یکشنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۹۱

زلزله آدم ها را نمی کشد، ساختمان های غیر استاندارد هستند که آدم می کشند!

لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید:

-         با تکنولوژی کنونی دنیا، نمی توان زمان وقوع زلزله را پیشبینی کرد، و نه می توان جلوی وقوع آنرا گرفت. لذا تنها راه مقابله با آن، مقاوم سازی و کاهش بلایی زلزله است. در حقیقت خود زلزله آدم ها را نمی کشد، ساختمان های غیر استاندارد هستند که آدم می کشند!
-         حوزه علمیه قم، یکی از ثروتمندترین شرکت (!) های دنیا است! حوزه علمیه که در حقیقت یک دکان کلاه برداری است(!)، سالیانه تنها از دولت مبلغ هفتصد و شصت میلیارد تومان بودجه دریافت می کند(منبع). بماند که حوزه عملیه املاک و کارخانجات بسیاری دارد و کمک های بسیاری را از جاهای مختلف مانند رهبر ایران دریافت می کند!
-         در حقیقت مبلغ بودجه حوزه علمیه بسیار بیشتر از  بودجه بسیاری از کشورهای کوچک دنیا است!
-         یادم است یکی از مراجع تقلید گفته بود که حضرت زهرا جلوی زلزله تهران را گرفته است! همان موقع من نوشتم حضرت فاطمه هنگام وقوع زلزله در بم، کدام گوری بود و چه غلطی می کرد؟! (منبع)
-         گویا این مبالغ کلان بودجه، کفایت جیب گشاد ملاها را نمی کرده که آنها بودجه های مقاوم سازی و کمک به حادثه دیدگان زلزله را نیز می بلعند! بنا به این گزارش، حوزه علمیه قم و معاون بحران وزارت کشور، قراردادی را منعقد کرده اند که بر اساس آن، حوزه علمیه برای جلوگیری از وقوع زلزله دعا (!) می کند.
-          در این لینک می بینید که معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور که مسئول کاهش تلفات زلزله و مقاوم سازی در برابر زلزله است، بودجه سازمانش را صرف قرارداد با حوزه علمیه می کند تا ملا جماعت، برای نیامدن زلزله، دعا کنند...!!
-         بنا به گزارش یک منبع موثق، چهارصد نفر از زندانیان مشهد، در اعتراض به عدم پوشش خبری زلزله روزگذشته در آذربایجان، اعتصاب غذا کرده اند.

-----------------------------نوشته های دیگر دیروز من:





۶ نظر:

  1. این سایتی که به اسم birlik yolu در قسمت لینکهای وبلاگت قرار داده ای مطالبی می نویسد که از خواندن آنها حالت تهوع به آدم دست می دهد. نمی دانم هدفت از لینک دادن به این وبلاگ چیست. ولی مطالبی فوق العاده مشمئز کننده، تفرقه انداز، سرشار از دروغ و نژاد پرستی می نویسد. در کل لجن پراکنی می کند.

    شاهین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،
      اما رفتم و این وبلاگ را دیدم، مطالبش نژادپرستانه بود، لذا حذفش کردم.

      حذف
    2. مزدور حرامزاده اسرائیل (دلیل حرامزاده بودنت را قبلا گفتم)

      حذف
  2. خاک تو سرت بکنن!! این همه مردم موندن زیر اوار و مردن و عزیزاشونو از دست دادن که بهونه بدن دست شما ها واسه توهین به ائمه اطهار؟
    اسم خودتونو گذاشتین آدم؟
    فکر میکنین دارین حمایتشون میکنین؟ شما نمک به زخمشون میپاشین..
    فکر میکنی همون آدمایی که الان زیر یه خروار خاک خوابیدن اگه این توهینارو میشنیدن واست سوت و کف میزدن؟ خون گریه میکردن آقا خون!!
    مثلا داری از مردمحمایتمیکنی؟
    سگ تو اون حمایتت!
    ای تف به ذات شیطان صفته شیطان پرستت کس کش!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اعتقاد به همان ائمه احمق است که باعث این فاجعه شده است.

      اگر اسلام و حکومت اسلامی نبود و در ایران، شایسته سالاری بود، دولت یک برنامه ریزی درستی انجام داده بود و با مقاوم سازی، جلوی کشتار مردم را می گرفت...!

      بدبختی ما از همین ائمه است.

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.