پنجشنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۹۱

خطر جنگ بیخ گوش ما است، شاید این روزها آخرین فرصت اپوزسیون برای اتحاد برای تغییر رژیم به شیوه مسالمت آمیز باشد!

سالها است که همه می گویند خطر جنگ وجود دارد و هر از چند ماهی نیز گفته می شود چند ماه دیگر موعد حمله است، اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

اما این روزها داستان چیز دیگری است، بعد از انتخابات پیش روی آمریکا، شرایط دنیا متفاوت خواهد شد، چرا که:

-          آمریکایی احساس می کنند هزاران میلیارد دلار در عراق و افغانستان هزنیه کرده اند و در نهایت رژیم ایران در آن کشورها قدرت و منافع به دست گرفته است! ( اینجا را بخوانید)

-          مذاکرات هسته ای با رژیم ایران به نتیجه نرسیده است و جامعه جهانی ،خطر ایران اتمی، بشدت نزدیک احساس می کند.
-          اوباما برای بار آخر کاندید شده و دیگر ترسی از انتخاب نشدن در دور بعد ندارد!
-          شرایط اقتصادی آمریکا کمی بهبود یافته و از نظر اقتصادی، هم آمریکایی ها پول حمله را دارند و هم حمله به نفع آینده است، ایران تخریب شده هزاران پروژه اقتصادی وجود خواهد داشت که آمریکایی ها به شیوه قرار داد ترکمان چای، می توانند به ریش ملت ایران ببندند!  
عملا کشور به شکل مستعمره چین و روسیه درآمده است و اگر قرار به ادامه حکومت رژیم جنایتکار اسلامی باشد و قرار باشد خامنه ای به مانند بشار اسد ایرانیان را به خاک و خون بکشد، شاید وقوع جنگ به نفع مردم ایران باشد، چرا که تعداد کشته های جنگ احتمالی خیلی کمتر از جنایات خامنه ای باشد.

اما واقعیت این است که مسئولیتی به عهده سیاستمداران ایرانی  است، خصوصا افرادی که در خارج از ایران هستند تا با تشکیل یک شورا، هم زمینه تغییر مسالمت آمیز رژیم را فراهم کنند و هم جلوی حمله خارجی را بگیرند.

در حقیقت چنین شورایی می تواند بهترین گزینه برای مردم ایران باشد، نه اجازه ادامه عمر رژیم جنایتکار خامنه ای را می دهد (که هزنیه های وحشتناکی برای کشور دارد) و هم جلوی حمله خارجی ها را می گیرد.




۱۳ نظر:

  1. اپوزیسیون هم مانند پوزیسیون تهش باد میده

    پاسخحذف
  2. جناب گمنامیان من از دوستان خانوادگی شما هستم میخوام حقیقت تلخی را برات افشا کنم که به صورت رو در رو قادر به گفتنش نیستم سعی کن بردباری پیشه کنی.
    اون آدمی که این همه وقت بهش بابا میگی پدر واقعیت نیست پدر واقعی تو منم فرزندم, سالها پیش میدیدم مادرت سر و گوشش میجنبه منم با کاندوم ترتیبش رو دادم ولی کاندوم چینی بود و پاره شد و بعد نه ماه تو متولد شدی. از من ناراحت نباش فرزندم چون این آخرین روزهای عمرمه ولی تو وصیت نامه ام سهم بزرگی برات در نظر گرفتم همین روزاست که ثروت هنگفتی به دست میاری
    دوستدار تو پدر واقعیت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالا تو خودت مطمئن هستی پدر واقعیت کس دیگه ای نبوده؟سوالی از مامان جونت بپرس شاید خودت از درخت دیگه ای بدست اومدی اسم واقعیت رو بگو شاید از درخت خودم باشی

      حذف
    2. من نمیدونم که تو پدر کی هستی، والی این رو مطمئن هستم که پدر تو خامنه ا ی هست، چون که تو کله هر دو تان یک چیزی هست، " گه"

      حذف
  3. گمنام خوش به حالت میخواد بهت ارثیه برسه
    کاشکی یه نفر هم پیدا میشد مادر منو میگایید!!!

