چهارشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۹۱

بدرفتاری سپاه با قربانیان زلزله و جلوگیری از ارسال کمک های مردمی به زلزله زدگان، رکورد جدیدی از بی شرفی خامنه ای است!

درست در زمانی که فکر می کنی رژیم به آخر مرز بی شرفی رسیده، برگ برنده ای رو می کند و رکورد بی شرفی  خودش را می شکند! اینبار با واگذاری پخش کمک ها و امداد به زلزله زدگان به سپاه و برخورد تند سپاه با زلزله زدگان این رکورد شکنی رخ داده است. 

این چند واقعیت را کنار هم بچنیم، هر کدام از این اقدامات،  یک پله از بی شرفی است!

-         عدم برنامه ریزی صحیح برای مقاوم سازی که جان هموطنان ما را در معرض خطر قرار داده است.
-         عدم کمک به زلزله زدگان، در حالی که آنها به آب و مواد غذایی دسترسی ندارند.
-         اجازه ندادن به کشورهای خارجی تا به زلزله زدگان کمک کنند! مثلا در مرز ایران، سگ های زنده یاب و کمک های مواد غذایی ترکیه، پشت مرز باقی مانده و اجازه ورود نیافت یا مثلا بیمارستان هوایی کشور قطر، اجازه ورود به کشور نیافت.
-         پخش نکردن اخبار زلزله و حتی پخش برنامه های شاد در صدا و سیما! یعنی اجازه نمی دهند مردم ایران بدانند چه بر سر هموطنان آنها آمده است!
تمام این کارها را که کنار هم می چینیم، می بینم که تنها اشخاصی جنایتکار چون چنگیز مغول، حاضر به چنین اعمالی هستند.

با مرور این اخبار، به این نتیجه می رسیم که خامنه ای و رژیم او، بی شرفی را به انتها رسانیده اند و  دیگر امکان ندارد هیچ کسی از این «پست تر» بشود! در همین افکار هستیم که می بینم، خامنه ای برگ برنده دیگری رو می کند و نشان می دهد که قادر به شکستن رکورد خودش در بی شرفی است!

بنا به گزارش ها، کار پخش کمک ها را به سپاه واگذار کرده اند، منطقه را به شکل نظامی درآورده اند ، سپاه مانع کمک های مردم به زلزله زدگان می شود (منبع:صدای آلمان)  و اجازه حضور خبرنگاران را نمی دهند!

البته رکورد جدید بی شرفی خامنه ای و رژیم، اینجاست که می خوانیم جنایتکاران سپاه پاسداران، با مردم مصیبت زده، بدرفتاری می کنند...! (منبع)

مسئولیت تمام اعمال سپاه، با فرمانده کل آن یعنی خامنه ای است، فعلا این آخرین رکورد بی شرفی خامنه ای است، تا ببینیم کی این رکورد را با یک بی شرفی دیگر، می شکند.

۴ نظر:

  1. این رفتار برادران سپاهی برایم قابل درک است. وقتی زلزله بم اتفاق افتاد تعدادی از دوستان پزشک در قالب گروههای امدادی بلافاصله به منطقه شتافتند اما به دلیل برخوردهای بسیار زننده برادران سپاهی و مانع تراشی های آنها مجبور به بازگشت شدند، بگذریم که چه نسبتهایی به آنها داده بودند. وظیفه سپاه در آن زمان استفاده بهینه از حادثه رخ داده جهت سیاه نمایی دولت خاتمی بود که آن را به نحو احسن انجام دادند. در زمان حاضر که خوشبختانه همه چیز تحت نظر آقا امام زمان در کنترل است البته برخورد با امدادرسانان اولویت اول نیست. بلکه با توجه به نزدیک بودن برگزاری کنفرانس سران عدم تعهد لازم است غائله پدید آمده هر چه زودتر خاموش گردد. نباید احدی از آسیب دیدگان فرصت اعلام وجود داشته باشد چرا که احتمال فراگیری اعتراضات همیشه هست.

    پاسخحذف
  2. BABA zelzele nabodeh enfejar hastei bodeh mitarsan kasi az tashaeshoat hastei bakhabar bshe dar mantaghe

    پاسخحذف
  3. خامنهه ای جاکش سرزده رفته دیدن زلزله زده ها البته بعد از ۷ روز که مردم نوشتند و گفتند
    جالب اینجاست که مردم زلزله زده همه هم سن و ریشو هستند یعنی از پادگان آورده شدند
    این کامنت من برای روزی نامهای جاکش ایران بود به ستون نظرات بازتاب و تابناک و خبر آنلاین
    بروید و افشا کنید .
    متن پیام من :
    جاکش ها چرا این مردم زلزله زده همه ریشو و یک سن هستند ؟ ننه جنده ها اینها که پاسدار هستند.

    پاسخحذف
  4. دوست من الان هم مساجدو امامزاده های موجود در ایران همان حکم توالت عمومی را دارند یعنی مراجعه کنندگان به آنها مردمی هستند که اکثرا برای قضای حاجت به این مکان ها می روند. شما اگر در خیابانهای تهران و شهرستان ها شخصی را دید که به خود می پیچد و از شما نشانی یک امامزاده و یا مسجد نزدیک را می خواهد بدانید برای راحت کردن خود سراغ آنجارا می گیرد. این را همه مردم می دانند و لزومی به پنهان کردن نیست /

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.