یکشنبه، دی ۲۹، ۱۳۹۲

محمود کریمی و رخوت جامعه: چاقو کش و تیرانداز، مداح شده اند و بعد از عربده کشی، همچنان به تحمیق اطرافیان ادامه می دهند!

محمود کریمی، یکی از مداحان مورد علاقه و نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی است، چند هفته پیش، او در خیابان، در وسط شهر تهران به سمت یک زوج که هیچ خلافی نکرده بودند، تیراندازی کرد!

در حالی که این جرم، یک جرم عمومی است و دادستان، طبق همین قانون ناقص جمهوری اسلامی موظف به پیگیری آن است، اما سیستم قضایی فاسد رژیم، هیچ واکنشی نشان نداد، در نهایت هم به طرز مشکوکی، قربانیان حادثه رضایت دادند!

در این میان، واکنش جامعه مداحان خنده آور بود، چون در واکنش به تیراندازی این آدم خطرناک و جانی، او را قربانی توطئه اسرایییل (!) خواندند...! و از او دفاع کردند.

حال محمود کریمی، این آدم خلاف کار و خطرناک، که جایش در گوشه زندان است، در اولین واکنش ها، با پر رویی تمام، به تحمیق اطرافیان خود ادامه می دهد، و یک چیزی نیز طلبکار است...!

ذکر این نکته ضروری است، هنوز او به جامعه توضیحی نداده که چرا:
-          اسلحه حمل می کرده است؟!
-          به چه دلیل به یک خانواده شلیک کرده است؟!

این اشخاص، همان چاقو کش ها و قمه بدست های سابق هستند، افراد جنایت کاری که اکنون رژیم اسلحه گرم در اختیار آنها قرار داده است، و با اطمینان از اینکه کسی به آنها کاری ندارد، به سمت افراد بیگناه شلیک می کنند..!

وای به حال جامعه ای که یک آدم عربده کش و چاقو کش، تفنگ بدست بگیرد و به سمت مردم شلیک کند، بعد جامعه آنقدر فاسد باشد که چنین فرد فاسدی، در دره افراد قدرتمند جامعه قرار گیرد، تا جایی که حتی نظام فاسد قضایی، جرات نزدیک شدن به او را نداشته باشد...!
و از آن بدتر، جامعه آنقدر دچار رخوت شده باشد که این فرد، در وسط شهر به سمت یک خانواده شلیک کند، و بعد با پر رویی بتواند بیاید و چنین مزخرفاتی را سر هم کند، و هیچ کسی نیز به او واکنش نشان ندهد...!

نوشته دیگر امروز این وبلاگ: 

سخنان محمود کریمی را در انتهای این نوشته می بینید (منبع):

حاج محمود کریمی امروز در مراسم میلاد توی امام زاده چیذر حرفش رو با این جمله شروع کرد. هیچ وقت حاجی رو اینقدر شاد و پر انرژی ندیده بودم. بعد توضیحات مفصلی (تا حدی غیر مستقیم و بدون
اشاره به اصل ماجرا) داد که متنش رو از روی صوت ضبط شده پیاده میکنم:

