دوشنبه، اردیبهشت ۳۰، ۱۳۹۲

هیچگاه این اصلاح طلبان، دنبال اصلاح و بهبود نبوده اند، اصلاحات از نظر آنها این است که بخشی از غنائم غارت ایران به آنها واگذار شود!


مهمترین جرم اصلاح طلبان، سو استفاده کثیف آنها از نام اصلاح  و بهبود است. براستی، کدام یک از اصلاح طلبان به اصلاح کردن رژیم اعتقاد دارد؟!

این یک واقعیت است، اصلاح کردن این رژیم، زمانی ممکن می شود که نام اسلامی را از ته عنوان این رژیم برداشته شود و دین دیگر در آن نقشی نداشته باشد. کدام یک از این اصلاح طلبان، که هر کدام شش کیلو ریش دارند، حاضر هستند قبول کنند دین اسلام، از سیاست جدا شود و ملایان در ایران، قدرت نداشته باشند!؟

اصلاح طلبان، آفتاب پرست هستد، زمانی که می بینند کار بیخ پیدا کرده و رژیم در آستانه سقوط است، با نام آزادگی و اصلاحات، از در به داخل می آیند و قبای اصلاح گری به تن می کنند.

صد البته که این قبا، بر تن این افراد دغل، زار می زند.

برای اینکه ببینیم یک اصلاح طلب، آیا واقعا به دنبال دمکراسی و آزادی است، کافی است یکی از این سوالات زیر را از او بپرسید:

1-      نظر شما درباره جنایتکار بودن خمینی چیست؟!
2-       آیا به نظر شما، باید همجنسگرایان را مجازات کرد؟!
3-      سزای کسی که مثلا مانند شاهین نجفی ترانه می خواند چیست؟! آیا موافق مجازات او هستید؟!
4-       نظر شما درباره اسراییل و نابود کردن آنها چیست؟!
آیا موافق هستید که بهایی ها، به صورت آزادنه ای دین خود را داشته باشند!؟نکات یاد شده، نکاتی است که اصلاح طلبان، مجبور می شوند نقاب دروغین را از چهره خود بردارند، و ذات واقعی خود را کنار بگذارند.

این یک واقعیت است که سوالات فوق، اصولا به نظر مردم بستگی ندارد، اینها حقوق جداناشدنی انسانی است، مثلا آزادی بیان در سوال دوم، یا آزادی عقیده در سوال آخر، اصولا بخشی از حقوق بشر است و اصولا حتی اکثریت مردم هم حق ندارند در باره آن رای گیری کنند.

چون آزادی بیان، حقی است که با هر انسانی زاده می شود و قابل به رای گذاشتن نیست. صد البته که اگر دمکراسی و گردش آزاد اطلاعات وجود داشته باشد، مردم به وجود آزادی بیان رای می دهند، اما مشروعیت آزادی بیان، از رای مردم نمی آید...!

در حقیقت، سوالات فوق، محک  و سنجه ساده ای است که با آن می توان فهمید یک اصلاح طلب، تا چه حد به رژیم وابسته است و اصلا چقدر از مفاهیمی چون آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دور است!

نکته اینجاست، اصلاح طلبان، به دنبال اصلاح امور نیستند، آنها تنها می خواهند با سو استفاده از نام آزادی به اریکه قدرت بازگردند.

اصلاح طلبان را باید چون آفتاب پرستانی دانست که با زرنگی رنگ عوض می کنند و نقش بازی می کنند. تعریف اصلاح طلب این است که طرف به جنایتکاری چون خمینی اعتقاد دارد، اما اکنون چون خامنه ای به او و دار و دسته اش، مجال بازی نداده است، ناچار شده نقش بازی کند و رل آزادی خواه را به عهده گیرد!

مشکل اصلاح طلبان، نابودی کشور و غارت آن توسط خامنه ای نیست، بلکه مشکل آنها این است که چرا خامنه ای، آنها و هم پیاله های آنها را در این غارت شریک نمی کند...!!

چند نوشته دیگر امروز این وبلاگ:




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.