چهارشنبه، خرداد ۱۷، ۱۳۹۱

ابراهیم نبوی قبول کرد که به من (گمنامیان)، تهمت دروغ زده و در روزآنلاین جوابیه مرا منتشر کرد.

اگر به خاطر داشته باشید، چند هفته گذشته ابراهیم نبوی در روزآنلاین نوشته ای را منتشر کرده بود و به من اتهام زده بود و مرا مزدور رژیم خوانده بود.

بعد از اعتراض من،  آقای ابراهیم نبوی جوابیه مرا منتشر کرده و قبول کردند که قضاوتش درباره من غلط بوده است(اینجا). در جوابیه من می خوانید:

"من چند روز قبل در نوشته ای به وبلاگ گمنامیان اتهام زدم. اما اینک دریافته ام که  قضاوتم هر چند توام با کلمه " احتمال" بود اما بر اساس خبرهایی که از کانال های مختلف دریافت کرده ام، و درباره ایشان به من گفته شده، قضاوتی سریع و بدون داوری درست بوده است.

آقای یاشار از سوی این وبلاگ در نامه ای یادآور شده اند که از دانشجویان کوی دانشگاه بوده  و سوابق مبارزه با نظام جمهوری اسلامی برای آزادی دارد.
در همان نامه اشاره شده "وقتی که من از جان خودم برای آزادی و دموکراسی در کشورم مایه می‌گذاشتم، شما در یکی از روزنامه‌ها مطلبی نوشتید و دانشجویان را تشویق به پایان دادن تظاهرات کردید" . این اشاره تا جائی که من به یاد دارم درست نیست من در آن زمان در نشریه ای دانشجویان را تشویق به پایان دادن تظاهرات نکردم اما امروز چنین اعتقادی دارم.
در بخشی از نامه آقای یاشار آمده است:
آقای ابراهیم نبوی! خلاصه داستان اتهام زدن شما به من، به شرح زیر است:
-       رژیم ایران، یک رژیم اسلامی است، بر اساس قوانین اسلام اداره می‌شود و سران آن، مشروعیت خود را از اسلام می‌گیرند. رهبر آن نیز یک آیت الله است، عموم مراجع تقلید نیز پیشتیبان این رژیم هستند.
-       شخصی به نام «گمنامیان»، وبلاگی دارد و در آن به نقد اسلام، تبلیغ و آموزش حقوق بشر و تبیین سکولاریسم و دموکراسی می‌پردازد.
-       گمنامیان به صورت سرسختانه‌ای اسلام و روشنفکران دینی را نقد می‌کند. به بیانه‌های آنها جواب می‌دهد و معتقد است که اسلام دینی است که باعث نابودی جامعه می‌شود.
-       گمنامیان معتقد است که ادیان در هر شکلی، اگر در قدرت قرار گیرند باعث نابودی جامعه می‌شوند. نمونه‌اش وضعیت رقت انگیز جوامع اروپایی در نتیجه حضور کلیسا در قدرت در دوران قرون وسطی و یا عقب ماندگی همه جانبه اکثر کشورها با حکومت‌های اسلامی در دوران حاضر است.
-       در میان وبلاگ‌نویسان و نویسندگان جامعه مجازی، شاید کمتر کسی باشد که به اندازه او در نقد اسلام و رژیم اسلامی مطلب نوشته باشد. فقط در طی دو سال گذشته بیش از دو هزار نوشته!!
-       آقای ابراهیم نبوی می‌گوید گمنامیان مزدور رژیم است.
براستی، اگر گمنامیان کارمند وزارت اطلاعات است، باید دست وزیر اطلاعات را بوسید که کارمندانش به تبلیغ آزادی بیان، دموکراسی و حقوق بشر مبادرت می‌کنند..!"
یکی از دوستان، لینکی برای من فرستاده که آقای نبوی، یک سال پیش از وبلاگ من مطلب به اشتراک گذاشته بوده است!

