پنجشنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۹۲

ویدیو اختصاصی آی تی وی:/ بریدن سر یک انسان در قلب اروپا با ندای الله اکبر!/آموزش تنها راه مقابله با تروریسم اسلامی است!

همانطوری که حتما دیده اید، یک نفر را که گویا سرباز بوده، می کشند و برای بریدن سر او تلاش کرده اند. در ویدیو زیر، می بینید که یکی از این آدم کش ها، به صراحت از کار چندش آور خود دفاع می کند،  و تلاش می کند به استناد به دستورات اسلامی چون قصاص و یا آیات قران مبنی بر کشتن مخالفین اسلام، به انتقاد از دولت های غربی بپردازد:

این یک واقعیت است که در دین اسلام و بر اساس دستوران مشخص اسلامی، کشتن دیگر انسان ها، خصوصا کسانی که مسلمان نیستند، چیز عجیبی نیست، به عنوان مثال، اگر به آیه بیست و نهم سوره توبه مراجعه کنیم، با شگفتی می بینیم که به صراحت این کتاب آسمانی دستور به کشتن دیگر انسان ها می دهد:

آیه 29 توبه: قَاتِلُواْ الَّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْيَوْمِ الآخِرِ وَلاَ يُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ يَدِينُونَ دِينَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ حَتَّى يُعْطُواْ الْجِزْيَةَ عَن يَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ /  ترجمهبا كسانى از اهل كتاب كه به خدا و روز بازپسين ايمان نمى‏آورند و آنچه را خدا و فرستاده‏اش حرام گردانيده‏اند حرام نمى‏دارند و متدين به دين حق نمى‏گردند كارزار كنيد تا با [كمال] خوارى به دست‏خود جزيه دهند

و اصولا ترور کردن در اسلام، کار زشتی قلمداد نمی شود، خود محمد پیامبر، بارها دستور به کشتن دیگر انسان ها، صرفا به دلیل انتقاد از خودش را داده است، که چند نمونه از آدم کشی و ترور به دستور شخص محمد، این منابع را به عنوان نمونه عرض می کنم

ترور ابوعفک بدستور شخص محمد بدلیل توهین به محمد/منبع: سیره الرسول نوشته ابن اسحاق
ترور عبدالله بن أُبّی بن سلول العوفی/ بدستور شخص محمد به دلیل اینکه او به زن محمد بهتان بسته بوده است / منبع صحیح بخاری
ترور عصماء بنت مروان/ بدلیل سرودن شعری علیه محمد/ منبع: الطبقات نوشته ابن سعد/

این یک واقعیت است که در دنیای امروز، اسلام تبدیل به یک غده سرطانی شده است، و بلای دنیا متمدن است. دستورات اسلامی، در تناقض آشکار با انسانیت و مدنیت هستند و از طرفی، مسلمین این دستورات را مقدس می شمرند، طبیعی است که حرمت نهادن به این دستورات، باعث می شود چنین فجایعی رخ دهد.

هر چند که اسلام یک غده سرطانی است، روش مبارزه با آن توسل به زور نیست، بلکه سرمایه گذاری بر روی آموزش است.

برای مقابله با یک عقیده تروریستی، نمی توان از زور اسلحه و پلیس استفاده کرد، تنها روشی که دولت های غربی می توانند به مدد آن، اسلام و تفکر تروریستی مبتنی بر آن را محدود کنند، سرمایه گذاری بر روی آموزش در کشورهای فقیر و مستعد پرورش تروریسم است.

ویدیوی جالبی را که در انتهای نوشته ملاحظه می کنید، مدتها پیش برای وبسایت تد، ترجمه کرده بودم و بر آن زیر نویس گذاشته بودم،  در این ویدیو می بینید که چگونه انسان های معمولی، تحت شستشوی مغزی تروریست هایی چون طالبان قرار می گیرند و دست به آدم کشی می زنند.

نوشته  های روز گذشته این وبلاگ: 

نوشته های پیشین:

۴ نظر:

  1. بسیار عالی بود.
    راه صحیح مبارزه، تربیت صحیح است. چون تمامی ادیان بروش تربیتی و موروثی منتقل می شوند نه آموزشی (برخلاف تبلیغاتشان)
    خوشحالم که در ایران تروریسم به این معنا نداریم.

    پاسخحذف
  2. کیر نامسمونا تو کس ﺧﺎﺭﻣﺎﺩﺭ ﺗﻮﯼ دیندار و تو قران و روح محمد ص لعنت بر محمد وال محمد الت همه ایرانیا تو کون فاطمه زهرا

    پاسخحذف
  3. یک واقعیت هست که شیعه بی غیرته تا حالا کم تر دیده شده چنین کاری از یک شیعه سر بزنه چون عین مذهبش الکی و ابکیه چون تا حالا که چند با کاریکاتور و فیلم تو روح محمد ریدن همه جا اعتراض شده و حتی چند نفر هم کشته شدن ولی تو ایران ککشون هم نمیگزه چون ایرانی اسلام و به زور تو کونش چپوندن

    پاسخحذف
  4. درودبرشما.اقای.ناشناس..نوشته.های.شما.مقداریش.صحیح.است.ایا.درایران.شیعه.چهارنفر.کشیش.مسیحی.را.بقتل.نرساندند؟؟؟.ایا.صدها.بهایی.بی.تقصیر.را.بقتل.نرساندند؟؟؟.ایا.سران.حزب.دموکرات.کردستان.ایران.را.در.المان.بقتل.نرساندن.؟؟؟.ایا.نویسندگان.را.بقتل.نرساندند؟؟؟.ایا.مردم.شریف.وبیگناه.استان.کردستان.را.به.فرماندهی.مصطفی.چمران.بخاک.وخون.نکشیدند؟؟ایا.مردم.اهل.تسنن.را.و.چند.نفر.از.ملاهای.اهل.تسنن.را.ترور.نکردند؟؟.ایا.همین.الان.سپاه.پاسداران.درسوریه.کشتارنمیکند؟؟؟.ایا.این.کشتارها.بوسیله.قاتلین.شیعه.انجام.نشده؟؟؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.