یکشنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۹۲

هموطنم، تبدیل به ملعبه و عروسکف، برای خیمه شب بازی رژیم نشو...!/ این انتخابات فرمایشی، توهین به شعور تو است!


این انتخابات، توهین به شعور تو است، با شرکت در انتخابات، لااقل خودت با توهین کننده، همیاری و همکاری نکن!

اسم این سیرک مضحک، انتخابات نیست. کلمه انتخابات، به معنای گزینش است، در این خیمه شب بازی، به شما هیچ امکان انتخابی داده نشده است.

زمانی می توان اسم این خیمه شب بازی را انتخابات گذاشت که فرد، امکان گزنش کاندیدای مورد نظر خودش را داشته باشد.

اکثریت مردم ایران، دوست دارند فردی را انتخاب کنند که حداقل دزد نباشد و به آزادی بیان اعتقاد داشته باشد، به شعور آنها توهین نکند.

آیا در این خیمه شب بازی، چنین نامزدی وجود دارد؟! تمامی کسانی که تایید صلاحیت می شوند، سر سپرده رهبر جنایتکار هستند، افرادی دزد هستند که در پی غارت کشور آمده اند.

لااقل رای خودت را به یک دزد نده!!

این انتخابات ریاست جمهوری نیست، این انتخاب یک دزد برای این سمت است. از بین دزدان، باید یکی را انتخاب کنی، در خیمه شب بازی انتخاب دزدها، مشارکت نکن.

شرکت در این انتخابات، هیچ نفع و سودی نصیب تو و کشور تو نمی کند، تنها باعث می شود که این رژیم، در ابعاد بین المللی مشروعیت یابد و بگوید مردم ما را انتخاب کرده اند. 

همانقدری که در رسانه های ایران آزادی دارند، همانقدری که کودکان کار ایران، از حقوق کودکان (امضا شده توسط رژیم) بهره مند می شوند، همانقدری که نیروی انتظامی، شرافت دارد، همانقدری که سپاه، به حراست از خاک ایران اهمیت می دهد، همانقدری که خامنه ای برای حقوق مردم ایران ارزش قایل است، این بازی مضحک نیز به انتخابات شبیه است...! 

چند نوشته دیگر امروز این وبلاگ:




۶ نظر:

  1. شعور؟! شعور دیگه چیه؟
    خوردنیه؟ کردنیه؟
    اگه این دو تا نیست این پفیوزا رو هم کاری با آن نیست!

    پاسخحذف
  2. دیوث چرا به مردم توهین کنی؟
    کیر اسب دهن رضا پالانی
    کدوم شعور عمو جون؟ مگه دیگه شعوری هم مونده؟
    جناب نبوی کیر اسب تو حلقت که اینقدر نون رو به نرخ روز میچپونی توش.
    از خجالت خر تراوا که دراومدیم یکی از دوستان از خجالت شتر کوهاندار دوگانه سوز کوهنورد جناب خرررعلی هم دربیاد

    پاسخحذف
  3. ﮐﯿﺮﻡ ﺗﻮ ﮐﻮﺱ ﻧﻨﻪ ﺟﻨﺪﻩ
    ﺍﺕ. ﺧﻮاﻫﺮ ﻭﻣﺎﺩﺭﺕ ﺭﺍ
    ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻨﺎﯾﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻡ.ﺑﺎ
    ﺗﺸﮑﺮ ﺍﺯ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺧﻮﯾﺘﻮﻥ.
    ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺭﻭ ﮔﻔﺘﯽ. ﺭﺍﯼ
    ﺑﺪیم ﮐﻪ عفیر ﺭﺍﯼ ﻣﺎ
    ﺭﻭ ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺧﻮﺩﺵ
    ﻣﺼﺎﺩﺭﻩ ﮐﻨﻪ. ﺑﺮﻭ ﮔﻤﺸﻮ
    ﺁﺷﻐﺎﻝ. ﻫﺎﺷﻤﯽ ﺳﺮﺩﺍﺭ
    ﺳﺎﺯﻧﺪﮔﯿﻪ. ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺍﺻﻠﺢ
    ﻓﻘﻂ ﻫﺎﺷﻤﯽ. ﻫﺮ ﺭﺍﯼ
    ﻣﻦ ﻭﺗﻮ ﻣﺸﺘﯽ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ
    ﺩﻫﺎﻥ ﺍﺳﺘﺒﺪﺍﺩ ﺍﺣﻤﺪﯼ
    ﻧﺰﺍﺩ. ﺭﺍﯼ ﺑﺪﯾﻢ ﭼﯽ ﺑﺸﻪ.
    ﻫﺸﺖ ﺳﺎﻝ ﺩﻭﺭﻩ ﺧﺎﺗﻤﯽ
    ﻣﮕﻪ ﯾﺎﺩﺗﻮﻥ ﺭﻓﺘﻪ. ﭼﯽ
    ﺷﺪ. ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﯾﻪ
    ﺗﺪﺍﺭﮐﺎﺗﭽﯽ ﺑﻮﺩﻡ. ﺑﺎﯾﺪ ﺭﺍﯼ
    ﺩﺍﺩ. ﻫﺎﺷﻤﯽ ﺩﯾﮕﻪ
    ﻫﺎﺷﻤﯽ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺖ ﯾﺎ
    ﻫﻔﺘﺎﺩ ﻧﯿﺴﺖ. ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ
    ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﺗﯿﺮ 88
    ﻧﻈﺮ ﻫﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺍﻭ
    ﻋﻮﺽ ﺷﺪﻩ. ﻣﻦ ﺭﺍﯼ
    ﻣﯿﺪﻡ. ﺩﺭﺳﺖ ﮔﻔﺘﯿﻮ ﻧﺒﺎﯾﺪ
    ﺭﺍﯼ ﺩﺍﺩ. ﺑﺒﻨﺪ ﺩﻫﻨﺘﻮ. ﮐﯿﺮﻡ
    ﺗﻮ ﮐﺱ ﻣﺎﺩﺭ ﺧﻮﺩﻡ. ﭼﺮﺍ
    ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺷﻤﺎ؟ ﺧﻮﺍﻫﺮ
    ﺧﻮﺩﻡ ﺭﻭ ﺗﺎ ﺗﻪ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ....
    ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻣﻦ ﺩﭼﺎﺭ
    ﭘﺎﺭﺍﺩﻭﮐس ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ
    ﻫﺴﺘﻢ.ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ؟ ﻣﮕﻪ ﻧﻪ؟

