یکشنبه، تیر ۰۹، ۱۳۹۲

چشم بگشایید، فقط احمدی نژاد با تقلب از صندوق بیرون نیامد، حسن روحانی نیز با تقلب رییس جمهور شد...!

عزیز من، تقلب فقط بالا و پایین کردن رای مردم نیست! برگزاری انتخابات فرمایشی و حذف کاندیدها، مهمترین نوع تقلب است..! 

در فضای مجازی دیده می شود که برخی از هموطنان، در دفاع از شرکت در انتخابات می گویند که شرکت در این انتخابات، فواید بسیاری داشته است، و این یک قدم به جلو است که خامنه ای به رای مردم تمکین کرده و دیگر جرات تقلب نیافته است.

ناچارم به این دوستان یادآوری کنم که:

یک- خامنه ای به رای مردم تمکین نکرده است:

به یاد داشته باشید که وقتی می گویند  به رای مردم تمکین کرد، یعنی اینکه نظر مردم را پذیرفت!!

آیا نظر مردم، رییس جمهور شدن یک آدم متقلب و آدم کش، مثل حسن روحانی بوده!؟ خیر!!! خواست و نظر مردم ایران، اعتلای حقوق بشر و دمکراسی در این کشور مصیبت زده است، مردم به جنایتکاری به نام حسن روحانی اعتماد ندارند و او را نماینده خود نمی دانند....!!

یک انتخابات، زمانی سالم است و برگزار کننده (خامنه ای) به نتیجه آن و نظر مردم تمکین کرده، که اولا نامزدها حذف نشوند و دوما، در سایه آزادی بیان برگزار گردد...! 

دو- در این انتخابات، تقلب بسیار مهمی وجود داشت:

در همین انتخابات نیز تقلب بسیاری وجود داشت، مهمترین و اساسی ترین تقلب زمانی بود که نماینده های واقعی مردم ایران توسط شورای نگهبان حذف کردند و چند نفر از عمال رژیم را به عنوان نامزد، جلوی روی مردم ایران گذاردند...!!

این انتخابات، از پایه و اساس تقلبی بود!



این داستان کوتاه و طنز را نیز امروز نوشته ام، به این امید که لبخندی بر لب شما بیاورد: 

۲۰ نظر:

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    هست کلید چاه نفت رژیم

    پاسخحذف
  2. خونی که در رگ ماست
    هدیه به رهبر ماست *

    * استعاره از انتخاب ماستی و آب‌دوغ خیاری حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی خامنه‌ای به رهبری و جعل مدرک آیت اللهی

    خونی که عادت ماهانه است
    هدیه به رهبر فرزانه است

    پاسخحذف
  3. کلید نشانه دیوثی

    سوئیج بازی یا به اصطلاح امروزی ضربدری روشی برای رفع شهوت با تعویض همسر با دیگری است.
    اما ضربدری یا سوئیچ بازی سیاسی چیست؟
    برای مثال فردی که سرهنگ نیست و حقوقدان است و ادعا می‌کند که گازانبر در جعبه ابزار او نیست. با وعده هایی مردم را به همراهی با خود ترقیب می‌کند و با شرکت مردم در انتخابات به نظام مشروعیت می بخشد.
    پس از آن، نوبت دفع شهوت سیاسی است که با انتخابات به آن رسیده است. فقط و تنها فقط، با اعلام سرسپردگی محض به ولایت فقیه و اعلام اجرای تمام رهنمودهای رهبری و تعویض سوئیچ می توان از سد شورای نگهبان گذشت.
    در هنگام تنفیذ ریاست جمهوری سوئیچ بازی سیاسی انجام می‌شود. رییس جمهور منتخب به مردم پشت کرده و آنها یا همان شرکای سیاسی خود و خواسته های آنها را به بیت رهبری می فروشد.و اجرای وعده‌ها یا عدم اجرای آنها را به رهنمودهای داهیانه واگذار میکند.
    در عوض پُست پَست ریاست جمهوری اسلامی را بدست می‌آورد.

    پاسخحذف
  4. خفههههههههههههههههههههههه شیییییید

    پاسخحذف
  5. TA ESLAM,E,,...JANI,,,,DAR,,,,IRAN,,ZAMIN,,,,HAST,...HAMIN,...ASAT

    پاسخحذف
  6. لطفن کسی به جای مردم صحبت نکنه، زشته! بیخودی نیست ترکیبات جدیدی از اپوزیسیون ابداع شده که دقیقن شایسته هرکسی هست که به جای مردم حرف بزنه حال می خواهد عطما باشه یا من یا شما. شادی مردم در همه شهرها و کوره دهات را کور شود آن که نتوان دید. فریب هم خورده باشند خودشون می دونند.

