چهارشنبه، دی ۱۱، ۱۳۹۲

حضور قاتل کهیزک، طه طاهری، در مراسم ختم مادر ظریف! / همه شریعتمداری را دیدند، اما قصاب اصلی را ندیدند...!

این مراسم های خانوادگی یا احساسی، مکان خوبی است تا شخصیت واقعی اصلاح طلبان و یا افراد دو رو، مشخص شود.
مثلا هنگام برگزاری مراسم جشن پیروزی حسن روحانی، می بینم که جنایتکاری مانند فلاحیان، شرکت کرده است:

همانطوری که می دانید، چند روز قبل، مادر ظریف، وزیر امور خارجه ایران درگذشته است و صد البته که مراسم ختم یکی از سران رژیم، یک مراسم معمولی نیست، و باید از نظر سیاسی نیز مورد توجه قرار گیرد.
برخی از  جنایتکاران این نظم جنایتکار، شناخته شده هستند، چون شریعتمداری، و برخی دیگر، چندان شناخته شده نیستند! حسین شریعتمداری، یکی از بدنام ترین افراد شناخته شده این رژیم است، که در مراسم ختم مادر ظریف شرکت کرده است.
حضور شریعتمداری، واکنش برخی را برانگیخته است، اما واقعیت این است که حسین بازجو، جنایتکاری که مستقیما در شکنجه برخی از روشنفکران ایرانی دست داشته است، در مقابل یکی دیگر از جنایتکاران حاضر، یک فرشته به حساب می آید...!!
این جنایتکار، که در عکس فوق، با دایره قرمز مشخص شده، تروریست معروف، و جنایتکار خطرناک، طه طاهری (با نام واقعی صدرالسلام) است.
طه طاهری، بازجوی وزارت اطلاعات است، که در میان حزب الله لبنان، به عنوان مهندس شناخته می شود، اما وقتی فعالان سیاسی ایرانی با نام او آشنا شدند که پای او در کهریزک به وسط کشیده شد!
طه طاهری، شخصیت اصلی است که در انتقال معترضان به تقلب در انتخابات، به شکنجه گاه کهریزک نقش داشته است، و بنا به گفته نجات یافتگان، به صورت مستمر در آن شکنجه گاه حاضر می شد و به شکنجه جوانان قهرمان و آزادی خواه ایرانی می پرداخت.
حال وقتی این ماجرا دردناک می شود که می بینیم برخی از فعالان سیاسی که خود را مخالف خامنه ای قلمداد می کنند، به طرفداری از ظریف برخواسته اند...!
شرکت طه طاهری در این مراسم، تنها نشان می دهد چه رابطه عمیقی بین ظریف و این شکنجه گر وجود دارد.
براستی، مردم ایران را چه شده است؟! چگونه است که در مقابل این جنایات، نه تنها چشم بسته اند و دهان دوخته اند، بلکه برای صفحه فیسبوکی ظریف لایک می زنند و برای چنین جنایتکارانی دست می زنند..!

ما را چه شده اسـت!؟

دو نوشته دیگر امروز این وبلاگ:
چند نوشته اخیر این وبلاگ: 

۶ نظر:

  1. ظریف باید مثلا قیافه ی ناراحت به خودش بگیره(برای مرگ مادرش)
    اینجا که همه دارند می خندند ... انگار جشن تولده :))

    پاسخحذف
  2. شما توقع داشتید که دکتر ظریف کسانی که در مراسم ختم مادرشان شرکت کرده اند را راه نمی داد یا آنها را بیرون می کرد ؟! از کجا معلوم این افراد به عمد درین مراسم شرکت نکرده باشند که وزیر قدرتمند دولت تدبیر و امید را تضعیف کنند ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس چی‌؟ در ایران همه چی‌ یا قهرمانانه هست یا قدرتمند!!مثل نرمش قهرمانانه،وزیر قدترمند،انقلاب شکوهمند،نظام اسلامی قدرتمند،سپاه قدرتمند،بمب هسته‌ای خیلی‌ قدرتمند... لول

      ضمنا لعنت ابدی بر زنده و مرده حزب خائن توده خایه مال و جا انداز آخوند

      حذف
  3. بر روح جد و اباد ظریف و هر چی اصلاح طلب لعنت بر محمد و ال محمد لعنت بر روح هر امام شیعه هزاران لعنت

    پاسخحذف
  4. Een aghayeh shamszadeh amooyeh damadeh zarif ast.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقای علی شمس زاده عمو امیرحسین شمس زاده (داماد ظریف)

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.