سه‌شنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۹۱

افشای اسناد شرکت محسن رضایی و العقیلی در لندن/سران رژیم چگونه در لندن شرکت ثبت می کنند و به دلیل وجود تحریم ها پول درمی آورند؟!

تحریم ها اقتصاد ایران را به نابودی کشیده است، کار به جایی رسیده که کشورهای کوچک آفریقایی که تنها با ذره بین بر روی نقشه قابل رویت هستند، بیانیه می دهند و همکاری با ایران را ممنوع اعلام می کنند!

روسیه و چینT  این میان، بیشتر نفع را می برند، عملا ایران به مستعمره آنها تبدیل شده است، در نبود شرکت های پیشرفته غربی، شرکت های نفتی چین بدون داشتن تخصص و سابقه، قراردادهای ترکمان چای با ایران امضا می کنند و به شکل دوران قاجار، نفت ایران را به غارت می برند و میدان های نفتی ایران را تخریب می کنند.

در این نوشته، توضیح داده ام که چگونه ضرر حکومت این رژیم دیکتاتوری، بیش از 240 میلیون میلیارد (!) ریال است!

براستی، چرا سران رژیم اسلامی، از روند تحریم ها خوشحال هستند و در حقیقت زمینه روی دادن چنین تحریم هایی را فراهم می کنند؟!

در اینجا با مدارکی مستند، یکی از سران رژیم افشا می گردد، اما قبل از آن، چند نکته کوچک را یادآوری می کنم:

-         العقیلی کیست:
اگر در اینترنت چرخی بزنیم، می بینم که او قاچاقچی سیگار است، در فارس می خوانیم:
"محمد سعيد العقيلي كه افتخار خود را نداشتن شناسنامه ايراني مي داند و در كشور امارات زندگي مي كند در سالهاي دوره اصلاحات به عنوان بزرگترين وارد كننده سيگار به ايران درآمده و صاحب ثروتي افسانه اي گرديد. پس از رياست جمهوري احمدي نژاد و با پيگيري هاي وزارت اطلاعات، شبكه قاچاق وي كشف و تنها در يك مورد شرکت پخش عظیم به عنوان یکی از دهها شرکت وابسته به العقیلی،‌ به دليل عرضه خارج از شبکه ۶۳۰۵ کارتن سیگار به پرداخت ۹۳۵۷۸۴۴۰۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم شد."
-         ماجرای دعوای احمدی نژاد و محسن رضایی را به یاد داریم، احمدی نژآد درسخنرانی خود در قم، رسما محسن رضایی را به قاچاق سیگار به کمک العقیلی متهم کرد! (این هم لینک آن)
-         بر اساس اخبار ویکی لیکس، العقیلی به کارمندان سفارت آمریکا گفته است که سالیانه مبلغ سیصد میلیون دلار از محل فروش سیگار (بی آی تی) در ایران درآمد داشته که اکنون آنرا از دست داده است! (ترجمه و اصل آنرا در این لینک بیابید)
-         بعد از جنایات و کشتار انتخابات، محسن رضایی ابتدا رای مردم را ناموس خود خواند، اما بعد با بی ناموسی تمام(!)، تنها کاندیدای ریاست جمهوری بود که نتیجه انتخابات را پذیرفت و در مراسم تحلیف احمدی نژآد هم شرکت کرد. (منبع)
-         بعد از ماجرا بود که احمدی نژاد، علی رغم اینکه گفته بود العقیلی با کشتن پلیس، به ایران سیگار قاچاق می کند، رسما اجازه داد العقیلی، باز کار قاچاق سیگار در ایران را ادامه دهد! در این نامه زیر می بیند که احمدی نژاد اجازه داده است العقیلی مجددا نمایندگی شرکت (بی آی تی) را پس بگیرد! یعنی فقط در یک جا،  شریک محسن رضایی به صورت سالیانه سیصد میلیون دلار دستخوش گرفته است! (این لینک به توضیحات بیشتر و تصویر نامه احمدی نژاد انتهای این  نوشته)
-         شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، یکی از شرکت هایی است که توسط اتحادیه اروپا و آمریکا به دلیل مشارکت در برنامه موشکی و اتمی، تحریم شده است. (منبع)
-         شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به حمل کمک های نظامی رژیم ایران به دولت بشار اسد و تامین اسلحه برای سرکوب مردم سوریه نیز متهم است. (روزآنلاین)
-         شوهر دختر خاله  محسن رضایی، شخصی است به نام دکتر مهدی شمس! در زیر تصویر ایشان را می بیند که جزو هیات مدیره شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.(لینک)
-         آقای مهدی شمس، دوازده شرکت تجاری در لندن دارد، این هم اسناد آن!
-         شرکتی به نام یونی کپیتال در لندن ثبت شده است که مشخصا برای دور زدن تحریم ها است! این سند ثبت شرکت  و این هم سایت شرکت
-         در شرکت فوق،  اقای سعید العقیلی نیز حضور دارد، اینجا را ببیند.  سند حضور العقیلی در این شرکت
-         این شرکت (که سعید العقیلی و آقای شمس) حضور دارند، شرکت بزرگی است، در حقیقت برای رد گم کردن تحریم ها ثبت شده است و می بینم که صحبت از چند صد میلیون دلار پول در آن است. اینجا را ببیند. دیدن این مدرک درباره شرکت دیگر آقای شمس، خالی از لطف نیست...!
در واقع این شرکت، ثبت شده تا از امکانات شرکت کشیترانی جمهوری اسلامی استفاده کند و مثلا تحریم ها را دور بزند، صد البته مشخص است که شرکت کشتیرانی ایران، با میلیاردها دلار سرمایه، در اختیار این شرکت قرار می گیرد تا صاحبانش، پول کلانی به جیب بزنند! 