در اینجا از دوستانی که با ارسال ایمیل به آقای نبوی یا انتشار مطلب از من حمایت کردند، صمیمانه تشکر می کنم.

نوشته های مرتبط:

/--------------/ رضا پرچی زاده: گمنامیان فعال حقوق بشر است







۶۳ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. آقای گمنامیان شما خبرنگار بودید یا در دولت سابق کارمیکردید که مجبور به ترک کشور شدید؟

      حذف
    2. عزیز جان، اگر قرار بود به این سوال جواب بدهم، نمی آمدم اسم گمنامیان را روی خودم بگذارم!!

      حذف
    3. ای بابا ، این چه ارتباطی به گمنام بودن دارد . این سوال خیلی کلی است . هزاران خبرنگار یا دولت مرد به خارج پناهنده شدند. خوب فقط سوال کردم شما چکاره بودید که محبور به ترک ایران شدید

      حذف
    4. داشته خون شهدا رو پایمال می‌کرده، راضی شدی؟ حالا هی بیا گیر بده!

      حذف
    5. آقای گمنامعلی آیا شما قصد ازدواج دارید؟

      حذف
  2. وقتی بالاکون 17 (amirreader)برای دستگیری یک هنرپیشه همجنسگرا فیلم های سکسی موضوع داغ میزنه !!!! خوب لابد خیلی دوستش داشته ....
    اینم مدرکش

    http://s4181.sharepic.me/?v=N6cLr.png

    پاسخحذف
  3. وقتی بالاکون 17 (amirreader)برای دستگیری یک هنرپیشه همجنسگرا فیلم های سکسی موضوع داغ میزنه !!!! خوب لابد خیلی دوستش داشته ....
    اینم مدرکش

    http://s4181.sharepic.me/?v=N6cLr.png

    پاسخحذف
  4. گمنامیان

    همیشه گفته ایم که شما مایه افتخار ایران و ستاره درخشان وبلاکستان پارسی هستید.

    بی شک مدیریت نالایق بالانرین و مجاهدیاران و کاسه لیسان سگ صفت همکنون دچار ناراحتی شدید شده اند که شما را از خود رانده اند

    بی شگ اگر گمنام نبودید در این زمان سیل کمک ها و تبریکات و مصاحبه های فراوان هواداران شما موجب خرسندی و تودهنی محکم بر تمام دوستانی میشد که چشم دیدن شما را ندارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خایه مالی را با رسم شکل تعریف کنید.(۴ نمره)

      حذف
  5. گمنامیان بزرگ روشنفکر گرانقدر سقراط زمان

    و گاینده دودمان هرچه مفت خور اصلاح طلب و مجاهد و حرامزاده مذهبی و اعتقادی است

    دورد بر تو

    پاسخحذف
  6. خیلی‌ خوشحالم... هم برای شما هم برای نبوی.

    راستی‌، محض اطلاع شما، چون چندین سال هست که مطالب ایشون رو هم میخونم و میشناسم، به شخصه معتقدم ایران جای بسیار باحالی‌ بود اگه "مسلمین ایران" در حد آقای نبوی مسلمون بودند!!!

    به نظرم منصفانه هست که یه ایمیل هم به ایشون بزنم و ازش بابت تصحیح این اشتباه تشکر کنم.

    و چون همیشه، از شما هم ممنونم بابت زمان و انرژی زیادی که برای جنگ با خرافات می‌گذارید.

    پاسخحذف
  7. نبوی طنز مینویسه، ولی‌ تیغ انتقادش بیشتر سیاسیون رو میگیره. اگر چه... گاهی‌ هم مسائل دینی رو نقد میکنه، ولی‌ نه به شدت شما! مثلا یکی‌ دوو روز بعد از اینکه اون مطلبو "به اشتباه" علیه شما نوشت، ببینید راجع به "نقی‌" چی‌ میگه:

