یکشنبه، مهر ۳۰، ۱۳۹۱

تصویر فرمایشات/ محبوبیت فائزه هاشمی، و آزادی بیان از نوع آرش سیگارچی: / سوال می پرسی: از صفحه ام می اندازمت بیرون!

جای تاسف است ایرانیان خارج از کشور، علی رغم ثروت کلان، هنوز یک شبکه تلوزیونی درست و حسابی، به عنوان تریبون مستقل برای خود ندارند و محتاج صدای آمریکا و بی بی سی هستند.

صدای آمریکا سیاست هایش در داخل اتاق های بسته وزارت امورخارجه آمریکا بسته می شود و مشخص است که دغدغه آزادی برای مردم ایران را ندارند، در این میان از کسانی استفاده کند که هیچ درکی نه از آزادی بیان دارند و نه دغدغه آزادی کشور را.

اگر صدای آمریکا، اندکی دغدغه آینده ایران را داشت، امثال آرش سیگارچی را به یک دوره ساده آموزشی حقوق بشر می فرستاد، تا بلکه یاد بگیرد در جواب سوال ساده دیگران، نباید بگوید شما را به بیرون می اندازم! لااقل وقتی که برای صدای آمریکا کار می کند، حداقل های اخلاق را مراعات کند.

در تصویر زیر، می بینید که آقای آرش سیگارچی، در مقابل سوال ساده من، با بی ادبی، می گوید بیرون می اندازمت! و استدلال می کند که من کسانی که نمی شناسد را بیرون می اندازد. آن هم در حالی که پنج هزار نفر در صفحه او عضو هستند. 

سوال اینجاست، آیا  اقای سیگارچی، هر  پنج هزار نفر اعضای صفحه اش را می شناسد؟! یا اینکه فقط کسانی را که سوال های سخت از تو می پرسند؟!

صد البته که هیچ کسی هر پنج هزار نفری را که صفحه اش را لایک کرده اند، را نمی شناسد و مشکل آقای سیگارچی از جای دیگری است. 

این نهایت بی اخلاقی است که در جواب یک سوال ساده، به این موضوع گیر بدهند که پشت آی دی کیست! من آی دی گمنامیان را برگزیده ام، چون معتقدم اصولا مهم نیست که من کیستم، مهم این است که من چه می گویم.

اگر خامنه ای نیز تنها یک صفحه فیسبوک داشت، در جواب کسی که حرف او به مذاقش خوش نمی امد، همین را می نوشت، این برخورد و این رفتار، نشانه بدی است...!

تصور کنید که مدیر صدای آمریکا در پشت درهای بسته وزارت امورخارجه تعیین نمی شد و مانند مثلا بی بی سی انگلیسی (که در خود بریتانیا پخش می شود) از پول مالیات دهندگان و از روش شرافتمندانه ای انتخاب می شود ، یک مجری شبکه حق چنین رفتار زننده ای داشت...!؟ خیر! شما از صدقه سر نظام جمهوری اسلامی بالارفته اید، که شایسته سالاری در هیچ جای آن نیست، حتی در شبکه خبری مخالفینش!!

بماند که از کوره در رفتن آقای سیگارچی، در پی انتقاد من از خانم فائزه، تنها سوالات بیشتر را به ذهن می آورد...!! مانند جهت گیری و حمایت صدای آمریکا از اصلاح طلبان! صد البته که منافع دولت امریکا، در قدرت داشتن اصلاح طلبان و ادامه عمر رژیم است...!! 

چرا این سوال را از آقای سیگارچی پرسیدم؟
صادقانه بگویم، هدف من تنها روشن شدن موضع آرش سیگارچی بود، چون قبلا دیده بودم در نوشته  های خود، تلاش کرده بود نقش موسوی را در کشتار سال 67، نادیده بگیرد (اینجا)، درحالی که میرحسین موسوی، با بی شرمی تمام در سال 1988، در پاسخ به انتقادات سازمان عفو بین الملل، گفته بود که آنها قصد اغتشاش داشته اند، در سرکوب چنین افرادی ما رحم نداریم و این آدمها باید کشته می شدند...! (منبع)

پی نوشت: 
من تصویر کامنت ها را گذاشته ام، شما نیز می توانید نظرات را در خود پیج آقای سیگارچی بیابید، اگر نظرات من را حذف نکرده باشند..! همانطوری که می بینید حتی یک کلام خلاف ادب من ننوشته ام، قضاوت با خود شما.

/---------------/خطر ایران اتمی، بیش از همه متوجه آزادی خواهان است! چرا سران رژیم با برنامه اتمی، ادامه حیات رژیم را به مخاطره می اندازند؟!

/------------/اصلا عجیب نیست که رژیم اسلامی سه دهه دوام آورده؛ اپوزسیون به جای مبارزه بارژیم، یقه یکدیگر را جر می دهند وبا یگدیگر می جنگند!

/--------------------نوشته دیگر امروز من: 




/--------/حکایت گیس کشی  مهدی هاشمی و مجتبی خامنه ای...!/زمانی که همسر مهدی هاشمی در مطبوعات، مجتبی خامنه ای را عقیم می خواند!

/-----------/چرا سگ خامنه ای، صد شرف دارد به هاشمی رفسنجانی؟!/ یادمان نرفته، فائزه پول می داد تا انصار حزب الله، او را کتک بزنند! 

/---------------//مثال واضح آن مسیح علینژاد/هبچگاه از خود پرسیده اید چرا اصلاح طلبان خارج نشین،هیچ کدام به کشورهای خارجی پناهنده نشده اند؟!





