پنجشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۹۱

بازنشسته نظامی هم برای خروج از کشور بایداز حفاظت اطلاعات اجازه بگیرد، چه کسی اجازه مسافرت۴۰نفر با هم به سوریه را داده است؟!

در این چند ماه گذشته، به صورت روزانه گزارش هایی مبنی بر حضور نیروهای سپاهی در سرکوب مردم سوریه، دیده ایم.

اخیرا نیز معترضین سوری، تعدادی از نظامی های سپاه را در سوریه به گروگان گرفته اند، به گزارش روزنامه تایمز، برخی از این افراد نظامی، به خانواده خود گفته اند که به جنگ می روند و بر نمی گردند، یعنی این اشخاص، افراد جنایتکاری هستند که برای سرکوب مردم سوریه به آن کشور رفته اند.

اصولا در این وانفسای جنگ داخلی، هیچ آدم عاقلی برای زیارت به سوریه نمی رود.

استفاده از نیروهای سپاه ایران در سرکوب مردم آزادی خواه  سوریه و از آن طرف، استفاده از نیروهای سرکوب گر حزب الله لبنان علیه مردم ایران، دیگر خبر جدیدی نیست، اما چیزی که تعجب بر انگیز است، وقاحت وزیر امورخارجه ایران است، چرا که وزیر امور خارجه ایران گفته است که آنها بازنشسته نظامی بوده اند!

هر کسی که سربازی رفته باشد (یعنی تقریبا تمام مردان بالای بیست و پنج سال ایرانی) می توانند شهادت دهند که حتی بازنشستگان نظامی، باید برای مسافرت های خارج از کشور، از حفاظت اطلاعات ارگان خود، اجازه بگیرند!

هیچ آدم عاقلی قبول نمی کند  در حالی که ایران به شدت به حضور در سرکوب های سوریه متهم می شود، دستگاه های اطلاعاتی، اجازه مسافرت پنجاه نفر بازنشسته نظامی را صادر کنند...!!

رژیم فکر کرده مردم دنیا، بازی احمقانه «من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود...!» را از آنها خواهند پذیرفت.

لابد وزیر کشور و فرمانده سپاه هم بایدبگویند:«عباس کارگر جاوید که ندا را کشته، بازنشسته بسیج بوده، اصلا هم از رژیم برای کشتن دستور نگرفته!»


------------------------------نوشته های دیگر چند روز پیش این وبلاگ:

۱ نظر:

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.