    "آدم هر چقدر هم باهوش باشد، نمی فهمد که این آقایان این حرف‌ها را از کجایشان در می آورند؟ البته حدودش را می توان تشخیص داد ولی دقیقش را بعید می دانم. مثلا همین آقای پناهیان در مورد علت توهین به امام نقی در اینترنت و بخصوص فیس بوک اعلام کرده که : " علت دشمنی با امام هادی تبدیل معارف شیعی توسط ایشان به قدرت اجتماعی بود." بسیار خوب. قبول. اما خودتان بگویید، وقتی در تقویم‌های عادی جمهوری اسلامی، یک روز تولد و یک روز شهادت به امام نقی اختصاص داده می شود، ولی مثلا برای حضرت زهرا، هر ماه یک بار روز تولد یا شهادت گرفته می شود، مردم باید چه کنند. تازه حضرت زهرا جزو ائمه هم نبوده. البته من که با کارهای این آقایان و خانمهای فیس بوکی مخالفم، ولی این چه وضعی است که وقتی نام مادر امام نوشته می شود گفته شود مادر امام نقی یا "‌ام الفضل" دختر مامون بوده یا "‌ام الولد" که اسمش " سمانه" یا " سوسن" است. و نوشته شود که اسامی مادر ایشان " مدنب"، " حدیث" و " غزال" هم گفته شده است. بالاخره چی؟ کدام یکی درست است؟ مگر می شود آدمی که ریز به ریز با ذکر جزئیات همه سخنانی که در کربلا گفته شده، بداند، ولی اسم مادر امام معصوم را نداند؟ گفته می شود که به گفته " ابن بابویه" ایشان توسط " معتمد" یا " متوکل" شهید شده، اما همان جا گفته می شود که در زمان شهادت ایشان نه معتمد خلیفه بوده نه متوکل. پس کی؟ یعنی واقعا وقتی برای این همه اسلام شناس معلوم نیست نام مادر امام چه بوده، در چند سالگی امام شده، توسط چه کسی به شهادت رسیده، برای مردم عادی باید از کجا معلوم باشد؟ ما فرض می کنیم که آقای پناهیان درست می گوید که امام نقی موفق شد معارف شیعی را به قدرت اجتماعی تبدیل کند، ولی چرا تا به حال هیچ کس این‌ها را به ما نگفته بود؟ یا در جایی ننوشته بود. و وقتی چنین چیزی تا همین دیروز در هیچ جا نوشته نشده بود، چطور افرادی در قرن چهاردهم به خاطر اینکه امام نقی در قرن دوم معارف شیعی را به قدرت اجتماعی تبدیل کرد، با ایشان دشمن شدند؟ البته ما به عنوان شیعیان بسیار ممنونیم که بعد از ۱۴۳۰ سال قمری و ۱۳۹۰ سال شمسی بالاخره بزرگان شیعه فهمیدند امام نقی به چه دلیل دشمن داشت، ولی آیا اگر همین دشمنان امام نبودند شما تا سالها این واقعیتی که هنوز نمی دانیم درست است یا غلط فهمیده بودید؟ به قول یکی از سایت‌های حزب اللهی که دو سه روز قبل نوشته بود " کاش ما خودمان کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان را درست کرده بودیم." خوب، حالا که یادآوری شد، لطفا بروید پیدا کنید که امام نقی اسم مادرشان چی بود؟ و توسط چه کسی شهید شد؟ حداقل اینها را بنویسید که آدم بداند به چه کسی اعتقاد دارد."

    نمی‌دونم، راستش فکر می‌کنم شاید با دستی‌ که ایشون در طنز داره، اگه روزی به نقویون بپیونده (باور کنید پتانسیل لازم رو داره!)... چه شود!

