جمعه، تیر ۰۷، ۱۳۹۲

نیازی نیست نابغه باشی تا دریابی که اعتبار مدرک دکترای حسن روحانی، به اندازه شرافت خامنه ای است...!

کسی که خواب است را می توان بیدار کرد، اما کسی که خودش را به خواب زده را نمی توان بیدار کرد...!

اینها را لطفا کنار هم بگذارید:

1-      دانشگاه های انگلیس، سابقه کثافت کاری و رشوه گرفتن دارند، چند مثال:
الف) مدرسه اقتصادی لندن، یا The London School of Economics and Political Science  ، در زمره بهترین دانشگاه های بریتانیا است.  ده ها برنده جایزه نوبل، در این دانشگاه درس خوانده اند، اما می بینیم که این موسسه  معتبر، در قبال دریافت پول از خانواده سلطنتی امارات، اسم بزرگترین سالن دانشگاه را سالن شیخزاید می گذارد!
ب) نمونه دیگر آن، رابطه حضور مهدی هاشمی در دانشگاه آکسفورد است، که بعدها گزارش هایی مبنی بر اینکه عربستان سعودی، پول کلانی را به دانشگاه آکسفورد داده، منتشر شد!
ج) نمونه دیگر آن، فارغ التحصیلی پسر قذافی، دیکتاتور لیبی است، تحقیقات رسمی در مورد کمک مالی او به دانشگاه، صورت پذیرفته است! (منبع)
2-      مقامات رژیم، سابقه رشوه دادن و مدرک جعل کردن دارند. این گروه اوباش، یک رفتار مافیا گونه و مشابه دارند. نفرمایید که مثلا کثافت کاری عوضعلی کردان به روحانی ربطی ندارد. چرا که اینها عضو یک مافیا هستند و رفتذری مشابه دارند.   (توجه داشته باشید که درباره مافیا، حتی در دادگاه های برخی از کشورها، می توان به رفتار یک گروه، برای تعممیم دادن به کل گروه استفاده کرد!)
3-      روحانی آدم متقلبی است و در حالی که دکتر نبوده، در دور اول مجلس، گفته که دکتر است  (تصویر تراکت تبلیغاتی این آدم دروغگو، در زیر دیده می شود: (منبع تصویر: وبلاگ محکستان)

4-      روحانی آدمی است که برای رسیدن به قدرت و ماندن در آن، به هر کثافت کاری دست می زند، مثلا نقش او در سرکوب جنبش آزادی خواهی و یا تهدید دانشجویان به کشتار،  بهترین مثال است.
5-      روحانی ادعا کرده که در زمانی که دبیرشورای عالی امنیت ملی بوده، در انگلیس، درس خوانده و دکترا گرفته است، این ادعا با عقل جور در نمی آید، حداقل ساعات کار تحقیقی برای مدرک دکتری، دوازده ساعت در هفته است (آنهم برای پاره وقت!). یعنی تقریبا دو روز کاری در هفته ، که با توجه به منصب روحانی، امکان پذیر نبوده است. 

نکات ذیل وجود دارد: 

الف)  اولا طبق گفته خبرنگار تلگراف، دانشجویان آن دوره، آقای روحانی را به یاد نداردن...!! (منبع)

ب)اسناد حضور-غیاب یا مدارک حضور روحانی در دانشگاه انگلیسی، وجود ندارد!  (منبع)

ج) در خلاصه پایان نامه روحانی که چند پاراگراف بیشتر نیست، دیده می شود که او از روی کتاب دکتر کمالی کپی-پیست کرده!! حال دکتر کمالی، حاضر به مصاحبه نیست! (منبع)

د) بماند که اگر ما سال مدرک فوق لیسانس و دکتری روحانی را مقایسه کنیم، می بینیم که او باید به صورت تمام وقت دانشجو بوده باشد...! چطور ممکن است کسی معاون مجلس و دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده باشد (به اضافه صد پست دیگر) ولی می توانسته در انگلیس دانشجو باشد...!!
(یک سوال مهم: من مانده ام این آقای روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی، کی از ترور آزادی خواهان ایرانی و دزدی اموال ایرانیان، وقت اضافه می آورده که صرف درس خواندن کند!)
6-       تنها چیزی که از مدرک دانشگاهی او موجود است، خلاصه تز او است، که در آن هم تقلب و کپی وپست وجود دارد(!!)
 منبع تصویر و توضیحات بیشتر در سایت خودنویس

7-      در همه جای دنیا،  و طبق یک عرف شناخته شده، وقتی درباره سلامت یک سیاستمدار صحبت می شود، اگر او دروغ نگفته باشد، فورا خودش پا پیش می گذارد و گروه حقیقت یاب تشکیل می دهد، حالا آقای روحانی، حتی جلوی کار دانشگاه را می گیرد و اجازه نمی دهد تز او به بیرون داده شود و خودش هم کپی آنرا منتشر نمی کند تا افراد متخصص قضاوت کنند که آیا او واقعا مدرک گرفته یا نه!   خصوصا که این مساله، بالا گرفته و پای مطبوعات بین المللی نیز به آن باز شده است! 
8-      آقای روحانی معتقد است که از یک دانشگاه انگلیسی، دکتری گرفته، اما به نظر می رسد که حتی نمی تواند انگلیسی صحبت کند، مثلا جک استرا گفته است که انگلیسی موسویان بهتر از او بوده، در حالی که می بینیم اصولا انگلیسی موسویان نیز، تعریفی ندارد...!!
در جمع بندی با توجه به نکات مطرح شده، می توان گفت که اگر دادگاهی برقرار بود، می شد با همین استدلال های بالا، نتیجه گرفت که روحانی، یک آدم دروغ گو است و مدرک دانشگاهی او نیز، دروغ است...! 

پی نوشت:
انصافا، وجدانا، شما باور می کنید که حسن روحانی، صد تا شغل مهم توی رژیم داشته، بعد رفته درس خوانده و دکترا هم گرفته؟!!؟ خوب عزیز من، برای دکترا گرفتن، باید زحمت کشید، خوب اگر این (بیب بیب بیب بیب شده ها، منظور سران رژیم است!) اهل زحمت کشیدن بودند که می رفتند سراغ یک کار شرافتمندانه و با زحمت پول در می آوردند  و توی این منجلاب جمهوری اسلامی، پست و سمت نمی گرفتند...!!


۲ نظر:

  1. مدرک خاتمی هم معادل فوق لیسانس و مدرک شریعتی هم فوق لیسانس ادبیات فارسی از دانشگاه سوربن با حداقل نمره بود.
    اصولا این مسلمانان تروریست کثیف همه دروغگو هستند.

    « بزور مسلمان شده زاده سابق »

    پاسخحذف
  2. این لینک بالاترینش است
    http://www.balatarin.com/permlink/2013/6/28/3346630

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.