سه‌شنبه، تیر ۰۴، ۱۳۹۲

سند دروغگویی / تفاوت عوضعلی کردان و حسن روحانی در چیست؟!

یک- خودنویس گزارش مفصلی دارد مبنی بر اینکه چگونه روحانی در مورد مدرک دکتری خود، به دروغ متوسل شده است.

الف) نکته اینجاست که ایشان از سال 1358، خود را دارای مدرک دکتری اعلام کرده است! اما طبق بیانیه دانشگاه، ایشان در سال 1372 مدرک دکتری خود را گرفته است. یعنی در این مورد خاص، به صورت مستند می توان گفت که او دروغ گفته است!!

ب)نکته بامزه اینجاست که مرکز تحقیقات استراتژیک، بعد از اینکه درباره مدرک ایشان پیگیری شده، نام دانشگاه ایشان را عوض کرده است!! سوال اینجاست، آیا ایشان قبلش نمی دانسته مدرک ایشان از کدام دانشگاه بوده است!؟ 

ج) نکته بامزه دیگر اینجاست که هر چه روزنامه تلگراف تلاش کرده که نسخه ای از تز دکتری ایشان را به دست آورد، دانشگاه آنرا نداشته است...!!

(گزارش کامل در مورد نکات فوق را در خودنویس بخوانید)

دو- بین سران رژیم، عادت زشت و زننده ای است که به راحتی، مدرک جعل می کنند و دروغ می گویند. یکی از ایرادات جامعه ایرانی، اهمیت فراوان دادن به مدرک است، و این یک واقعیت است.

به همین دلیل است که فرماندهان سپاه، بعد از اتمام جنگ، همه به صورت فله ای و کیلیویی (!)، از دانشگاه های داخل، مدرک لیسانس و فوق لیسانس گرفته اند.

در این میان، بخشی از این کلاش ها، به روش بهتری متوسل شده و با ثبت نام در دانشگاه های خارج، تلاش کرده اند که مدرک بخرند.

سه- بر کشور بریتانیا، شرایط خاصی حاکم است. اجازه بدهید برای شما مثالی بزنم، مثلا در گذرنامه، اصولا هنگام خروج شهروندان و یا توریست ها، کسی چک نمی کند که چه کسی از کشور خارج می شود، شما موقع خروج، کارت پرواز را می گیری و به هر کشوری که می خواهی می روید!  اگر کسی در سطح شهر خلافی بکند و پلیس ا را دستگیر کن، اصولا از کسی آی-دی و کارت شناسایی طلب نمی کند، این شما هستید که باید اسم خودتان را بگویید!

این نوع رفتار، در تمامی عرصه ها وجود دارد و شاید به سیستم خاص انگلیسی باز می گردد. در این میان، دانشگاه ها نیز، رفتار مشابهی دارند. یعنی مسولین دانشگاه، نمی توانند باور کنند که کسی بیایید و یک پول کلان به عنوان شهریه بدهد، بعد از کلاس های دانشگاه استفاده نکند!

به همین دلیل، به مانند ایران، حضور و غیاب معنایی ندارد. یعنی اصلا چیز عجیبی نیست که دانشگاه، با دریافت پول کلام، روحانی را ثبت نام کند، بعد مسولین دانشگاه، چشمان خود را ببندند و اجازه دهند یکی از دوستان روحانی، از طرف او بیاید و تز خود را ارایه کند! شاید به همین علت است که گزارش های خبری می گوید هیچ کسی روحانی را در آن دانشگاه به خاطر ندارد(!!)

چهار- بماند که دانشگاه های انگلیسی، به پول دوستی (یا همان پولکی بودن!) شهره هستند. چند مثال ساده بزنم:

الف) مدرسه اقتصادی لندن، یا The London School of Economics and Political Science  ، در زمره بهترین دانشگاه های بریتانیا است.  ده ها برنده جایزه نوبل، در این دانشگاه درس خوانده اند، اما می بینیم که این موسسه  معتبر، در قبال دریافت پول از خانواده سلطنتی امارات، اسم بزرگترین سالن دانشگاه را سالن شیخ زاید می گذارد!