    پاسخحذف
  8. مداح اهل بیت عصمت (کس) و طهارت (کون)چهارشنبه, خرداد ۱۷, ۱۳۹۱ ۷:۵۲:۰۰ قبل‌ازظهر

    نقی بذار روضه گوش کنیم
    درآریم و دوباره توش کنیم

    پاسخحذف
  9. گرگ ها به جان هم افتاده اند نظام با وجود گرگ های رذل همانند شماها بیشتر احساس امنیت میکند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه گرامی,
      رژیم چون سگهایی درنده مثل شما دارد احساس امنیت "کاذب" میکند.
      البته از جهالت مردم فاکتور گرفتم

      حذف
    2. آره جون خودت داریم می بینیم مزدوران انگلیس و اسرائیل چگونه تو سوراخ موش پنهان شدند
      این نظام به قول و قوه الهی تا ظهور آقا امام زمان (عج) مستحکمتر از گذشته ادامه پیدا
       خواهد کرد تا از شر شما مزدوران و خائنان به نظام بر حق اسلامی خلاص شویم

      حذف
    3. کس ننت مادر جنده بسیجی . برو کونتو بده به آخوند ها

      حذف
    4. قیافه تخمی توی حرم زاده بسیجی رو میشه اینطور مجسم کرد: یک گرگ کثیف گرسنه با دندان و پنجه هایی آغشته به خون پاک ایرانیان

      حذف
  10. چقدر این گذشته الفرد با نمکه
    خودش گمنام رو متم کرده که سرباز وزارت اطلاعات هست اونوقت الان داره خودش رو...
    https://balatarin.com/permlink/2011/4/2/2439157#c-4293184

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. افشای سابقه دشمنی شدید کاربر alfredt با گمنامیان و تهمت زدن به اوچهارشنبه, خرداد ۱۷, ۱۳۹۱ ۳:۲۰:۰۰ بعدازظهر

      تا چند وقت پیش همین آلفردت (alfredt) کاربر بوقلمون صفت بالاترین، به گمنامیان میگقت مامور وزارت اطلاعات و دائما به تمام لینکههای گمنامیان منفی میداد . حالا در چرخش 180 درجه ای با فریب و حقه بازی سعی میکند خود را طرفدار گمنامیان نشان دهد.

      به مشاجرات گمنامیان با این کاربر فسیل عقب اقتاده دقت کنید :

      <<<
      alfredt حدود ۱ سال قبل گفت :
      یک توصیه ای هم بهت میکنم با شلوغ کردن و ننه من غریبم بازی نمیتوانی مرا از میدان به در کنی !

      gomnamian حدود ۱ سال قبل گفت:
      کاربر هتاک و بی ادب alfredt گفته اسـت:


      خطاب به سرباز گمنام: بی شعورتر و گنده دماغ تر از آنی هستی که بیش از این وقتم را صرف پاسخگویی به اراجیفت بکنم. تو موجودی مشکل داری که شدیدا به دنبال جلب توجه هستی!


      من در جوابش که مرا متهم به عضویت در وزارت اطلاعات (!) کرده ، گفته ام:


      آن زمانی که من در زندان رژیم شکنجه شده ام، تو به سیب زمینی می گفتی دیب دمینی ،


      حال با وقاحت تمام نوشته است:

      alfredt کمتر از ۱ دقیقه قبل گفت:
      این هم نمونه دیگری از همون حس خود برتر بینی تو که قبلا بهش اشاره کردم. تو چه میدانی کاربران دیگر چند سال دارند یا چه گذشته ای دارند؟!


      من در جواب شما که مرا متهم به مزدوری وزارت اطلاعات رژیم کرده بودید، نوشته ام در زندان بوده ام، حال شما با پر رویی تمام آمده ای و می گوی این حس خود برتر بینی است!!
      یعنی توقع داری حرف چرند بزنی ، اگر کسی هم به شما پاسخ داد، او را متهم به حس خود برتر بینی می کنید !!
      .
      اگر معتقدی که کسی نباید بدون دانستن گذته افراد ، در باره کسی اظهار نظر کند، خیلی بیجا می کنی مرا متهم به مزدوری وزارت اطلاعات می کنی !!
      .
      در جواب اتهامات و توهین های شما یک کلام می نویسم که :
      کی دریا گردد به پوز سگ نجس ؟! ( البته در مثل مناقشه نیست!)
      شما می توانی تا صبح به من اتهام بزنی !!
      جواب کامنت های بچه بازی شما را اینجا داده ام،
      تکرار مکررات، خصوصا در باره افرادی که سواد ندارند، اما ادعای دانش می کنند، حال آدم را به هم می زند.
      شما فع...
      + - رأی -۱ gomnamian حدود ۱ سال قبل گفت:
      ادامه کامنت بالا..............

