یکشنبه، آبان ۱۲، ۱۳۹۲

این تصویر، نشان از فاصله عمیق بین صدا و سیمای رژیم با واقعیت های جامعه است!

سی و اندی سال است که صدا و سیمای رژیم، تلاش کرده اسامی اصیل ایرانی را با جرم و جنایت پیوند دهد. سی و سه سال است که تمام شخصیت های خوب فیلم ها اسامی اسلامی دارند، اما شخصیت های بد فیلم، همه  سهراب و رستم و سیاوش و آرش هستند!

در حقیقت، رژیم تلاش داشته بدینوسیله، القا کند که افرادی که اسامی اصیل ایرانی دارند و از خانواده های مذهبی نمی آیند، معمولا افرادی خلاف کار هستند.

حال نگاهی به این گزارش از روزنامه رژیم بیاندازید، می بینید که تمامی افراد خلاف کاری که دستگیر شده اند، اسامی اسلامی دارند...!!

ذکر این نکته ضروری است، اصولا بین اسم فرد و شخصیت او هیچ ارتباطی وجود ندارد، یک نفر می تواند نامش محمدرضا شجری پور باشد، اما وبلاگ نویسی باشد که جانش را برای آزادی و نقد اسلام به خطر می اندازد! 

اصولا نمی توان بر اساس نامه فرد، بر روی شخصیت او قضاوت کرد و این کار زشت و زننده ای است.




نوشته های چند روز گذشته:  


دو:  
غده ای سرطانی در شورای ملی، با نام عباس فخرآور/ با این غده چرکین چه باید کرد؟




و چند نوشته اخیر این وبلاگ:





  



۲ نظر:

  1. بسمه تعالی
    باسلام به امام زمان (عج) و یاورش سید خراسانی.
    محمد ابوالقاسمی کنی از بچه حزب اللهی های فرهیخته ساکن بلوارفردوس تهران هستند که بنا به عشقی که به ولایت دارند در جریان فتنه 88 هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده و در منکوب ساختن فتنه گران و شورشیان خیابانی از هیچ اقدامی دریغ نکردند. برادرانشان هم افتخار فعالیت در منکوب ساختن منافقین و اشرار تجزیه طلب کردستان دارند.
    لذا منافقین و معاندین نظام اخیرا در اینترنت و سایر نقاط دست به هتک حرمت ایشان و خانواده ابوالقاسمی کنی زده اند و به ایشان ممد دستگاه و خایه مال و لات عربده کش و لات فحاش و نوکر استبداد و فرهیخته شهرنو ,و ابول کس قرنه گفته اند که با این اطلاعیه دوستداران ایشان روشن می نمایند که ایشان همواره در التزام ولایت فقیه بوده و برای حفظ نظام از هیچ کوششی دریغ نکرده اند. و تا خون دارند از نظام ولایت فقیه و بچه های انصار حزب الله پشتیبانی خواهند کرد.
    لازم به ذکر است ایشان ار ااقوام باقری کنی هستند . باقری کنی از اقوام نزدیک حضرت امام خامنه ای هستند و یاور رئیس جمهور محبوب مردم آقای احمدی نژاد و یاور سعید جلیلی دیپلمات ورزیده مذاکرات اتمی می باشند.
    نصر من الله و فتح قریب

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امام زمان ؟بنده با تمام توان به ریخت این امام زمان و توی جاکش ریدم اخه توی انگل دین فروش مگه خر تو رو زاییده که این اراجیف و میبافی البته محرمه یادی هم از حسین تشنه لب کنم و بشاشم به لب های پاره شدش عین کوس فاطمه زهرا التماس دعا

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.