    پاسخحذف
  7. دوست گل من در این که یکی مثل روحانی گزینه ایده آل نیست و انتخابات در کشور آزاد نیست و... کسی شک نداره رو این حساب حرف های شما باز گویی مشکلاتی است که همه بلدیم و شما فقط زحمت بیهوده تکرار هزاران باره آن رو کشیدید
    ممنون می شوم به جای این داستان سرایی ها راه کاری برای حل این داستان ها بدید فقط خواهشا راه حل بدید که مثل داستان گربه و زنگوله نباشه و خودتون هم توان اجرا اون رو داشته باشید یا مثل راه حل مسخره برخی از دوستان که دلشون خوشه که با قهر کردن طرف مقابل خجالت می کشه و حق رو به شما میده نباشه

    پاسخحذف
  8. تا این رژیم سایت های : بالاترین ، روز ، و پیک نت توده ی را داره هیچ غمی در خارج کشور نداره ، خود شما هم تحت تاثیر این سایت ها باور کردی که ٧٠% مردم رای دادند ؟ اینها به زور تبلیغات میخواهند به مردم بچپانند که رای دادید رقص ١٠٠ هزار نفر را در تهران ١٠ میلیونی شادی ملت نام گذاری میکنند و و و و ،،،،،،،راستی میدانستید وزارت اطلاعات رژیم بخش های اصلاح طلب و توده ای و اکثریتی داره ؟ میدانستید فرخ نگهدار که با افتخار رای داد پیمانکار ساختمانی رژیم در ونزولا هست ؟ میدانید مسعود بهنود ........ بله ؟ ما ملت همیشه عقلمان از عقب میاد به روز نیست .

    پاسخحذف
  9. تقلب گسترده در انتخابات

    برغم آنکه بیشتر ناظران و مردم عقیده دارند که انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ بدون تقلب بوده است شواهد امر نشان از تقلبات در سطح بسیار گسترده همچون انتخابات گذشته دارند.

    طبق آمار رسمی‌ اعلام شده بیش از ۳۶ میلیون نفر در این انتخابات شرکت کرده اند، اما شرکت یک جمعیت ۳۶ میلیونی در یک حرکت که حداقل ۱ ساعت به طول خواهد انجامید چه مفهومی دارد؟ چطور میتونیم این ادعای مشارکت گسترده ۳۶ میلیونی را راستی‌ آزمایی کنیم ؟

    ۳۶ میلیون نفر رقم بسیار بزرگ و غیر قابل تصور هست ، جمعیت تمام ایران در سال ۵۷ است ، یا نیمی از جمعیت کنونی‌ ایران آیا به اندازه تمام جمعیت ایران در سال ۵۷ در این انتخابات شرکت کردند؟ آیا براستی از هر ۲ نفر ایرانی‌ ۱ نفر رای داد؟ حتی با احتساب کودکان و نابالغین؟

    تا زمانی‌ که این نظام بر سر کار هست جعل آمار‌ها به شکل گسترده ادامه خواهد یافت و ما هیچ تصوری از مشارکت ۳۶ تا ۵۰ میلیونی نخواهیم داشت.

    ۳۶ میلیون نفر اگر در یک صف با هر نفر حدود ۱ متر در نظر بگیریم (۳۵ سانتیمتر برای عرض فرد و حدود ۳۰ سانت از جلو و پشت ) ،صفی به طول ۳۶ هزار کیلومتر یعنی‌ ۳ بار قطر کره زمین میشود یا ۳۶۰ استادیوم ۱۰۰ هزار نفری.

    میبینیم که حضور ۳۶ میلیونی هیچ تناسبی با خلوتی حوزه‌های رای گیری انتخابات اخیر ندارد با توجه به اینکه تا بعد ازظهر هیچ استقبالی نشده بود تنها در دقایق و حتی اگر بگوییم در ساعات پایانی با یک یورش چند میلیونی افراد بر انگیخته احساسی‌ آرا را به صندوق‌ها ریختند ، آن‌هم ۲ انتخابات همزمان که بیشتر آرا برای انتخابات شورای شهر‌ها بود.

