یکشنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۹۱

احمدی نژادی که پول مردم را می دزدی و خرج کثافت کاری تروریستی در لبنان و سوریه می کنی، تو قاتل هموطنان آذربایجانی من هستی!

اول که خبر زلزله آذربایجان را دیدم، از نحوه خبررسانی سایت های دولتی، این برداشت را کردم که احتملا این زلزله تلفات جانی نداشته است، اما هر چند دقیقه تلفات زیاد تر می شود و از آن بدتر، اخباری است که خیانت رژیم در حق آسیب زدگان منتشر می شود!

-         وبلاگ آلفرد نوشته همه منتظر دستور ویژه رییس جمهور برای کمک به آسیب زدگان هستند!
-         یکی دیگر از وبلاگ نویسان نوشته که به جای خبر زلزله، صدا و سیمای بی شرف، مشغول پخش دعای جوشن است!
این اخبار، دل آدم را به درد می آورد. 

این یک واقعیت است که ایران کشور زلزله خیزی است و بر کمربند زلزله واقع است، اما نکته اینجاست که صد جای دیگر دنیا هم بر روی همین کمربند واقع هستند، اما چرا به صرف یک زلزله، صدها نفر کشته نمی شوند؟!

دلیل آن بسیار ساده است، دلیل مدیریت درست و شایسته است! مثلا در ژاپن زلزله هایی صدها برابر قوی تر رخ می دهد، اما کسی کشته نمی شود!

ایران کشور ثروتمندی است، این تنها مدیریت سفله و احمقانه مسولان رژیم است که باعث می شود ما شاهد چنین فجایعی باشیم.

وقتی زشتی اعمال رژیم مشخص می شود که می بینیم پول این مردم را برداشته و خرج کثافت کاری تروریستی خود در لبنان و سوریه می کنند تا آبروی مردم ایران را ببرند، اما وقتی نوبت به پیشگیری از آسیب های زلزله می رسد، می روند و با حوزه علمیه قم قرارداد می بندند تا آخوندهای متخصص در احکام تخلی، برای عدم وقوع زلزله، دعا کنند. (تصویر قرارداد فوق در انتهای این نوشت آورده شده است!)

چند روز پیش خبری از معاون وزیر کشور در وبلاگم نقل کرده بودم که او گفته بود:

"رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به ضرورت مقاوم‌سازی بافتهای فرسوده گفت: در حال حاضر حدود 72 هزار هکتار بافت فرسوده شهری و روستایی با جمعیتی بیش از 10 میلیون نفر در سطح استانهای مختلف کشور وجود دارد."

به دیگر عبارت، ده میلیون انسان در ساختمان هایی زندگی می کنند که حتی یک زلزله پنج ریشتری می تواند آن ساختمان ها را فرو بریزد و بکشد! در کشوری که نود و پنج درصد آن زلزله خیز است، این یعنی یک فاجعه تمام معنا! مانند این است که جان ده میلیون انسان، به طنانی سست بند است و هر لحظه امکان پاره شدن آن است!

آدم کش جنایتکاری مانند احمدی نژاد و خامنه ای که پول این مردم را می دزدند و صرف کثافت کاری تروریستی خود می کنند، قاتل هموطنان آسیب دیده ما در آذربایجان هستند.

 (این تصویر تقلبی نیست، واقعا تصویر خبرگزاری است، باور ندارید، سرچ کنید)


-----------------------------نوشته های دیگر دیروز من:







۹ نظر:

  1. گمنام جان الان بهترین موقع برای حمله همه جانبه از طرف همه وبلاگ نویس ها به اسلامه میدونی چرا صدا سیما اخبار زلزله رو پخش نکرد ؟! چون این همه تو گوش مردم خوندند ماه رمضان ماه رحمت ماه برکت شب قدر ملائکه به زمین می آیند دعاهیتان را مستجاب می کنند ولی دیدیم ملاوکه آمدند زارله اوردند 200 نفر آدم بیگناه در شب قدر کشته شدند !! واسه این سانسور کردند اخبار زلزله رو چون دروغ های ملاها بدجوری رسوا میشد در ماه برکت و شب قدر از ترس اینکه مردم به این موضوع فکر نکند پس چی شد این ماه رحمت و برکت؟! این سند خوبیه برای دورغ بودن اسلام لطفا مطلبی در این باره بنویسید و به بقیه وبلاگ نویس ها هم توصیه کنید از این فرصت اشتفاده کنند سند بهترین از این برای نشان دادن دروغ بودن اسلام که در شب برکت و رحمت انسان های بی گناه کشته شدند نیست ! این قضیه درکش برای مردم قابل قبول تره و راحت تر از اسلام می برند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عجب تحلیل احمقانه ای
      ما بی عرضه ایم توی شهر سازی چه ربطی به اسلام داره

      حذف
    2. آی کیو!!
      خوب این حکومت اسلامی است که دمکراسی از مردم را گرفته است. این اجرای قوانین احمقانه اسلامی است که باعث شده حال و روز مردم این باشد و شهرسازی غلط باشد!

      حذف
    3. گودرز رو به شقایق ربط نده
      ضعف تو ساختمان سازی چه ربطی به قوانین اسلامی داره

      حذف
  2. تنها رژیم تروریست توی دنیا رژیم کودک کش اسرائیل هستش
    با تمام تنفری که از جمهوری اسلامی دارم ولی این ضد اسرائیل بودنش دوست داشتنیه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من از اسراییل پول می گیرم و علیه اسلام مطلب می نویسم،
      اگر شما اینجا به اسراییل توهین کنید، حقوق مرا قطع می کنند.

      حذف
    2. کشتار کودکان قانا،غزه ،جنین و ...

      حذف
    3. موسی به نزد سپاهیان یهود رفت و با خشم زیاد به فرماندهان آنها گفت، آیا شما تمام زنان و بچه‌های اسیر را زنده نگاه داشته اید؟ با این عمل خود باعث شدید که بنی اسرائیل به درگاه خداوند معصیت کرده باشد و در نتیجه بین اولیا الهی بیماری حادث شده‌است. هم اکنون بروید و تمام پسر بچه‌ها را بکشید و از بین زنان آنهایی که تاکنون با مردی بوده‌اند را نیز بکشید و دختر بچه‌ها و زنان باکره را برای خودتان نگه دارید.
      کتاب مقدس .اعداد.بخش 31.آیات 13-18
      بیچاره هیتلر بی دلیل از یهودی ها بدش نمیومد

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.