ب) نمونه دیگر آن، رابطه حضور مهدی هاشمی در دانشگاه آکسفورد است، که بعدها گزارش هایی مبنی بر اینکه عربستان سعودی، پول کلانی را به دانشگاه آکسفورد داده، منتشر شد!

ج) نمونه دیگر آن، فارغ التحصیلی پسر قذافی، دیکتاتور لیبی است، تحقیقات رسمی در مورد کمک مالی او به دانشگاه، صورت پذیرفته است! (منبع)

حال سوال نهایی خود را مطرح می کنم، براستی چه فرقی است بین عوضعلی کردان و حسن روحانی؟! 

پی نوشت: 
یک- خاک بر دانشگاهی که در قبال پول، اجازه می دهد یک جنایتکار به اسم روحانی، با دادن پولی که از مردم ایران دزیده، دانشجو بشود و بعد با یک رساله دکتری در مورد تطبیق قوانین تخلی در اسلام با قانون (!)، عنوان دکتری را به دست آورد...!!

دو- به صورت مشخص، این دانشگاه، در این مورد گند زده (!) و در آینده، اخبار بیشتری از این کثافت کاری، منتشر خواهد شد. 

منبع تصویر: وبلاگ محکستان
نوشته دیگر امروز این وبلاگ: 


 نوشته های روزهای گذشته این وبلاگ:



! 




۱۷ نظر:

  1. The Flexibility of Shariah

    استبراء: پس از شاشیدن
    1)اگر کونتان گهی است آنرا بشویید.
    2)سپس 3 بار با انگشت میانی (بیلاخ فرنگی) دست چپ از سوراخ کون تا بیخ تخمها بکشید.
    3)سپس شست (بیلاخ اسلامی) را روی بیخ کیر و انگشت رای دادن (انگشت اشاره و خلق حماسه) را زیر کیر در محل تلاقی کیر و خایه قرار دهید و 3 بار تا محل ختنه گاه بکشید.
    نکته: مرحله سوم بسیار با انعطاف انجام میشود.
    4)در پایان 3 بار کله کیر را با همان انگشتان نامبرده در مرحله سوم فشار دهید.

    عمل استبراء با 9 حرکت بسیار ظریف و به یمن انعطاف پذیری کیر خوابیده پایان یافت.

    ضمن تبریک به مناسبت انتخاب حماسی دکتر حسن روحانی به مقام ریاست جمهوری، دعای شما در قنوت "ربنا آتنا فی الدنیا حسنک و فی الاخرة حسنک و ..." توسط خداوند متعال با انتخاب حسن روحانی اجابت شد. لطفا دعای دیگری را برای قنوت در نظر بگیرید و به انگشتان استبراء کننده خیره شوید. باشد که رستگار شوید.

    پاسخحذف
  2. گمنامیان از تو انتظار نداشتم!
    "هیچ کسی روحانی را در آن دانشگاه به خاطر ندارد" خوب کسی نمی‌دونه کی تو بشکه بوده. آقای روحانی توی بشکه به سبک حوزه در دانشگاه گلاسکو بودن. اگه چیزی رو مطمئن نیستی نگو جناب گمنامیان. سال 58 هم ایشون دکتر بودن به زنهای بدحجابی که کمیته دستگیر می‌کرد، آمپول پنیس سیلین می‌زدن. توی دکتری ایشون شکی نیست.

    ایشون سرهنگ نیستن، ته هنگن. "ته‌هنگ" رو فرمانده کل قوا میخوابونه تو آب نمک که بشه کلید حل مشکلاتش. سرهنگ ها مهره سوختن.

