پنجشنبه، تیر ۰۸، ۱۳۹۱

این نشانه ای از جنایکتاری رژیم اسلامی است که مردم ایران از دیدن این تصویر، اینچنین شاد و هیجان زده می شوند...!

در اخبار آمده است که وزیر امور خارجه ایران، در بخش یونانی نشین قبرس، برای چند ساعتی بازداشت شده است.
تنها نکته ای که ذهن مرا به خود مشغول داشته این است که چقدر این رژیم به مردم ایران ظلم کرده است که ما از بازداشت وزیر امورخارجه اش، این چنین خشنود و شادمان می شویم! 


مگر نه اینکه بازداشت وزیر امور خارجه ایران، باید بزرگترین توهین به مردم ایران تلقی شود؟! چه شده که ما اینچنان شاد هستیم؟ دلیل واضح است، این رژیم خونخوار هیچ ربطی به مردم ایران ندارد، نماینده مردم نیست، منتخب مردم هم نیست، واضح است که از آبرو ریزی و بازداشت آنها، شادمان می شویم! 
گویا این تصویر فوق، فتوشاپی است، اما در اصل ماجرا تغییری ایجاد نمی کند! به هر حال او بازداشت شده است و مردم هم خوشحال!

مطالب دیگر امروز من:



۱۱ نظر:

  1. آقای گمنامیان ، می دانی که می گویند شاه سابق آن قدر به کمونیست ها و چریک ها سرگرم شد که خطر بنیادگرایی مذهبی را دست کم گرفت و آن بلا آمد بر سرش که می دانیم.
    شماهم البته کار بسیار عاقلانه ای می کنی که بنی صدر ، روشن فکران دینی ، مجاهدین و خلاصه همه آلترناتیو های موجود را که ممکن است بعدها رقیبی برای والاحضرت باشند فشا می کنی . ولی شتباه شاه مرحوم را تکرار نکن و از حمزه آشتیانی غافل مشو. ایشان به سرعت در حال تبدیل به مهره اصلی اپوزیسیون است. در ایران هر روز دارد محبوب تر می شود و در غرب نیز حزاب محافظه کار غربی به او نظر مثبتی دارند. بدیهی است ج. ا سعی در انکار و نفی شخصیت او دارد. خلاصه دنیای پیچیده سیاست است و هزار اتفاق پیش بینی نشده و دوز و کلک رنگ و وارنگ ...

    پاسخحذف
  2. حمزه آشتیانی !!!!!!!!!! ؟؟؟؟ نمیدانم چرا ملت این همه به پرت و پلا گویی دچار شده ؟!

    پاسخحذف
  3. گمنامیان من همونی هستم که این روزا بلای جونت شدم و چند مدرک رو فریز کردم.
    حتما میخوای بدونی من کی هستم؟ من همونم که چند بار به دلیل تنفری که از ترکها دارم بر علیه شون کامنت دادم ولی تو پاکشون کردی.
    اگر از این به بعد کامنتهای من بر علیه ترکهای خر پاک شود کاری میکنم راه خونت رو گم کنی.
    از ما گفتن بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من که شناختمت! تو همون آشغالی هستی که ترکها ننش رو گ... حالا فکر میکنه اگر فحش بده دردش کم میشه. درسته؟
      PS: راستی من ترک نیستم!

      حذف
    2. من يك كردهستم ،مخلص همه انسانها هستم مخصوصا تركهاعزيز توهين به هر نژادى نشانه بيسوادى وحماقت فرد است٠

      حذف
  4. توهین نکن حزب اللهی
    به امید بازداشت واقعی این جانوران و حزب اللهی مزدورشون

    پاسخحذف
  5. در جواب احمق بالایی که گفته من ترک نیستم :
    آخه ترک خر زن قحبه همین خریت شما که مثل اثر انگشت در پای همه کارهاتون پیداست همه جا رسواتون میکنه. پفیوز حرومزاده تو اگه ترک نیستی چرا بهت برخورد؟
    ای آب کیر شمقدر تو دهن زنده و مردتون حرومزاده های مغول تبار.
    همون حکومت قاجارها کافی بود تا همه به بی لیاقتی و خریت شما زن کسه ها پی ببرند.
    در ضمن مادر منو ترکا نگاییدند ولی در عوض من هر ماه یکبار میرم آنتالیا چند تا کس و کون ترک میترکونم

    پاسخحذف
  6. تبریک میگم این صحنه رو ،
    من فکر میکنم این گمنامیان یا جاسوس ملاهاست یا خیلی رویایی فکر میکنه که همه کامنتهای نفاقی رژیم را به نمایش میگذارد، در هر صورت اگر جاسوسی که یک نگاه به سوریه بکن که بد عاقبتی منتظرت هست،
    اگر هم که در رویا زندگی میکنی که وبلاگت شده فاضلاب جانیهای ملاها
    که جز فحاشی دشنام تهدید و نفاق چیزی بلد نیستند
    قربون هر چی آذری کرد بلوچ شمالی و جنوبی و غربی و شرقی

    پاسخحذف
  7. تو که قربون همه رفتی بیا قربون این سر کیر ما هم برو که قضا بلا ازش دور شه
    بیا عزیز جون بیا که کیر استوار و ستبر شمقدر پشت و پناهت باشه الهی

    پاسخحذف
  8. من خواستار رعایت آزادی بی قید و شرط بیان هستم. جناب گمنامیان شما آزادی بیان رو پاس بدار مطمئن باش ضرر نخواهی کرد و فحاشان بزودی خسته خواهند شد

    پاسخحذف
  9. اینها فکر میکنن آمریکائیها و اسرائیلیها به تاسیسات هسته ای حمله میکنند ! نه! چرا بازوی این حکومت را قطع کنند؟ وقتش برسد به تاسیسات کاری ندارند چون بعدا به دردشان میخورد , اینها سر حکومت منحوس اسلامی را از بدن در یک ضربت با یک حمله برق آسا به مراکز حکومت اسلامی جدا خواهند کرد مابقی راحت است.الحمد الله حکومتیهای ایران هم پر از جاسوس دو جانبه و نان به نرخ روز بخور. به امید دیدن سرنگونی این حکومت نکبت برای همیشه.
    آمین

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.