      شما فعلا یاد بگیر اول بدانی حقوق بشر چیست، بعد بیایی درباره حقوق بشر افاضه فضل کنی !!

      <<<<<<


      آلفرد تو احمق تر از آنی که بخواهی کاربر ها باشعور بالاترین را خر کنی
      حالا دیگه گه زیادی نخور

      حذف
    2. عزیز جان،
      آن زمان کاربری بود به نام فاکس، بین ما دعوا درست می کرد و موش می دواند.

      ما بعدا نشستیم روی چت صحبت کردیم، دیدیم مشکل از کجاست، الان هم رفیق هستیم با یکدیگر!!

      شما مشکلت چیست؟!

      ضمنا، کاربر فاکس بعدا مشخص شد مزدور رژیم است و اطلاعاتی است(از دستگیری یکی از بچه ها در سفارت ایران با خبر بود)

      حذف
    3. ممنون از توضیج گمنام جان

      امیدوارم که همیشه دوست باشید. من هم یادم هست که آلفرد با خیلی از کاربرهای سکولار و کافر دعوا و فحش کاری کردند ولی با هم بعدها خوب شدند. این یعنی تفاهم و همزیستی که فقط در شما دیده میشود. با شناختی که از آلفرد دارم و کینه شتری او مطمئنم شما مشکل را حل کردید نه ایشان

      حذف
    4. آره گمنامیان ، شهرام همایون هم وقتی با مجاهد ها همدست شد فراموش کرد که به مجاهد ها چقدر فحش و ناسزا میگفت . دلیل او هم این بود که جمهوری اسلامی بین ما اختلاف انداخت

      حذف
    5. درود به اعلاحضرت همایونی کوروشرضاشاه دوم پهلوی که نه تنها با شعار ملوکانه "امروز فقط اتحاد"شان بلکه با هزینه کردن از حساب همایونیشان باعث رفاقت و اتحاد مبارزان برانداز رژیم منحوس آخوندی و مخصوصا میرپشمک قاتل (نخست وزیر محبوب عَمام) شده و از جمهوریخواه و مشروطه خواه و طرفداران پادشاهی گرفته تا مجاهدین خلق و چپیها را زیر چتر پربرکت اتحادش جمع کرده.

      جاوید شاه
      برافراشته باد پرچم مقدس شیر و خورشید نشان
      پاینده باد خواهر مجاهد مبارز مریم رجوی و دیگر مبارزان براندازی چون برادر گمنامیان

      و سرنگون باد تمامیت رژیم جور و جهل و فساد جمهوری اسلامی از اسهال طلب و خط امامی اش گرفته تا سبزاللهی و باقی اوباش سایبری

      حذف
    6. درود به اعلاحضرت همایونی کوروشرضاشاه دوم پهلوی که نه تنها با شعار ملوکانه "امروز فقط اتحاد"شان بلکه با هزینه کردن از حساب همایونیشان باعث رفاقت و اتحاد مبارزان برانداز رژیم منحوس آخوندی و مخصوصا میرپشمک قاتل (نخست وزیر محبوب عَمام) شده و از جمهوریخواه و مشروطه خواه و طرفداران پادشاهی گرفته تا مجاهدین خلق و چپیها را زیر چتر پربرکت اتحادش جمع کرده.

