دوشنبه، دی ۱۶، ۱۳۹۲

آرش سیف الهی، دلاوری که در اوج تاریکی روشنگری می کرد، اصلاح طلب نیست و حامی ندارد، در بند رژیم است، فراموشش نکنیم!

نقد اسلام شجاعت بسیاری می طلبد، چه آنکه رژیم به وحشیانه ترین روش به سرکوب افراد روشنگر می پردازد و هزینه بسیاری دارد. اما هستند شجاعانی که پاشنه آشیل رژیم را شناسایی کرده اند، و برای رسیدن به دمکراسی و آزادی، اسلام را نقد می کنند.

این رژیم جنایتکار، بر ستون های اسلام بنا شده است، و تا زمانی که اسلام و ملا، مقدس تلقی شوند، هیچ فعالیت آزادی خواهانه ای به هدف نمی رسد و موثر مواقع نمی شود.

تنها بوسیله نقد اسلام است که بنیان رژیم به لرزه در می آید و پایه های دمکراسی در ایران، قوام می یابد.
یکی از این افراد شجاع، آرش سیف الهی است، انسان آزاده و شجاعی که اکنون دستگیر شده و اکنون در بند است.

در سایت اخبار روز آمده است:
اخبار روز - گزارش دریافتی: آرش سیف الهی که با نام مستعار آرش تفرشی در وبلاگ و برگه فیس بوک "نقد قرآن " می نوشت، در تاریخ 8 اردیبهشت 1391 توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده و بعد از طی مراحل بازجویی در بند 209 اطلاعات به زندان رجایی شهر و سپس به بند 350 زندان اوین منتقل شده است.از زمان دستگیری نامبرده تاکنون وبلاگ "نقد قران" و همینطور برگه فیس بوک با نام "وبلاگ نقد قران" با داشتن حدود 20.000 لایک، از کنترل و دسترس او خارج و توسط مامورین وزارت اطلاعات مدیریت و به روز می شود.


آرش سیف الهی، دلاوری که در اوج تاریجی، شمع به دست گرفته بود و شجاعانه به روشنگری می پرداخت، اکنون در بند است...! لطفا به یاد داشته باشید که او هیچ حامی و پشتیبانی ندارد! او اصلاح طلب نیست که توپخانه اصلاح طلبان، در صدد قهرمان سازی از او بر آید، و تنها حامی او، من و شما هستیم.

این رفتار زننده حکومت دینی، تنها نشان می دهد که تا چه حد پایه های این رژیم سست است، چون تنها با تایپ چند کلمه بر روی کیبورد، اینچنین به لرزه می افتد.

سوالی که قبل از همه چیز، به ذهن آدمی خطور می کند، این است که اگر اسلام یک دین الهی است و خدایی نیز وجود دارد، چرا باید در جواب طرح سوال و نقد دین، سوال کننده به بند کشیده شود، شکنجه شود و با خطر مرگ دست و پنجه نرم کند؟!

البته این رفتار حکومت اسلامی، بر گرفته از تعالیم اسلام است، و بار اولی نیست که این رفتار رخ داده است.
در تاریخ صدر اسلام ما شاهد این هستیم که بنا به دستور پیامبر اسلام، چندین انسان تنها به جرم انتقاد از او، به وحشیانه ترین حالت ممکن، کشته می شودن. به عنوان مثال، چند نمون آنرا در زیر می آوردم:

-          ابوعفک، که مرد بسیار پیری بود، تنها به دلیل سرودن یک شعر طنز علیه محمد، با شکنجه بسیار کشته می شود! منبع:   the sirat rasul allah (the life of the prophet of god), by ibn ishaq (1), page 675:
-          کعب بن اشرف :کعب تنها چند شعر علیه محمد سروده بود، اما به دستور محمد پیامبر، به بدترین وجهی ترور شد. (منبع: صحیح بخاری)
-          عبدالله بن أُبّی بن سلول العوفی :این شخص صرفا به دلیل اینکه به زنان محمد تهمت زده بوده، بنا به دستور شخص محمد، کشته می شود. (منبع: صحیح بخاری شماره 462)

ضمنا، صفحه  فیسبوکی زیر، اکنون در اختیار رژیم است، لطفا موارد امنیتی را رعایت کنید و با نویسندگان آن تماس نگیرید:
https://www.facebook.com/alcorana.blogspot
https://alcorana.blogspot.com


البته این صفحات جدید، متعلق به افراد دیگری است و بعد از ناپدید شدن آرش، ایجاد گردیده است و همچنان فعالانه، راه آرش ر ا ادامه می دهند و به نقد قران مشغول هستند: 

https://www.facebook.com/al.coranaa
 چند نوشته اخیر این وبلاگ:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.