    پاسخحذف
  3. تو چی رو میخوای ثابت کنی؟ چرا سنگ جلوی پای اصلاحات میندازی؟
    اولین اقدام دکتر روحانی تلاش برای آزاد کردن تصاویر خوردن مرغ از تلویزیونه. شماها خارج نشینها نمیدونین اینجا چه خبره! مرغ ممنوع التصویر شده!
    خاتمی گفت مواظب باشیم شتاب‌زدگی نکنیم. بذار تصاویر مرغ خوردن آزاد بشه. بعدش میشه چهار سال دیگه و انتخابات دیگه. نباید شتاب زدگی کرد.

    پاسخحذف
  4. رحم الله من قرأ الفاتحة مع الصلوات وأهداها لروح العوضي علي الکردان.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برای سلامتی آقا امام زمان جمیعا سه‌لواط

      حذف
    2. عجب
      کیر مداح اهل بیت ندیده بودیم که اونم دیدیم
      یکی آخه نیست بگه این کیر رو کجای حوری 70 متری میخوای جا کنی؟ سوراخ دماغ حوری 70 متری هم گشاده برات.
      باز اگه میگفتن بیگلی بیگلی کون گوریل انگوری میذاره شاید میشد باور کرد. چند متر بود؟ 13 متر؟ 15 متر.
      آخه مسلمونا حوری 70 متره. انگار مگس بشینه رو کون آدمیزاد بگه این چاقال منه
      تازه گوریل انگوری بنفش هم بود حتما به روحانی رای داده. گوریل معتدلی بود و فراجناحی دودره بازی میکرد.
      راستی مگه صدر اسلام واحد اندازه گیری به متر بوده. کدوم الاغی روایت داده که حوری چند متره. یعنی آدم که کسشعر زیاد بگه خودش باورش میکنه. به جای اینکه آب رو بدن برای شیر خشک علی اصغر. باهاش واجبی مالی میکنن که برن سراغ حوری هفتاد متری. تازه آبی که ابرفضل رفته با اون بدبختی تهیه کرده.
      72 نفر رو باید به گا داد توی صحرای کربلا که مشت حسین آقا شهید بشه بعد این 72 نفر قلاب بگیرن که ابا عبدالله حسین بره بالا کیرش رو مثل خلال دندون بکنه لای دندونای حوری که خوشش بیاد سرور جوادهای اهل بهشت.
      بعد میان از حسن میگن که بدبخت کس بوده. نه اینجوریام نیست. حسن اسمش بد در رفته. ذلیل کس او حسین آقا بوده. حسین فریدون رو نمی گما داداش زینب کبری رو میگم.
      آخه دست اون زینب نمیشد یه تیر کمون داد. باس میرفت فقط تل زینبیه اره گوز بکنه؟

      حذف
    3. دکتر باشه یا نباشه ریدم دهن همه امامان شیعه و محمد مفعول که این دروغها رو به نام تقیه چپوندن تو این اسلام نکبت

      حذف
  5. من منطق شما را نمی فهمم دکتر باشه یا نباشه نیومده که طبابت کنه شما قولنج کردی دنبال دکتر می گردی در حد پرستاری که بلده کافیه برای شما؟ دکتر می خواستین ولایتی بود طبیب متخصص اطفال. واکسن سه گانه هدی و بشری رو هم زده التفات کردی یا بگم مهم اینه که حسن آقا جمالات داره اینو بفهمی همه چی برات ساده میشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فخری خانم شما خوبین این شال لا؟ حسن آقا کمالات داره بهز جمالات. سبزی گرفتین همین جا کامنت بزارین تو آخرین پست. میام با هم پاک کنیم.

      حذف
  6. گمنامیان محل تجمع چرندگویان شده دست همه ی خارج نشینان بی غیرت رو شده ودیگرحنایشان رنگی ندارد .آیا جز بی بند وباری چیزی دارند ؟آیا جزمسخرگی وهرز گویی چیزی به جوانان پاک این ملت مسلمان یاد داده اید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کی بی بند و باری میکنه؟ تو خودت حتما اون مداح اهل بیت جلقی هستی که فیلمت رو شده. خجالت نکشیدی استمنا میکنی تو روز روشن. زن و بچه نشستن نیگا میکنن. با این کارت چشم و گوش طفلان مسلم رو وا میکنی. جوانان پاک این ملت مسلمان رو بردن کاروان راهیان نور گذاشتن اونجایی که چسشون میاد. چه جوری دمر خوابوندن عمامه زیر پای حاجی حالا نکن د بکن. انکار نکن فیلمش هست.
      خودتون خون شهدا رو که پایمال کردین که هیچ. رو خون شهدا تشک پهن کردین کون بچه میذارین.