    شاید اگر در نظر بگیریم که ۶۰ هزار صندوق رای‌گیری وجود دارد و با سر شکن شدن ۳۶ میلیون کمی‌ عادی به نظر بیاید ،اما حقیقت آن هست که جعل آمار حتی شامل تعداد صندوق‌های رای گیری هم میشود و بیش از نیمی از آنان صوری و روی کاغذ وجود دارند و در کنار آنان صد‌ها یا حتی هزاران صندوق رای گیری که سیار برای مناطق دور افتاده یا ثابت که تعداد آرائی آنان به ۱۰ هم نرسید.

    برای راستی‌ آزمایی نتیجه انتخابات نگاهی‌ اجمالی به حضور اینترنتی ایرانیان و مشارکت آنان می‌اندازیم.

    طبق آمار‌های رسمی‌ بیش از ۴۶ میلیون نفر به اینترنت دسترسی‌ دارند و با وجود موبایل‌های هوشمند دیگر نیازی به داشتن کامپیوتر در خانه هم نیست ،پس بر همان مبنا تقریبا همه واجدین شرایط رای دادن ، امکان حضور و مشارکت را به شکل اینترنتی در نظر سنجی‌های گوناگون اینترنتی یا حمایت از یک کاندیدا در فیسبوک و یا ...را داشتند.

    با در نظر گرفتن اینکه در روز‌های مشرف به انتخابات،همه فیلتر‌ها و موانع برداشته شد و هیچ مشکلی‌ برای دسترسی‌ به نیترنت وجود نداشت، پس می‌توان یقین داشت که همه کسانی‌ که براستی قصد شرکت در انتخابات را داشتند امکان حضور اینترنتی و فیسبوکی را هم داشتند و حداقل درصدی از آنان به عنوان شخص و نمونه از کًل باید به این شکل حضور و علاقه خود را نشان میدانند.

    اما حضور ایرانیان در مشارکت انتخاباتی اینترنت بسیار کمرنگ بود ،در یکی‌ از معتبرترین سایت‌های نظرسنجی که گویا بیشترین آمار مشأرکت را به خود اختصاص داد تعداد رای دهندگان بار اول ۶۷ هزار نفر و بار دوم که پس از انصراف دو کاندیدا صورت گرفت تنها ۳۱ هزار یعنی‌ به نصف تقلیل یافت که دلیل این اختلاف آرا را باید در دستوری بودن بین کارمندان ادارات و ارگان‌ها جستجو کرد.

    پاسخحذف
  10. ....

    از این بین ۳۱ هزار رای به روحانی اختصاص یافت یعنی‌ حدود همان تعدادی که سایت روحانی در فیسبوک را لایک زده بودند که این تعداد اکنون به نزدیک ۵۰ هزار نفر رسیده است که باز در مقایسه با پیج هایی مانند پارازیت که بیش از ۱ میلیون و صد و پنجاه هزار نفر هوادار دارند بسیار ناچیز است.

    سایت " رای ما " کاسپاروف نیز مکان معتبر و شناخته شده دیگری بود که باز هم تعداد شرکت کنندگان حدود ۴۰۰۰ نفر بیشتر نشد .

    در روز انتخابات که می‌بایستی طرفداران روحانی در پیج ایشان فعالیت گسترده‌ای نشان دهند کامنت ه بیش از ۲۵۰۰ لایک زده نشد در حالیکه در پیج تفریحی فقط یک کامنت بیشت از ۳۲ هزار لایک در همان روز زده شده بود ، یعنی‌ که ایرانیان در اینترنت حضور داشتند اما علاقه‌ای به شرکت در رای گیری به هیچ شکل نداشتند ،البته پس از پیروزی تعداد لایک‌ها اندکی‌ افزایش یافته است به متوسط ۳۰۰۰ لایک رسیده است.

    مسئله دیگری که تقلب گسترده و بی‌ وقفه نظام و مهندسی‌ کردن همه انتخابات در طول ۳۴ سال گذشته ثابت می‌کند ، محرمانه نگاه داشتن آمار آرا به تفکیک صندوق‌های رای است.

    به جز یکی‌ ۲ مورد که آن هم با تاخیر زیاد آرا صندوق‌ها به تفکیک ،این‌بار هم چنین آماری ارائه نشد.

    نکته اخر جلوگیری از حضور خبرنگاران خارجی‌ در انتخابات اخیر بود.