      جاوید شاه
      برافراشته باد پرچم مقدس شیر و خورشید نشان
      پاینده باد خواهر مجاهد مبارز مریم رجوی و دیگر مبارزان براندازی چون برادر گمنامیان

      و سرنگون باد تمامیت رژیم جور و جهل و فساد جمهوری اسلامی از اسهال طلب و خط امامی اش گرفته تا سبزاللهی و باقی اوباش سایبری و فاکس و نبوی و غیره و ذالک

      حذف
  11. از شاکیان بالایاران بالاترینچهارشنبه, خرداد ۱۷, ۱۳۹۱ ۲:۴۶:۰۰ بعدازظهر

    بالاترین شده محل جولان دادن یک سری بچه مزلف های بسیجی مثل ترانه ۱ و سهیل ۲۰۹ و و و . متاسفانه بالایاران نیز به طور غیر مستقیم و با توجه به گزارش های فله ای و مغرضانه آنها ، با آنها همکاری میکنند.

    پاسخحذف
  12. "وقتی که من از جان خودم برای آزادی و دموکراسی در کشورم مایه می‌گذاشتم، شما در یکی از روزنامه‌ها مطلبی نوشتید و دانشجویان را تشویق به پایان دادن تظاهرات کردید"

    کدام روزنامه؟ لطفاً سند ارائه کنید؟

    آقای نبوی نوشته بودند "احتمال"، و به تازگی نوشته اند "قضاوتم سریع و نادرست بود" و "قضاوتی سریع و بدون داوری درست بوده است."

    جمله احتمال دارد گمنامیان مزدور رژیم باشد، به معنی این است که
    %x احتمال دارد که باشد و %y درصد احتمال دارد که نباشد.

    نقیض این احتمال با بیان "قضاوتم سریع و نادرست بود" به این معنی است که
    %x درصد احتمال دارد که نباشد ولی هنوز %y درصد احتمال دارد که باشد

    یعنی به نظر آقای نبوی هنوز احتمال دارد که گمنامیان مزدور رژیم باشد.

    آقای نبوی این اتهام را پس نگرفته و قبول نکرده است که تهمت دروغ زده است. ایشان با کلمات بازی می کنند و شما باور کردید!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بالاخره گمنامیان همانطور که گفت وکلا و لابی در پارلمان اروپا دارد. همبن که نبوی را مجبور کرد جوابیه بنویسد و اعتراف به قضاوت اشتباه کند نشان از قدرت لابی و نفود فردی مثل گمنامیان است


      گمنامیان ممکن است خود را یک وبلاگر نشان دهد ولی همه میدانیم که این طور نیست . او خیلی نفوذ در ارکان مختلف دارد.

      حذف
    2. گمنامیان یک عامل خودفروخته دستگاه های اطلاعاتی غرب میباشد ایشان یک فرد معمولی نیست
       برای همین هم نام  و نشانی از خود به جای نگذاشته است!
      ایشان در استرداد یکی از پناهجویان ایرانی مخالف او نقش بسزایی داشته اند اگر لازم باشد
       حاضرم مدارک رو کنم!

      حذف
    3. باید بگم که دوست ناشناس بالایی کمی گمراه شده است . گمنامیان درست میگوید شما هیچ مدرکی نمیتوانید رو کنید. چرا که مدرک خوب به اسم است . گمنامیان موجود گمنامی است . پس طبیعتا مسئولیت هیج چیز را نمیتوان به گردنش انداخت .

      البته عوامل بانفوذ و سازمانی همه به نوعی گمنام هستند.

      حذف
  13. سید علی خامنه ای احتمال دارد که ضد دین و خدا ناباور باشد. ایشان با جنایات اسلامی با وجودی که خود اعتقادی به آن ندارند، قصد رشد فکری و متنفر کردن مردم از دین اسلام را دارند. چرا که این دین کثیف با گذشت 1400 سال تثبیت شده در دل ساده لوحان است و امیدی به نابودی آن با گذشت زمان نیست. پس ایشان یک قهرمان ملی است که قصد به دمکراسی رساندن ایران و آزادی همیشگی آن را دارد، حتی با به خطر انداختن جسم ناقص، اندک آبرو و خطر پاره شدن عکس!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمال مورد نظر آقای نبوی به این معنی می تواند باشد هرچند مانند گزاره بالا مسخره ولی می تواند با درصدی کم درست باشد

