویزای آمریکای او وجود دارد ؟!؟ منبع
-         دولت امارات و ایران، قرارداد استرداد مجرمین را دارند، چگونه بوده که دولت امارات او را به ایران بازنگردانده است؟! آنهم در حالی که حکم تیر داشته است!؟!؟!؟ 
-         چرا فخرآور به شیوه زننده و زشتی، مصاحبه ای را که خود احمد باطبی منتشر کرده را دست کاری می کند، بخش های مهم آنرا حذف می کند و بعد می گوید احمد باطبی با وزارت اطلاعات در ارتباط است؟! (توضیحات بیشتر در اینجا) 
-         چرا فخرآور در مصاحبه با شهروند (اینجا) گفته است که فتوای قتل او را در داخل ایران گرفته اند!؟ در حالی که تمامی فعالین دانشجویی آن دوره در آن دانشگاه، چنین چیزی را تکذیب می کنند؟! 
-         چرا فخرآور به دروغ گفته است که تیتر روزنامه خرداد در نوزده تیر را او تهیه کرده است (!) در حالی دبیر سیاسی روزنامه خرداد، آنرا تکذیب می کند؟!
-         دکتر فرزاد حمیدی، عابد توانچه، کورش صحتی ، حجت بختیاری شهادت داده اند که عباس فخرآور در زندان، به آزار زندانیان سیاسی می پرداخته است؟!؟!
-         ماجرای دروغ شاخدار او مبنی بر فرار از فرانسه چیست؟! او در یکی از نوشته های خود گفته است که رژیم ایران، برادر کوچکترش را در فرانسه دزدیده است و به زور سوار هواپیمای ایران ایر  کرده و به ایران برده است! هر آدم عاقلی که یک بار سوار هواپیما شده باشد (!) می داند که برای سوار شدن به هواپیما، باید از جلوی باجه گذرنامه رد شوی تا پلیس پاسپورت شما را مهر کند، و هر شخصی نیز باید به تنهایی بیاید، اگر برادر او را رژیم دزدیده بوده است، چطور از جلوی گیت گذرنامه عبور کرده است؟! چرا برادرش از فرانسه به خواست خود به ایران رفته و در برنامه های تلوزیونی انچنانی علیه جنبش سبز  و آزادی خواهان ایران شرکت کرده و سعی کرده آنها را تخریب کند؟! 
-         چرا بهروز جاوید تهرانی، در حالی که فخر اور تلاش کرده چون انگل به او بچسبد و از او سو استفاده کند، فخر اور را عامل وزارت اطلاعات می داند ؟

۵ نظر:

  1. لینک ویدئو را اصلاح کنید

    پاسخحذف
  2. یکی از خوانندگان وبلاگ، خواهش کرده این نظر اینجا منتشر شود:

    ===============================
    فخرآور این سالها جز تفرقه افکنی و فحش و تهمت چه کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    آیا برادرش آرش سال گذشته تواب نشد و بعد از امضای توبه نامه بازنگشت؟

    http://www.youtube.com/watch?v=T-lqagVAbLo&feature=related


    این هم از نظر پیمان عارف درباره سو استفاده های عباس جاسوس

    http://www.youtube.com/watch?v=SQ_ALJpq1gM&noredirect=1


    این هم از سلمان سیما جوانی که به شش سال زندان محکوم شده بود و اکنون در کاناداست (از طریق مرز گریخت)

    http://www.youtube.com/watch?v=ewa3_4ZVqvI&feature=relmfu


    فخرآور دوستان بی هویتش را رابه عنوان اعضای اصلی گروه دانشجویی خود معرفی کرده شرم آور است

    http://up.vatandownload.com/images/6tosz31udlg0hz73ak8y.jpg


    دیگه از بنیانگذاران اصلی گروه فخری که صراحتا عامل جداییش از گروه رو ضعفهای جنسی فخری اعلام کرده..گروهی به ظاهر سیاسی که دبیر کل با تمام اعضای مونث چنین روابطی دارد

    http://up.vatandownload.com/images/ff76ixi8dae4x3dmfo.jpg



    عباس فخرآور و ادعای دبیرکلی هشت هزار دانشجوی ایرانی!

    http://efshagar2011.blogfa.com/post-17.aspx

    پاسخحذف
  3. مگه آدم باسواد تو اپوزوسیون داریم که دنبال مدرک فخرآوری ؟
    از اون توله پهلوی گرفته تا فسیل های کمونیست و امثال نوریزاده زن باز و مشیره ای و شیخ دزد چاق و رفسنجانی کوسه
    یه مشت الدنگ بیسواد مفت خور

    پاسخحذف
  4. البته بعلاوه کس تابان ایران زمین مریم رجوی

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.