دوشنبه، آبان ۰۸، ۱۳۹۱

منجلابی به نام خاندان هاشمی رفسنجانی/ سازمان اطلاعات عربستان بیست میلیون پوند خرج مهدی هاشمی در آکسفورد می کند...!

مصاحبه اخیر دکتر حسین شیخ السلام، استاد ایرانی دانشگاه آکسفورد، به خوبی نشان می دهد که چگونه دانشگاه آکسفورد در قبال دریافت رشوه، مهدی هاشمی را به عنوان دانشجو پذیرفته اند و چگونه مهدی هاشمی همه قوانین آکسفورد (از پذیرش گرفته تا اقامت) را شکسته است.

اما نکته ای که عجیب ذهن مرا مشغول کرده است، ارتباط کثیف خاندان هاشمی و حکام عربستان سعودی است. به یاد بیاوریم که:

-          عربستان سعودی، کشوری است که محل پرورش تروریست هایی چون بن لادن است.
-          حکام عربستان سعودی، شاید وحشی ترین و بی رحم ترین سیاستمداران کنونی دنیا باشند که مشغول غارت منابع نفتی آن کشور هستند. بماند که در همان عربستان سعودی نیز مردم فقیر بسیار هستند.
-          برای آنکه بدانیم تا چد حد این حکام عربستان، از انسانیت به دور هستند، کافیست به یاد بیاوریم که در آن کشور، کارگران کشورهای آسیای شرقی، دقیقا به مانند برده زندگی می کنند.
-          فرهنگ غالب بر مردم عربستان، فرهنگی نژاد پرستانه است، کشور خود و مردم خود را مقدس می دانند.

نکته مهم این است:
حکام عربستان سعودی، همیشه در صدد ضربه زدن به مردم ایران هستند، چون می دانند که اگر دمکراسی در ایران برقرار شود، کشورهای غربی دیگر نقض حقوق بشر در عربستان را تحمل نخواهند کرد. لذا همیشه تلاش می کنند به افرادی که می توانند جنبش آزادی خواهی مردم ایران را آسیب برسانند، کمک کنند.

به یاد بیاوریم که آمریکا و اروپا، همیشه  چشم بر روی جنایات عربستان سعودی (مانند پرورش تروریست هایی مانند بن لادن ) بسته اند و استدلال می کنند که به عربستان سعودی برای مقابله با ایران نیاز دارند، در صورتی که در ایران، نظامی مردم سالار بر سر کار بیایید، رژیم جدید در ایران، خواستار بهبود وضع در عربستان خواهد شد.

حال با توجه به این نکات، به این بخش سخنان آقای دکتر شیخ السلام توجه فرمایید:

"20 میلیون پوند شاهزاده عرب برای پذیرش مهدی هاشمی در آکسفورد:
از طرف دیگر، یکی از شاهزادگان عرب‌ که نزدیکی خاصی با برخی اشخاص در ایران دارد و حفظ آبروی این افراد نیز برای وی اهمیت دارد و می‌خواهد حکومت ایران هم مانند حکومت عربستان سعودی شود، بیش از 20 میلیون پوند استرلینگ به آکسفورد داده است؛ ..... شاهزاده از مقامات بسیار بالای امنیتی عربستان بود که تماس‌های او با دولت‌ مردان غربی در سطح وزیر به بالا بود."

با جمع بندی نکات فوق، چند گزینه به ذهن ما می رسد:

-          سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی، به مهدی هاشمی کمک کرده و در عوض مهدی هاشمی، از توان خودش برای به انحراف کشیدن جنبش سبز استفاده کند؟!
-          سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی، مشغول سرمایه گذاری بر روی مهدی هاشمی است تا در آینده او به عنوان یک سیاستمدار وارد کار شود و مثلا رییس جمهور شود؟
-          سوال اینجاست، مهدی هاشمی در قبال این بیست میلیون پوند، چه خدمتی به سازمان امنیت عربستان سعودی ارایه داده است؟! 
پی نوشت:
قبلا هم نوشته بودم، سگ خامنه ای صد شرف دارد به هاشمی رفسنجانی! چه آنکه لااقل خامنه ای آنقدر دغل کار نیست که به موقع، خود را آزادی خواه جا بزند...!
برای دیدن چند نوشته اخیر من، به منو سمت راست مراجعه فرمایید. 
مطلب مشابه: 
چند نوشته قبلی: 

۶ نظر:

  1. ریدم به قبر خاندان هاشمی

    پاسخحذف
  2. سلام گمنام جان چند نکته میخواستم بگم اول اینکه خودتم موندی این وسط طرف کیا بگیری چون عشقت امریکا از عرب حمایت میکنه و عرب هم مسلمونه توام با مسلامونا مشکل داری پس گیج میزنی بد جور دوم اینکه بهت مشکوکم عزیزم وبه نظرم نظراتی که به اسم ناشناس میذارن و الفاظ رکیک و خشونت داره را خودت و دوستات میذارن تا چهره ی مذهبی ها را خراب کنن؛آدم مسلمون اینهمه بد دهن نیست ؛مطلب سوم اینکه خواهشا اسم گمنام را ازخودت بردار گمنام برای ما خیلی مقدسه بخصوص شهدای گمنام که خیلی به خدا نزدیک هستن //پس لطف کن مرحمت کن خودتا گمنام خطاب نکن//خدا به راه راست هدایتت فرماید//یا علی امیر المومنین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شاشیدم تو دهن هرچی بسیحی

      حذف
  3. کیر شمقدر تو کون خامنه ای رهبر و شاه عربستان و رفسنجانی.

    پاسخحذف
  4. کیر خوک تو کس ننه ماموران اطلاعاتی و امنیتی حکومت اسلامی ایران.

    پاسخحذف
  5. ادب زینت مرد است و فحاشی شخصیت انسان را اشکار می کند

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.