      احتمال دارد که گمنامیان مزدور رژیم باشد چرا که در زمان حساسی از تاریخ که قدرت در دست مذهبی هاست و تعداد زیادی از مذهبی ها از دیکتاتوری مذهبی خسته شده اند، با به تمسخر گرفتن مذهب که ارزشی برای حکومت اسلامی ندارد و قدرت و ثروت انگیزه این دیکتاتوری است، قصد خاموش کردن یا ساکت کردن گروه مذهبی در مقابله با حکومت را دارد. این یعنی برد و بازگرداندن این گروه به پشتیبانی از حکومت

      درست تر آن است که روشنگری ضد مذهبی از لخظه فروپاشی حکومت انجام پذیرد نه هنگامی که سلاح در دست حکومت و گروه مذهبی و مردم دست خالی و ترسان اند.

      این یک احتمال بود و می تواند بسیار بسیار نا ممکن باشد. ولی شایسته نیست با تهدید به کمک گرفتن از قانون مستحکم اروپا سعی در خفه کردن آزادی بیان و بیان احتمالات در جامعه نوپای گفتمان ایرانی را کرد. هنگامی که باید متهد شد ولی باید هوشیار بود چون وزارت اطلاعات نیز بیکار ننشسته است.

      بیایید بیشتر تحمل کنیم

      حذف
    2. عزیز جان،

      کسی که مذهبی است، دلیلی برای مبارزه با رژم اسم اسلامی ندارد!!قوانین اسلامی که او اعتقادش را دارد، در جامعه اجرا می شود!

      شما به شعور مردم دیندار توهین می کنید، آیا مردم دیندار، شعور آنرا ندارند که وقتی من اسلام را نقد می کنم، بدانند که اسلام دین وحشی گری است؟! شعور بررسی مسایل را ندارند؟!


      اگر کسی مذهبی باشد و توان بررسی و نقد مسایل را نداشته باشد، به قوانین وحشیانه سنگسار و دست بریدن معتقد باشد، حتی اگر رژیم هم سرنگون شود، گروه دیگری از ملاها را بر سر کار خواهد اورد!

      اگر ما قبل از فروپاشی رژیم، درباره مسخره بودن اسلام حرف نزنیم، گروه دیگری از ملاها، بر سر کار خواهند آمد و باز روز از نو و روزی از نو!!! باز باید یک حکومت اسلامی دیگر را تحمل کنیم.

      امثال شما، نگران آن هستید که حکومتی سکولار و غیر مذهبی بر سر کار بیایید.

      ضمنا،
      اگر رژیم اسلامی و وزارت اطلاعات، آنقدر روشنفکر است که افرادی چون من را مجبور به تبلیغ سکولاریسم و حقوق بشر و دمکراسی می کند، باید دست وزیر اطلاعات را بوسید...!!!

      حذف
    3. احمقانه ترین اتهام و استدلال این است که بگوییم یک رژیم اسلامی، برای مقابله با جنبش آزادی خواهی و دمکراسی، یک نفر آزادی خواه را استخدام می کند تا تبلیغ دمکراسی و حقوق بشر کند....!!!!

      حذف
    4. بعید هم نیست بلاخره در دم و دستگاه ولی وقیح هر کاری بگی انجام میگیره برای حفظ نظام

      حذف
    5. خوب،

      مساله این است که فعالیت من در جهت نابودی رژیم است،

      این رژمی بر اساس اسلام بنا شده، مشروعیتش را از اسلام می گیرد.

      وقتی درباره اسلام روشنگری شود، به ضرر رژیم است.
      این را هر موجودی با آی کیو یک اردک می تواند بفهمد!!

