چهارشنبه، بهمن ۰۲، ۱۳۹۲

شیرخوارگاه های کودکان بی سرپرست، دراوج سرما، برای پرداخت قبض گاز مشکل دارند، اما گاز برای حوزه علمیه و مساجد رایگان شده!

چند وقت پیش، با یکی از دوستان داخل کشور چت می کردم، فرد نیکوکاری که سالها است تمامی زندگیش را صرف یکی از شیرخوارگاه های کشور کرده است. خیلی ناراحت بود، و در بین صحبت ها، متوجه شدم که حتی برای پرداخت قبض گاز و برق نیز مشکل دارند، و خلاصه ممکن است کودکان بی پناه، با سرما مواجه شوند.

این موضوع را فراموش کرده بودم، تا اینکه امروز خبر عجیبی را خواندم:

سخنگوی کمیسیون تلفیق با بیان اینکه دولت ملزم به فعال‌سازی واحد‌های تولیدی صنعتی شده است گفت : طبق مصوبه کمیسیون تلفیق هزینه حق انشعاب برق و آب حوزه‌های علمیه در مراکز قرآنی و اماکن اقلیت‌های علمی رایگان است.

دیدن این خبر، پشت آدمی را به لرزه در میآورد...! چه بر سر کشور امده، خطر سرما، کودکان این جامعه را تهدید می کند، اما جماعتی گردن کلفت، که از خوردن پول مردم، چربی بسیاری بر شکم آورده اند، باید از پرداخت قبض آب و برق و گاز، معاف باشند!؟

کجای این انصاف است؟!

چه بر سر مردم ایران آمده، که چنین فجایعی را می بینند، و هنوز این رژیم جنایتکار، بر گرده  مردم سوار است؟!









۳ نظر:

  1. مفت برای کیرخوارگان ولایت فقیه. آخوندا زیر کلفتی رهبر کون میدن، انصاف نیست پول حمومشون رو خودشون بدن. رهبری سپرده براشون مفتی باشه.

    پاسخحذف
  2. جوراب عزاداران حسینی رو در آوردن ریختن تو دیگ و جوشوندن و جورابها که کثافتش در اومد درآوردن و آب جوراب رو این قدر جوشوندن تا آبش تموم شد. کثافت خشکیده رو ریختن تو غذا به جای نمک. یارو تو یوتوب میگه برو ببین. شیرخوارگان رو هم میخوان برای مراسم محرم و علی اصغر. دیدی اون نوزاد رو گذاشتن لای پنکه سقفی اونم فیلمش تو یوتوب هست

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.