چهارشنبه، آبان ۰۳، ۱۳۹۱

این دو عکس را کنار هم می گذارم،در گوشم فریادی می پیچد؛ کجاست کاوه آهنگر، کجاست درفش کاویانیش تا داد ما را از خامنه ای بستاند!؟

بدون شک اگر خامنه ای را به ضحاک تشبیه کنیم، چندان کار غلطی نکرده ایم، اگر ضحاک روزی سر دو نفر را می برید، در سایه حکومت دیکتاتوری و مدیریت غلط کشور، روزانه تنها یکصد نفر در تصادفات رانندگی می میرند...!

این دو عکس را کنار هم می گذارم، بی اختیار بغض گلویم را می گیرد، ای کاش کاوه آهنگری پیدا شود، داد ما را از این جنایتکار بگیرد...!

عکس اول، کودکی است که خانه اش را در زمین لرزه اخیر آذربایجان از دست داده است و در  سرمای زیر صفر، در حالی که در یکی از ثرومتندترین کشورهای جهان زندگی می کند، سوز سرما، صورتش را آزرده است.
عکس دوم، متعلق به شخصی به نام سید حسن میرکاظمی است، یکی از نزدیکان احمدی نژاد که ثروتش را بالغ بر چندین هزار میلیارد تومان برآورد می کنند. البته دزدی تنها گناه او نیست، حضور مستقیم او در کشتار آزادی خواهان ایرانی، برگ ننگین دیگری در پرونده این جانی است.

مشخص است که این  جنایتکار، از کنار این رژیم چگونه مشغول ثروتمند شدن است، که اینچنین بر روی مردم عادی اسلحه می گیرد و راهپیمایی مسالمت آمیز آنها را به خاک و خون می کشد. (توضحیات بیشتر درباره این جنایتکار بی رحم)

نکته آزار دهنده اینجاست که در این رژیم کثیف، این منجلاب متعفن، هزاران نفر چون میرکاظمی وجود دارند که مشغول مکیدن خون مردم ایران هستند. 

پی نوشت: کاوه آهنگری برای نجات ما نمی آید، ایرانیان باید دست به دست یکدیگر بدهند و برای رسیدن به دمکراسی تلاش کنند. 

برای دیدن هفت نوشته های اخیر من به ستون سمت راست همین صفحه، و برای دیدن چند نوشته اتفاقی قبلی، به لینک های زیر این عکس ها مراجعه بفرمایید. 

 تنها به یاد بیاورید که قیمت دلار، تقریبا یک چهارم شده است و این آقا از چهار سال قبل، فقط به یکی از بانک ها، یکصد و هفتاد میلیارد تومان بدهکار بوده است! 

۸ نظر:

  1. قیمت دلار چهار برابر شده گمنامیان جان. نه یک چهارم

    پاسخحذف
  2. یکی از این جلادان بنام سرهنگ خسروی از کسانی است که بیشترین شکنجه ها را در مورد فعالان جنبش سبز بعد از انتخابات انجام میداد و از اصلی ترین و بی رحم ترین سرکوبگران میباشد.
    آدرس منزلش خیابان شریعتی دوراهی قلهک کوچه پابرجا پلاک55 وشماره موبایلش 09123083751 و شماره ماشینش ایران55 966و57

    پاسخحذف
  3. پاسخ‌ها
    1. an goh komeini kalifeh kamenie inha hame az in mazhabe akonde koni goh hast...marg bar in mazhabe ahriman mohamadi va doorod bar iran va irani aziz..inha lat bi pedar va madare eine kameni va masbah va va va va mehdi dar ciahe goh hastan,,,

      حذف
  4. kami
    پس زنده باد مبارزه مسلحانه برای نابودی این جرثومه گان فساد .ریش و ریشه این تبهکاران را باید سوزاند .

    پاسخحذف
  5. salam . man bache eslam shahr va shahr rai hastam montazer ye rozi hastam ke ye sari be zano khar madar in aghai mirkazimi bezanam. faghat mikham ye hali azashon beporsam. hamin

    پاسخحذف
  6. کیر گوهی خوک تو کس ننه ماموران امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.