دوشنبه، خرداد ۱۳، ۱۳۹۲

دزدی رای، مانند کور کردن چشم هر ایرانی است!/ جنایتی که جنتی و شورای نگهبان در حق مردم ایران می کنند، چنگیز نکرده!

اگر هر ایرانی، یک چشم خود را از دست بدهد، اما این رژیم سرنگون شود و در ایران، دمکراسی برقرار شود، باز به نفع ما است، و کیفیت زندگی ما افزایش می یابد...!

سالها است که جامعه بشری، وارد مرحله جدیدی  شده و در این دوران، حق حاکمیت، از آن مردم است. دیگر کسی به زور و به دلیل اینکه اسلحه در دست دارد، نمی تواند بر مردم حکومت کند.

حاصل خیانت شورای نگهبان به مردم ایران و فیلتر کردن نامزدهای واقعی مردم، این شده که کشور ایران، دست جماعتی دزد قرار گیرد، این دزدان، کشور ایران را ویرانه کرده اند، و نه تنها اقتصاد ایران را نابود کرده اند، بلکه شان و حرمت ایرانیان را نیز از بین برده اند.

حاصل اعمال این جنایتکاران این شده که کیفیت زندگی مردم ایران بشدت پایین بیاید، کافیست به یاد بیاوریم که:

الف) افسردگی بسیار زیاد مردم ایران، ناشی از جنایات این جماعت غارتگر است!

ب) طول عمر کوتاه و مرگ و میر بالا نیز، ناشی از جنایات این جماعت غارتگر است!

ج) شان و حرمت ایران در دنیا شکسته شده و آبرویی برای ما نمانده است. اعتبار پاسپورت ایرانی، پایینترین در دنیا است! مردم دنیا، با شنیدن اسم ایران، به یاد ترور و آدم کشی می افتند...!

د) اقتصاد کشور را نابود کرده اند، از طرفی، دزدی های عجیب و غریب آنها، آدمی را شگفت زده می کند، به عنوان مثال، به اندازه درآمد ده سال نفت ایران، تنها در یکی از پروژه های کشور، به حساب خامنه ای رفته است...!

ر) کشور در آستانه جنگ است و هر لحظه ممکن است آمریکا و اسراییل، به ایران حمله کنند...!

ز) نسل آینده کشور، به دلیل نبود آموزش و پرورش درست، به شدت آسیب دیده است.

این یک واقعیت است که اگر در ایران دمکراسی برقرار می بود، این کشور گلستان می شد.

یک جمع بندی تکان دهنده:

اگر هر ایرانی، یک چشم خود را از دست بدهد، اما این رژیم سرنگون شود و در ایران، دمکراسی برقرار شود، باز به نفع ما است، و کیفیت زندگی ما افزایش می یابد...!

اگر وضع کنونی ایران را با یک حکومت دمکراسی مقایسه کنیم، می بینیم که حکومت ملایان بر ایران، آنچنان ضرری به این کشور مصیبت زده وارد ساخته  است که اگر هر ایرانی، یک چشم خود را از دست بدهد، اما به دمکراسی دست یابیم، باز ضرر نکرده ایم...!

در حقیقت، دزدیدن حق رای مردم، بدتر از این است که یک چشم هر ایرانی را بدزدند!

و در این میان، خیانت و جنایت شورای نگهبان مشخص می شود، شورای نگهبان منصوب خامنه ای که با فیلتر کردن نمایندگان آزادی خواه و نمایندگان واقعی مردم، حکومت کشور را به دست جماعتی وحشی داده است.

نوشته های دیگر دیروز و امروز نگارنده: 








۷ نظر:

  1. کیر تو کون رفسنجانی مزدور زن جنده انگلیس.حرامزاده خائن مغز متفکر رژیم

    پاسخحذف
  2. خلق را بر دار کرد ،کس کشی بود این امام //فتنه ها در کار کرد ،جاکشی بود این امام //جنگ ها بر پا کرد تاجیب آخوند پر کند //جاکشان را بر سر کارکرد ، جاکشی بود اینامام //جاکشی بود بااصل هندی ، گفت منایرانیم //خون ایرانیریخت در خیابان, کسکشی بود این امام //کشورایران را لانه مار کرد. جاکشی بود این امام //خمینی و فرزند خلفشخامنهی جاکش قاتلایران را لانه مارهایتروریست کردند با هروسیله این جاکشان راافشا کنید

