جمعه، مرداد ۱۳، ۱۳۹۱

حتی اگر خامنه ای هیچ جنایتی هم نکند، همین حضور بی کفایتش در مصدر قدرت به معنای به خطر انداختن جان ده ها میلیون انسان است...!

خامنه ای برای ماندن در قدرت و ادامه غارت کشور ایران، از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است، از کشتن آزادی خواهان و تجاوز جنسی و شکنجه گرفته تا بخشش منابع زیر زمینی نفتی ایران به چین و روسیه تا از او حمایت کنند. 

در یکی از نوشته های گذشته خود، با یک ضرب و جمع ساده، نتیجه گرفته بودم که تنها در این چند ساله، مبلغ یکصد و شصت هزار دلار از جیب هر ایرانی به غارت رفته است! (اینجا آنرا بخوانید یا اینجا را)

حال تصور کنیم که خامنه ای، دست از جنایت برداشته و دیگر ندا و سهراب ها را در خیابان نمی کشد، اما باز به صرف اینکه در مصدر قدرت قرار دارد، مشغول جنایت علیه بشریت است!

شاید تنها مرگ بتواند به زندگی ننگین این آدم کثیف پایان دهد!

معاون وزیر کشور اخیرا گفته است:

"رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به ضرورت مقاوم‌سازی بافتهای فرسوده گفت: در حال حاضر حدود 72 هزار هکتار بافت فرسوده شهری و روستایی با جمعیتی بیش از 10 میلیون نفر در سطح استانهای مختلف کشور وجود دارد."

به دیگر عبارت، ده میلیون انسان در ساختمان هایی زندگی می کنند که حتی یک زلزله پنج ریشتری می تواند آن ساختمان ها را فرو بریزد و بکشد!

در کشوری که نود و پنج درصد آن زلزله خیز است، این یعنی یک فاجعه تمام معنا! مانند این است که جان ده میلیون انسان، به طنانی سست بند است و هر لحظه امکان پاره شدن آن است!

بدون شک هر نظام مردمی که بر سر کار باشد، فورا این انسان ها را از این بافت ها خارج می کند (حتی اگر به قیمت ساکن کردن آنها در خانه های موقت باشد) و فورا در یک برنامه ملی، این مناطق را بازسازی می کند. ایران کشور فقیری نیست که مردمش مجبور به تحمل چنین خطری باشند. 

افسوس که این رژیم بی کفایت و فاسد، نه شعورش را دارد، نه جان مردم ایران برایش مهم است!

 رژیم فاسد و بی کفایت، برای جلوگیری از وقوع فاجعه، با حوزه علمیه قم قرارداد می بندد  و پول کلانی را به ملاها می دهد تا آنها برای جلوگیری از وقوع زلزله دعا کنند..!


به دیگر عبارت، تنها سر کار ماندن خامنه ای، به معنای به خطر افتادن جان ده میلیون نفر از هموطنان ما است...!

(این تصویر تقلبی نیست، واقعا تصویر خبرگزاری است، باور ندارید، سرچ کنید!)

-------------نوشته های مرتبط با موضوع زلزله در این وبلاگ








------------------------------نوشته های دیگر چند روز پیش این وبلاگ:








  


۲ نظر:

  1. آقای گمنامیان

    وعده های داده بودید که سایت جدید راه اندازی کردهه و |آماده است و دوباره وعده دادید که به زودی .... آیا فکر نمیکنید باید کمی رو راست باشید و حقیقت را بکویید چرا این همه وعده های پوچ میدهید ؟

    آیا شما از چیزی میترسید ؟

    پاسخحذف
  2. http://balatarin.com/permlink/2012/8/3/3107288

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.