    اعلام نتایج اخیر انتخابات با تاخیر غیر قابل توجیهی‌ ارائه میشد که نشان از سر هم بندی و آمار سازی آن بود اما آنچه که روی داد نسبت آرا رای دهندگان تا حدودی حفظ شد و همین موضوع این توهم را به وجود آورد که انتخابات سالم و بدون تقلب بوده است.

    علاوه بر آنکه انتخابات شورا‌های شهر هم با آن آمیخته شد تا حضور مردم گسترده تر به نظر آید و اگر فقط انتخابات ریاست جمهوری برگزار میشد مشارکت و حضور مردم باز هم بسیار کمرنگتر میشد.

    اما براستی چه تعداد در این انتخابت شرکت کردند؟ چطور میتونیم تخمینی تقریبی از تعداد شرکت کنندگان به دست بیاوریم؟

    ۲ روز پیش تظاهرات گسترده‌ای در برزیل انجام شد که نزدیک به ۲۴۰ هزار نفر در شهر‌های مختلف در آن شرکت کردند، برای یک برآورد واقعی‌ از ۲۴۰ هزرر نفر میتونیم به ارقام میلیونی تعمیم دهیم ، عکسی‌ از تظاهرات ریو وجود دارد که تعداد افراد شرکت کننده در تظاهرات کمتر از ۱۰۰ هزار نفر اعلام شده است، در مقایسه با آمار‌های نظام از حضور میلیونی تفاوت چشمگیری به چشم میخورد، نظامی که مدعی حضور ۳ میلیونی در میدان شهیاد یا ۴ میلیونی در میدان ژاله میشود به این نتیجه میرسیم که در نظام به شکل سنتی‌ آمار همیشه ۱۰ تا ۲۰ برابر رقم واقعی‌ اعلام میشود ، چه در انتخابات بی‌ رمق دقیقه ۹۰ ، ریاست جمهوری ۹۲ ، چه در تظاهرات و اجتماعات دیگر وابسته به نظام.

    نتیجه آنکه این نظام از ابتدا به شدت منزوی بوده و انتخابات که تنها نقطه قوت نظام برای اثبات مشروعیت خود از آن سود جسته با کمک جعل نجومی آمار‌ها صورت گرفته و چناچه یک انتخابات واقعی‌ در ایران انجام پذیرد حقایق تکان دهنده ۳۴ سال اخیر فاش خواهد شد و دنیا پی‌ خواهد برد که نظام هیچ گاه پشتوانه مردم نداشته و همه آمار‌ها ساختگی بوده است و حداکثر شرکت کنندگان در انتخابات نظام هیچ گاه از چند میلیون نفر ( ۳ تا حداکثر ۷ میلیون - به جز انتخابات ۲ خرداد ) بالاتر نرفته بود ، که آن هم بیشتر دستوری و وابستگان خود نظام تشکیل میداده اند ، سرانجام مشروعیت ساختگی بر مبنای آمار ساختگی.

    اگر روزی آمار واقعی‌ افشا شود خواهیم دید که روحانی برگزیده چند میلیون نفر ( بین ۳ تا ۴ میلیون رای) بیشتر نیست .

    پاسخحذف
  11. jomhouri,ye--.federale--.iran--.tanha--.rahe--nejate--.iran--.ast--.moris1315@gmail.com--.

