دوشنبه، آبان ۰۱، ۱۳۹۱

خطر ایران اتمی، بیش از همه متوجه آزادی خواهان است! چرا سران رژیم با برنامه اتمی، ادامه حیات رژیم را به مخاطره می اندازند؟!

رژیم که امثال ندا را تنها برای تظاهرات مسالمت آمیز به گلوله می بندد، چون احساس می کند امنیتش را به خطر انداخته اند، چرا باید با برنامه اتمیش، امنیت خودش را در همه ابعادی به خطر بیاندازد؟!

برنامه اتمی رژیم، خطری جدی است، بیش از همه برای آزادی خواهان ایرانی،چند نکته ساده را کنار هم بچینیم:

-         رژیم ایران، با هر گونه اقدامی که خطر متوجه حاکمیتش کند، یا امنیت رژیم را به مخاطره اندازد، به شدت مقابله می کند. نمونه آن کشتار مردمی که در سه سال پیش، دست به تظاهرات مسالمت آمیز زده اند.
-         در پی برنامه اتمی رژیم و تحریم های بین المللی، اقتصاد کشور رو به نابودی است و قیمت های سر به فلک کشیده است.
-         در حال حاضر، یکی از مهمترین خطراتی که رژیم با آن روبرو است، وضع بسیار وخیم اقتصادی کشور است، ، قیمت هایی که سر به فلک کشیده، می تواند هر لحظه منجر به تظاهرات عموم مردم شود و امنیت رژیم را به لرزه درآورد.
-         برنامه اتمی رژیم، هزینه هنگفت چند صد میلیارد دلاری برای کشور ایران به همراه داشته است. اگر این پول در اقتصاد کشور هزینه شده بود، وضع رژیم چنین نبود. اگر هزینه تحریم ها را نیز به برنامه اتمی اضافه کنیم، شاید هزینه برنامه اتمی، به رقم افسانه ای هزار میلیارد دلار بالغ شود که معادل ده ها سال فروش نفت ایران است.
-         ادامه برنامه اتمی، می تواند به حمله امریکا و اسراییل منجر شود، چرا باید رژیم، چنین خطری را به جان بخرد؟!
-         به یاد بیاوریم که ایدئولوژی تشیع، و آماده سازی دنیا برای ظهور امام دوازدهم شیعان، در تمام تصمیم گیری های سران رژیم، وجود دارد...!
برخی معتقدند که رژیم، تنها از سر لج بازی برنامه اتمیش را ادامه می دهد و می داند که اگر برنامه اتمی را کناری بگذارد، دولت های غربی موضوع حقوق بشر را موضوع بحث با رژیم قرار می دهند.

سوال اینجاست، براستی، چگونه است که رژیم ایران حاضر می شود این مبلغ کلان را صرف برنامه اتمی کند؟! چرا باید امنیت خود را اینچنین به مخاطره بیاندازد؟!

جواب واضح و مشخص است، دولت ایران می داند که اگر به بمب های اتمی مجهز گردد، می تواند به مانند رژیم بشار اسد، جنبش آزادی خواهی مردم ایران را سلاخی کند، هیچ کسی نیز قادر به مبارزه با آن نیست.

رژیم ایران، در آرزوی استقرار تشیع در سرتاسر دنیا است، رویای ملاهای ایران، حکومتی اسلامی در سرتاسر دنیا است که ولی فقیه بر آن حکم رانی کند، این ایدئولوژی تشیع است که در اینجا پا به میدان می گذارد...!

زمانی که رژیم ایران، به بمب اتمی مجهز نیست، اینچنین آزادی خواهان ایرانی را سرکوب می کند، وای به روزی که به بمب اتمی مجهز شود...!

نوشته های دیروز من:
/---------------/تصویر فرمایشات/ محبوبیت فائزه هاشمی، و آزادی بیان از نوع آرش سیگارچی: / سوال می پرسی: از صفحه ام می اندازمت بیرون!

/-----------/اصلا عجیب نیست که رژیم اسلامی سه دهه دوام آورده؛ اپوزسیون به جای مبارزه بارژیم، یقه یکدیگر را جر می دهند وبا یگدیگر می جنگند!

/--------------------نوشته چند روز اخیر این وبلاگ: 




/--------/حکایت گیس کشی  مهدی هاشمی و مجتبی خامنه ای...!/زمانی که همسر مهدی هاشمی در مطبوعات، مجتبی خامنه ای را عقیم می خواند!

/-----------/چرا سگ خامنه ای، صد شرف دارد به هاشمی رفسنجانی؟!/ یادمان نرفته، فائزه پول می داد تا انصار حزب الله، او را کتک بزنند! 

/---------------//مثال واضح آن مسیح علینژاد/هبچگاه از خود پرسیده اید چرا اصلاح طلبان خارج نشین،هیچ کدام به کشورهای خارجی پناهنده نشده اند؟!