در واقع می بینم که شرکت فاسدی چون العقیلی، و یا سیاستمداری چون محسن رضایی، دست به دست هم می دهند و از کنار تحریم ها و یا کشتار مردم  آزادی خواه ایران در خیابان های تهران، سود می برند و از بدبختی و بیچارگی مردم ایران  پول در می آورند...! 

سوال من این است، اگر در ایران دولت دمکراتی بر سر کار بود و تحریمی در کار نبود، چگونه اقای شمس و العقیلی و محسن رضایی  موفق می شدند در انگلیس شرکت ثبت کنند و کار شرکت کشتیرانی را در انجا انجام دهند و پول به جیب بزنند؟! 

لذا به راحتی می توان دید چرا سران رژیم از این تحریم ها سود می برند، در حالی که مردم زلزله زده آذربایجان، از کمترین امکاناتی برخوردار نیستند، در حالی که مردم ایران در آستانه این هستند که دچار فقر غذایی شوند و مثلا مرغ در کشور پیدا نمی شود، افرادی چون العقیلی و محسن رضایی، از کنار تحریم، جیب مبارک را پر پول می کنند!


چند نوشته ای که درباره قاچاق سیگار توسط محسن رضایی، با یک سرچ سرسری پیدا کردم: /رییس مجلس می گوید سپاه شصت تا بندر خصوصی دارد و قاچاق می کند +/ رجا نیوز می گوید محسن رضایی و العقیلی قاچاق سیگار می کنند+ /مرگ مشکوک احمد رضائی، پسر محسن رضائی فرمانده پیشین سپاه پاسداران در تاریخ 12 نوامبر گذشته در اتاق شماره هجده، طبقه بیست و سوم ، هتل گلوریا در دوبی، از یک جنگ خشن میان قاچاقچیان سیگار در ایران پرده برداشت./ روزآنلاین درباره نقش محسن رضایی در قاچاق سیگار می نویسد 


توضیح: یکی از دوستان عزیز  این مدارک را برای من ارسال کرده است و خواستار افشای آن در اینجا شده است.




۱۴ نظر:

  1. گمنامیان عزیز،

    من مدرکی دال بر حضور رضایی در قاچاق سیگار ندیدم. البته این دلیل بر عدم فعالیت اقتصادی ایشان در این رژیم کثیف اسلامی نمیشه، ولی خب، تیتر و مستندات باهم نمیخوانه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شوخی می فرمایید عزیز!؟؟!

      اینکه اظهر من الشمس است که سپاه دارد قاچاق سیگار را می کند!

      اینجا را بخون، رییس مجلس می گوید سپاه شصت تا بندر خصوصی دارد برای قاچاق!

      http://directaction.org.au/issue36/iranian_parliament_endorses_presidents_cabinet_nominations


      ” This was widely interpreted to be a reference to the IRGC. In 1999, Mehdi Karrubi, then speaker of the Majlis, made public some of the IRGC’s smuggling activities through 60 unauthorised docks that it controlled.

      یا این گزارش روزآنلاین رو بخون که در باره نقش محسن رضایی و قاچاق سیگار است!
      http://www.roozonline.com/persian/news/newsitem/archive/2008/april/21/article/-27583cf8c5.html


      یا اینجا:
      http://www.insideiran.org/media-analysis/khamenei-attempts-to-calm-rising-tension-between-ahmadinejad-and-irgc/

      یا اینجا: http://parsdailynews.com/92839.htm
      مرگ مشکوک احمد رضائی، پسر محسن رضائی فرمانده پیشین سپاه پاسداران در تاریخ 12 نوامبر گذشته در اتاق شماره هجده، طبقه بیست و سوم ، هتل گلوریا در دوبی، از یک جنگ خشن میان قاچاقچیان سیگار در ایران پرده برداشت.

