شنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۲

این سفرهای استانی، به سبک ناصرالدین شاه، و توهین به شعور شهروندان ایران است...!

چرا باید به یمن حضور یک سیاستمدار، مردم فرصت این را بیابند که شکواییه ای را تقدیم کنند؟!

سفرهای استانی، مختص حسن روحانی، خاتمی، رفسنجانی، احمدی نژاد یا خاتمی نیست، تمامی سران این رژیم جنایتکار، هر موقع که خسته می شوند و قصد دارند اندکی به ریش مردم ایران بخندند، بساط سفر استانی به پا می کنند، تا مردم به به دست بوس و پابوس آنها بیایند، و بتوانند عرض حال و شکواییه خود را تقدیم کنند...!

اصولا در کشورهای متمدن، که بر اساس دمکراسی بنا شده و حاکمان، بر اساس نظر مردم و به انتخاب مردم برگزیده می شون، تمامی اعضای دولت، از رییس جمهور یا نخست وزیر گرفته تا مدیران رده پایین تر، خدمتگذار مردم محسوب می شوند، و چون از بودجه دولت حقوق خود را دریافت می کنند، موظف هستند که بهترین وجهی، به مردم خدمات خود را ارایه کنند...!

به عنوان مثال، چند سال پیش که در بریتانیا، چند نفر از نمایندگان مجلس، مبلغی پول از حساب پارلمان برداشته بودند، بلوایی بر پا شد و حتی یکی از نمایندگان، به دادگاه کشانده شد. (توضیح بیشتر اینجا)

در تمامی کشورهای متمدن، یک سیستم مشخص برای انتقاد کردن، و یا شکایت از ارگان مربوطه هست، و به هیچ وجه نیازی نیست که برای مثلا شکایت از اداره کشاورزی، دست به دامان رییس جمهور شوی!

و از آن مهمتر، رییس جمهور نمی تواند به مثلا اداره کشاورزی بگوید فلان کار را بکن! چون اگر درخواست قانونی باشد، باید همان اداره یا ارگان، کار خودش را درست انجام می داده، اما اگر درخواست قانونی نباشد، رییس جمهور هم نمی تواند به اداره کشاورزی بگوید رفتار غیر قانونی کند...!

اصولا این سیستم، غیر عادلانه است، چون مثلا الان شهروندان خوزستانی، چون روحانی به آنجا سفر کرده، می توانند نظرات خود را به گوش او برسانند، اما مثلا شهروندان بلوچستانی، نمی توانند!!

این سفرهای استانی، توهین مستقیم به شعور مردم ایران، بی حرمت کردن حقوق شهروندان است! چرا باید مردم ایران به دنبال آقای حسن روحانی یا یکی دیگر این اشخاص بدوند، تا بلکه بتوانند نامه خود را به دست او برسانند؟!


این روش، متعلق به دوران ناصرالدین شاه قاچار است، و تنها نشان می دهد که سران این رژیم، تا چه حد به شهروندان ایرانی بی احترامی می کنند..! 









۳ نظر:

  1. ina haromzade va harom loghme hastand hich tafavoti ham ba ham nadaran

    پاسخحذف
  2. akonde yani shahhanshahi..marg bar estebdade eslami shahi va komoniste mojahed..tof be gor komeie va an mehdi dar jamkaran va asle in mohamade pedofil zanazadeh ..doorod bar iran azad...

    پاسخحذف
  3. mr nevisandeh doorod bar shoma va dast azad nevos shoma ra mifeshram ...in pic bala koja hast ,,,WC MEHDI DAR JAMKARAN HST ???marg bar akonde haramzade ya zenazadeh ...ameen.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.