    پاسخحذف
  3. گمنامیان عزیز؟از تو میپرسم ایا میتوانیم شاهد روزی باشیم که ولایت وقیح و کاسه لیسانش شرشان را از سر این مردم و مملکت کم کرده اند؟چقدر زیباست انروز خوشا به حال کسانی که انروز را میبینند!!اگر دیدید سلام ما را نیز به ازادی برسانید به قول دکتر کدکنی:گر از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا!!اما فکر نمیکنم با این جوانان بتوان کاری از پیش برد.یاد حرف رضا پهلوی افتادم خطاب به ج.ا.ا میگفت فقط جوانان خودتان را با جوانانی که ما تربیت کردیم مقایسه کنید،انها جوانانی بودند که بخاطر خواسته هایشان انقلاب کردند اما جوانان ج.ا.ا ...بهتر است چیزی نگویم!

    پاسخحذف
  4. به جای گمنامیان از من بپرس؟
    نه اون روز رو هیچ وقت نمیبینی. ﻫﯿﭻ ﮐﯽ ﮐﯿﺮﺷﻮﻧﻢ
    ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺑﺨﻮﺭﻩ.
    ﺷﻤﺎ ﻣﺎﺩﺭﻗﺤﺒﻪ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺩﻡ
    ﺩﺍﺩﯾﻦ ﺍﻭﻧﺎ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻥ
    ﺣﺎﻟﺸﻮ ﻣﯿﺒﺮﻥ.
    ﻫﺮ ﮐﯽ ﺩﻟﺶ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ
    ﺯﻥ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﺮﺷﻮ ﺑﻔﺮﺳﺘﻪ
    ﺩﺑﯽ ﺟﺎﯼ ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﻥ
    ﮐﯿﺮﮐﻠﻔﺖ ﻋﺮﺏ.
    ﺟﻤﻊ ﮐﻨﯿﻦ ﮐﺎﺳﻪ ﭘﻮﺯﺗﻮﻥ
    ﺭﻭ ﺣﺮﻭﻣﺰﺍﺩﻩ ﻫﺎﯼ ﭘﺴﺖ
    ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺳﻔﺮ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ
    ﺷﻤﺎ ﮐﺴﮑﺶ ﺗﺮ ﻧﺪﯾﺪﻡ
    ﺍﺩﻋﺎﺗﻮﻥ ﻫﻢ ﮐﻮﻥ ﺧﺮ ﺭﻭ
    ﭘﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﯿﺮ ﻋﻔﯿﺮ ﺗﻮ
    ﺍﻭﻥ ﺗﻤﺪﻥ ﺁﺭﯾﺎﯾﺘﻮﻥ.
    2500 ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﻫﻢ
    ﻣﻮﻗﻌﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻮﺵ
    ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺩﻋﺎ ﮐﻨﻪ ﮔﻔﺖ
    ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ ﺍﯾﻦ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﺭﻭ ﺍﺯ
    ﺩﺭﻭﻍ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﺑﺪﺍﺭ.
    ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﻫﻢ
    ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺟﺎﮐﺶ ﻭ
    ﺩﺭﻭﻏﮕﻮ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻗﺤﺒﻪ
    ﺑﻮﺩﯾﻦ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بعضیا چقدر عقده های فروخورده دارند! یه مشت عقده ای برای ما شدند مفسر سخنانِ داریوش!

      حذف
    2. این یارو ارزشیه دل پری از دبی و عربا داره معلومه که همه اقوامش و عظما صادر کرده دبی تا اسلام ناب ترویج کنند مانند اونا که اقا فرستاده بود ترکیه (جنده های گمنام امام زمان ) خوب برادر اینا ارثیه فاطمه زهراست واسه خواهرت اونم به دست عمر ترتیبش داده میشد برو جونم همین روزاست که همه قران ها رو تو توالت میریزیم و اسلام هم از این دیار به درک واصل خواهد شد بو مواظب ابجیت باش نره دبی

      حذف
  5. ناشناس عزیز؟تازیان حرامزاده با همکاری و هم فکری انگلستان فهمیده اند که تنها راه حکومت بر این مردم،گرسنه و نااگاه نگه داشتن انان است،همان نصیحت اغا محمدخان به جانشینش:اگر میخواهی در ایران به راحتی سلطنت کنی سعی کن مردم گرسنه و بیسواد باشند!!مردم را با گرانی بیکاری و اعتیاد افسرده و ناامید کرده اندو کسی مجال فکر کردن به چیزی غیر از مشکلات و بدبختی های خود را ندارد!!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.