    پاسخحذف
  12. آقای محترم . کسانی که رای دادند دقیقا مطلع بودند که در نهابت اگر رای هم ندهند وزارت کشور نمی آید اعتراف کند که مثلا 60 درصد رای ندادند. شما الان می فرمایید که اکثریت مردم ایران رای نداده اند .
    1- بعنوان یک ایرانی سساکن ایران که اهل رای دادن بخاطر وظیفه شرعی نیستم می توانم تایید کنم که اکثریت مردم ایران (تعدادش رو بحث نمی کنم ) در این انتخابات رای دادند .
    2- هم اینکه اصلا حق با شماست .رای ندادند. شما بیا ثابت کن که رای ندادند! چطوری می خوای ثابت کنی و آمار رسمی یک حکومت مورد پذیرش سازمان ملل و مجامع جهانی رو رد کنی ؟! با چهار تا عکس و مقایسه؟! تحصیلات شما چیه؟ نمی دونین آمار گرفتن راه و روش قاعده خودش رو داره و رد یا تایید یک موضوع آماری احتیاج به دلایل ریاضی قوی و مستندات مکتوب داره؟! اگر فکر می کنی این آمار غلطه چرا شما و دوستان محترم مثل معترضین 4 سال پیش نیومدین اعتراض کنین که چرا آمار غلط می دین ؟!اصلا جطور با اینکه هیجکس رای نداده و روحانی 4-3 میلیون رای داره مشروعیت حکومت کم نشد و دنیا هم تازه استقبال کردند ؟! چطور با یک چنین تقلب واضحی اون جماعت میلیونی که همه به چشم دیدیم فردا شب انتخابات ریختن توی خیابون و تا 4 صبح می زدند و می رقصیدند ؟! نمی شد بجای رقصیدن به تعداد آرای اعلام شده اعتراض کنند ؟ً!!!
    دوست عزیز شما الفیای دموکراسی رو هم بلد نیستین . اگر بلد بودین بجای این داستانهای بی سر و ته می پذیرفتین که اکثریت مردم ایران به درست یا غلط بر خلاف فکر شما رفتار کردند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تایید دنیا و استقبال دنیا را شما از کجا اورددید؟ پس حتما همه دنیا جشن گرفتند و ریختند تو خیابون‌ها . این چه تبلیغاتی در ایران که خیال می‌کنید محور دنیا سید علی‌ و نظام اسلامی است؟ مردم عادی دنیا اصلا نفهمیدند که در ایران انتخابات صورت گرفت و اصلا بودن یا نبودن این نظام برایشان فرقی‌ ندارد و هیچ خبرنگار خارجی‌ ویزا دریافت نکرد تا گند این انتخابات در نیاید و مطرح شدن این انتخابات در سطح بسیار کم فقط به صورت اشاره کوتاه و گذرا صورت گرفت. نکند بی‌بی‌سی فارسی‌ و صدای آمریکا را جهان میدانید؟

      در ضمن کسانی که تا صبح می‌رقصیدند همان‌های هم بودند که رای نداده بودند.

      خوب پس شما میفرمید ۳۶ میلیون در این انتخابات شرکت کردند ، بشینید همه آشنا و فامیل هیستان را بشمرید ببینید واقعاً نیمی از آنان رای دادند؟در حقیقت ۲/۳ چرا که کودکان و نبلقین را باید جدا کرد ،آیا ۲/۳ ملت ایران رای داد؟

      حذف
    2. از همونجایی که شما عدم تاییدش رو آوردید ! وزیر خارجه کانادا اول انتخابات ایران رو زیر سوال برد . بعد از 24 ساعت از بس چیزی بهش گفتند حرفش رو پس گرفت .حرفهای جالبی می زنید.بسیاری از مزدم دنیا اصلا نمی دونن ایران کجا هست . خیلی از اوهنایی هم که می دونن صرفا بعنوان اینکه یک کشور تروریست و دشمن هست می شناسنش . اون وقت انتظار دارین بخاطر نتایج انتخاباتش بریزن شادی کنن؟!! مگه ما برای اونها از این کارا می کنیم ؟شما از کجا فهمیدین کسانی که می رقصیدین رای نداده بودند؟!!
      در ضمن فکر نمی کنم یورونیوز و سی ان ان و الجزیره و ان اچ کی و شبکه های خبری ریگه دنیا که ما تو ایران می بینیمشون از جمهوری اسلامی پول گرفته باشن که تبلیغ انتخاباتشون رو بکنند !
      چند درصد دارندگان حق رای نوجوان هستند؟فکر می کنید با کسر این عده مشکل شما حل میشه ؟
      جواب سوال من رو هم ندادید. در سال 88 کسانی که معتقد بودند آمار اعلام شده غلط هست ریختند توی خیابونها و اعتراض کردند . مگر نمی گین این آمار امسال هم غلطه و اکثریت قریب به اتفاق ایرانی ها رای ندادن ؟ پس چرا این اکثریت بزرگ بنیان کن تریختن بیرون به این آمار سراپا غلط اعتراض کنند؟!!
      بعد هم اصلا حق با شماست.کسی رای نداد . نتیجه چی شد؟هر چی خواستند اعلام کردند مشروعیتشون هم کم نشد . مخالقینشون هم افرادی هستند مثل شما که نهایت هنرشون اینه که از راه دور با استناد به چند تا عکس نتیجه آماری انتخابات رو زیر سوال ببرن !!!
      یه سوال دیگه هم دارم:
      شما واقعا به این مطالبی که می گین معتقدین یا ما رو سرکار گذاشتین ؟!! خیلی دلایلتون کودکانه است !