      حذف
  7. آقای روحانی شما سرهنگ نیستی.شما دودره باز هستی.

    با اون که بحث میکردی "سردار" قالیباف بود نه سرهنگ قالیباف.باید میگفتی من سردار نیستم.ولی این توهین به سپاه چهارپایان انقلاب اسلامی محسوب میشه.اینطورنیست؟ سرداری ارزشه نه؟
    دیواری کوتاه تر از ارتش پیدا نکردی! تو سرهنگ نیستی.تو سرخر هستی.

    خارج فقه و اصول داری عقده‌ای بهت آیت اللهی ندادن. مدرک دکتری حقوق باید جور میکردی بدبخت! اونم با اراجیف حوزه علمیه. اگه متخصص شریعت بودی که میشدی آیت الله!

    اگه یه ذره میخواستی برای مردم و کشورت کار بکنی و اگه یه ذره دنبال عدالت و حقوق مردم بودی.لیسانس حقوق هم کفایت میکرد.

    برای دکتری مکاتبه ای از انگلستان فکر کردی باید مثل توضیخ المسایل کپی کرد به سبک حوزه.
    تو اون خراب شده گلاسکو چند تا استاد راهنمای متخصص بول و غائظ هست. اون شریعت خونخوار تو کجاش انعطاف پذیری داره حقوقدان بیشرف!

    پاسخحذف
  8. آقای روحانی نظر رهبر بهت نزدیکتره که انتخاب شدی ولی اینبار خامنه‌ای نگفت چون بالاخره فهمید چقدر منفوره. اگه نماینده 100% مورد نظر رهبر نبودی بهت اجازه انتخاب رنگ و نماد "کلید" رو بهت نمیدادن. رهبری که 4 سال کابوس انقلاب رنگی و مخملی ولش نکرد بهترین راه رو دید که خودش رنگ رو انتخاب کنه!
    رنگ منتخب رهبری بنفشه.لابد صورتی دوست داشته روش نشده بگه.ببینین آقا چقدر معصومه Hello Kitty دوست داره!
    مردم افسرده و فقیر هم که جوگیر شدن. خیال کردن سیاست و انتخابات مثل طرفداری از فوتباله.
    نظام داره از بی پولی متلاشی میشه که خامنه ای به التماس کردن افتاد که اگه نظام رو هم قبول ندارین بیاین رای بدین.
    از کی ضد نظام و ضد ولایت فقیه اصلن حق زندگی پیدا کرده!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تنها امیدی که به بهبودی وضع موجود میشه داشت اینه که خامنه ای فهمیده باشه که وقتی ورشکسته اقتصادی باشه و نتونه شکم برادران ارزشی و بسیجی و سپاهی رو پر کنه براش تره هم خرد نمیکنن که باید از ضدنظام درخواست همراهی بده. اگه اینو فهمیده باشه لااقل میذاره همین قانون اساسی داغون اجرا باشه و دخالت نمیکنه تو هر قبرستون دره ای.
      از کجا میشه فهمید چیزی تو این نظام میخواد تغییر کنه یا نه؟ ربطی به رییس جمهور نداره. اگه به این شورای نگهبان افسار زدن یعنی میخوان از این وضع دربیان. که این هم بعیده

      حذف
    2. حزب فقط حزب علی
      گربه فقط Hello Kitty

      حذف
  9. چارلز مک‌‌گهی، مدیر ارتباطات دانشگاه کلدونیان اسکاتلند اعلام کرد که در متن و ‌نیز کتابنامه رساله آقای روح‌عنی، به استفاده از کتاب آقای کمالی اشاره شده است.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.