    پاسخحذف
  4. خاک بر سر وطن فروشتون کنم

    پاسخحذف
  5. شما از کدام "سیاست مداران ایرانی در خارج کشور" صحبت می کنید؟ این سیاست مداران! چه در کارنامه سیاسی در کوله بار خود دارند؟آیا آثار قلمی دارند که توانسته باشد کمکی به جنبشهای داخل کشور کند؟ تحلیلی از اوضاع کشور داشته اند که به حقیقت پیوسته باشد؟ اقدامی عملی که نتیجه ای داده باشد؟حالااصلا فرض کنید همین به اصطلاح "سیاستمداران" یک شورا هم تشکیل دادند بعدش چه می شود؟ مشروعیت و مهمتر از آن "قدرت" این شورا از کجا ناشی می شود؟ بغیر از "شما نویسنده این مقاله" دیگر چه کسی از این شورا حمایت می کند و چرا اصولن باید بکند؟ از کجا معلوم که این شورا هم بعد از بدست گرفتن قدرت تبدیل به "حکومتی مشابه جمهوری اسلامی اما با فکل و کراوات" نشود؟ چه تضمینی وجود دارد؟ آیا بواقع انتظار دارید مردم داخل کشوری که سرشان را بکار های عادی و بی ارزش روزانه مشغول کرده اند و بهتر است بگوئیم غرقشان کرده اند و بالاترین لذتشان خوردن یک غذای چرب و نشستن پای سریالهای خارجی شده بعد از تشکیل "شورای سیاستمداران خارج از کشور" یکهو عوض شونند و بدنبال کسب آزادی و دموکراسی و...بیفتند؟ کمی از خیالات یا عادات سی ساله فاصله بگیرید. حماقت یعنی تکرار یک عمل و انتظار گرفتن نتایج متفاوت! این شورای تخیلی که سی سال است تشکیل نمی شود در اصل تز ساخته و پرداخته "وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی" است که مثل ویروس به بدنه بی سواد اپوزیسیون و به اصطلاح "روشنفکران" ما تزریق شده و بنوعی همه را بدنبال نخود سیاه فرستاده اند. در نتیجه هیچکس بدنبال راهی بغیر از "تشکیل یک شورا" نمی رود و حتی فکرش را هم نمی کند! شاید راه حل بقول فرنگی ها think out of the box باشد!

    پاسخحذف
  6. کیر تو کون همهتون عزیزان من

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما نگو کیر؛به قیافت نمیاد.شما بگو دوول لبات قنچه شه.

      حذف
  7. اگر شورایی در طول 33 سال نشده دلیل نمیشود که با توجه به وضع خطیر فعلی کشور ، باز هم نتواند تشکیل شود. جناب افتخاری، سازماندهی بدون رهبری واحد مانند ارکستری است بدون رهبر ارکستر که نوازنده ها هر چند ماهر، هر کدام میخواهد قطعه خود را بنوازد وممکن است حتی سر نواختن یک قطعه مشخص،هیچگاه به توافق نرسند. "سازمان خود رهاگران متاسفانه با طرح سازماندهی اجتماعی اینجور وانمود میکند که مردم احتیاجی به شورای رهبری ندارند اما تلویحا این سازمان ، چون به اصطلاح اموزش سازماندهی میدهد، این جوری که پیداست خود را مستحق در دست گرفتن قدرت در اینده ایران میبیند. واقعا باید افرین گفت به این همه هوش. بگذریم، شما چرا اینقدر وقت خود را روی این مسئله تلف میکنید که از تشکیل شورای ملی جلوگیری کنید؟ اگر فکر میکنید خودسارماندهی حلال همه مشکلات است، خوب شما کار خودتان را بکنید. تشکیل شورای ملی که مانع کار شما نمیشود؟ ایا با خود فکر کرده اید که چرا این برنامه شما با وجود اینکه 4 سال دارید ان را تبلیغ میکنید، کوچکترین موفقیتی نداشته است؟ اگر این برنامه شما 33 سال دیگر هم نتیجه نداد چی؟ ضمنا شورای ملی اگر از سوی کشور های دمکرات جهان به رسمیت شناخته شود، میتواند از تجزیه و نابودی کامل ایران از نظر سیاسی جلوگیری کند. شما متاسفانه فکر میکنید که ما تنها کشور در جهان هستیم و مردم ما میتوانند فقط با خودسازماندهی با ج.ا درافتند و انرا براندازند و کشورهای غربی وشرقی هم همینجوری مینشینند ونگاه میکنند ما خودمان باصطلاح سرنوشت خودمان را فقط خودمان در دست خودمان بگیریم. در انتها باید گفته شود: از انجایی که شما با طرح تیمسار روحانی مبنی بر قیام یکباره همگانی(که طرح خودسازماندهی شورش های شما هم به همان منتهی میشود)، هم مخالفت میکنید؛ متاسفانه باید در صداقت شما شک کرد.

    پاسخحذف
  8. درونها تیره شد باشد کز پرده غیب چراغی برکند خلوت نشینی

    پاسخحذف
  9. البته اگر مصدق اللهی ها بزارند اتحاد شکل بگیره !! هنوز مغز های فسیل شدشون در 60 سال پیش سیر میکنه و حاضر به اتحاد نیستند و فقط تخریب شخصیت های سیاسی در دستور کارشونه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.