جمعه، تیر ۰۲، ۱۳۹۱

خامنه ای، حقارت را معنایی نوین می بخشد!/ آنچنان نسرین ستوده، خامنه ای را تحقیر کرده است که برای انتقام، کودکان نسرین را آزار می دهد...!

بنا به گزارش ها، باز نسرین ستوده اعتصاب غذا کرده است، دلیل اعتصاب غذای او جلوگیری رژیم از دیدار فرزندانش دارد. (منبع)

نسرین ستوده، قهرمانی است که برای مبارزه با ظلم و بی عدالتی، جان خود را به خطر انداخته و اکنون نیز در زندان است. فراموش نمی کنیم که نسرین، در نامه اش به رییس قوه قضاییه نوشته بود که: 
"خوشحالم از اینکه طول زندان خودم از طول زندان تمام موکلینم بیشتر است..."
بدون شک، هیچ کسی چون نسرین رژیم را تحقیر نکرده باشد. آنچنان خامنه ای بی شخصیت است که ساده ترین اصول اخلاقی را زیر پا می گذارد و برای آزار نسرین ستوده، کودکان نسرین را آزار می دهد...!

چنین رفتار زننده ای، حتی از صدام و قذافی نیز بعید بوده و کمتر دیده شده است. براستی خامنه ای به چه مرحله ای از بی شخصیتی رسیده است که اینچنین به آزار کودکان می پردازد؟!


شوهر نسرین ستوده با شوهرش، دستبند به دست، در مقابل دادگاه


نوشته های چند روز گذشته من: 







۳ نظر:

  1. IN HEYVOONHAYI KE INTOR KAMENTHAHA RA MEGOZARAND BEDOONE NEVESHTANE NAMESHAN, KHEYLY TARSOO VA BOZDEL HASTAND, MALOOMEH KE ZIRE ABAYEH RAHBAR MASHGHOOLE CHERIDAN HASTAND, VA CHIZY NISTAND BE JOZ KERMHAYEH MAGHADEH RAHBAR ( KHAMENEI)

    FAGHAT YEK NASIHAT BARAYEH SHOMA, DARAM

    BE FKRE ROOZY BASH KE NA KHAMENEI HAST NA, NEZAMEH ESLAMI, NA HOKOOMATE AKHOONDY DIGE AR CHENIN ROOZY NEMITONI BEGI GOH KHRDAM

    ZEMESTOON HAM DARIM,

    پاسخحذف
  2. جناب گمنامیان اگه اینبار هم کامنت من رو که فقط یک سوال سادست پاک کنی دیگه جناب گمنامیان نیستی و اون وقت با یک ادبیات دیگه باهات صحبت میکنم و اما سوال من: طبق سند ناشناس بالایی شما بعضی از کامنت هارو بدون هیچ ردی پاک میکنی در حالی که گفته بودی که در صورت پاک کردن هر کامنتی مینویسه که کامنت مذکور حذف شده است، چه توضیحی واسه این مورد داری؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همانطور که در بخش توضیحات بخش کامنت ها نوشته ام، کامنت های ترولر ها و لینک های آلوده به بد افزار را حذف می کنم، یا بعضا خود گوگل آنها را اسپم شناسایی می کند و حذف می کند.

      وقتی گوگل آنها را اسپم شناسایی می کند، دیگر حتی کلمه حذف هم گذاشته نمی شود.
      اما اگر خود من آنها را پاک کنم، در جای کامنت حذف شده می نویسد یک کامنت توسط مدیر وبلاگ حذف شد.

      این ترولر ها، توسط خود گوگل هم شناسایی شده اند و بسیاری از کامنت های آنها را اتوماتیک اسپم تلقی می کند چون کارشان اسپم کردن است.

      اینها ترولر هستند و دنبال بحث نیستند، تنها قصدشان منحرف کردن بحث ها است. ارزش پاسخگویی ندارند.

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.