    پاسخحذف
  4. درود.برگمنامیان..بنده.جزو.90.درصد.مردم.انقلابی.بودم..عکس.خمینی.را.ما.90.درصد..بی.با.شعور.؟.در.ماه.دیدیم.و.تعدادی.هم..از.شوق.روی.پشت.بامها.بیهوش.شدند.ما.90.درصد.دنباله.روهای.اخوندها.ان...شب.بفرمان.خمینی.رفتیم.به.پادگانهای.نظامی.که.هیچ.کس.درانجا.نبود.درهای.انبار.های.سلاحها.را.بازگذاشته.بودند.همه.ما.دزدها.شروع.کریدیم.دزدیدن.سلاحها.عده.زیادی.هم.افغانی.امده.بودند.مادزدها.که.در.میانمان.توده.و.مجاهد.و.اکثریتی.دزدهم.بود.حتی.پتو.کهنه.های.سربازان.را.دزدیدیم.افغانیها.کامیون.اورده.بودند.و.پر.ازسلاحهای.ارتش.که.برای.حفظ.کشور.بود.کردند.و.ازما.دزدهای.وطنی.اسلحه.زیاد.خریدند.انبارهارا.خالی.کردیم..اگر.فقط.در.هرپادگان.دو.نفر.سرباز.بود.و.تیراندازی.هوایی.میکردند.ما.ازترس.سگ.کی.بودیم.که.بتوانیم.سلاح.بدزدیم.شلوارمان.را.ازترس.خیس.میکردیم.بعدا.معلوم.شد.که.نماینده...جیمی.کارتر.یعنی.ژنرال.هایزر.به.ارتشبدوهای.خاین.قره.باغی.وحسین.فردوست.دستور.داده.که.تصمیم.کنفرانس.گوادالوپ.یک.موردش.غارت.سلاحهای.ارتش.است.و.چون.امام.را.ما.طبق.محاسبات.دقیق.بجای.شاه.مینشانیم.باید.تمام.طرحهای.تصویب.شده.در.کنفرانس.گوادالوپ.اجراشود.با.سپاس

    پاسخحذف
  5. سلام.ای.ناشناسها.چرا.فحش.میدین.؟.فحش.دردی.را.دوا.نمیکنه.ببینید.قدیمیها.میگفتند..خود.کرده.را.تدبیر.نیست.ما.مردم.درعصر.فضا.و.پیشرفت.تکنولوژی.تشخیص.دادیم.که.یک.روضه.خوان.را.دنبالش.برویم.ما.بیشتر.ازاین.نمی.فهمیدیم.یادتونه.همه.مامردم.ایران.کنار.رادیو.مینشتیم.تا.مسیر.راهپیمایی.را.بی.بی.سی.بما.بدهد.؟.ایا.براستی.اینطور.نبود.؟چرا.امروز.که.فقر.و.تنگدستی.و.فحشای.ناشی.از.فقر.و.اعدامهای.همه.روزه.و.کلیه.فروشی.گرانی.شدید.وفور.انواع.مواد.مخدر.و.کشتار.درزندانها.وووهزار.بدبختی.دیگر.گرفتارمان.کرده.جرات.نداریم.اعتراض.کنیم.چون.کشته.میشویم.درزندانها.بما.تجاوز.میشه.؟چرافقط.نشستیم.و.زجر.میکشیم.اما.میترسیم.به.خیابانها.بیاییم.واعتراض.کنیم.پس.درسال.57.انگشت.خارجی.مارا.به.خیابان.اورد.چون.ما.همان.ادمها.هستیم.مارا.فدای.نفت.کردند.ما.خیال.میکردیم.انقلاب.کردیم.نه.ما.را.غربیها.رقصاندند.شاه.را.مابیرون.نکردیم.انها.شاه.رابردند.؟.وخمینی.را.اوردند..الان.هم.اگر.تصمیم.بگیرند.که.اخوندهاشان.راببرند.یکهفته.کارراتمام.میکنند.ومارا.دوباره.انقلابی.میکنند.؟.برای.نفت.شاه.رابردند.و.مارابه.خیابانها.اوردند.ان.کسیکه.فضاپیمایش.و.اینترنتش.دنیا.زیر.نظر.دارد.ما.جهان.سومیهای.عقب.افتاده.را.هم.راحت.میرقصاند.

    پاسخحذف
  6. درود و صد بدرود دو کامنت بالایی فوقالعاده زیبا بود سپاس فراوان از دوستان!!گمنامیان عزیز من یکی ازخواننده های هر روز وبلاگتان هستم،خواهشمندم در مورد موضوعات بالا که به انها اشاره شد نیز مطلبی بنویسید!!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.