      حذف
    6. Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack Quack الله اکبر 114 بار به تعداد سور قرآن

      حذف
  14. تو فقط یک فاحشه کثیفی که واژنت جای مناسب برای شاشیدن مردهای جنده باز است.
    بقدری خر و بی سواد و بی عقل وبی منطق و بی تربیت بی پدر مادری که حد ندارد.
    محمود الاغ منور در مقایسه با تو افلاطون حکیم است.
    تک تک نوشته هایت دلیل بر دیوانگی توست. در انگلیس همه دیوانه هنوز بستری نیستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما فرق گشت کوبیده و ان رو نمیدونی میایی اینجا کس و شر مینویسی که چی؟

      حذف
  15. گمنامیان عزیز

    من که از نوشته های تو بسیار لذت می برم . فکر می کنم تابیدن در دل سیاهی مذهب بهترین روش برای محو این تاریکیست .

    موفق باشی

    پاسخحذف
  16. گمنامیان تو باید سالها درس بخونی و تحقیق کنی که بتونی مثل دکتر سروش یا نبوی مطلب بنویسی

    فکر کردی با یک وبلاگ حالا شدی دکتر؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو از کجا می دانی من چقدر درس خواندم یا تحقیق کردم ؟!

      حذف
    2. سروش و نبوی چه گهی هستند حالا ؟ دو تا گه هستند که اسم آدم روشون گذشته شده !

      حذف
    3. کجا گمنامیان گفته که دکتره؟ کامنت گذشتی یا شر و ور؟

      حذف
    4. در پاسخ به گمنامیان باید گفت که شما هیچ سابقه تحصیلات دکتری ندارید چون فقط یک وبلاگ دارید . دگتر های علوم سیاسی سابقه تدریس کتاب و مقالات علمی معتبر دارند که خوب شما ندارید .
      به همین دلیل در سطج دکتر سروش نیستید

      حذف
    5. خوب،
      تو از کجا من را می شناسی که مدرک مرا می دانی؟!

      من نه تایید می کنم که دکتری دارد نه تایید میک نم که ندارم
      اما مگر شما علم لدنی (!) داری؟

      حذف
    6. فرق بین نبوی و نقوی فقط ب و ق هستند اگر نه هر دو گهی بیش نیستند

      حذف
    7. گمنامیان قصد ادامه تحصیل داره آمادگی ازدواج نداره

      حذف
    8. پاسخ به گمنامیان

      شما دکتری ندارید . اگر داشتید کتاب و مقاله و رساله از خود منتشر میکردید یا مصاحبه و سابقه تدریس داشتید. دیگر گمنام نبودید. مثل دکتر سروش و دکتر بنیصدر یا دکتر داعی

      حذف
  17. گمنامیان گرامی ، من نیز از نوشته های تو بسیار لذت میبرم . پاینده و تندرست باشی . یک دوست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگه نوشته های گمنامیان رو با قصد لذت بخونی حرامه Alt+F4 رو فشار بده و 4 دفعه قل هو والله بخون و توبه کن

      حذف
  18. بر فرض که تهمتی به تو خر زده باشد, تو الاغ جفتک انداز عرعرو کی میفهمی که همه سایتت لجن پراکنی است ?!

    پاسخحذف
  19. شیر سماور
    اگزوز خاور
    کیر کدیور

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به امام نقي (ع)میگن تو میتونی یه آیه مثل قرآن بیاری؟! میگه آره مشتی! "هل تفکرون نحن خلقناکم بیضه بیضا" ازش میبپرسند یعنی چی؟ میگه "آیا فکر میکنید ما شما را تخمی تخمی آفریدیم؟"

      حذف
  20. روايت شده است ، به امام نقي (ع)میگن تو میتونی یه آیه مثل قرآن بیاری؟! میگه آره مشتی! "هل تفکرون نحن خلقناکم بیضه بیضا" ازش میبپرسند یعنی چی؟ میگه "آیا فکر میکنید ما شما را تخمی تخمی آفریدیم؟"

    پاسخحذف
  21. از اما باقر پرسيدند اسلام چگونه دینیست؟بگفتا عجیب دینیست ، که چون در آن وارد شوی سر آلتت را ببرند و چون از آن خارج شوی سر خودت را.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.