۴ نظر:

  1. روزها میگذرد همچنان در اسارت
    ببخشید ...
    ولی ملت ما خیلی خرند
    من از نزدیک حس میکنم
    هر چی سرشون بیاد خودشون مقصرند
    من راضی نیستم ولی وقتی میبینم یک جوان بیست و دو سه ساله و تقریبا همسن خودم دم از خدا و پیغمبر میزنه و هرچقدر من میخوام قانعش کنم که :بابا دین اصلا یک حقه ست
    اونم در جواب میگه همه دین ها یعنی اسلام
    من دیگه چی میتونم بگم؟
    بذار در بدبختی خودش زندگی کنه ...
    من نمیتونم اعتقاد اینو عوض کنم
    ما فقط میتونیم کار تبلیغی بکنیم برای نسل های آینده که به حماقت اجدادشون دچار نشن
    اینا که حرف تو کله شون نمیره
    اگر جنگ هم اقفاق بیفته روحیه شهادت طلبی به مردم میدن و دم از بهشت میزنند ... همین جوون ها کشته میشن
    واقعا دلم میسوزه جان یک انسان که شریفترین چیزه به بهانه بهشت و با شهادت از بین بره

    پاسخحذف
  2. بازم ملت ما بابا !
    بعد از سی و چهار سال مغز شویی که از مدارس ابتدایی شروع میشه ! هنوز نتونستند کاری کنند
    شما به کشورایی مثل افغانستان و عربستان و... نگاه کن !!
    بیشتر همین هم شاکی شون کرده

    پاسخحذف
  3. مام صادق: پیامبر دهان فاطمه را زیاد می بوسید و زبان در دهانش فرو می کرد+تصویر کتاب

    امام صادق فرمود: عایشه [از روی حسادت] گفت: یا رسول الله میبینم دهان فاطمه را زیاد میبوسی و زبانت را در دهانش قرار میدهی. پیامبر اکرم فرمودند: بله، هرگاه مشتاق بهشت میشوم، فاطمه را میبوسم و زبان در دهانش میگذارم. من از فاطمه بوی بهشت را استشمام می کنم و بوی شجره طوبی را می یابم، زیرا او زنی آسمانیست.

    http://rahafree.blogspot.com/2010/10/blog-post_22.html




    امام صادق فرمود: عایشه [از روی حسادت] گفت: یا رسول الله میبینم دهان فاطمه را زیاد میبوسی و زبانت را در دهانش قرار میدهی. پیامبر اکرم فرمودند: بله، هرگاه مشتاق بهشت میشوم، فاطمه را میبوسم و زبان در دهانش میگذارم. من از فاطمه بوی بهشت را استشمام می کنم و بوی شجره طوبی را می یابم، زیرا او زنی آسمانیست. //برگرفته از کتاب احادیثی در مورد بوسه// نوشته داوود احمدی// انتشارات صلوات قم// ۱۳۸۸//// برای چاپ یک کتاب و پول درآوردن چی ها که به پیامبرشون نمی بندند


    از امام باقر (علیه السلام ) روایت آمده كه فرمود روزی عایشه به اتاق محمد وارد شد و ناگهان دید وی با فاطمه همبستری میکند پس عصبانی شد و فریاد برآورد ای فرستاده خدا این چکاری است که با دخترت میکنی! رسول خدا لبخندی بر چهره افروخت و دست عایشه برگرفت و بر روی زانویش نشاند و گفت ساعتی پیش جبرئیل بر من وارد شد و گفت خدا از تو و فاطمه نطفه ای خواهد ساخت که مردمانی از شهر ری قرن ها بعد بواسطه وجودش بر سر و صورت خود میزنند! عایشه آیا تو میخواهی امر الله را اطاعت نکنم و در عذاب شوم؟

    پاسخحذف
  4. ملت قيور ايران توجو فرمائيد
    ملت قيور ايران توجو فرمائيد
    من هميدرزا اهمد آبادي هستم كه با شما تماس ميگيرم
    اين ويديو هم آخرين پيام من بربوت به موزوع ثينما ركث آبادان است
    https://www.youtube.com/watch?v=JE7loA0JH_M&feature=plcp

    آخرين حشدارم را به مديران و معاونين اين وب ثايت كه اض كافرون و بي دينيان هستن اعلام ميكنم
    اين ثايت ضد جمبوري اصلامي كه هزينه آن هزران هزار ميليارد دلار ميباشد توسط رجيم سهيونينيثتي پرداخت ميشود و زد جمبوري اثلاميست را، جم كنيد وگرنه ميام خونه همتون هتي اگه تو فرنگ هستيد و علي وار ، سر همتونو گوش تا گوش ميبرم
    پص به آقوش گرم اثلام بازگرديد هر چند كه در اين ثورت هم ، خواهيد مُرد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.