      حذف
  13. هه هه می بینم که باز سر از بالاترین در آوردی جیگر. چی شد پس اون همه نفرتت ازز بالاترین؟ لابد این بار هم میخوای بگی من دارم دروغ میگم و نظر من رو هم با توجیه هی خاص خودت نمایش ندی. می دونی تا جمهوری اسلامی دشمن احمقی مثل تو داره پا برجاست

    پاسخحذف
  14. بگفته‏ی خمينی جنايتكار حفظ نظام اوجب واجبات است ، يعنی برای حفظ آن واجبات اسلام از قبيل نماز وروزه و حج ميشود تعطيل كرد،و شيخ حسن روحانی هم كانديدای مورد توافق تمام جناحهای درون نظام بود ، چون اگر رفسنجانی رئيس جمهور ميشد به خاطر جايگاهی كه داشت انتظار عقب راندن خامنه‏اي از او ميبود.ولی از روحانی همچنين انتظاری نيست، شركت يا عدم شركت در اين به اصطلاح انتخابات هيچ تاثيری در مسئله نداشت مصلحت نظام براين بود كه روحانی بعنوان برنده‏ی انتخابات بر كشيده شود!!

    پاسخحذف
  15. خفه شید شماها
    شما که سرستون تو آخور سگای صهیونیسته.
    فقط یه چیز بهتون میگم، اونم اینه که انقدر حرص بخورید تا بترکید. بمیرید، بمیرید، بمیرید،.....
    قول شرف میدم که دستتون به هیج جا آخرش نمیرسه، فقط از حرص دق میکنید میرید پیش باباتون (منظور بوشوگه...)
    :))))))))))
    بمیرید

    پاسخحذف
  16. تمام دوستانی که معترض به نتیجه انتخابات هستند و اعتقاد دارن تو انتخابات تقلب شده همون هایی هستن که تو این انتخابات شرکت نکردن و با شرکت نکردنشون در واقع رای ممتنع دادن در نتیجه هیچ گونه حقی جحت اعتراض و صحبت ندارن .
    هیچ تقلبی رخ نداده و یکم از این توهمات ذهنی خودتون کم کنید .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اول اینکه کسانی‌ که در انتصابات شرکت نکردند ،مشتی بر دهان سید علی‌ و عوان انصارش مثل شاهین بی‌ شرافت زدند و این به معنای " نه " به نظام بود که اکثریت مردم با تحریم فعال پوز سید علی‌ را زدند.

      شاهین شما کی‌ هستید که برای دیگران حق تعیین کنید ؟ براستی که تفاله‌های سید علی‌ هر کدامشان یک قاضی مرتضوی هستند ،تو چیکاره هستی‌ که میزان و تفسیر برای رای ندادن اعلام میکنی‌ ؟ این جلز ولز کردنت هم از این هست که تحلیل من درست بود و کسی‌ به نه صورت شرکت نکرده حتی کسانی‌ که شرکت کردند به دهان سید علی‌ کوبیدند هم آنها که رای دادند هم کسانی‌ که رای ندادند ،به نظام "نه" گفتند و این خود بهترین رفراندوم بود.

      حذف
    2. کاملا موافقم شاهین .
      آقای کوروش کاویانی از کجا فهمیدید شاهین بی شرافته؟ با لحن کاملا مودبانه از عقده خودش دفاع کرده و عقیده امثال شما رو به چالش کشیده . جواب نداری بدی فحش می دی و ادعا می کنی ؟ حتما با شماها باید با دشنام و بددهن صحبت کرد؟
      از کجا فهمیدی اکثر مردم ایران رای ندادند ؟ چجوری می خوای ثابتش کنی ؟ !

      راستی شما چرا اسم و فامیل وافعی ات رو رو نمی کنی؟ مگه مبارز راه وطن نیستی ؟! منم می تونم اسم خودم رو بذارم داریوش درفشی !! باز هم صد رحمت به این آقا که اسم و فامیل و مشخصات داره. شما ظاهرا غیر از اینکه منطق نداری , ادب و تربیت هم نداری , جرات و مردانگی ات هم ضعیفه . البته اگر اصولا چیزی از اول بوده باشه . مردم زدند توی دهن امثال شما . هموطنان شریف داخل کشور رو که احیانا رای ندادند نمی گم . بلکه شما آدمهای ترسوی فراری بی مسوولیت بد دهن و بی خاصیت بی ارزش رو میگم که خدا جای عقل یه زبون دراز دو متری بهتون داده .

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.