پنجشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۹۱

حماقت توام با پلیدی،از نوع آمریکایی آن/ فروش اپل به ایرانیان آمریکا ممنوع، اما شرکت های آمریکایی مجاز به تامین سیگار قاچاق، برای سپاه پاسداران هستند!

در اخبار آمده بود که فروشگاه های اپل در آمریکا، از فروش کامپیوترهای اپل به ایرانیان ساکن آمریکا، سر باز زده اند. گویا دختر جوانی به فروشگاه اپل مراجعه کرده و چون همزمان با موبایل، فارسی حرف زده است، فروشنده با استناد به قانون تحریم های آمریکا علیه ایران، از فروش محصولات به آن خانم جوان خودداری کرده است! (توضحیات بیشتر را در وبلاگ آلفرد بخوانید)

این حرکت احمقانه اپل، مصداق بارز نژاد پرستی و تبعیض است و از نظر حقوقی، قابلیت پیگرد قضایی دارد. اما هدف از این نوشته من، پرداختن به این مساله نیست. قصد دارم در این نوشته، حماقت و پلیدی همزمان را به شما نشان دهم.

لطفا به این نکات توجه بفرمایید:

-         اپل به فارسی زبانان، محصولات خود را نمی فروشد و قانون تحریم ها را بهانه می کند. +
-         مارلبورو سیگار آمریکایی است. در تمامی مغازه های ایران، سیگار مارلبورو به فروش می رسد! اصولا مارلبارو در ایران نماینده ای ندارد و صد در صد سیگارهای وارد شده به ایران، قاچاق است.
با توجه به حجم بالای مصرف سیگار مارلبورو در ایران، با قاطعیت می توان گفت که این سیگار به صورت گسترده و توسط کارخانه برای ایران تامین می شود. (به هر حال چند صد میلیون دلار سیگار که از درب پشتی کارخانه به ایران قاچاق نمی شود!) 
-         قاچاق سیگار در ایران، در اختیار مافیای سپاه است. احمدی نژاد در سخنرانی رسمی خود، به صراحت می گوید که (برادر های قاچاقچی ما) سیگار را قاچاق می کنند.
-         سپاه پاسداران یک ارگان تروریستی است، مسئول سرکوب مردم دمکراسی خواه ایران است (بی نیاز از ارائه منبع!)، در عملیات های تروریستی متعددی در خارج از ایران مشارکت داشته است(منبع)، سربازان آمریکایی و انگلیسی را در عراق و افغانستان کشته است (منبع: سخنان رییس جمهور آمریکا، سایت کاخ سفید).
-         سپاه  اکنون نیز مشغول جنایت در سوریه است، (منبع) ویدیو زیر را بببیند:


-         جان مک کین، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، به شوخی گفته بود که صادرات سیگار به ایران، یک روش خوب برای کشتن ایرانیان است! ویدیو زیر:
-         نوتبوک و کامپیوتر، وسیله ای است که مردم عادی برای دستیابی به اطلاعات از آن استفاده می کنند و می تواند به رشد دمکراسی کمک کند.
-         رژیم ایران اگر به دنبال تکنولوژی پیشرفته باشد، قطعا از فروشگاه اپل خرید نخواهد کرد و روش های بهتری دارد. وقتی علی رغم تحریم، قطعات برای برنامه اتمی تهیه می کنند، دیگر تهیه نوت بوک که کاری ندارد!
در جمع بندی می توان گفت که طبق سیاست های احمقانه دولت آمریکا، کمک به سپاه برای تامین سیگار به منظور قاچاق به ایران، آزاد است. اما فروش نوتبوکی که هیچ استفاده نظامی ندارد، آزاد است.

از نظر من، بروز چنین تناقضی، ناشی از وجود موارد ذیل است:

-         قوانین آمریکا، توسط سیاستمدارانی تنظیم می شود که تنها به جیب مبارکشان فکر می کنند! شرکت های سیگار، به آنها رشوه می دهند و آنها کاری به قاچاق سیگار به ایران ندارند!
-         مدیریت و برخی از کارکنان اپل، افرادی احمق و نژاد پرست هستند. (رایطه معکوس و  مستقیمی بین نژاد پرستی و حماقت و ضریب هوش وجود دارد!). آنها قانون منع صدور تکنولوژی به ایران را بهانه می کنند تا بتوانند به صورت نژادپرستانه ای رفتار کنند.
-         مردم آمریکا و روشنفکرانش، چشم های خود را بسته اند و چنین تناقض احمقانه ای را نمی ببینند...!

پیام بهداشتی: سیگار کشیدن، باعث سرطان ریه می شود و شما را می کشد، سیگار نکشید


۷ نظر:

  1. لینک بالاترینش است
    http://balatarin.com/permlink/2012/6/21/3063916

    پاسخحذف
  2. آقا خیلی کارت درست است

    هر بار می آیم به وبلاگت یک جورایی سورپرایز می شوم
    خیلی عالی اینها را کنار هم گذاشتی

    پاسخحذف
  3. گمنامیان عزیز
    چرا کسی خبر از دروغهای دولت اوباما به ملت ایران نمیگه؟ اینترنت چمدانی چه شد؟ پروژه هیستک چه شد؟

    پاسخحذف
  4. گمنام جان گل گفتی. میگم در این جمله یک اشتباه تایپی داری:
    اما فروش نوتبوکی که هیچ استفاده نظامی ندارد، آزاد است - ممنوع است باید باشه

    پاسخحذف
  5. این حرف‌ها درست، اما مسئول تمام این بدبختیهای ایرانیان در داخل و خارج از کشور آخوندها و رژیم کثیف اسلامی هستش.

    پاسخحذف
  6. اقا من خودم سیگاریم.مالبورویی که تو ایران میکشی مثل پهن میمونه معلوم نیست تو کدوم دهاتی درست شده.مرد حسابی فکر کردی امریکاییه??!!!!!

    پاسخحذف
  7. تو دیگه چقدر از مرحله پرتی که فکر میکنی سیگار مارلبورو ایران که از پهن بد تره از امریکا صادر میشه یا تحت لیسانس امریکا است ،،،عمو کوکاکولا هم تو ایرن ساخته میشه لابد ان هم از ناف لوس آنجلس صادر میشه ،،مشکل تو اینه که نسبت به چیزی که اطلاعات نداری اظهار فضل میکنی ،،،عمو کره شمالی هم دلار تقلبی درست میکنه ،،لابد اون هم از خزانه امریکا مستقیم صادر میشه ،،،،،همون که گفتم از مرحله پرتی ،،،،،خیلی هم پرتی،،،،

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.