      یا اینجا
      http://balatarin.com/permlink/2008/4/22/1282297


      بسته یا بازم لینک بگذارم!؟!؟!؟!؟!؟

      حذف
    2. ۱- محسن رضایی سالهاست که توسط خامنه ای از سپاه (برادران قاچاقچی) کنار گذاشته شده است.
      ۲- روز آنلاین تنها اتهامات احمدی نژاد راستگو و حامیانش رو بازتاب داده است.
      ۳- پارس دیلی مدرکی دال بر همکاری رضایی با شرکتی که در لندن به کار قاچاق میپردازد ارائه نداده است.

      دوست عزیز، من افشاگری های شما خصوصن در زمینه مذهب را بسیار مفید میدانم و هدفم از این نقد، ارتقاء سطح این وبلاگ و نه دفاع از کسی است که بعد از انتخابات ۸۸ پشت مردم را خالی کرد و به دامن ولی فقیه پناه برد.

      پاینده باشید،

      حذف
    3. عزیز جان،

      نظر شما را به هر روی ارج می نهم گرامی،

      سپاس گذارم کامنت مجدد شما هم هستم.

      اما،
      العقیلی شریک محسن رضایی است، مدارکش در بالا هست.
      نامه اخیر رییس دفتر احمدی نژاد (که آخر این نوشته آورده شده است) به صراحت نشان می دهد به او اجازه داده شده است به قاچاق سیگار بپردازد!!

      یعنی هنوز محسن رضایی دارد قاچاق سیگار می کند!

      وقتی احمدی نژاد در اینجا می گوید قاچاق سیگار دست برادران قاچاقچی سپاه است، و العقیلی هم دارد قاچاق می کند، دیگر همه چیز مشخس است...!

      http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D9%82%D8%A7%DA%86%D8%A7%D9%82%DA%86%DB%8C

      حذف
  2. گمنامیان جان
    اینجا لینک شده است
    http://balatarin.com/permlink/2012/8/21/3124737

    پاسخحذف
  3. گمنامیان جان، باز که آس رو کردی.

    آدم می ماند بعضی موقعها این ها را از کجا پیدا می کنی.
    مثل اون لینکت شد که خبرگزاری فارس را کنفت کردی

    پاسخحذف
  4. گمنامیان جان،

    از کجا می دانی که این مهدی شمس، پسرخاله محسن رضایی است؟ من روی اینترنت سرچ کردم، چیزی پیدا نکردم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فرهاد عزیزم

      در بالا توضیح داده ام، من تنها این مطالب را کنار هم گذاشته ام، یکی از دوستان وبلاگ نویس این اطلاعات را به من داده است.

      به او اعتماد دارم، چندین سال است که او را می شناسم و لذا بنا به گفته او، این مطلب را اینجا نوشته ام. منبع من هم در رابطه با رابطه خویشاوندی محسن رضایی و آقای شمس، خود این دوست وبلاگ نویس من است.

      حذف
  5. کاش ما یاد میگرفتیم فرق افشاگری با سند رو با از نقل قول از فلانی یاد بگیریم. آخه کجای این افشاگریه مرد حسابی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،
      شما اگر روی بخش های آبی رنگ نوشته، کلیک کنید، به سند مربوطه راه پیدا می کنید!!

      حذف
  6. خدا کنه فقط قاچاقچی باشن قاچاقچی یه دیقشونه اینا قاتلن

    پاسخحذف
  7. دوست عزيز
    من براى دوست وبلاگ نويس شما هم پيغام گذاشتم كه بى جواب ماند. سؤال من در رابطه با خويشاوندى محسن رضائى با مهدى شمس است. اگر اين دوستتان ميتواند مدركى ارائه كند بسيار سپاسگزار ميشوم
    موفق باشيد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      من نویسنده این مطلب نیستم

      در بالا توضیح داده ام، من تنها این مطالب را کنار هم گذاشته ام، یکی از دوستان وبلاگ نویس این اطلاعات را به من داده است.

      به او اعتماد دارم، چندین سال است که او را می شناسم و لذا بنا به گفته او، این مطلب را اینجا نوشته ام

      از او در اینباره خواهم پرسید و همین جا برای شما می نویسم.

      حذف
  8. عالی دمت گرم از وقتی بالاترین شد آشغالترین دیگه کمتر از این خبرای داغ به گوشمون میرسید کاش یه وبلاگی سایتی چیزی بود که کار بالاترین رو میکرد و میشد مثل قبل وبلاگهای خوب و خبرای دسته اولو راحت پیدا کرد و البته دوستای با حال
    اجرت ننه آغا هم در دنیا هم در آخرت:))

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.