دوشنبه، اردیبهشت ۲۳، ۱۳۹۲

آزادی خواهی به معنای لگدمال کردن تلاش های آزادی خواهانه دیگران نیست، بلکه چنین اعمالی، هم مسیر با کیهان شریعتمداری است!

دوست عزیز وبلاگ نویس من، ای کاش کمی ادبیات نوشته های خودت را با کیهان شریعتمداری مقایسه می کردی، بدون شک شباهت بسیاری وجود دارد...! امیداورم این شباهت تو را اندکی به فکر وادارد...!

همانطوری که می دانید، شورای ملی  ایران تشکیل شده است و در اولین قدم، نامه ای به خامنه ای ارسال کرده و ضمن اعلام رسمی تشکیل شورا، خواستار انتخابات آزاد در ایران شده است.البته که این کار، شیوه ای کاملا مرسوم در فعالیت های سیاسی است.

اما چیزی که دل مرا به درد آورد، رفتار یکی از دوستان عزیز وبلاگ نویسم بود که مدعی آزادی خواهی است. او نوشته بود:

" اولین اقدام مهم و سرنوشت ساز شورای سلطنت طلبان: انتشار نامه سرگشاده به علی هندی کم!!:)) بعد از کلی دبدبه و کبکبه و تشکیل شورای شاهانه، حضرات خیلی شیک به پای سد علی گدا افتاده اند که تو رو خدا انتخابات آزاد بزار، رژیمت را سرنگون کن، خودت هم برو کنار!! مرغ پخته هم به خنده می افتد با خواندن این مثلا نامه!خواندن این نامه را جهت تفریح و تفنن توصیه میکنم!! "
اول از همه، باید به این دوست عزیزم یادآور شوم که  شما از ساده ترین فعالیت های سیاسی رسمی، بی خبر هستید، ارسال نامه به خامنه ای، اولین قدم است و یک شیوه کاملا مرسوم است، من به عدم اطلاع شما از روند فعالیت های سیاسی، نمی خندم! بلکه اشک به چشم من می آید که مردم ایران در اوج بدبختی و فلاکت هستند، اما وبلاگ نویسی که تصور می کند آزادی خواه است، تصور می کند نابود کردن حاصل زحمات دیگر آزادی خواهان، خیلی هنر مهمی است...!

بدون شک، علت سر کار ماندن رژیم خامنه ای، وجود اشخاصی است که خود را آزادی خواه می دانند، اما تلاش دیگران را برای آزادی کشور، تحقیر می کنند و سعی می کنند آنرا بی ارزش جلوه دهند...!

شورای ملی علی رغم حمله های عجیب و غریب این افراد تشکیل شده، درب شورا قبلا بر روی آنها باز بوده که بپیوندند، انتخابات آزادانه بوده، و زیر نظر گروهی حقوق دان بین المللی برگزار شده است، اکنون نیز درب شورا بر روی آنها باز است که به شورای ملی بپیوندند، اما خودشان به خواست خود، به جای مشارکت در این تلاش، ترجیح داده اند در کناری به نظاره نشسته و به جای تلاش برای آزادی، به این شورا حمله کنند...!

زشت و زننده است که شما، تلاش و تقاضا برای برگزاری انتخابات آزاد در ایران را با چنین کلامات زشتی بی ارزش می کنید...!

این شورای ملی و اعضای آن، با نهایت شفافیت، به منظور هدف مشخصی گرد هم آمده اند، هدفش آنها  نیز برگزاری انتخابات آزاد در ایران اسـت، تحقیر آنان، کم مهری و بی انصافی در حق هموطنانی است که در داخل کشور، اسیر این رژیم خونخوار هستند...! امیدوارم شما بعدا پیش وجدان خود شرمنده نباشید..!!

پی نوشت: به منظور حرمت نهادن به آزادی بیان، هر چند اسمی از این دوست وبلاگ نویس آورده نشده است، اما ایشان می توانند جوابیه خود را برای من بفرستند تا همین جا منتشر گردد. (هر چند ایشان کامنت های مرا در وبلاگ خودشان حذف می کنند!)



۳ نظر:

  1. گمنامیان عزیز، یکی‌ از خوبیهای این انتخابات پیش رو این است که کم کم دست خیلی از کسانی‌ که این چند وقت فکر و ذکرشان به شکست کشاندن هر آلترناتیوی در مقابل جمهوری اسلامی بود رو میشود. به عنوان نمونه به این مطلب از محمد رهبر که پیش از این ذره بین دست گرفته بود و دائم میگفت ما با هر کسی‌ اتحاد نمی‌کنیم و به کمتر از فرانسه رضایت نمیدهیم و ... چگونه زیر علم هاشمی سینه میزند و طوری می‌نویسد که گوئی هاشمی‌ فرشته ای‌‌ است که از آسمان برای نجات ایرانیان آمده. به نظرم روزهای خوبی‌ در پیش شورای ملی‌ و دیگر فعالین مستقل و اصیل است و مردم هم کم کم می‌فهمند پولهای مهدی هاشمی کجاها خرج شد و قصد اینها چه بود.

    http://www.roozonline.com/persian/opinion/opinion-article/archive/2013/may/12/article/-de534e786c.html

    پاسخحذف
  2. درود،
    حتما فردا در اینباره مطلبی می نویسم...
    مهر بسیار.

    پاسخحذف
  3. از خرعلی چه خبر؟ فکر کنم روی خر که سهله دیگه روی شتر را هم سفید کرده

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.