اول از امام عسکری علیه الصلاة و السلام یک حدیث عرض میکنم. حضرت فرمودند در مورد آنچه که به
تو می بندند و تهمتی که به تو می زنند، ناراحت نباش. خوب گوش بدید به درد همه مون میخوره. از چیزی که مردم در مورد تو میگن ناراحت نباش. چرا؟ چون اگر اونها راست بگن عقوبتت جلو میفته، به خاطر اون کاری که کردی روز قیامت دیگه عقاب نمیشی یا خفیف تر میشه عقابت. اگر دروغ و اشتباه بگن که میشه تهمت، کانت حسنة لاتعملها. یه حسنه ای برات مینویسن که اصلا انجام ندادی. به عنوان مثال روز قیامت میگن آقای برادر، شما صد نفر رو فرستادی مکه، حج واجب. میگی بابا من خودم هم پول نداشتم برم، این اجر حرفیه که پشت سرت زده شده ولی صحت نداشته. اگر غیبتت رو بکنن عقوبت گناهت کم میشه، اگر تهمت بهت بزنن، حسنه ای که انجام ندادی ثبت میشه برات. حالا فرق غیبت و تهمت چیه؟ در یک حدیث دیگری از معصومین علیهم الصلاة و السلام عرض میکنم، فرمودند غیبت از زنا بدتره و تهمت از غیبت بدتره. یک حدیث هم از امیرالمومنین عرض میکنم، حضرت فرمودند انصاف اختلافات رو از بین میبره. اگر ما توی مملکت خودمون همه منصفانه نقد بکنیم و منصفانه حرف بزنیم، اختلافات از بین میره. بی انصافی سیدالشهدا رو به شهادت رسوند. اونایی که سیدالشهدا رو کشتن بی انصاف بودن، اونی هم که حالا مثلا یه شونه تخم مرغ رو صد تومن گرون تر میده بی انصافه به اندازه ی همون صد تومنه. این ظلمه دیگه. باید یه خورده انصاف به خرج بدیم. البته من ناراحت نیستم ها. چون اون کانت حسنه لاتعملهاست. دوتا موضوع رو میخواستم عرض کنم برای دوستانم که اذیت شدند و یه خورده دلشون لرزید. بعضیا باورشون نسبت به جلسات سیدالشهدا یه خورده همچین سفت نبود، یه خورده لرزش پیدا کرد، یه خورده نگران شدن. ازشون عذرخواهی میکنم، چون موضوع من باعث شد که شماها ناراحت بشید. از همه ی دوستانی که حمایت کردن از دستگاه سیدالشهدا، علی الخصوص از رفقای مداح مون، عزیزان مون، حاج آقا منصور، حاج سعید، حاج رضا، ... از همشون تشکر میکنم. از قول اهل بیت تشکر میکنم؛ چون اینا پای دستگاه سیدالشهدا در اومدن. برای اونایی که بی اطلاع یه اخباری رو برداشتن زدن، اونایی که از من حلالیت خواستن، حلال... نوش جان شون. من از کسی به دل نمی گیرم. برا اونایی که دنبال یه موضوعی گشتن و دوست داشتن سروصدا ایجاد بشه، از خداوند متعال طلب مغفرت میکنم، ایشالا یه خورده حواس شون بیشتر جمع میشه. یه موضوعی هم درباره ی خودمون عرض کنم. رفقا گوش بدید. یه گل رو از توی یه گلدون کوچیک درمیارن، میذارن توی گلدون بزرگتر، چون جاش کمه دیگه. یه ده روزی این گل که جاش عوض میشه یه خورده پژمرده میشه. همه فکر میکنن که این گله مرد، ولی بعد ده روز دوباره شکوفاتر میشه چون جاش بزرگتر میشه، گلش هم بیشتر میشه. مولا گلدون ما رو عوض کرد.



۳ نظر:

  1. بازم که تو بالاترین پیدات شد بد بخت؟ توکه نمیتونی رو حرفت وایسی گه میخوری زر اضافی میزنی

    پاسخحذف
  2. این اگه بالاترین نیاد کجا بره ؟ نه میتونه خودشومعرفی کنه گمنام زندگی خواهد کرد وبدنام خواهد مرد از گورش هم آتش جهنم بلند خواهد شد

    پاسخحذف
  3. با سلام، اصابت ماشین به گلوله این حرامزاده قاتل خیلی جالب است! هفت تیر کش پفیوز تازه طلبکار هم شده... یک ساعت زندگی این تیپ افراد را به هیچوجه حاظر نیستم تجربه کنم؛ یک زندگی پر از دروغ، فریب، دزدی و سوء استفاده از ملت بیچاره، تحمیق مردم ساده و دور وبری ها... در یک جمله یک زندگی در لجن و پر لجن به معنای واقعی کلمه.... خسته نباشید!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.