۱۱ نظر:

  1. درود بر تو گمنامیان خوب دهن این آرش سیگاری رو جر دادی کوون لقش

    پاسخحذف
  2. تخم سگ حرامزاده تو اگر درست میگویی بیا و خودت را مثل بچه آدم معرفی کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخه آرش سیگاری ، تو بچه کونی برو اون زبونت رو درست کن که آدم بالامیاره وقتی حرف میزنی. مثل کسی که یک چیزی کردن تو حلقش. بدون شک دادن پست خبرنگاری در VOA به تو دلیل دیگه داشته نه اینکه صلاحیت داشتی.

      ضمنا بدون اگر 100 میلیون دیگه گزارش هم تهیه کنی هیچ وقت هیچ گهی نمیشی چون تو تنها گزارش گری هستی که وقتی حرف میزنی آدم بالامیاره. البته تو فیلم های اوا خواهران موفق تری چون صدات به یک Tranny بیشتر شبیه است.

      تو نسبت به گمنامیان هیچی نیستی . چون گمنامیان درحالی که گمنام است راهبری برزگترین وبلاگ فارسی سیاسی و اجتماعی را در اختیار داره. ولی تو با این همه امگانات اندازه یک دختر بچه هم بیننده و خوانندخ نداری .

      حذف
    2. خیلی بی شخصیتی آقای سیگارچی. تصورم راجع به شما طور دیگه ای بود

      حذف
    3. خیلی بعید می دانم سیگارچی از چنین ادبیاتی استفاده کند و گمنامیان را با این کلمات خطاب کند. البته حق با گمنامیان است ولی بهرصورت گرایش فکری اقای سیگارچی اینجوری است و طبق قوانین فیس بوک بله می تواند هرکس را که خواست از صفحه اش اخراج کند

      حذف
  3. گمنامیان جان
    برو نگاه کن صفحه آرش سیگارچی رو، شش تا مطلب علیه تو گذاشته. نوشته تو می خواهی معروف شوی با انتقاد از او!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،
      من صفحه او را آنلایک کرده ام، احتملا مرا نیز بلاک کرده است و صفحه اش را نمی بینم که بتوانم ببینم چه نوشته.

      اما نکته اینجاست،
      اسم من گمنامیان است، یعنی اصلا اسمی ندارم، در صفحه پروفایم هم نوشته ام، مهم نیست من که هستم، مهم این است که چه می گویم.

      یعنی اصلا بین شخصیت حقیقی من و این شخص مجازی، هیچ ارتباطی موجود نیست که حالا بخواهم معروف بشوم یا نشوم، یا اینکه اصلا معروف شدن این اسم مجازی، ارزش و فایده ای داشته باشد.


      فکر می کنم وقتی هم گاردین از این وبلاگ مطلب نقل می کند، دیگر نیازی به یک اصلاح طلب مانند آقای سیگارچی نداشته باشم. تصور احمقانه ای است که چون ایشان در صدای آمریکا اسـ، فکر می کند بقیه به او نیازی دارند.

      بسیاری از افراد اهل قلم را می شناسم، که چون حاضر نشده اند نظرشان را مطابق سیاست های دولت آمریکا کنند، از کار در صدای آمریکا محرومند...!

      صد البته که آقای سیگارچی به دلیل فعالیت مثبتش، به زندان رفته، اما این به معنای معصوم بودن یا مصون بودن او از اشتباه نیست! اگر قرار به زندان باشد، من نیز زندان رفته ام، اما هیچ گاه از آن زندان رفتن، سعی نکرده ام اعتبار کسب کنم، بماند که اگر قرار باشد زندان رفتن برای کسی اعتبار بیاورد، مجاهدین خلق بیش از همه هزینه داده اند...!!

      من صرفا در تصاویر بالا، سوال های ساده ای پرسیده ام، او مرا تهدید به حذف کرده است، و این رفتار، از نظر من غیر قابل قبول است و در شان او نبوده، من نمی دانم چه مطلب جدیدی نوشته و اصولا نظر چنین آدمی هم برایم اهمیت ندارد، چه آنکه اگر اندکی مناعت طبع می داشت، در قبال اشتباهی که کرده، یک کلام می نوشت من اشتباه کرده ام، نباید خطاب به یک نفر دیگر چنین می نوشتم، نه اینکه باز علیه من مطلب بنویسد.

      تصاویر فوق نیز عین کلمات ایشان است، دیگر قضاوت با عاقلان...!

      حذف
  4. تو یک دروغ گو هستی، درسته من در صدای آمریکا هستم ولی عرضه داشتم . تو به کجا رسیدی ؟
    من الان در بزرگترین شبکه فارسی کار میکنم . همه به گزارشهای من مراجعه میکنند و چندهزار لایک دارم. تو بهترین کشور دنیا زندگی میکنم و شجاع هستم و با اسم خودم فعالیت میکنم .

    تو میدونی این همه لایک یعنی چی ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی خیلی بعید است ای نظر از طرف آرش سیگارچی باشد، اما به حرمت آزادی بیان، آنرا پاک نمی کنم.

      حذف
    2. من هم فکر می کنم یک نفر خودش را جای سیگارچی جازده است مگرآنکه واقعا این قدر اخلاقش تند باشد معمولا کسانی که باهویت واقعی مینویسند بسیار محتاط هستند

      حذف
  5. بسمه تعالی
    صلوات بفرستید . دعوا نکنید.
    کیر خر تو کون ماموران وزارت اطلاعات.
    تکبیر

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.